Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 529 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 528
Uživatelů: 1
Celkem: 529

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

08.05 2017 12:34


Zdravím všechny.

Motor má enormní spotřebu 8l/100km při zahřátým motoru. Motor je neklidný. Jsou cítit vibrace do sedadla řidiče. Po zahřátí se to trochu zlepší. Spojka dvouhmota je nová. Auto by mělo mít nové rozvody. Repase turba, repase hlavy, nové vstřiky.

V servise mi řekli, že na diagnostice není nic vidět a začali by vyčistěním EGR* + sání a otestováním turba, protože prý auto nejede jak má. Nic víc mi neporadili. Myslím si, že ani autodiagnostiku nepoužili.

Přikládám foto, zda-li by nemohl někdo poradit, pomoct, kde hledat problém - viz. diag. Jinak diag nehlásí žádný problém.

Snížím spotřebu posunutím vačky na nula stupňů, občas tam totiž skočí -1. Měl bych pak dostat hodnotu na neutrál 0,4l ?
Další věc je, že když dávali novej olej do převodovky, dali tam asi moc hustej. Dokud se auto nezahřeje, jde ztuha řadit.

Jinak je to předokolka, 8ventil bez DPF*.

Nebyl by někdo ochotnej mi přijet píchnout a udělat nějakou diagnostiku? Někdo kdo tomu rozumí - okolí Třebíče. Nechci to dávat někomu, kdo tomu nerozumí. Viz. servis v Třebíči. Tímto bych je nechtěl hanit, ale Audi asi moc nedělají. Nebo dát radu, kam se podívat v diag a následně pošlu screeny.
nahoru

sponzor





08.05 2017 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

15.05 2017 12:06


Tak jinak. Spotřeba už je částečně vyřešena. Vše zřejmě souvisí se špatně nastavenými rozvody a také motorovým olejem.

Mohl by mi někdo říct, zda-li může být na vině ventil odvětrávání klikové skříně ? Popř. jestli by mi tu někdo nedal foto, kde přesně ho hledat a kde najdu čidlo na hladinu oleje. Byl bych moc vděčný.

Spotřeba oleje vychází 1l na 3000 km.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

15.05 2017 14:24


Nikdo není schopný poradit ?

Jen dodám, že vstřiky jsou prakticky nové. Turbo* repas. Hlava nová. Těsnění pod víkem nové. Rozvody nové.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

30.05 2017 21:32


Mne triaslo motorom jak besne hlavne po zahriatí a v neutráli mechanik mi povedal že zlé zapalovanie 4. valca .. Podla diagnostiky. nasledne som išiel pri Nitru kde by sa tymto mohli detailnejšie zaoberať kedže tam je aj diesel plus . Chalan mi povedal to isté že ma zlu hodnotu a tak dalej. Čoskoro mi volal že vymenil gumičky na vstrekoch. Presne tento istý motor mam BPW dokonca aj avant . spokojne som odišiel domov 50e je vždy lepších ako 460 za nový vstrek . A dodám štartovalo mi to hrozne ťažko aj 3-4 sekundy točilo .Teraz na brnk .4.vstrik vykazuje stale vyššiu hodnotu ale kleslo to na polovicu a trasenie po zahriatí nieje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

31.05 2017 17:04


čau čau,

díky za tip, ale to nebude můj problém. Přišel jsem na to, že teče olej kolem hadic ze spoda motoru. Asi nasávání pro Turbo* - intercooler, takže spotřeba oleje je asi jasná. Na vině bude Turbo*. Pak teče Převodovka*, proto šlo hůř řadit. Protože to posrali při výměně spojky, když dávali i novej převodovej olej. A třesení motoru přiřazuji nedostatečnýmu mazání motoru. To se uvidí. Šoupl jsem to do servisu. Už nemám sílu to řešit sám.
Každopádně tohle mechanikovi řeknu. Uvidíme, napíšu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

09.06 2017 15:23


Tak třesení motoru vyřešeno - více méně je to normální s tím, že výměna silentbloku motoru. V převodovce bylo moc oleje - odpuštění, kontrola + Aditiva* do převodovky MetaBond. Alespoň vím kam příště nejezdit do servisu. Nicméně spotřeba oleje zatím nevyřešena. Takže půjdu do servisu znovu a začnu turbem a dál se uvidí

Nicméně musím říct, že už je to třetí servis a ani tady jsem si nezískal jejich důvěru. Vzhledem k tomu, že mi vyměnili světla, který nesvítí a zničehonic vytekl tlumič přední kapoty, který byl před opravou v pořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2020
Příspěvků: 1 | Témat: 0

12.03 2020 21:03


Zdravím mám Audi A4 B7 2.0 TDI* 103kw 16v kód BRE přijde mi ze auto netáhne tak jak by mělo když sednu do 1.9 66kw tak je sviznejsi Koukal jsem se na korekci vstriku a jsou tam docela rozdíly...jaký mají mít hodnoty nikde jsem to nemohl najít předem děkuji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email