Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 5
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

13.06 2018 23:19


Poloosy mam porad puvodni na aute, dneska jsem objednal jety 2ks na obe strany. Tak bych je zkusil vymenit a uvidim. Na svych jsem udelal vnitrni klouby akorat a porad stejny. Takze bud jestli to muze byt ta tyc nebo vnejsi. Pak pudu proste jeste zkusit Kardan* jinak uz nevim a nebo ty loziska. Tohle jsou proste posledni veci co se tocej a co jsem nedelal. Kardan* byl dole a zkouklej, vypadal OK, ale nikdy nevis. Pak vnejsi klouby a loziska. Vic uz pak nevim.
nahoru

sponzor





13.06 2018 23:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

14.06 2018 16:24


tak u mě to bylo to ložisko s nábojem, protože teĎ jedu jak v novém autě
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

14.06 2018 17:35


A rekni mi, co ti to lozisko delalo a jak jsi na nej prisel a hlavne, jak ti auto vibrovalo? Kde si to citil, drbal i volant nebo se jen chvel tak jako auto? V tahu? Me prijde ze proste na dalnici, kdyz mam Tempomat* tak jak zabira auto vibruje, jak polevi je to klidnejsi. Zrovna tak bez tempomatu. Nez by to po povoleni plynu bylo super ale ulevi to. Sere me ze to je proste 100km/h relativne klid a 110km/h se mlada skoro udela a 120 to i tak divne podunuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

15.06 2018 0:19


Mám ten samý problém u a4 b6 motor AVF, mam jen předokolku! při rychlosti 140 je to nejhorší, chvěje se celé auto, samozřejmě i na volantu je to citit. Kola naprosto v pořádku, náprava dělaná nová minulý týden komplet Lemforder. Až bude více času podívám se na vnější klouby, vnitřní jsem měl rozebraný, protože jsem měnil špatné manžety za nové, takže vím že vnitřní jsou OK. Při rychlejším rozjezdu, řazení 1-2-3 je slyšet že něco klepe. Nevím kde to může být, ale jako první přijde na řadu kontrola vnějších kloubů, pak řízení a pokud bude problém stále, tak mě napadá jedině podívat na Diferenciál*.

Ještě jednou opakuji, že mi to dělá u předokolky a netuším co to může být, ale je to celkem nepříjemné, hlavně klepání na dálnici a při rychlejších rozjezdech...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

17.06 2018 19:05


No já jsem o víkendu mrknul na Céčka, co drží stabilizátor, jak mi psal kolega v jiném tématu. Nemá to vůli nic, nicméně jsem je dotáhnul tak o půl otáčky a najednou mi při brždění auto nedrbe a i celkoá jísta je o fous lepší.

Mám komplet ramena včetně těch céček od minulého léta, najeto cca 15 000km značka MeyleHD a prostě to vypadá, že se to vysralo. Objednám si asi céčka Lemfolder teď a MeyleHD dám k reklamaci, chlubí se tou jejich zárukou a uvidím. Protože vše ostatní je 100% cajk. Při prudkém nájezdu do zátačky a současném brždění mi lupne vždycky dole a 100% je to stabilizátor. Takže to zkusím a pak na to kašlu, dneska to při jízdě bylo celkem OK prostě po tom utažení na krev. Nevím jakým momentem se to má utahovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.06 2018 19:49


vyndej to mayle HD posraný a uvidíš že to bude oki. Taky jsem to tehdy dal na doporučení jaká je to super bomba a po 20tis šla celá mayle víš kam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

18.06 2018 9:14


Jo, je mi líto vyhodit 10 litrů jen tak, takže nejdřív céčka a uvidím, jak se k tomu vyjdří. Slibovali, že normálně si mám koupit nové a tamty se vyreklamují = vrátí peníze, ale trvá to určitou dobu, takže abych mohl jezdit, je toto nejlepší řešení. Mám to koupení z Granexu, nějaký klubák tu dokonce dělá nějaké lepší ceny a propaguje ten granex, tak to snad nějak dopadne. Ale já jsem tomu nevěřil. V loni jsem udělal komplet ramena a najednou absolutně bez vibrací při brzdění atd.. vadilo mi takové jemné chvění, tak jsem udělal poloosy a byl klid. No a ted to zase začalo a dotáhl jsem ty céčka a je to o 60% lepší akorát v tý zatáčce to lupe. Nejsou natržený, ale prostě asi stojej za hovno..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

18.06 2018 9:28


Ja dal mayle hd 2x sanci aby se ukazali a uz nikdy smejd prvni tridy
nahoru

sponzor





18.06 2018 9:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

18.06 2018 10:13


Já věřím, že asi na autech, co nejsou tak těžký a nemají takový výkon to může být OK, ale já mám A4ku s 3.0 TDI* a to mi přijde těžký jak kráva a kor na předek a když si představím, že vlítnu do zatáčky třeba jen v 70ti a brzda + kola zatočí, co to musí být za tlak na ty ramena na tý jedný straně, tak ta kvalita dílů musí být asi opravdu lepší než toto. Jak řikám, ramena mi nebouchají přes díry, ale když přejedu díru s vytočeným kolem, cejtím takový zabrnění ve volantu jakoby to kolo zapružilo. Dělalo mi to tehdy s originál rameny co vydrželi cca 190 000km a teď je to znovu, 100% to budou céčka.

No a vsadím se, že řeším co to vibruje a prostě od motoru, ikdyž mám nový silentbloky, tak se to nese přes ten sbalizizátor až do volantu a do kastle. Je to jedno s druhým a jak něco není OK, tak to je cítit prostě. Viděl jsem to uložení stabilizátoru, to bude také původní ta guma, takže s Céčky objendám zrovnam to uložení ještě a uvidíme.


O víkendu jsem měl poloosy dole, vše stejný. Ložiska nehučej nic, Kardan* by to dělal jinak, měl jsem to zas dole taky a prostě mastný klouby na konci, střed jak novej, nikdy jsem tomu nedával bídu, aby se to nějak posralo, takže to všechno prostě dělá ten předek. Kdybych tehdy dal +4k a vzal Lemfolder, možná byl klid a byl bych bez starosti.
Naposledy upravil Fan1s dne 02.07 2018 19:06, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.06 2018 17:17


Fan1s: takze polosy to nakonec nebyly , jak pises tady ze to pomohlo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Je to teda slusna detektivka
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

19.06 2018 17:22


Ne nepomohlo. Bylo to dobrý třeba 500km a pak na novo.. Teď mám doma poloosy, ještě jedny, který jsem si koupil na zkoušku, dobrý, k dispozici kdyby někdo chtěl.

Objednal jsem ty nový céčka a o víkendu je vyměním společně s uložením stabilizátoru a uvidiím. Fakt to nemá čím jiným být, pevně věřím ve štastný konec.

Ty jsi to nějak TAVIC: vyřešil?

Mě to hlavně strašně nebaví, každý víkend jsem na díře nebo mám sundaný kola, měním co se dá a pořád nic prostě. Kola mám teď 100% rovný jak jsem psal několikrát. Prostě to je asi stará verka no nebo ja nevím. Koupím oktávku a bude..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.07 2018 19:01


Tak jsem pořídil nové poloosy, respektive použité, abych nevyhodil prachy, sundal jsem klouby, omyl, namazal, dal zpět, jedna prachovka byla prasklá na těch použitých, tak jsem je dal dokupy a na auto.

NEPOMOHLO! Je to stejné, maličko třeba jiné, ale to je spíš dojem než fakt..

Céčka jest dal nové, sic nelupe, to je sice hezký, ale vibruje pořád.

Tak co dál, kdo má co za nápady? Mě napadjí ložiska, která nehučí, ale můžou být špatná? Jinak už nevím.. Musí to být něco, co se točí. Vibrace to chytí při 100km/h a končí na 140km/h pak už jsou tak velké, že to není cítit.. takže něco co se točí. Otáčky motoru nemají vliv. Zkouším dalnici Tempomat*, dám 6tku, 5tku, 4ku, furt stejný žádná změna.

Na zadek nikdo nesahal, kromě brzd, tlumičů. Může to jít třeba ze zadku, setkal se s tím někdo? Vibruje auto, chvěje se a cítím to i ve volantu, někdy pozoruji, když volant pustím, jak se třepe malinko. Ložiska sám doma nevyměním, s poloosama jsem se pral, ale dal to na díře. Na ložiska nemám lis, aby tam nacpal nové, sundat těhlici by asi nebyl problém, když si auto hodím na nožičky a můžu být i podtím. Ramena bych povolil na vnitřní straně, než je vyrážet z těhlice.

Má někdo prosím ještě nějaký nápad, po čem jít? Servisáci na mě házej bobek, jeden řekne, že jsem magor, druhej ať to prodám.. Už to něco stálo a výsledek žádný, tak prosím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

02.07 2018 20:35


Klouby mas porad puvodni?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.07 2018 20:40


Puvodni poloosa a nove vnitrni klouby, delalo to skoro stejne. Koupil jsem jinou pouzitou stejnou poloosu na obe strany i s klouby, takze ne, jsou jine. Jak vnitrni tak vnejsi. Jen na jednom jsem udelal novou prachovku. Chtel jsem zkusit proste poloosu z neceho, kde to bylo OK, jestli to tim bude. Nepomohlo.

Proto patram dal a snazim se pochytit komu to co delalo a cim to vyresil
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

02.07 2018 21:02


Ja klouby zatim prdim, ale budu menit silentbloky napravnice. Podle vseho ty stare jsou tvrde a vymackane, protoze pod plynem mam volant rovne, brzdim plynem a musim lehounce zkorigovat. Pri silnejsim zabrzdeni to klepne do volantu resp ve volantu to citim rukama. Ramena, cepy, cecka vsechno nove nikde neni vule. Jedine co muze chodit s rameny a mirne menit geometrii je napravnice. Kdo vi, treba s vuli na SB to chytne nejakou rezonanci a uz to vibruje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.07 2018 21:09


Silentbloky napravnice je kde? Ted jsem delal ty cecka + na stabilizatoru ty gumy co jsou dole na ty tyci. Silentbloky motoru mam novy i u prevodovky.
nahoru

sponzor





02.07 2018 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

02.07 2018 21:17


Napravnice je dole pod motorem. Drzi na 4-ech SB, dva vepredu a dva vzadu. Pres ty SB je prisroubovana ke karoserii. Do napravnice uchycujes spodni ramena naprav, predni i zadni. Horni ramena drzi v kastli.

Blby je, ze pro vymenu musis vyvesit motor na tramec. Spodni ramena vyhaknout z tehlic a celou napravnici sundat. vytlacit stary SB, nalisovat novy. SB uz sem koupil, guma je mekkoucka jako perinka (Lemforder).

Na napravnici jeste drzi drzaky SB motoru. Ty drzaky + napravnice + kastle maji takovy celkem 3 ocka nad sebou na leve i prave strane. Kdyz tam napravnici montujes, tak pres ty tri oka prostrcis trn a tim ustavis napravnici + drzak SB motoru do spravne polohy pred utazenim sroubu.

PS. jo a jeste na napravnici jsou drzaky zkrutneho stabilizatoru, takze ten taky sundat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

02.07 2018 21:22


ja mám podobný problém na a6 4f u mňa to vyzerá na poloos dám vymeniť komplet celú aj s kĺbmy a dám vedieť..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.07 2018 21:45


Nakadah: a myslíš, že to může takhle chvět volantem a autem? Mě fakt přijde, že to je od něčeho, co se točí než co přenašá vibrace třeba z motoru..

Já bych to fakt vsázel na ty ložiska a snad si kvůli tomu koupím i ten lis a prostě to přelisuju a bude to. Pak už ale nevím, čím by to mohlo být. Vidiím ale problém ve vytažení těhlice s ložiskem ven, ty ramena vyrazit, ikdyž jsou v loni nová, bude asi problém, nešlo mi to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

02.07 2018 22:31


Citace:
Ty jsi to nějak TAVIC: vyřešil?


zatim se bavim jinejma vecma, ale potom co se sklidnil motor i tech vybraci dost ubylo.
Jak velky tam mas kola ? a co naprava , uz nevim ale tu jsi asi taky menil ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.07 2018 22:43


17" originaly, co jsou v TP a od zacatku co auto mam, jen nove pneu uz 2x. Komplet ramena, tlumice, silentbloky motoru + prevodovky. Nedelal jsem horni ulozeni tlumicu, ale to by nedelalo toto asi..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

03.07 2018 7:21


Já si nechám vyměnit SB nápravnice, ať vím že ta drží na místě kde má a nehýbe se. Pak pokud budou vibrace pokračovat, tak zkusím klouby. Ty vibrace někdy jsou, někdy ne, je to taková náladovka té mojí babičky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

03.07 2018 7:50


a kdyz teda zvednes auto a vemes kolo do rukou, nema nekde vuli? Ze strsny na srtrsnu, jemnr kyvani. Pak by to odpovidalo. Lozisko se nelisuje, vybouchas ven naboj a koupis novej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

03.07 2018 8:04


nahoru

sponzor





03.07 2018 8:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

03.07 2018 8:04


https://youtu.be/rNLZoBXKJdw

Tady to tam pak macka kdyz dava novy?

Ne, vuli to nema . Ja zkusim jeste ten Kardan* proste, tim ze to cejtim na spodku auta. Sehnal jsem hezky za necele 3000,- kdyz to tim nebude, tak pomuze urcite nekomu jinemu se stejnym autem. To bude asi to posledni co na to delam, nebavi me to..

Ezio: jak to vibrovalo tobe s tema louziskama?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

03.07 2018 10:50


ja mel prave lozisko vadne, chytl jsem za kolo nahore a dole a proste se lehce hybalo. Nic nehucelo ale kolo se hybalo. Menil jsem i se stabilizackama a od te doby mam volant naprosto bez vibrace, az jsem zapomnel, jake to je nevibrovat. Kmitalo to taky od te stovky do cca 140-150
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

03.07 2018 12:20


To ještě zkusím, jestli jsi to poznal, že to bylo cítit v rukách. Ty máš quattro* nebo nemáš? Já ještě ten Kardan* a pak nevím..

když vidím co to dělá a to má třeba nepatrnou vůli, tak snad i věřím, že to tím fakt může být.. protože je vše ostatní udělaný.


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 0

06.07 2018 18:43


U mě byl nakonec špatný Kardan*, který házel do stran a tím udělal větší vůli ve středovém uložení. Podařilo se mi sehnat použitý Kardan* a před dovolenou se dal do auta a hned se s tím dá jezdit i 140 bez vibrací
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.07 2018 9:13


A co ti to dělalo? Cítil jsi třeba vibrace cca v 70km/h takové jakoby lehounké kdy ses hodně soustředil. Pak to nejvíc cítím od 110 do těch 140. Taky jsem si koupil použitej, včera jsem ho vyzvednul a už se těším až to dám na auto, snad to je tím . Vůli ve středovém uložení jsi poznal na autě a nebo až když jsi ho sundal?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 0

07.07 2018 9:36


Ano jak píšeš, měl jsem taky menší vibraci kolem 70-80km/h a nejvíc ve 140km/h. Ve vyšších rychlostech byl klid. Vůle byla poznat už na autě porovnával jsem to s kamarádovo autem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email