Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 473 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 468
Uživatelů: 5
Celkem: 473

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

15.05 2017 15:12


Kluci čau,

potřebuju radu ohledně věci díky které můžu docela vykrvácet, čili prosím vyvarujte se blbejch poznámek, díky moc.


Před rokem a půl jsem koupil v Auto Tukas Audi A5, 2.0 TSFI 132kW, r.v. 2010. Kupoval jsem ho po opravě hlavy motoru, oprava t.č. stála předchozího majitele cca 50 tisíc. Od koupě mi to žralo 1 litr oleje na nějakých 1100 km, viděli to v Tukasu, vyměnili nějaký filtr a řekli, že s tím nic neudělají, protože takhle to ten motor prý žere. Zvykl jsem si dolívat, ale poslední dobu vzrostla spotřeba oleje na 350 l/km. Už jsem byl domluvený, že tam s autem přijedu, ale ještě před tím šel motor do prdele, nucený odtah a dnešní rezultát Auto Tukas po rozebrání motoru:

Při měření tlaků ve válcích byla zjištěná netěsnost tlaku na 4. válci motoru. Při následné demontáži hlavy motoru byla zjištěna netěsnost ventilů v hlavě motoru a zvýšená vůle v uložení pístu ve válci.


V případě opravy původního motoru je doporučená výměna pístů ve válcích vč. pístních kroužků a následná oprava hlavy válců (ventilových sedel). Vzhledem k možné ovalitě válců nemusí být toto řešení definitivní - 100, 000 Kč cca.

Druhou možností (definitivní) je výměna kompletního shortmotoru (blok motoru vč.hlavy válců).- 270, 000 Kč.


Otázka 1) Může nějak nynější stav motoru souviset s předchozí opravou na kterou je záruka 2 roky? (lze nějak s právníkem zatlačit na to, že mi již motor při koupi předávali v nedokonalém stavu, resp. jestli špatná oprava hlavy mohla zapříčinit nynější poruchu?)


Otázka 2) Pokud to spolu nesouvisí, do čeho byste šli? 1) oprava motoru ? (odhadovaná cena v Tukas cca 100 tisíc), 2) komplet výměna motoru? (dle Tukase 270 tisíc Kč - což je pro mě crazy a zcela nereálné) ?


Otázka 3) Ta oprava motoru u Tukase 100 tisíc, za kolik by mi to byl reálně schlopný dát do kupy nějak servismajstr mimo autorizovaný servis?


Díky moc hoši.
nahoru

sponzor





15.05 2017 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

15.05 2017 16:19


Eventuelně nějaký motor z bouračky? což je asi kravina, ale nevím, za zeptání člověk nic nedá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

15.05 2017 16:29


Tohle by chtělo asi soudního znalce a nějakého šikovného právníka.

Jinak teda nezáviděnihodná situace
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.05 2017 16:58


Oprav si spotrebu oleja - 350l/km , to by si musel vozit za sebou cisternu oleja
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

15.05 2017 18:41


lubomt: to uz je drobnost, a mozna nejde editovat prispevek.

drticč_hlav: 270 je nesmysl, za to koupis celou bouracku s funkcnim motorem
napr.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ano umim cist, nejsem debil, je to nafta, ale verim, ze bys nejakou se stejnym motorem nasel.

Sel bych do toho s pravnikem a soudnim znalcem, ale pocitej, ze se to muze protahnout.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.05 2017 18:52


co sa tyka opravy, tak by som postupoval nasledovne:

Aky problem riesila povodna oprava hlavy? je to bezna zavada vyskytujuca sa na tych motoroch? Ma oprava charakter totalneho riesenia, alebo je to len fix s nedeterministickym vysledkom?

Pretoze od toho zalezi ci by som siel cestou ineho motora, alebo opravou stareho.

Ak to bola zavada ktora sa bezne nevyskytuje (u TFSI su to casto rozvody, ale aj ine), tak je na povazenie, ci to bol proste nie uplne dobre zlozeny kus, alebo to vzniklo v dosledku prasenia / zanedbania servisnych intervalov. V takom motore moze byt potencialne problemov viac, vyskocia neskor a servisne naklady budu neumerne.

Ak to bola standardna zavada, ktora stretne nejake statisticke vyznamne mnozstvo motorov, tak kupa ineho motora by bola z dazda pod odkvap, pretoze rovnake problemy by bolo pravdepodobne treba riesit znova na inom motore...

... jedine ak by kupa ineho (idealne este funkcneho) motora a vyriesenie povodnej zavady bolo lacnejsie riesenie, ako riesenie stavu sucasneho motora. To sa moze stat, ak sucasny stav je zalostny, alebo je oprava technologicky/dielovo narocna.

Na posudenie toho, co je to za problem, ake su prognozy so sucasnym motorom, alebo s inym motorom napr. z buracky bude treba niekoho. Sice nie priamo sudneho znalca, ale minimalne naklady na znalca by sa tymto mohli amortizovat v pripade neuspechu vymahania zodpovednosti za servis.

Ak bazar odmietne akekolvek plnenie v ramci zaruky, tak by som to rozhodne neriesil u nich, ale nasiel si niekoho, ku komu mas vacsiu doveru (napr. referencie v okoli) a pripadne sa zameriava na tieto motory.

Je pravdepodobnost mierne lepsieho pomeru cena : kvalita : vykon. Valna vacsina servisakov, ku ktorym sa ludia vracaju pracuje tak, aby ludia prisli zas, kdezto bazar vie, ze ak nepojdes nic reklamovat tak je miziva sanca, ze na tebe este kedy vyrobia peniaze.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 28 | Témat: 5

15.05 2017 19:34


Takze si to shrneme.

1) Zaruka na pripadnou opravu. 2 roky na dily 6 mesicu na praci. Pokud je to dyl nez sest mesicu, nemas sanci. Zaruka na auto 6 mesicu na skryte vady. Pokud nebylo prodano v pragramu dasweltauto, tam je zaruka rok. Pokud mas auto dyl, bez sance.

2) To co popisujes je notoricka zavada motoru EA888, blbe reseny pistni krouzky, auta zraly olej a zustavaly viset ventily a audi je i po zaruce menilo na kulanci, coz se bohuzel tebe netyka, vozidlo je kulancne uz mimo(stari). Pozadat sice muzete, ale IVG to zamitne. Tudiz nema cenu resit opravu v audi.

3)Starsi motor je nesmysl, koupis to samy. Pro tento motor existuje reseni a to obsahuje vymenu pistu, ojnic a revizi hlavy. Jsou zde kluci na foru jako Vlasta, nebo Satas ale ty toho maj tolik, ze budes cekat a dlouho. Zkusil bych to napriklad tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Tenhle problem uz resili na hodne autech, vi o co jde a nebudou na to koukat jak husa do flasky. Ale i tak to bude raketa..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

15.05 2017 21:14


Koupit motor, prodat auto..
nahoru

sponzor





15.05 2017 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

17.05 2017 10:26


Díky všem za odpovědi, je zde na problematiku víc názorů- primárně se budu snažit, aby se to opravilo, dneska to uvidí poprvé servisák, takže uvidíme co řekne.
Jinač mi fakt není jasné, kde bych sehnal ten motor a za kolik.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

17.05 2017 10:46


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

17.05 2017 12:37


Dej mod motoru (4 pismena)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

17.05 2017 14:13


CDNB...?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

17.05 2017 16:21


Tak to by mohlo byt vyreseno za 20tis:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

18.05 2017 12:04


Kluci díky za pomoc.

Kod : SCDNBFAV

Jinak Tomko222 volal jsem na ten motor a borec říkal, že nejde tlak do 6 válce a že je to na díly.

Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.8. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.08 2017 22:51


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email