Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 439 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 433
Uživatelů: 6
Celkem: 439

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.12 2017 18:25


Jhlásm po opravě vstřiků najeto čerstvých 1098km. Jako v jiným autě.... Spotřeba litr pod dřívějším průměrem
sponzor





14.12 2017 18:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

14.12 2017 20:18


tak až to všechno doděláš tak to za kilo koupim trocha humoru pro odlehčení no já mám najeto 270 tisic a bojim se rozvodu, automatu a vstřiků. na oktávce mám 300 a nebojim se ničeho jinak Satas je jasnej král před lety si pamatuju ještě že tu fungoval dobře Vlasta. co je s ním?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.12 2017 21:00


Já se zde zatím rozkoukávám a studuju:-). Ale přesně ten sled úkonů mě teď čeká,jak píšeš. Vstřiky mám za sebou a teď automat a rozvody. Ale já beru poměr sllužby auta. Bez oprav doposud a to kilo za servis mu odpustím
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

15.12 2017 0:52


SupermanXXX (14.12 2017 20:18) <a href="/forum/prispevek/1374338-cena-vstriku-3-0tdi#1374338">orig</a> :
tak až to všechno doděláš tak to za kilo koupim trocha humoru pro odlehčení no já mám najeto 270 tisic a bojim se rozvodu, automatu a vstřiků. na oktávce mám 300 a nebojim se ničeho jinak Satas je jasnej král před lety si pamatuju ještě že tu fungoval dobře Vlasta. co je s ním?

Jakej král kurva ja sem obycejnej dělník mechanik z kteryho vy jste vysperkovali zdatnyho kvartálního alkoholika Tj cely.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 17:45


Mam dotaz na mistni vstrikovaci guru ohlkedne vstriku na moji A6 2008 171kW. Auto zacalo kourit po delsim stani v kolone nebo na svetlech, obcas za jizdy atd.. Jsem s tim smirenej a pocitam s tim ze to jsou vstriky a pujdou novy az buide mit po novewm roce Satas cas. Ale ted dotazu - auto zacalo kourit pote co jsem s nim prijel pobalti a polsko (daval jsem porad VIF). Takze si myslim nejaka sracka v nafte. Tady v Cechach to delalo stale (nalil jsem tam nekolik plechovek VIFu) ale ted poslednich 6 tankovani plne nadrze na Benzine to nezakourilo ani jednou jedinkrat. Uplne bez problemu, auto stale dobre startuje, nikde nic necuka pri zadnych otackach, motor uplne tichej. Nez s tim pojedu do servisu tak se jenom ptam jaka muze byt souvislost??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.12 2017 17:53


Pokud mas DPF* tak rovnou dej nový čidlo rozdílu tlaku zauč ho a zmer kolik dává mbar na volnobeh DPF*, pokud to bude v normě utni tomu možný nedokončený regenerace zapsanim nového DPF*. Toto vše pokud to nikdy nebylo provedeno oni to hned nemusí být trysky ale mohou to být nedokončený regenerace který se zase spousti po každým nastartování při kterejch se privstrikuje nafta do výfuku a huli to jak debil. Tím ze si jel dlouhou trasu tak se to klidně dokončilo a je pokoj. Tohle furt režim hodně u Q7.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 18:11


ja mam motor bez DPF* - tedy aspon myslim - zadna kontrolka regenerace mi nikde nesvitila a i laicky to beru podle toho ze jsou koncovky vyfuku ohnuty dolu.. (omlouvam se ale vim o tom vazne picu)
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 18:24


jeste abych to trosku upresnil co to delalo - po zahrati motoru na provozni teplotu mi to obcas zakourilo jako kdyby auto horelo (vetsinou pomohlo trosku seslapnout plyn a pak to zahulilo a byl klid). Jeste kdyz jsem stal treba dlouho na svetlech tak sjem se rozjel s kourem. Auto celou dobu jelo uplne normalne bez jedinyho zaskubnuti nebo tak neco. Ted po najeti cca 6k km na jinou naftu uplne bez problemu i kdyz necham nastartovano 5 - 10 min a potom pridam plyn. Zadnej kour nebo smrad.

Jeste jedna vec ktery sem si vsimnul pred par dnama, jestli by to nemohlo mit souvislost. Asi mi odchazi termostat - ted kdyz mrzne a po delsi jizde pomaleji v kolone nebo bez plynu z kopce mi popoleze rucicka teploty dolu z "90" - porad se drzi max ve prostred mezi devadesatkou a nizssi carkou...
sponzor





26.12 2017 18:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.12 2017 18:30


Dej mi VIN* kouknu na to DPF*.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 18:47


Satas (26.12 2017 18:30) orig :
Dej mi VIN* kouknu na to DPF*.


WAUZZZ4F48N091561 diky
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.12 2017 18:53


Jason (26.12 2017 18:47) <a href="/forum/prispevek/1375361-cena-vstriku-3-0tdi#1375361">orig</a> :


WAUZZZ4F48N091561 diky

Takže Allroad 2008 ASB Převodovka* KHC barva LZ9Y a s fitrem pevných částic ... vítej.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 18:59


a je tedy mozne ze mi blbne ta regenerace aniz by svitila nejaka kontrolka?hned jak by to bylo mozne u Tebe tak bych rad prijel jestli by ses na to mohl podivat..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.12 2017 19:04


Kontrolka na regeneraci se ukáže jen někdy někdy ne moc jsem tohle u audi nikd nepochopil. Mě u Q7 se někdy ukáže na maxidotu DPF* ale žádná regenerace žádná chyba nic na diag.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 19:09


ted jsi me vazne potesil, nebudu s tim tady nic nedelat a az by jsi zacal nejak fungovat (a mel by jsi cas samozrejme) tak bych za Tebou prijel jestli by ses na to podival a vymenil co bude treba.. Jsem veliky dluznik, dekuji jeste jednou a rad se potom vyrovnam i za tyto rady (doufam ze jako alkoholik mas rad dobry rum )
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.12 2017 19:33


Nic nikomu ndedluzis zastavit se můžeš na diag kdy chceš a mužem to vše skouknout a případě vynulovat a zaucit.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

26.12 2017 21:14


Super diky moc, zajel bych hned po novem roce, mel bych par veci ktere bych potreboval poladit, hlavne ted to DPF*/vstriky abych vedel jak na tom jsem a s cim musim pocitat..
sponzor





26.12 2017 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.12 2017 21:23


Jason (26.12 2017 21:14) <a href="/forum/prispevek/1375375-cena-vstriku-3-0tdi#1375375">orig</a> :
Super diky moc, zajel bych hned po novem roce, mel bych par veci ktere bych potreboval poladit, hlavne ted to DPF*/vstriky abych vedel jak na tom jsem a s cim musim pocitat..

Diag a věci ohl el uděláme ale teprve v lednu budu mít hotovou novou dílnu a už je tam seznam asi 25 aut co čekají na termíny tzn nic čas zářím neco dělat na autě většího.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

27.12 2017 8:02


Nerad se vám do toho míchám, pánové, ale čekat, že A6 08 bude mít ropu bez DPF* ...
Jinak u koncernových aut (narozdíl od jiných automobilek) jsou aspoň ve většině případů ty DPF* filtry řešený smysluplně a dá se s tím dobře pracovat (i s úpravou zanešení dle průběhu regenerace, ap.), ač i zde se najdou vyjímky a nejen u těchhle třílitrů je víc než vhodný nejdřív zkouknout aspoň ty korekce vstřiků (a důvěryhodnost ostatních údajů -dif.tlaku/offsetu, teplot, ap.) a při regeneraci dávat pozor na ty teploty, taková spečená svíce taky není vyjímkou ... (mě se to naštěstí ještě nepovedlo, ale zas jsem si jednou naběhl s těma vstřikama v 3,14... )
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

27.12 2017 19:47


Proto jsem psal ze o tom vim velikou picu, koncim tim ze kdyz se neco rozsviti tak hledam co ta kontrolka znamena Jinak jsem si dneska vzal baterku a svitil jsem na pristrojovku a vubec tam nemam nikde kontrolku se znackou DPF* a ani na maxidotu se nikdy nic takovyho nerozsvitilo.. Dival jsem se pod auto a tam jsem si vsimnul ze filtr je - to jsem snad podle obrazku poznal
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

27.12 2017 20:14


Pokud mas auto kupovany v CR, tak DPF* nejspis nebude mit, protoze to v ty dobe byla priplatkova vybava. kolik mas najeto? na etikete s hmnonosti auta budes mit nornu eu4 nebo eu4+DPF*.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

27.12 2017 22:31


Auto je z DE nebo A to se musim podivat. Ted hodne blbej dotaz - kde najdu tu etiketu? Hledal jsem o tom neco ve velkym TP a tam nic..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

27.12 2017 23:19


To s tou příplatkovou výbavou je pro mě novinka, ale asi mě to ani neudivuje (ač "menší zlo" jsou spíš dobře fungující rotačky než CRka bez DPF*...)
Štítky bejvaj různě - pod kapotou, u sloupků,...). Spolehlivě to poznáš podle datovýho štítku, kterej bejvá u A6 vylepenej u rezervy a na první straně servisky jako většina koncernu...
Btw. ta "kontrolka" se může zobrazovat i na displayi
A z velkýho TP by se to taky mělo dát vyčíst, i když i tam se lze setkat s lecčíms či všelijak nekompletníma či "v překladu ztracenejma" informacema...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

28.12 2017 11:34


Řešíte vyřešený auto DPF* má dle VIN* .... jasone ty přijed a dáme to do latě.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

28.12 2017 13:34


ja podle toho co jsem videl pod autem si taky myslim ze ma a hlave VIN* nelze.. po novem roce bych se ozval a prijel jestli by ses na to podival at vim na cem jsem... diky

jinak za posledni dva dny cca 500km bez jedinyho zakoureni, nechal jsem to zase stat nastartovany delsi dobu a potom jsem pridal a vubec nic ani naznak koure..
sponzor





28.12 2017 13:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.12. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

28.01 2018 15:11


Nechci zakládat nové téma tak napíšu sem

Je tu někdo kdo měnil vstřiky sám ? Všechno jsem zvládl jen mě zajímá jak jste dotáhli trubky od railu u vstřiků? Ani zaboha se tam ničím nemůžu dostat a klíč na to jsem nikde nenašel.
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

28.01 2018 18:02


A6 s koncovkama dolů může a nemusí mít DPF*. U nás to nebylo potřeba kvůli nižší silniční dani kterou v DE mají i soukromé osoby podle toho jaký emise to auto má, tak proč by koncern cpal drahou věc tam kde není třeba. Dovozy DE a AT je mají v 99.9 procentech případů.
Facelift už má koncovky rovně a tam už pro euro 5 být DPF* musí být tak i tak.
AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

06.01 2020 12:35


Tak vsichni vitejte v 2020.

Trosku ozivim tema.
Byla tu rec o Piezzo vstrikovacich a neexistujici moznosti repase techto vstrikovacu.

Ted, na aute jsem asi pred mesicem zacal slychat takovy sycivy zvuk, cca 4x za vterinu, po otevreni kapoty jsem zjistil, ze to jde z leve strany (spolujezdec). Kdesi tady na foru to tu nekdo resil i s video/zvuk ukazkou (totozne) a padaly tu nazory jako vadny vstrik (k tomu se priklanim) a nebo i propalena podlozka pod nim.

Zeptam se, jak moc to muze byt fatalni?

S autem se jezdi, denno denne, jen neni cas na nejaky servis az tak do pulky unora.
Ja kontaktoval par Diesel servisu (vcetne Bosch v Brne Bosonohach), kde mi bylo receno, ze mam prave ty Piezzo vstrikovace, ktere se meni cele, jelikoz oprava techto vstrikovacu nelze.
Ted muj dotaz:
- 2017 se tu psalo, ze se Bosch nechal slyset, ze opravnou sadu jiz pripravuje. V jake je to fazi? Vi nekdo?
- pokud ne, a jsou opravdu potreba menit vymenou, ma nekdo nejaky kontakt na vstriky za “rozumnou” cenu?
Uzivatel Meggy a jeste kdosi tu psal neco okolo 5k/kus, ale nevim, k jakemu vstriku to bylo.

Mam Audi A6 4F5 quattro*, 2.7TDi CR fo FL.
+ momentalne zluta kontrolka motoru (dle diag. Preplneny DPF* a chyba klapky sani)
- zadny kour, ani bily, ani cerny, ani modry...zadny smrad, zadne kapani neceho
- cislo vstriku jsem nasel 0445116015, pokud to pomuze, mam i foto.

Diky moc za kazdou zpravu

Bora
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.01 2020 13:01


začal bych tim že asi na 90% budeš mít propalený opdložky pod tryskama v sedlech hlavy.když už je vyndaš tak doporučuji je hezky odvezt ideal do Bosche na stolici na test.Pokud budou ok dej nové podložky a jezdíš dal pokud budou ko jmenuje se to 40.
AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

06.01 2020 13:05


Satas (06.01 2020 13:01) orig :
...jmenuje se to 40.



Hodne dobry.

No, a pozna to nejaky normalni mechanik, ebo to musi byt slecialista na vstriky?
Diky
AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

06.01 2020 13:13


Jeste k tem 40ti...
Rozumim tomu tak, ze ikdyz to jde pouze z jedne strany (predpoklad vady pouze na jedno, max 3 vstrikavh), doporucuje se vymenit vsechny?
Nebo snad 40 je za co?

Diky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email