Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 153 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 153
Uživatelů: 0
Celkem: 153

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 3

29.04 2017 10:54


Ahoj chlapi, mam 4F (rv.2008 3.0TDi, 171kW) s vybouchanym filtrem a zaslepenym EGR* (EGR* byl pred zaslepenim vadny). Rad bych to uvedl opet do stavu ve kterym to ma byt. Je tu nekdo kdo by mi s tim dokazal pomoci? Tedy sehnat filtr, opravit/vymenit EGR* a znovu to zapnout v softu..

Pripadne bych uvital nabidky jen na samotny filtr. JMJ znam, chtel bych spise repas originalu.

Dekuji
nahoru

sponzor





29.04 2017 10:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

29.04 2017 14:55


Originální repas DPF* ti nikdo bez tvého DPF* nedá fabrika chce výměnou starý díl mechanický nepoškozený leda že mas na mysli koupit jety z vrakače a že by jsi ho nechal vyčístit nějakou profi firmou jinak originál filtr bez toho že vracíš starý je cca 60tis Kč co si pamatuji takže otázkou je jestli není lepší dát ten neoriginální mám dojem že by neměl být špatný od firmy ERNST ale to spíš ať někdo řekne jestli stim nemá zkušenost hlavně nekupovat nejlevnější neoriginální DPF*.... A plus když už to budeš dělat tak bych vyměnil čidlo rozdiloveho tlaku DPF* aby se ti hned nezanesl a jelikož mas vyblokovany DPF* a EGR* tak většinou jsem.videl že borci blokujou i vířivý klapky takže si připrav hodně peněz není to problém udělat ale problém je jakou máš představu o.financich filtr se pohybuje neoriginální dystak mě někdo opravte cca15tis Kč snímač rozdiloveho tlaku cca 1500kc? EGR* cca 4tis Kč plus těsněni práce ideálně vyčistit sání a cestu EGR* a nafinale je otázkou ty vyrivy klapky jak jsou na tom jestli jsou vyplo a nahrání softwaru je to poslední... A asi nejlevnější
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 3

29.04 2017 20:20


diky za odpoved! repas jsem myslel splasit stary original a nechat ho vycistit. Svuj mam bohuzel vybouchanej. Tak kdybyste mel nekdo neco na prodej, nabidku uvitam.. na ERNSTa mrknu, jeste jednou diky!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2016
Příspěvků: 48 | Témat: 2

29.04 2017 22:51


Čau, soft ti můžu nahodit origo já... Dneska jsem právě updatem softu zjistil, že mi někdo vykuchal DPF* a ten samý motor co máš ty, padnul do nouzáku... zítra to budu řešit, abych ho zas vypnul

Ale obnovit soft a popř. ještě aktualizovat celé auto na poslední verzi ti můžu bez problému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

29.04 2017 23:13


ted jse nedavno řešil emise me auto ma mit DPF* a je vykuchane ty kody z motorove jednotky ok a ikdyž tam neni filtr tak neni problem na emisich je to totiž ješte euro4
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2014
Příspěvků: 38 | Témat: 3

03.05 2017 11:05


jj, vim ze na emisich bych to asi ukecal. Jen mam ted z toho proste blbej pocit a chtel bych to mit ve stavu v jakym to ma byt. Navic ted vzdycky zasmradim celou garaz nez vyjedu, driv to pekne vonelo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

31.08 2017 12:06


Zdravím všechvy tady na stránkách,

Chlapy, koupil jsem Audi Q7 a po dvou měsících jsem zjistil že mám koncovky a pátý dveře celý od sazí.
Byl jsem v servisu a tam mi řekli že na 99% tam není, nebo je probouchnutý DPF* a zřejmě přehraný software tak, aby to auto nepoznalo.
Chtěl jsem se zeptat, jestli by jste někdo věděl jak to uvést do original stavu, tzn. sehnat filtr a čidla a přeprogramovat.

)Věděl by někdo? Od toho prodejce je to samozřejmě podvod a skrytá vada

Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

31.08 2017 12:11


sulibrk: sulibrk:

čau, prosím tě, mám vykuchaný DPF* a zřejmě i přehraný software, potřeboval bych to dát do origo stavu, mám nějaký šance?

Díky
nahoru

sponzor





31.08 2017 12:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

01.09 2017 10:48


mas eu4 171kw nebo eu5 176kw?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

01.09 2017 20:54


parik (01.09 2017 10:48) orig :
mas eu4 171kw nebo eu5 176kw?

Mám 171kw ale euro nevím
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.09 2017 7:03


Myslím že Q7 měla 176kw euro4
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 7:47


váha (02.09 2017 7:03) orig :
Myslím že Q7 měla 176kw euro4


Já mám ale 171kw euro nevím, myslíš že kdyby měla eu4 tak nemusím mít DPF*? Nebo jak to myslíš?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

02.09 2017 9:14


mas tam zprasenej chip, s euro4 bez DPF* emisema projdes.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 11:57


Zaprasenej čip?? Můžeš mi prosímtě říci jakej čip přesně to je?
Tak to znamená že já nemám na audině DPF*???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 12:15


az to budes vracet, tak nejen prehraj sw jednotky (zminovany chip) a vymen EGR*, ale taky vymen diferencialni snimac za novy...

a pak nejakou chvilku sledujte pravdelne, zda ti neroste zaneseni filtru, neb to majitel pred mohl udelat i z jineho duvodu..napr vstriku, turbiny linajici olej atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 12:52


Čím mám tedy začít? Mám si tedy nechat přehrát SW a vymenit diferenciální snímač a EGR*? že bych to DPF* ko řešil až tedy nakonec?
Nebo jakej bys volil postup??

díky moc
nahoru

sponzor





02.09 2017 12:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 13:57


vymnenit/opravit EGR*
preflashovat ECU* na seriovku
namontovat pokud mozno ciste strojove vycistene DPF* (vyhnout se chemii obloukem)
vymenit differencialni snimac
a rici ridici jednotce, ze ma nove DPF* a snimac

pokud mozno udelat vse pri jednom bez jezdeni...

a pak sledovat hodnotu diferencialniho tlaku a zaneseni, zda neprimerene neroste prubezne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 14:08


pokud bys nedal repasovene DPF* ale pouzite, tak bys pak musel vyvolat vynucenou regeneraci nejspis..a pak bych to resetl..

nicmene bacha na ty vstriky abys pak nebyl smutnej...ucpane DPF* je casto jen dusledek jine zavady..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 17:13


parik (01.09 2017 10:48) orig :
mas eu4 171kw nebo eu5 176kw?


A předělal bys mi ten chip na originál? Zbytek už bych si nějak zařídil...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 18:12


neni potreba predelavat, ty originaly jsou bezne k dispozici...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 19:22


Je mi to jasné, ale tím, že nejsem v těhle věcech tak zběhlý, tak nevím na koho se s tip to obrátit. Abych třeba zbytečně nemusel do Audi. Rád bych tu našel někoho, kdo mi s tipm pomůže...
Samozřejmě nééé zadarmo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

02.09 2017 19:36


Parik ti nahraje origo ale urcite i nekdo jinej zalezi jak se komu bude chtit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

02.09 2017 19:51


Jeste te muze potkat po prehrani do originalu chyba virivych klapek, pokud je nemas zrepasovany tak pri tomto najezdu budes mit nejspise vypnute hlaseni chyb pro ne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 19:59


moda ojebavat sw klapky je tu kratce, nestrasil bych ho...
nahoru

sponzor





02.09 2017 19:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 20:07


Hoši, výřivý klapky jsou po repasu asi 6.000km.
Takže našel by se někdo kdo by mi s tím pomohl?
Platím zlatem:-D
Chtěl bych si ho nechat a zřejmě i utopit v v této zálibě i hodně penízků
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 20:15


original audi sw ti tam klidne DAM*, nejake ojeby typu vypnuti klapek, EGR* atd.. musi nekdo nekdo jinej, neb toto je mi proti srsti

spis by se chtelo juknout, jestli neni nekdo bliz z jiznich cech, at to nemas daleko...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

02.09 2017 20:32


To už se ojebává i chybové hlášení vířivých klapek? to snad ne.. jde nějak laickým okem poznat, že ty klapky nejedou jak mají a je to vypnuté nebo ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.09 2017 20:40


pro chiptunery je to super kseft...dokonce maji nejkteri akcni balicky, koupis ojeb DPF* a dostanes zdarma zaslepene klapky, EGR* - vyhodne pri prodeji vozidla, nic nesviti a prodavajici usetril.. a uz jsem videl i kontrolu vadnych zhavek (pokud to byl zamer a ne zadavada te jednotky co je hlida)...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 20:45


A odkud jsi? Jezdím hodně po rep. Pracovně...
Za soft bych ti byl vděčný a nechci nic nelegálního, takže nic proti tvé srsti:-)
Chci to auto mít v pohodě abych já byl taky v pohodě
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 8

02.09 2017 20:48


Nechci po tobě vypnutí klapek ani ani EGR*, spíš naopak
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email