Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 396 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 388
Uživatelů: 8
Celkem: 396

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.05 2017 8:56


Ahojte, mal by som taku otazku ohladne stavu brzd. Mam A4 Avant 2011 a stav zadnych brzdovych kotucov sa mi zda trochu zvlastny. Ide o to, ze je viditelne, ze zadne brzdove kotuce nie su opotrebovane po celej ich ploche (tak ako je to na prednych). Od vonkajsieho okraja kotucov je asi 1 centimeter siroky pas, ktory je kompletne hrdzavy. Proste to vypada, ze tam vobec nedosadaju platnicky (ako keby boli mensie nez ten kotuc). Pravy aj lavy kotuc vyzeraju uplne rovnako.

Takze ma zaujima, ci to je normalne ? Alebo je mozne, ze tam predchadzajuci majitel dal nejake nespravne platnicky, mensie nez by mali byt ? Neviem, ci je to vobec mozne.

Inak pocitovo s brzdami nemam ziadne problemy, aj cez TK som presiel bez problemov, ale ten vizualny stav ma dost prekvapuje, nehovoriac o tom, ze to nevyzera moc pekne .
nahoru

sponzor





15.05 2017 8:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

15.05 2017 9:52


Malo brzdíš Vzadu je to u vacšiny tak, že to kto malo brzdí, vacšinou mestska jazda, tak ten zadok začne korodovat.
Proste treba auto prehnat na okreskach, trochu viac prebrzdit, aby sa aj zadok zohrial.
Ked idem dole kopcom, tak taham ručnu brzdu, aby sa trochu šuchali kotuče (ak nikto za mnou nejde)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.05 2017 10:06


Nie, asi si ma celkom nepochopil. Toto je len ilustracny obrazok. Ten cerveny pas je akoze kompletne hrdzavy. Ale to nie je len slaby hnedy povlak, ktory lahko obrusis. To je v skutocnosti hruba niekoko rocna vrstva hrdze, ktoru uz asi odstranis jedine na sustruhu. Tu vnutornu cast mam cistu bez hrdze. A je to ostro ohranicene. To v ziadnom pripade nemoze byt tym, ze by som malo brzdil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

15.05 2017 10:14


je to normální
zadní desky nebrzdí po celé ploše kotouče
tak jako přední
jsou trocha užší než je šířka kotouče.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.05 2017 16:52


Nedalo mi to, tak som to dnes rozobral a vybral jednu platnicku koli kontrole.
Rozmery platnicky su take, aby dokazali brzdit po celej brzdnej ploche kotuca. Dovod preco nebrzdia po celej ploche je ten, ze su z nejakeho dovodu nerovnomerne opotrebene. Inak povedane, na vonkajsej strane obluka su opotrebene viac a na vnutornej strane menej, takze ta vonkajsia strana vlastne vobec nebrzdi.
Len aby to bolo uplne jasne, tak som to nacrtol na obrazok.

Nezda sa mi, ze by to bolo "normalne".
Vobec nerozumiem, kde sa na tej platnicke vzal ten schod. Jeho rozmer zodpoveda presne sirke toho hrdzaveho pasu na kotuci.

Kazdopadne, asi bude najlepsie tam dat nove platnicky (aj tak su uz dost opotrebene) a tie kotuce necham osustruzit do roviny.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

15.05 2017 22:06


Je to způsobeno tím, že málo brzdíš a konstrukcí plovoucího třmenu. Od vrchu začne kotouč reznout, rez se malým přítlakem neodbrousí, vytvoří se postupně hrana na destičče atd..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

16.05 2017 6:03


Ak je to naozaj tym, tak asi malo brzdil predchadzajuci majitel . Taketo to uz bolo, ked som to doviezol z nemecka.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

16.05 2017 6:10


je to normalna vec ..
treba zbrusit kotuce, pripadne dat nove platnicky a vybavene.
nahoru

sponzor





16.05 2017 6:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

16.05 2017 7:22


Kdyz jsem koupil svou a4 tak tam tez byli zadni brzdy v podobnem stavu + zatuhle valecky co drzi trmen. Kotouce sjete divne, meli vlnky. Dal jsem nove desky ale nepomohlo to.
Jestli mas kotouce spatne, vymen to komplet, nebo je lizni na soustruhu kdyz nechces kupovat, jinak zase ohoblujes blbe desky a brzdit to bude napul.
A je to presne tim jak pisou ostatni, malo se brzdilo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

16.05 2017 7:28


Ano, planujem to kompletne vymenit (kotuce aj platnicky), alebo zrovnat na sustruhu a dat len nove platnicky. Podla toho, co bude vyhodnejsie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

16.05 2017 21:00


No, normální to určitě není ani když málo brzdíš Možná to delší dobu někde stálo a vznikl tenhle problém.. Zadní kotouč stojí cca od 600,- možná i méně, tak je snad zbytečný vymýšlet něco se soustruhem ne Vyměň desky i kotouče, zkoukni při tom i vše ostatní jestli není něco zatuhlé a bude to ok..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

20.05 2017 19:52


Tak som to nakoniec vymenil komplet. A ked uz som to mal rozobrate, tak som to aj vymaloval do zlata
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email