Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 4
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

22.05 2017 17:20


Zdravím
před nějakou dobou mi přestala fungovat klima. Myslel jsem že je prázdná, tak jsem jel na doplnění, a tam si přístroj z 530 gramů odsál 520g, takže byla plná, což mě i dost udivilo, protože se klima neplnila opravdu dlouho. co ale bylo horší že přístroj neodsál žádný olej, takže tam nejspíše žádný olej nebyl. Tak tam přístroj natlačil a doplnil zpatky plyn a doplnil olej. Klima se rozběHLA*, minutu běžela a vypla se. A tak je to teď stále. Někdy při nastartování se rozběhne, chvíli běží, a pak zas vypne. a někdy se nezapne vůbec.

Neřešil někdo z vás někdo něco podobného?

Díky
nahoru

sponzor





22.05 2017 17:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

22.05 2017 20:20


Pozeral si to cez diagnostiku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

22.05 2017 20:30


koukal jsem, ale nepíše žádnou chybu :/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

22.05 2017 21:21


A když zapnes klimu spustí se ti ventilátor na sahare?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

22.05 2017 21:27


Ahoj

Když zapnes klimu běží ventilátor na Sahaře?

Pokud běží, pak to muže být v hajzlu Kompresor*. Měl sem systém plný železných pilin. A expanzní triska se ucpala a pak to nefungovalo. Nech Změřit tlak před a za tryskou. Zkušený klimatizér ti řekne víc.

Pak je to na repas kompresoru a výplachy systému.

To vše za předpokladu, že diag. neukáže nic.

Pepa.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

22.05 2017 21:50


díky za odpovědi

na větrák jsem se nesoustředil, zítra kouknu a ten se má rozběhnout
vždy když běží klima? i když je auto studené?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

22.05 2017 23:27


Musí běžet hned po zapnutí klimy.Jinak se nechladí médium v chladiči.Toto má za následek že to nechladí když auto stojí ale během jízdy to začne chladit náporem vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 0:06


Přesně tak.

Dokonce by se měl nad nějakou rychlost vypínat. Teď nevím jestli 60km/h?
nahoru

sponzor





23.05 2017 0:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

23.05 2017 0:20


kazdopadne by si ho mal byt schopny spustit cez diagnostiku akcnych clenov
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 0:34


Já to samé řešil v minulosti .... nakonec to byl v háji Kompresor*. Občas chodila, občas ne ... nebo jen chvilku.

Ventilátor chodil. Tak jsem nechal odsát chladivo a rozebral potrubí u trysky - tryska byla zanesená železnejma pilinama.

Tenkrát jsem to nechal udělat pana Řeháčka z Břežan.

Už od prvního pohovoru bylo jasné, že to není jen plnič.

Dodnes klima na autě funguje a to je možná 6 let.

Tenkrát mi dělal komplet repas, čistění, vysoušeč ........plnění.


Další věc. Pokud ti půjde ventilátor, zkus vysledovat, zda ti po té minutě co přestane chladit odepne spojka kompresoru nebo zda Kompresor* stále běží a klima nefunguje.

Kompresor* vypíná:
1. od tlaku v okruhu (může být nepřímo i kvůli vysoké teplotě chladiva - nefunkční ventilátor sahary)
2. pokud je venkovní teplota pod nějaké stupně (cca 5°C)
3. při nízkých otáčkách motoru (nevím přesně pod 750ot/min?)
4. při vysokých otáčkách motoru (také nevím přesně v závisloti diesel/benzín atd.)
5. měl by i při rychlém přidání plynu "kick-down"
6. Samozřejmě tlačítko na climatronicu

asi vše

Už je to dlouho co jsem to řešil a měl to docela nastudované - tak ber výše napsané jako orientační.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 10:05


Moc dekuju za uzitecne informace, az se po praci vratim domu vsechno to projdu, jeste kdyz ted ctu ty podminky vypinani klimakompresoru vzpomel jsem si (ale pripada mi to divne, ale zaroven dost pravdepodobne) ze mi nekdy v zime vypadl z narazniku teplomer a nekde se mi utrhl, rano jsem prisel k autu a visely pof autem jen 2 dratky. Palubak v aute ted meri podle nejakeho jineho teplomeru, a kdyz sviti slunce tak mi ukazuje treba 38° kdyz nesviti tak i celkem realnou teplotu. Kdyz si ale v diag projdu aktivni hodnoty pod klimatizaci, tak u teploty je napsano -40 - coz znamrrna ze to nevi. Myslite ze si klima vazne mysli ze je venku -40 a protp vypina? Je mozne, ze kdyby si myslela ze je venku -40 ze by se zapla i na tu chvili?

Vim je to dlouhe, pardon
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 14:55


No to je oříšek. To jsem nezkoušel kterou teplotu uvažuje pro chod klimy. Ale z logiky bych uvažoval z teploty nasávaneho vzduchu climatronikem. Každopádně by pak klima neměla ani sepnout.


No ale tím cidlem před chladičem bych začal. Výměna je rychlá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 15:01


už sháním, problém je v tom že auto bylo nedávno v lakovně, asi mi při demontáži a montáži nárazníku ty drátky někam shovali, a teď nevím jak je najít, asi bude muset nárazník dolů, a budu doufat že je tam někde najdu.

a druhý problém je že nemůžu sehnat celý konektor. Koupit nový teploměr není problém, problém je že musím sehnat i ten konektor jelikož mi to ulítlo celé. (teda předpokládám že to je na 2 díly )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 15:18


Čidlo je zapojené v kabelovým svazku - konektory u nadrzky na servorizeni.

Kabel hledat nemusíš. Odpoj konektor tam. A zapoj novy. Čidlo je dodáváno s cca 1m kabelem - možná něco přes.

A ten zapojit pravé tady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 16:13


Ahaa, tak to jsem nevedel, nevis nahodou cislo toho dilu?

Diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

23.05 2017 16:25


Netreba prehliadnut to,ze sa obaja bavite o inom modelu. Jeden o c5,druhy o c6.
nahoru

sponzor





23.05 2017 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 16:32


Ajo, tes koukam ze jsem zapomel napsat model a motor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 17:54


A tak to Jo

Já ziju v A6 C5.... asi sem si přinesl z jiného vlákna.

To se omlouvám, ale každopádně vše obecně platí. C6 nevím kde má zakončený čidlo teploty.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 17:59


tak už jsem to našel, dnes jsem měl auto asi 20 minut napíchlé a zkoumal jsem kdejaké hodnoty které jsou zvláštní, a zjistil jsem že jsem celou dobu přehlížel jednu hodnotu, aktivní informace o stavu Klimatizace*, která když se o minutě vypne tak napíše že venkovni teplota byla pod 2 a stále je pod 5 stupňů. takže je to opravdu ten konektor

všem díky moc za rady
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 18:07


No jestli je to tenhle, ten jsem dával na mou c5- konektor je shodný s konektorem pro signalizaci destiček u C5.

Blbě se tyhle věci shánějí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 18:10


joo, to je on,

Opravdu je stejná konektor? to je super! Mam kontakt na kluka co prodava a6 na dily a je kousek, akorat ze tohle cidlo uz prodal s chladicem, ale konektor u destiček by měl mít

díky moc, jdu mu napsat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 20:52


Ale bacha - není to ten kus od destičky, ale ten co je na kabelu s ABS* - tedy ten proti kus.Desticka má na sobě to samé jako je na tom teplotním cidle.

Píšu z MT, takže občas chybka, za to se omlouvám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 20:55


Jo ještě konektor nejde rozebrat, takže sem ho vzal i s kusem kabelu a ten naletoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 21:13


Jo pocitam s tim ze si to strihnu s kouskem kabelu

Dobre zitra tam jedu tak kouknu co ma, dnes psal ze je dost mozne ze ma ten teplomer, tak uvidime zitra.

Kazdopadne moc dekuji poznatky
nahoru

sponzor





23.05 2017 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 21:29


Jinak je to tento:

http://www.tme.eu/cz/details/1-1355200-1/konektory-automotive/te-connectivity/

K tomu kontakty:
http://www.tme.eu/cz/details/1-968873-1/konektory-automotive/te-connectivity/

Ale ideálně vyzkoušet na prodejně, nebo alespoň na zavolání, zda ty kontakty opravdu pasují atd..


No jen INFO
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.05 2017 21:32


No ten teploměr vezmi novej - je to pár stovek.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 33 | Témat: 12

23.05 2017 21:41


Super, toto jsem ani nenasel, diky, ale snad sezenu, bude to nejjednodussi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email