Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 216 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 213
Uživatelů: 3
Celkem: 216

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

08.05 2017 8:14


Ahoj, Prosím o radu ohledně mého allroada
Auto je po rozvodech, ale problémy zůstali.
Když je venku teplo tak nechce startovat.
Točím a točím po delší době chytne a vyválí se cerny dým,
který je jen v době startu. Při jízdě auto nehulí.
A ta spotřeba, jezdím 90% dlouhé trasy
asi tak 120km/HOD* a spotřeba je 12l.
Tady na fóru někdo psal řidici vstrik. Ten jsem odpojil a nic
se nezměnilo. Odpor vstriku je 115 ohmů.

Prosím čím to může být
nahoru

sponzor





08.05 2017 8:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 817 | Témat: 18

08.05 2017 12:04


termostat?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

08.05 2017 12:36


Nastavení čerpadla + vyměnit teplotní čidlo chladící kapaliny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

08.05 2017 13:21


Nechci nikomu nic vymlouvat, ale to byl právě ten důvod proč se dělaly rozvody. Sice je na nich asi 50 tis. ale můj mechanik si taky myslel že je to špatně nastavenym rozvodem nebo čerpadlem. Ladil to nějak přes diagnostiku. Ale jak říkám problém se nevyřešil.

V jiným fóru někdo radil že když je tenhle problém dělá to prej řídící vstřikovač, ale jim se změnil zvuk motoru a zhoršilo se řazení automatu. Já odpojil kabel od vstřiku a vše je při starém. Zvuk motoru a řazení automatu se nezměnilo.

Nevím, třeba tohle není můj případ, nejsem mechanik, jen nevím jak dál. Začíná mě to auto pěkně sr..t
Zlatem bavorák...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

08.05 2017 18:56


Bydlím nedaleko od Tebe, klidně se Ti na to diagnostikou kouknu.
Takto jsem nastavoval čerpadlo sám...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

08.05 2017 19:10


Svec152 (08.05 2017 13:21) orig :


V jiným fóru někdo radil že když je tenhle problém dělá to prej řídící vstřikovač, ale jim se změnil zvuk motoru a zhoršilo se řazení automatu. Já odpojil kabel od vstřiku a vše je při starém. Zvuk motoru a řazení automatu se nezměnilo.


No ved prave,,,ked je ok a odpojis ho,tak sa musi nieco zmenit nie? A ked je zly a odpojis ho,tak by nemala nastat ziadna zmena.ci?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

08.05 2017 19:33


Dobře, ale odpor vstřikovače je 115 ohmů.
Podle mě když elektrika odpovídá tak logicky
by měl být problém v komunikaci mezi čerpadlem
a vstřikem. Nebo se pletu?

Upřímně, modlil jsem se aby to byl vstřik
a ne třeba vačky. I tak dát za vstřik 8 nebo 10
tisíc je dost. Ale pokud ho mám koupit musím
mít jistotu že je v háji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

08.05 2017 19:35


To Djcroc: nechám to ještě přejít svým mechanikem
a pokud na nic nepřijde budu tě
žádat o pomoc
nahoru

sponzor





08.05 2017 19:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

09.05 2017 11:47


ja jezdim s odpojenym uz rok a zmenu zadnou nepozoruju, Tiptronic* akn - 8.5l prumer spotreba a to jezdim prevazne po praze. ridici vstrik vyuzijes maximalne pro nataveni cerpadla, kdyz sahas na rozvody, pokud je mas nastaveny ok tak muzes jezdit bez nej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

09.05 2017 12:10


A nemůže to být čerpadlo ko?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

09.05 2017 13:06


muze a muze to taky byt jen spatne nastaveny jak psal raky, me cerpadlo umrelo a do posledni chvile startovalo na brnk, nehulilo, nic.. sezen nekoho s vagem a mrknete na kanal 4 zakladni nastaveni kolik tam je ATDC
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

09.05 2017 14:17


Tak ještě jednou... Co to teplotní čidlo? Měnil si? dával si originál? Kontroloval si jakou hodnotu hlásí řídící jednotce při jaké teplotě motoru?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

09.05 2017 19:15


Čidlo teploty bude zítra a i měření hodnot na diag.
Tak uvidíme
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

10.05 2017 21:56


Takže čidlo teploty vyměněno, dnes odpoledne teplota vzduchu venku 25°C a auto chytlo na brnk. Spotřebu spočítám zítra, ale Maxidot* ukazuje 10,4 takže reálně to vidím na +-11.

Diagnostika ukazovala nějaký hodnoty,mechanik na to koukal asi 2 hodiny a říkal že ty hodnoty jsou pořádku. Řídící vstřik taky funguje, jednotka ho načetla pokud se odpojil.

Diagnostika hlásí závadu a nevíme co to je.
01375-ventily pro podporu motoru stupeň 1
38-10 výstup nespíná nebo zkrat na plus
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

11.05 2017 7:38


Takže teplotní čidlo Ještě prověř silentbloky motoru a jejich kabeláž. To je ta závada co píšeš.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.05 2017 8:13


ventily pro podporu motoru mi hlasily obě auta a po repasu turba to zmizelo.
nahoru

sponzor





11.05 2017 8:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

11.05 2017 8:27


Jak že se výměnou turba opravili špatné silenbloky motoru?Zazrak.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.05 2017 8:34


to nevím mám dvě dvaapůlky obě dvě psaly tuto zavadu dokonce je tu někde odemne otázka co si pod tím mám představit smazal jsem ji a během několika dnů byla zpět na jednom bylo Turbo* horší od začatku na druhé se mi ulomilo kus svodů a Turbo* to rozsekalo u obou jsem udělal repas turba (oleg) a namontoval proběHLA* kontrola mazání vyměna těsnění a bla bla bla a zavada opět smazána a totéž proběhlo i na druhém autě kde bylo Turbo* horší od začátku a zavada smazána obě už mají od té doby přes 15000km a ani na jednom už se znovu neobjěvila.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

11.05 2017 10:10


To nevím jistě, jestli za vším je teplotní čidlo, ale i tak je spotřeba ještě dost vysoká. 9l beru ale 11???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

11.05 2017 22:19


obavam se ze ambient temperature != coolant temperature, zjimalo by me na co tam ten mechanik koukal dve hodiny, asi aby ti mel co nauctovat. Odpojenej ridici vstrik je bezva, ale jestli doopravdy funguje by jsi zjisil kdyby jste se podivali na ten kanal 4.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

12.05 2017 8:09


Tak spotřeba 10,6 početně. Ještě včera během dne to spadlo na 9,9 na maxidotu.

Na kanál 4 koukal btdc něco málo přes 15. Atd si nepamatuji. Našel jsem tu v jiným tématu návod od Vlasty.
Možná máš pravdu s tím účtováním ale je to člověk kterej nám dělá v práci náklaďáky, bagry, buldozery, harvestory, ... řekl bych že tohle umí a zná. Práce má až až
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

12.05 2017 8:14


Co je ambient temperature!= coolant temperature?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

12.05 2017 14:42


Vemte VAGcom, nebo něco jinýho, ohřát na provozní teplotu, přepnout do základního nastavení a sledovat hodnotu povstřiku ve skupině 4 při přepínání dříve/později(nebo ATDC/BTDC atp.). Pak napiš, co to ukazuje. Při měřených hodnotách(tedy ne v základním nastavení) zjistíš leda tak prt. Ještě dodám, že poslední údaj co bude v % je poloha přesuvníku čerpadla. Hodnota se mění spolu s "dříve/později(nebo ATDC/BTDC atp.)"
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

17.05 2017 12:46


Takže po delší odmlce jsem zpět a hodnota btdc jw 15-15,4 a hodnota atdc je 3,8-4,2.
To asi není v pořádku že? A ještě k tomu,lze laicky poznat že rozvody byly dělaný přes aretaci a ne fixou?
nahoru

sponzor





17.05 2017 12:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.05 2017 12:49


Svec152 (17.05 2017 12:46) <a href="/forum/prispevek/1354723-allroad-2-5-TDI*-132kw-spatne-startuje-vysoka-spotreba#1354723">orig</a> :
Takže po delší odmlce jsem zpět a hodnota btdc jw 15-15,4 a hodnota atdc je 3,8-4,2.
To asi není v pořádku že? A ještě k tomu,lze laicky poznat že rozvody byly dělaný přes aretaci a ne fixou?

To je uplně mimo a je zde vidět že i s přípravkama se to musí umět...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

17.05 2017 13:59


Pokud tomu správně rozumím, tak i u mě je předpoklad nastavenych rozvodů na fixu a ne přes aretaci? Je to tak?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.05 2017 16:17


Svec152 (17.05 2017 13:59) <a href="/forum/prispevek/1354728-allroad-2-5-TDI*-132kw-spatne-startuje-vysoka-spotreba#1354728">orig</a> :
Pokud tomu správně rozumím, tak i u mě je předpoklad nastavenych rozvodů na fixu a ne přes aretaci? Je to tak?

No to nevim jakym zpusobem to kdo delal ale chci tim říct že i na připravky se to dá podelat...má to svuj postup.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.05 2017 5:33


Takže mám nastaveno atdc -1.8 ale musím se zeptat jestli to nemá být +1.8
Vycházím z toho že je to povstřik a tak by to mělo být za horní úvratí a tak tedy + nebo se pletu?
Předtím byla hodnota +4 a Satas psal že to je úplně mimo proto jsem nastavil -1.8. Co je tedy správně?

Děkuji za odpovědi
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

30.05 2017 8:31


Svec152: V každý verzi VAGcom je to jinak. V mé verzi 304 to bylo mínus. ale psalo to doslova "drive"/"pozdeji" . Pokud to píše ATDC/BTDC, může to být jinak. Logicky přeloženo ATDC = za horní úvratí, což by znamenalo hodnotu do plusu.

Ale i přes to by nebylo od věci celý ten motor znovu postavit na přípravky zkontrolovat polohy vaček vůči klice. Jak píše všude Satas, tak pokud vše dáš na přípravky jak má být včetně čerpadla, tak ta hodnota ( v plusu, nebo mínusu) tam bude již takto, jen to jemně doladíš na těch 1.8°. Podle toho zjistíš s jistotou, jestli tedy +,- ve tvé verzi VAGu.
Naposledy upravil rakyroky dne 30.05 2017 18:35, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.05 2017 8:54


Mám vag 304 a psalo to "drive 15.8" a "později -1.8"

Přípravky jsem si koupil, tak to někdy překontroluju. Ale znáte to, času málo a do toho rodina a děti. ..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email