Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 436 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 2
Celkem: 436

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 1

16.04 2017 15:06


Ahoj, zvažuji koupi A5 Sportback, ročník 2012+ (facelift). Rád bych znal váš názor na motor 1.8 TFSI* 125 kW, co se týče spolehlivosti a spotřeby oleje. U předchozích 1.8 a 2.0 byl problém s velkou spotřebou oleje, tak by mě zajímalo, zda se to u nové 1.8 již podařilo vyřešit. V úvahu ještě připadá 2.0 TDI* nebo 3.0 TDI*, ale radši bych benzín, protože jezdím hlavně po městě.
nahoru

sponzor





16.04 2017 15:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

17.04 2017 22:41


Od ledna mám doma A4 s tímto motorem (přepokládám je řeč o CJEB). Co jsem se ptal po servisech, problémy s kroužky a spékáním oleje by měly být vyřešeny. Já žádnou spotřebu oleje nezaznamenávám. Oproti naftě je to krásný hlavně v tichosti a rovnoměrnosti chodu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

20.04 2017 11:59


Cau, mam presne ten model o ktery se zajimas. Koupil jsem to pred rokem a na budiku to melo 12tis, a ted mam 32tis. Puvodne jsem chtel TDI*, nastesti jsem dostal rozum. Ziju v Nemecku a pro majitele TDI* ted prichazeji jen problemy a trapeni, to jen na okraj k tem alternativam o kterych premyslis (pokud jezdis do Nemecka, tak tuplem). Kazdopadne vse je zatim bez problemu ale po 20tis to je asi jeste predcasne. Olej menim po 15tis, takze uz jednu vymenu mam za sebou (a jedna probehla kdyz jsem to kupoval, mam to od Audi jako nejaky premium ojety vuz, takze sem dostal zaruku do 100tis km a kompletni servis pri koupi zadarmo). V tom intervalu po koupi a pred prvni vmenou si to nevzalo asi skoro nic (nemam tam merku, jen MMI* ukazatel a ten neni presny, ale podle nej tam ubylo neco jako 1dl odhadem). Stejne tak ted po vymene mam najeto cca 5tis a zatim v klidu. Po strance vykonu je ten motor asi neco jako dolni hranice a prijatelny kompromis. Kdyz jsem auta testoval tak jsem nakonec vybiral ze dvou kusu. Oba 1.8, ale ta prvni mela sedadla v kuzi, 19 kola a ruzne dalsi serepaticky jako el. posuvne sedadla... no kdyz jsem do toho sedl a vyjel z bazace a jel pres mesto, tak OK, paradni pocit, tak jsem to vzal smer dalnice a tam se projevily nedostatky, fakt to nejelo a spotreba take nic moc na to jak jsem se k tomu choval. Pak jsem zkousel moji 125kw a byl to fakt rozdil k nepoznani, mnohem zivejsi, mnohem lepsi spotreba. Mozna to neni jen tech 20kw ale i tim, ze mam 17 kola a na te predchozi byly 19. To jen k tomu, ze kdyby jsi nahodou nekdy dostal napad zkusit tu slabsi verzi (ale tech asi moc neni), tak mozna ani nema cenu ztracet tim cas a ze 19 kola na 1.8 jsou moc Ja teda jezdim hlavne delsi trasy a po dalnici, tak se mi kombi spotreba drzi okolo 7.3 l (na dalnici jezdim vetsinou okolo 140-150, kdyby jsi chtel frcet 180-200 delsi dobu a jde to, tak pocitej vic, tak 8-9 l). Ve meste to dost zalezi od plynulosti provozu, ale pokud to stoji fakt za hovno, tak klidne 11 l a snazit se muzes jak chces Osobne, asi bych to vzal znovu. Neni to marny motor a naklady jsou nizke (v porovnani s jinymi motorizacemi), ale obcas me mrzi ze to neni 2.0TFSI (ale jedine S-tronic, takze nutne i quattro*) coz asi jede o dost lip, ale neni to jen porizovaci cena, ktera je asi vyssi, ale vezme si podstatne vic benzinu, mam dojem ze v kombi realne okolo 9l (prece jen to je dvoulitr turbobenzin a quattro*) a i servis bude drazsi (vic oleje, budes mit jinej jizdni styl, rychlej sjedes desticky, pneu...). Takze pokud bych vybiral znovu a min hledel na prachy, tak vezmu 2.0TFSI , pokud bych chtel i trochu posetrit, tak ta 1.8 v manualu. No a pokud bych byl fakt zazobanec, tak 3.0TFSI, ale to je jina pohadka. Osobne bych naftu nebral, ale k tomu mam ja sve duvody. Pokud bych zil v CR a mel na to prachy (coz si nemyslim), tak bych zvazoval i 3.0 TDI*, ale to v Nemecku uz nema budoucnost a pro tebe do mesta to take neni dobra volba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

20.04 2017 13:50


Myslim, ze pri rychlosti 180-200km/h bude spotreba nad 10ltr. Len tolko k tomu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 12

20.04 2017 18:12


podskubkar (Čt, 20.04, 2017 11:59) orig :
Cau, mam presne ten model o ktery se zajimas. Koupil jsem to pred rokem a na budiku to melo 12tis, a ted mam 32tis. Puvodne jsem chtel TDI*, nastesti jsem dostal rozum. Ziju v Nemecku a pro majitele TDI* ted prichazeji jen problemy a trapeni, to jen na okraj k tem alternativam o kterych premyslis (pokud jezdis do Nemecka, tak tuplem). Kazdopadne vse je zatim bez problemu ale po 20tis to je asi jeste predcasne. Olej menim po 15tis, takze uz jednu vymenu mam za sebou (a jedna probehla kdyz jsem to kupoval, mam to od Audi jako nejaky premium ojety vuz, takze sem dostal zaruku do 100tis km a kompletni servis pri koupi zadarmo). V tom intervalu po koupi a pred prvni vmenou si to nevzalo asi skoro nic (nemam tam merku, jen MMI* ukazatel a ten neni presny, ale podle nej tam ubylo neco jako 1dl odhadem). Stejne tak ted po vymene mam najeto cca 5tis a zatim v klidu. Po strance vykonu je ten motor asi neco jako dolni hranice a prijatelny kompromis. Kdyz jsem auta testoval tak jsem nakonec vybiral ze dvou kusu. Oba 1.8, ale ta prvni mela sedadla v kuzi, 19 kola a ruzne dalsi serepaticky jako el. posuvne sedadla... no kdyz jsem do toho sedl a vyjel z bazace a jel pres mesto, tak OK, paradni pocit, tak jsem to vzal smer dalnice a tam se projevily nedostatky, fakt to nejelo a spotreba take nic moc na to jak jsem se k tomu choval. Pak jsem zkousel moji 125kw a byl to fakt rozdil k nepoznani, mnohem zivejsi, mnohem lepsi spotreba. Mozna to neni jen tech 20kw ale i tim, ze mam 17 kola a na te predchozi byly 19. To jen k tomu, ze kdyby jsi nahodou nekdy dostal napad zkusit tu slabsi verzi (ale tech asi moc neni), tak mozna ani nema cenu ztracet tim cas a ze 19 kola na 1.8 jsou moc Ja teda jezdim hlavne delsi trasy a po dalnici, tak se mi kombi spotreba drzi okolo 7.3 l (na dalnici jezdim vetsinou okolo 140-150, kdyby jsi chtel frcet 180-200 delsi dobu a jde to, tak pocitej vic, tak 8-9 l). Ve meste to dost zalezi od plynulosti provozu, ale pokud to stoji fakt za hovno, tak klidne 11 l a snazit se muzes jak chces Osobne, asi bych to vzal znovu. Neni to marny motor a naklady jsou nizke (v porovnani s jinymi motorizacemi), ale obcas me mrzi ze to neni 2.0TFSI (ale jedine S-tronic, takze nutne i quattro*) coz asi jede o dost lip, ale neni to jen porizovaci cena, ktera je asi vyssi, ale vezme si podstatne vic benzinu, mam dojem ze v kombi realne okolo 9l (prece jen to je dvoulitr turbobenzin a quattro*) a i servis bude drazsi (vic oleje, budes mit jinej jizdni styl, rychlej sjedes desticky, pneu...). Takze pokud bych vybiral znovu a min hledel na prachy, tak vezmu 2.0TFSI , pokud bych chtel i trochu posetrit, tak ta 1.8 v manualu. No a pokud bych byl fakt zazobanec, tak 3.0TFSI, ale to je jina pohadka. Osobne bych naftu nebral, ale k tomu mam ja sve duvody. Pokud bych zil v CR a mel na to prachy (coz si nemyslim), tak bych zvazoval i 3.0 TDI*, ale to v Nemecku uz nema budoucnost a pro tebe do mesta to take neni dobra volba.


Mám 3.0 TDI* a ten motor je super musim říct,jezdím pouze dlouhé cesty po Evropě a je to radost jak motor šlape. Ale začínám taky uvažovat o benzinu čím dal víc. Jen ta spotřeba jakou udavas se mi nejak nezdá. Jaky přesně bude v Německu problem s TDI* a kdy to začne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

21.04 2017 14:04


Lusťa (20.04 2017 18:12) orig :


Mám 3.0 TDI* a ten motor je super musim říct,jezdím pouze dlouhé cesty po Evropě a je to radost jak motor šlape. Ale začínám taky uvažovat o benzinu čím dal víc. Jen ta spotřeba jakou udavas se mi nejak nezdá. Jaky přesně bude v Německu problem s TDI* a kdy to začne?


Ktere cislo se ti nezda? Ta spotreba pro 2.0 TFSI* je jen muj odhad to muze byt fakt jine, ale tech 7,3 l pro 1.8TFSI 125kW dlouhodobe, za tim si stojim (pro odhadem 20% mesto, 20% mimo mesto a 60% dalnice, kde jezdim na Tempomat* 140km/h a obcas zrychlim na 150km/h). Treba minuly vikend jsem jel Karlsruhe - Locarno a spotreba byla dokonce 6.9l (protoze ve Svycarsku je limit 120km/h, takze nejedu rychleji nez 130 km/h). Muzu zitra dodat fotku palubniho meraku spotreby (mam tam prumer za skoro 20tis km ), ale ten je 7,5l protoze obcas ridi i moje pritelkyne (vtipne je ze jezdi pomaleji a za vic ).

Jinak k tem TDI* v Nemecku. Zalezi jaky presne mas motor respektive jakou to splnuje emisni normu. Do roku 2015 byla vetsina 3.0TDI jen E5 (E6 byl jen ten nejsilnejsi motor s S-Tronicem a 580Nm), potom od 2015 se tam pridala jedna slabsi verze s E6. Kazdopadne ciste statisticky hadam ze budes mit E5 pac tech je mnohem vic (pokud mas E6 tak sorry ) Jednak bude zavedena dalnicni znamka, respektive nejaky poplatek - mytne, a to se bude pocitat podle emisni normy, paliva a objemu motoru (tady se dozvis vic a muzes si to spocitat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Takze 1.8TFSI (norma E6) bude za rocni znamku platit 35eur, ale 3.0 TDI* (norma E5) uz bude 150eur. To by asi az takovej obri problem nebyl, pokud mas A5 ve trilitru tak si to muzes dovolit. To co je ale problem je tzv. Umweltzona. Dnes zavedena v kazdem vetsim meste v Nemecku. Rikaj tomu "zelena zona" vicemene to znamena, ze pokud mas auto ktere splnuje E5 normu, dostanes zelenou nalepku (musis si ji koupit na obecnim vyboru za 15eur) a to te opravnuje vjet do zelene umweltzony. Kazde mesto ji ma jinak vymezenou. Napriklad Stuttgart (nejznecistenejsi mesto v nemecku) ma zelenou zonu na samem okraji. Takze sjedes z dalnice a hned jsi v zone. Karlsruhe to ma treba jen v centru. Bud si to musis predem vyhledat na netu mesta, kam muzes a kam ne (pokud nemas E5) a nebo musis dobre pozorovat znacky a vsimnout si toho (https://www.oberhausen.de/de/index/rathaus/verwaltung/umwelt-gesundheit-oekologische-stadtentwicklung/umwelt/luft/material_luft_und_lrm/20140630_155309.jpg). Vim ze dost Cechu se starsimi deasely (typicky v Mnichove) vubec nevi, ze by tam nemeli jezdit. Ne ze by nekdo kontroloval kazde auto, ktere do mesta vjede, ale staci kdyz nekde zaparkujes, zaplatis, odejdes a ona te ta baba co kontroluje parkovaci listky vymakne a dostanes pokutu jak delo za nedovoleny vjezd, protoze nemas nalepku (takze i kdyz mas motor E5, tak je vhodne poridit si nalepku i v CR, asi by se to dalo nejak zpetne resit resit a dolozit ze normu splnujes, ale nestoji to za trapeni). No proc to rikam, kdyz kazde 3.0TDI ma normu E5? Protoze bohuzel (nebo bohudik, zalezi jak se na to clovek diva) bude asi za rok zavedena "modra zona", kam budou moct jen auta s E6. To ktere mesto ji bude mit a kde, zalezi ciste na tom meste. Takze az ten zakon vyjde v platnost, tak treba Stutgart si rekne "no nechame zelenou zonu jak je a modrou vrazime do uzsiho centra" ve mestech ktere treba tak znecistene nejsou a v mensich mestech obecne to hadam zavedeno nebude... Ale uz je to dalsi problem. Kdyz bys treba mel nahodou nejake jednani ve Stuttgartu, tak budes muset bud zaparkovat na okraji mesta a do centra dojet metrem nebo riskovat vysokou pokutu... Jo a jeste jedna vec. V Nemecku je zatim nafta levnejsi nez benzin, ale v Rakousku a Svycarsku uz je to naopak a je jen otazkou casu, kdy to dorazi sem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 12

22.04 2017 8:43


podskubkar (Pá, 21.04, 2017 14:04) orig :


Ktere cislo se ti nezda? Ta spotreba pro 2.0 TFSI* je jen muj odhad to muze byt fakt jine, ale tech 7,3 l pro 1.8TFSI 125kW dlouhodobe, za tim si stojim (pro odhadem 20% mesto, 20% mimo mesto a 60% dalnice, kde jezdim na Tempomat* 140km/h a obcas zrychlim na 150km/h). Treba minuly vikend jsem jel Karlsruhe - Locarno a spotreba byla dokonce 6.9l (protoze ve Svycarsku je limit 120km/h, takze nejedu rychleji nez 130 km/h). Muzu zitra dodat fotku palubniho meraku spotreby (mam tam prumer za skoro 20tis km ), ale ten je 7,5l protoze obcas ridi i moje pritelkyne (vtipne je ze jezdi pomaleji a za vic ).

Jinak k tem TDI* v Nemecku. Zalezi jaky presne mas motor respektive jakou to splnuje emisni normu. Do roku 2015 byla vetsina 3.0TDI jen E5 (E6 byl jen ten nejsilnejsi motor s S-Tronicem a 580Nm), potom od 2015 se tam pridala jedna slabsi verze s E6. Kazdopadne ciste statisticky hadam ze budes mit E5 pac tech je mnohem vic (pokud mas E6 tak sorry ) Jednak bude zavedena dalnicni znamka, respektive nejaky poplatek - mytne, a to se bude pocitat podle emisni normy, paliva a objemu motoru (tady se dozvis vic a muzes si to spocitat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Takze 1.8TFSI (norma E6) bude za rocni znamku platit 35eur, ale 3.0 TDI* (norma E5) uz bude 150eur. To by asi az takovej obri problem nebyl, pokud mas A5 ve trilitru tak si to muzes dovolit. To co je ale problem je tzv. Umweltzona. Dnes zavedena v kazdem vetsim meste v Nemecku. Rikaj tomu "zelena zona" vicemene to znamena, ze pokud mas auto ktere splnuje E5 normu, dostanes zelenou nalepku (musis si ji koupit na obecnim vyboru za 15eur) a to te opravnuje vjet do zelene umweltzony. Kazde mesto ji ma jinak vymezenou. Napriklad Stuttgart (nejznecistenejsi mesto v nemecku) ma zelenou zonu na samem okraji. Takze sjedes z dalnice a hned jsi v zone. Karlsruhe to ma treba jen v centru. Bud si to musis predem vyhledat na netu mesta, kam muzes a kam ne (pokud nemas E5) a nebo musis dobre pozorovat znacky a vsimnout si toho (https://www.oberhausen.de/de/index/rathaus/verwaltung/umwelt-gesundheit-oekologische-stadtentwicklung/umwelt/luft/material_luft_und_lrm/20140630_155309.jpg). Vim ze dost Cechu se starsimi deasely (typicky v Mnichove) vubec nevi, ze by tam nemeli jezdit. Ne ze by nekdo kontroloval kazde auto, ktere do mesta vjede, ale staci kdyz nekde zaparkujes, zaplatis, odejdes a ona te ta baba co kontroluje parkovaci listky vymakne a dostanes pokutu jak delo za nedovoleny vjezd, protoze nemas nalepku (takze i kdyz mas motor E5, tak je vhodne poridit si nalepku i v CR, asi by se to dalo nejak zpetne resit resit a dolozit ze normu splnujes, ale nestoji to za trapeni). No proc to rikam, kdyz kazde 3.0TDI ma normu E5? Protoze bohuzel (nebo bohudik, zalezi jak se na to clovek diva) bude asi za rok zavedena "modra zona", kam budou moct jen auta s E6. To ktere mesto ji bude mit a kde, zalezi ciste na tom meste. Takze az ten zakon vyjde v platnost, tak treba Stutgart si rekne "no nechame zelenou zonu jak je a modrou vrazime do uzsiho centra" ve mestech ktere treba tak znecistene nejsou a v mensich mestech obecne to hadam zavedeno nebude... Ale uz je to dalsi problem. Kdyz bys treba mel nahodou nejake jednani ve Stuttgartu, tak budes muset bud zaparkovat na okraji mesta a do centra dojet metrem nebo riskovat vysokou pokutu... Jo a jeste jedna vec. V Nemecku je zatim nafta levnejsi nez benzin, ale v Rakousku a Svycarsku uz je to naopak a je jen otazkou casu, kdy to dorazi sem.


Ahoj, 2.0 TFSI* jsem mel a pod 10 průměr jsem se nemohl dostat. Ale ted k moji otázce.
Mám starou A5 3.0TDI. 2008 rok. Je to jak člen rodiny . Mám ji spoustu let a nechce se mi s ní rozloučit. Hodne jsem o tom všem uz slyšel, ale nikdo mi neřekl poradne, kdy to cely začne. Ze budu platit drahou dálniční známku, s tim problem nemám, ale ty vjezdy, do měst, to bude peklo asi . Jezdím hodne směr Rakousko a Německo-Frankfurt.
Jinak,co se nafty týká, tak myslím,ze jeste minuly rok byla v Rakousku levnější, ale ruku do ohne bych za to nedal .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

24.04 2017 17:42


Lusťa (22.04 2017 8:43) orig :


Ahoj, 2.0 TFSI* jsem mel a pod 10 průměr jsem se nemohl dostat. Ale ted k moji otázce.
Mám starou A5 3.0TDI. 2008 rok. Je to jak člen rodiny . Mám ji spoustu let a nechce se mi s ní rozloučit. Hodne jsem o tom všem uz slyšel, ale nikdo mi neřekl poradne, kdy to cely začne. Ze budu platit drahou dálniční známku, s tim problem nemám, ale ty vjezdy, do měst, to bude peklo asi . Jezdím hodne směr Rakousko a Německo-Frankfurt.
Jinak,co se nafty týká, tak myslím,ze jeste minuly rok byla v Rakousku levnější, ale ruku do ohne bych za to nedal .


No, to je trochu tezke odhadnout, presne to asi nikdo nevi. Nakonec je to dost politicke rozhodnuti, ktere dost stepi spolecnost takze proto se to diskutuje a oddaluje. Tady je vic informaci.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Co se z toho da vycist je, ze to asi do 2018 neprijde a take ze Frankfurt neni mezi temi nejvic postizenymi mesty :)Ted se divam ze ta nafta je fakt v Rakousku o trosku levnejsi, tak jsem si to asi popletl se Svycarskem, tam je urcite drazsi...
nahoru

sponzor





24.04 2017 17:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 12

24.04 2017 21:09


Jj, ve švajcu je to drahý hodne, ostatně jako vsechno. No tak snad jeste chvilku bude klid
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

17.09 2017 17:04


Ahoj, mám A5 1.8 TFSI* 2009 a měl jsem možnost se projet i v 2.0 TDI*, ten můj benzín je nádherně svižný, ale jak už tady někdo zmiňoval, také bych si příště koupil 2.0 TFSI*. I přes všechny ty aféry se žraním oleje až do r. 2011 nespoznávám žádný problém, až na vadné silentbloky. Dávejte si pozor na MMI* a stav oleje...ta jednotka hrozně lže a fakt to chce měrku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email