Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 471 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 467
Uživatelů: 4
Celkem: 471

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 1

15.10 2017 15:23


To mi zase vneslo brouka do hlavy Už jsem chtěl ty vstřiky z Ebay koupit a už tomu zas nevěřím chci je pořídit protože se mi zasekává motor když je teplý start ale nijak jinak se to neprojevuje dým ani když jsem to měl napíchle v bosh servis tak řekli že to tak mám nechat že je to prostě už starší auto a že to může být kontakt u baterky (klasika odpověd) ale i tak jsem s tím chtěl něco udělat a vstřiky za 20k na test se mi celkem pozdávaly
nahoru

sponzor





15.10 2017 15:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

16.10 2017 16:03


Zdenapalk: ja je na stolici nedaval (proc znovu vyhazovat za test), veril jsem protokolum s kterymi vstriky prisly. Mam je stale na aute a stale bez problemu, nic nekouri, nic nehoupe, nic nezakopava pri startu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 1

16.10 2017 17:21


Možná jsou to chytráci a když vidí že to kupuje někdo z Čr nebo z někama daleko tak mu pošlou shit protože ví že s tím z Čr nic neuděláme . Ale když si to souky nechal poslat do německa tak to je v pohodě . Jen moje teorie (vycházím z Českých prodejců aut - čím dál se auto prodá tím líp pro další reklamace )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

16.10 2017 20:47


bulays: ty jo, to me vubec nenapadlo...ze by to byly takovy paseraci?! Je mi to porad divny, hodnoceni na eBayi proste nemaji spatny, sice je fakt ze se tam sem tam hejt najde, ale kde ne, ze...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.10 2017 22:26


taky jsem zažil firmu na test vstřiků že byli špatný a náhoda byla že měli repasovaný na skladě ale u jiný firmy byli v pořádku to si člověk nevybere
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 1

23.10 2017 16:45


Ještě se chci zeptat když měníte vstřiky tak měníte i palivové čerpadlo? protože přes čerpadlo se tam dostanou ty nečistoty co zaserou ty vstřiky ne? takže výměna jen vstřiků je hloupost nebo je to u těchle vstřiků jinak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2017
Příspěvků: 18 | Témat: 0

23.10 2017 22:34


sOuky No já bych taky věřil protokolům jenže po jejich namontování jelo auto hůř než predtim. Jsem zvědavý jestli vrátí prachy. Snad jo a já koupím nové.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

23.10 2017 23:03


bulays:
Pokud je vše OK a odešly jen vstřiky tak stačí měnit pravidelně palivový filtr. Kdyby bylo čerpadlo KO tak to co je v nádrži tak má hrubé sítko a veškerý bordel pobere palivák. Dál už musí jít čistá nafta jinak by odešlo railové čerpadlo a to by odrovnalo railové lišty a i vstřiky. To je většinou důsledek po natankování benzínu do nafty a následná jízda.
Tak to co ničí vstřikovače je biosložka a nekvaliní nafta. Je dobrý tankovat dobrou naftu a dávat vif.
nahoru

sponzor





23.10 2017 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

24.10 2017 3:31


Jen se zeptam proc bioslozka nici vstriky?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.10 2017 6:41


Ty vstriky na to nejsou staveny.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.11 2017 20:24


i já přidám jednu informaci. Pracuji v bosch diesel servisu. Co se týká oprav těchto piezo vstřikovačů - momentálně nejsou dostupné žádné díly na opravy těchto vstřiků a to ani v německu, ti co je opravují používají neoriginální díly (turecko,itálie atd).(Stačí se podívat do esi-tronicu a nejsou tam ani rozpady) Na jaře jsem byl na školení v Bosch středisku v Plochingenu a padla otázka kdy se konečně začnou opravovat tyto vstřiky. odpověď Mají už připravené podklady pro školení i díly, jen se čeká až někdo zvyších řad dá povel a pustí to...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

03.11 2017 3:05


Arnie: zajimava informace, diky
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

03.11 2017 12:07


Arnie (02.11 2017 20:24) <a href="/forum/prispevek/1370358-cena-vstriku-3-0tdi#1370358">orig</a> :
i já přidám jednu informaci. Pracuji v bosch diesel servisu. Co se týká oprav těchto piezo vstřikovačů - momentálně nejsou dostupné žádné díly na opravy těchto vstřiků a to ani v německu, ti co je opravují používají neoriginální díly (turecko,itálie atd).(Stačí se podívat do esi-tronicu a nejsou tam ani rozpady) Na jaře jsem byl na školení v Bosch středisku v Plochingenu a padla otázka kdy se konečně začnou opravovat tyto vstřiky. odpověď Mají už připravené podklady pro školení i díly, jen se čeká až někdo zvyších řad dá povel a pustí to...

Tohle já tu tvrdim léta a pořád to hodně lidí "nechce" absolutně přijmout jen jsem měl info z Bosch že možná v DE budou díly na piezzo uvolněny proto ten rozmach jakýchsi repasů nastal..zcela je to tedy tak jak jsem si i přesto stále myslel jen sem to memohl 100% potvrdit.
No a jestli to pustí?? Upřímně proč...když to takto funguje dobře ten obchod....

Vždy a jenom dávam EXchange trysky a nikdy nebyl s jedinnou po výměně žádný problem.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

03.11 2017 12:18


A ještě tady k tomu měření na stolicích...X krat se stalo že ke mě přijelo auto s upálenýma ventilama pístama atd...Trysky pak na stolici naprosto v pořádku...uvedomte si že ty stolice neumí zasimulovat stav trysky když je v motoru ohřátá na x stovek stupnů ale ve stolici je to nejakých 40-60 a v této teplotě se samosebou muže chovat naprosto OK.Dále berte v potaz že i když ještě původní origo trysky který nevykazují příznaky ukapávání kouření na volnoběh,tak jsou dneska v některých případech prostě už jenom 12 let starý a mají najeto klidně i 450 tis v aute kde klidně na vás budík svítí s 220 najetými tísíci.No a pak stačí trochu auto vic honit idealně ještě chipnout což dnes každej dělá nejlíp ze všech a je to na světě.

Všechny upálený motory jsou jen kvuli KO-starým tryskám,zasranejm DPF* a nalitejma sračkama v řj.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

04.11 2017 6:23


so stolicou mas pravdu, nebol by to prvy pripad, na stolici OK a v aute KO, DAS* nove a auto ide, zaujimave
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

04.11 2017 9:57


Já jen doplním, že biosložka taky maže, takže úplně bez ní (nebo jí adekvátní náhrady jako např. u jediný "komplet dovážený", tj. ne u nás míchaný, nafty Maxxmotion) je taky špatně ...
A musim říct, že tomu Boschi nezávidím, ta situace kolem licencí/práv, resp. toho, co kdy jaká automobilka "pustí" žene tam kam slunce nesvítí jak Bosche, tak samotný automobilky a není divu, že to zase "válcuje" čína...
Já byl nedávno zas na školení Bosch ohledně servořízení a je dost smutný, že i když ZF Lenksysteme od 2015 už celý vlastní Bosch, tak jejich KTS v podstatě "nesmí umět" v některých případech např. takovou "rutinu" jako naučení snímače úhlu řízení, protože automobilka prostě nechce, aby to uměly multiznačky a to se bohužel týká i třeba 15 let starých aut ... Sám školitel řikal "vypisujte tickety" (což je zase zdržování od práce, ale snad aspoň trochu smysluplný...), chce to trochu tlak na ty automobilky, jinak se situace nezlepší a bude to bohužel vypadat tak, že kdejakej "Tonda" z garáže z diag. za pár babek s číny bude schopnej udělat víc věcí než servis s origo KTS, takže jestli to ty automobilky "nepustěj", jsou zas samy proti sobě...
Jinak problém těch stolic je jak píše Satas, že neuměj nasimulovat všechny "běžný" podmínky, tj. jak zahřátej spalovací prostor/špičku, tak třeba částečnou zátěž, když se měří hlavně plná zátěž, takže třeba za tepla ukapávající vstřik odhalit ani nemusej ... A to ani ty dnes údajně asi nejlepší Hartridge...

A ještě k tomu, co měnit a neměnit (spolu se vstřikama), to je taky dost detektivní práce, ale tady se zas docela uplatňuje nájezd, protože při těch tlacích (i pod 2000bar, přičemž např.CP4 dosahujou až 2600...) prostě i při sebelepší péči nemůže platit to, co u "zlatých" rotaček, tj. že po čtvrt milionu km je auto "čerstvě zajetý" ... Životnost těchle palivových soustav je běžně kolem 200tis.km a to ještě spíš v západních zemích, kde je nafta kvalitnější, takže není úplně vyjímečný, že u nás po 100-150tkm (natož např. u služebáků, kde např. palivák je zbytečnej luxus...) je potřeba měnit komplet paliv.systém, jehož cena často přesahuje cenu auta...
sponzor





04.11 2017 9:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 1

04.11 2017 21:10


Co se týče testování vstřikovačů, máte pravdu že nenasimulujete teplotu vstřiku jako v motoru. Ale není pravda že se měří jen plná zátěž. Test v bosch stolici má cca 14 až 20 kroků a zkouší se různé režimy, tzn plná zátěž, střední, volnoběh, předstřik apod. Hartridge umí v podstatě to samé. Je to o tom že do vstřikače pouštíte určitý tlak kapaliny, el. signálem s různou frekvencí otevírate vstřik a následně měříte množství. Takže se nedá říct že hartridge je lepší. Obě stolice měří naprosto stejně jen bosch stolici jsou orig. data pro bosch vstřiky a v hartridge pro delphi a vdo. Samozřejmě jdou z jedné do druhé opsat a měření pak vyjde stejné. Co se týče kontroly ukapávání vstřiku je to trochu na pěčlivosti mechanika který to zkouší, protože se do vstřikovače pouští plný tlak ale žádný el.signál a mechanik musí vizuelně koukat na jehlu jestli se nerosí nebo neukapává.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.11 2017 9:37


Tak a tohle si všichni vy polemici uz navždy zasadte do mozku ať tady uz nikdy nevznikají naprosto stupidni bludy a vymyšlený teorie ohledně trysek piezzo.
Naposledy upravil Satas dne 05.11 2017 18:17, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.11 2017 17:24


Satas:
Az se sem zase podivas bude tady zase nekdo kdo koupil zarucene repasovany z ebay za super peniz protoze meli super recenze. A pobezi to tu porad dokola v novejch a novejch tematech.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.11 2017 18:15


áček (05.11 2017 17:24) <a href="/forum/prispevek/1370633-cena-vstriku-3-0tdi#1370633">orig</a> :
Satas:
Az se sem zase podivas bude tady zase nekdo kdo koupil zarucene repasovany z ebay za super peniz protoze meli super recenze. A pobezi to tu porad dokola v novejch a novejch tematech.

Máš na mysli šok z ušetření peněz a nemoc z přesvědčení?? Njn internetovejch a fejsbukovejch odborníků nebude nikdy dost.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2017
Příspěvků: 18 | Témat: 0

15.11 2017 17:19


Vysvětlil by mi prosím někdo co označují dvě písmena za číslem vstřikovače? Např. -
059 130 2 77 AB
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

15.11 2017 19:08


Pociatocne oznacenie a potom to moze byt nahrada, cize nieco ako revizia. Napriklad mas A, niekto ma B, potom u teba sa robila nahrada s koncovkou E, K a N. Pre becko len napriklad C, D, F... v pripade vstrekov sa tam rozlisuje tlak a nahrada/revizia. Nieco k tomu najdes tu -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

15.11 2017 20:58


Arnie: Ok, nenapsal jsem to dobře s tím testováním "hlavně při plný zátěži" (což je/se často bere za to nejpodstatnější) a mohlo to vypadat jak reklama Hartridge nebo hanění Bosche (a ani jedno jsem v úmyslu neměl a nemám dostatečný srovnání, jestli je to fakt jen o těch datech ... ), takže díky za doplnění i s tím vizuálním sledováním, jenže jsme zase u toho, že ani pečlivej mechanik neodhalí např. to ukapávání za tepla...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.12 2017 12:19


Tak přemýšlím,kam to napsat...ale asi sem. Problém s A6 3.0tdi BMK 165kw. Různé druhy kouře..šedý...modrý...někdy kombinace. Někdy na volnoběh,někdy za jízdy. Závěry tří servisů-tlaky...Turbo*..čerpadlo...všechno možný,jen ne vstřiky. Podle diagnostiky žádná chyba. I vstřiky prej jak nový. Vše v limitech. Prolizal jsem týden fórum a vytřídil příspěvky a odpovědi. Podle příznaků jsem dal na zdejšího mechanika Satas .... Nechal jsem vytahnout vstřiky...vyměnit filtr,všechno pročistit. Vstřiky jsem vzal výměnným způsobem v Brně za příznivých 37 tisíc. Vstřiky v autě...vše složeno a nakódováno. Při tom rovnou žhaviče,když už se to rozebralo. Start-napoprvé a bez jakýhokoliv kuckání..syčení a čehokoliv. Zkouška na 50 km a kouř naprosto žádnej. Otáčky drží..zátah poctiven...prostě paráda. Tak cbci vlastně jen říct,že jsem přes sms uživateli Satas zhruba popsal,jak se auto chová...Satas odpověděl krásně a hned...vstřiky k.o. Tímto mu děkuji. A podotýkám...věřte jemu. Ne tomu,co vám tvrdí v servisu. Cena komplet 37 vstřiky,4300 žhaviče,5500 práce. Auto odstaveno v utery v 8.00 ráno v servisu...opraveno a předáno ve středu v 10.00. Není to krása? Díky za odhad a radu uživateli Satas.
sponzor





14.12 2017 12:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.12 2017 12:34


satas
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

14.12 2017 14:27


Sirap: posli mu alespon flasku
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

14.12 2017 14:38


Už hodně dlouho pozoruju jak těžké je sehnat někoho kdo autům opravdu rozumí a nechce vás oholit o životní úspory. U nás je to tragédie najít někoho kdo něco umí, spíš nereálné.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.12 2017 14:41


Flaška je samozřejmost. Ptal jsem se zde na oru i na onen pověstný napínák v rozvodech. I k tomu mi Satas napsal,že při mých 225 tus.km nemá smysl řešit samotný napínák. Nicméně....pět dám na eho adu. A vzhledem k tomu,že mi trochu začíná klouzat trojka na automatu....nejraději bych udělal zaráz oboje. A mám technické dilema. S převodovkou plánuji cestu uživateli Lubomt. Tímto bych se moc rád zeptal právě jeho,jestli by dokázal zajistit opravu převodovky,spolu s ýměnou ozvodů na nednom místě,když bude Převodovka* dole.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

14.12 2017 14:51


Sirap: ja myslim ze jo..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.12 2017 15:00


No to by bylo naprosto suprový. Mohl by mi zde někdo poslat sz s adresou servisu Satas? Musím zaslat krabici s poděkováním,ale jsem tu nový a tyto informace jsou pro mě zatím tabu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email