Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 268 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 266
Uživatelů: 2
Celkem: 268

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

11.06 2017 16:34


hlavně kgčko má táhnou líp než MC
nahoru

sponzor





11.06 2017 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

12.06 2017 23:30


Děkuji že se mi tu snažíte pomoct ale já nejsem mechanik. Dokážu si udělat drobné věci jako jsou podtlakové hadičky sem tam něco vyčistit nebo udělat si brzdy... Ale motor je pro mě Španělská vesnice.

To je jako bych Vám radil jaký koupit kotel do baráku. Vy o tom budete vědět prd a já bych Vám radil. Taky by jste byli radši kdyby se na to někdo přijel podívat a řekl co a jak a nebo by mu stím pomohl. Já sice mám mechanika ale ten si dává své auta dohromady a nemá na mě čas. Když už si na mě čas udělá tak mám syna na víkend.

2PIX a co kdyby si přivez svojí krásku? Mohl by si otestovat tu mojí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.06 2017 9:22


ani ja nie som mechanik
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.06 2017 19:51


z moji uz je hromada srotu pravdepodobne pretavena do plechu na cinsky skodovky ... ted mam uz jenom Coupe GT ... a v tom je atmosfera
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

16.06 2017 23:00


Dnes jsem vyškubal interier a světe div se pár kousků oříšku ale jinak nic. Teda krom tisíců vajíček od mravenců. Zítra se konečně kouknu na centrál a zadní el okna.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

17.06 2017 9:24


Dnes zacnu centralem který nic nedělá. Nevím jestli jde nejde signál od dveří řidiče. Nebo jestli není moturek K.O. Stane se něco pokud do moturku pustim z Baterky 12v?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

18.06 2017 1:33


Centrál jsem rozchodil. Zadní El okna nic nedělají, můžou za to moturky. Jsou bez reakce. Proud jsem promeril a jde tam kolem 12. Celej koberec jsem dnes vypral. A ještě jsem řešil cele zapojeni radia, reproduktorů, ovládání zvuku na palubce i s tím na ty sluchátka. Je zajímavé ze po tech letech vše funguje a to jsou tam origo repraky od audi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.06 2017 8:32


a mechanicky tymi motormi pretocit ide? pochybujem, ze by zhorelo vinutie, podla mna budu bud zatuhnute, alebo skorodovane.
nahoru

sponzor





18.06 2017 8:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

18.06 2017 13:53


Původně jsem chtěl moturky vyndat ale netroufam si na to sam bez zkušenosti. Musí se podle me celej RAM rozebrat a na to nemám koule
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

18.06 2017 22:46


Fotky http://budlozergt86.rajce.idnes.cz/Audi_GT86/

vyndání interieru a kompletní očista Teď si klidně na ten koberec lehnu v bílém triku

Důležité je že mi nezbyl ani jeden šroubek ba naopak jsem jich pár doplnil.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.06 2017 8:33



Náhled, klikni pro zvětšení.


a helemese, ty motory jdou vyndat asi samy o sobe ... (ja je teda tahal ven i s lanovodem)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

01.07 2017 14:33


Potřeboval bych sehnat ty futra na vstriky, tesneni nebo jak se tomu rika. jsou tam 2 druhy, jedno plastove a jedno snad kovové. Čisla dílů dle Etos: 034 133 555 A, 035 133 554. Volal jsem i primo do Audi a bohuzel se neda uz sehnat Docela tam dost uchází benzín a nekdo to dost prasacky zasilikonoval.. tesnení na vstriky mám ale myslím ze bude problem i dále.

Zajímavý odkaz:

http://www.toffnet.net/MS/audi.html
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

01.07 2017 19:39


Tak me asi opustil alternátor. Už to jinak než pres kabely nechytne. Baterka je hned mrtvá. Dal jsem pro jistotu druhou a ta taky ende i když jsem jel po spojce jako prase tak ani po 40 min jízdy se nedobila.

Zeptam se je tu nějaký mechanik co rozumí těmto motorům a mel by zájem to dat dohromady? Motor nejede jak ma a je tam spousta věci na které nemám čas. Určitě to zaplatim...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

03.07 2017 16:11


Tady asi není mechos co nemá práci.... Každopádně jsem si včera lehnul pod auto a řešil jsem starty motoru. Prostě startér netocil... Příčina byla na kabilku který držel na 3 vlaknech ... Opravil jsem to a když jsem se už válel v tom bordelu tak jsem koukal na ten altik. Probouzeci kabel pro dobíjení byl trošku mimo 3 x sláva auto startuje a z altiku jde skoro 14V
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

03.07 2017 16:13


Tak a nevali se někomu doma želva na turbinu? Ta moje mi řekla nazdar a na kovové části dokola praskla.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

03.07 2017 19:03


podívám se na turbínu bych ji mohl mít
nahoru

sponzor





03.07 2017 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

05.07 2017 7:11


Tak jsem utrácel a objednal jsem si komplet tlumiče s horním uložením a prachovkama. Az se to bude měnit tak asi objednam i kotouče s deskama... Plus jsem objednal svíčky od Bosche a všechny filtry a anténu. Jsem zvědavý jestli to ta kočka ocení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

23.07 2017 11:29


Mám technickou : chtěl bych na dvoukilo koupit nějaký BBS v tomhle stylu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Problém není v koupi ale potřebuji aby to bylo zapsané v TP aby mě pojišťovna neposlala do pr....

Dá se to nějak dopsat aby to šlo oficiální cestou? Auto je z dovozu takže tam jsou maximálně zapsané ty origo kola

6J X 15 H2 ET 45 : 205/60 R15 91H


K předchozímu tématu. Audina to ocenila a jede o dost lépe.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.07 2017 16:34


Pojdes za dealerom Audi, nechas si od neho vystavit papier na rozmery pneu a diskov a to potom nechas zapisat do TP. Samozrejme za predpokladu, ze sa tie tvoje vysnene BBSy v tom rozmere, ktory audi na to auto oficialne schvalilo vyraba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

23.07 2017 17:19


Děkuji Ventyle. V týdnu je tam navštívím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.07 2017 17:34


Teda upresnim to: ja som siel do showroomu autorizovaneho dealera. Oni sami to spravit nevedia, ale boli tak ochotni, ze mi urobili research ake rozmery pneu dostupne su a zjednali vybavenie toho papiera priamo u zastupcu vyrobcu / dovozcu / whatever. Samozrejme YMMV, pretoze niektori dealeri si mozu mysliet, ze im nestojis za to, aby s tebou stracali cas ked si u nich nic nekupis a budes musiet kontaktovat dovozcu priamo.

Jo a ten papier ma stal 50E. Postup nasledneho zapisu sa u vas bude zrejme lisit, u nas stacilo dojst na policiu s papierom a nechat si urobit zmenu v TP.

(edit: a je mozne, ze ak by si chcel 16tky, alebo vacsie tak nepochodis, pretoze mi tvrdili, ze ani na 100 C4 2.3E 16tky schvalene nie su, samo Audi malo v 80. rokoch eminentny zaujem nepchat na tie auta velke disky, takze ani na 200vku skrz Audi nemusi ist dat vacsie rafky. To potom budes musiet riesit cez vyrobcu disku, kde to dostanes na jeden konkretny disk).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

24.07 2017 21:19


Počkej jestli to chápu tak se mám obrátit na výrobce který prodává BBS a jeho nějak oslovit aby mi dal něco s čím půjdu na STK* aby mi to schválili?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.07 2017 23:31


Ono existuju 2 sposoby, ktorymi sa disk moze dostat na auto. Budto dany rozmer pneu v kombinacii s diskom schvalil priamo vyrobca vozidla, alebo vyrobca disku na vlastne triko deklaruje, ze jeho disk skusal a je mozne ho pouzit s tvojim autom. V prvom pripade sa ti do TP (aspon na Slovensku) zapisuju rozmery pneu a rozmery diskov bez obmedzenia vyberu diskov. V druhom pripade sa ti do TP zapise cosi ako vynimka ze prave a len tvoje auto smie mat prave a len disky BBS v rozmere XY. V nemecku sa na to riesia male "modlitebne knizocky" co davaju k diskom v ktorych je napisane ktory typ a rozmer disku je mozne napasovat na ktore auto/rok/motorizacia.

Akurat som dodal moju vlastnu domnienku ze nic vacsie 15" prvou cestou na 200vku nedostanes, pretoze 16tky oficialne neslo dat ani na prve C4rky. Mozem sa mylit, ale nemusim.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.07 2017 8:40


zajed do Porsche na Prosek a nech si to od nich vypsat, stoji to asi tisicovku - dostanes papir veskerejch povolenejch rozmeru pro tvoje auto, pri trose stesti tam dostanes 16tky...

jinak plati to co pise ventyl...

vyjimka plati u par kol, jako jsou napr origo V8 (nebo 200Ex) 16" BBS. Sice se V8 a 200 jmenujou Typ44, jenze tam je i deleni podle motorizace a blablabla... takze ackoliv ty si je sezenes, jsou to origo na "stejnej" typ auta, tak je tam nedostanes, pokud k nim nebudes mit dobrozdani, ale pac ty kola byli z vyroby, tak zadny dobrozdani pro ne neni... (mooozna, ze existuje nejakej papir z VoTexu, ale tak daleko sem se po tom nikdy nepatral)
nahoru

sponzor





26.07 2017 8:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

31.07 2017 19:00


Tak jsem prorazil obě dvě gumy na pravé straně byl to smolný den. Kamarád měl na dílně 17tky. Stačilo koupit vystřeďovací kroužky a delší šrouby... Na zadek bych je dostal ale do předu už ne protože tam tomu musí překážet tyč od řízení.... Takže na to nedostanu žádné pěkné kola což mě trošku víc štve. Třeba cabrio v osmdesátce co jsem měl tak tam nebyl problém hodit 17tky.

Uvažuji nad prodejem a koupě nějaké jiné audiny a nebo jiné motorizace. Taková 2.2 Turbo* 20V v quatru to může být docela prdel. Koupil jsem ji za dobrý prachy a nějaké prachy jsem v tom utopil ale nebudu chtít na tom vydělat. Tak ji zkusím dát za slušné peníze. Stejně nejhezčí auto které jsem kdy měl byla 80 v cabriu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.08 2017 8:37


spravne poladeny a upraveny KGcko zaslape do zeme i "stage 2" 20vt ... a narozdil od 20vt je to jeste vetsi sleeper ...
udelej si pocty... za cenu bahnovityho 20vt dokazes tahat z KGcka pres 500 koni ... (a za ty prachy ti to poladi i v risi)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

04.08 2017 9:10


Přesně jak píše Pixla. Nevzdávej to jen pro jeden smolnej den. Je to pěkný auto a když na tom uděláš kus práce, budeš z toho mít masakr fáro.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

04.08 2017 20:15


Tak tam je víc věci co me štve. Sehnat přední rámečky okolo světel. Leda koupit complet což je slupka. Pak hodit celolak a tam bude boj s listama. Kola tam jen tak nějaký nehodim díky te tyci řízení. Chci mít na pohled krásnou starou karu ale je v tom moc překážek na které nemám čas a hlavně bez te Klimatizace* je v tom na chcipnuti. Dodělat klimu? To je na pěkně dlouhej čas než bych sehnal nějaký komplet
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

05.08 2017 8:44


Starý auto bez investic neuděláš. Vždycky se najde něco co bude potřeba opravit. Těmhle starým autum se prostě musíš věnovat a dodělat klimatizaci není zas tak hrozný, sám jsem ji do kupé dodělával. Šimi mi pomáhal.
Je mi jasné že to není běh na krátkou trať, ale když tomu ten čas dáš, bude to super kára.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.08 2017 10:51


DAM* stranou to co beres jako showstopper a zkusim ti nastinit zivot s 220v jen z toho co sem sledoval co ty lidi resej a co to stoji (protoze kazdej 44kar chce mit prece 20vt pod kapotou - stejne jako kazdej B2kar chce mit Uro)...

koupe 220v pod kilo je instantni cestou do pekel "nefunguje, nestartuje, nedojel sem, dojel ALE" a stejne si to vyzada celolak, protoze 220v oproti "gradkantler" (rovnolem) kvetou nechutne moc hnusne v okoli blatniku a lemu. Pod kilo je to stejne ve vetsine pripadu dotazena praskla vrazda z rise... Pekny kousky zacinaj nekde kolo 150k (tzn nebourany, ne moc vypeleseny, se zachovalejsim lakem, nesezrany) a koncej v oblasti 250-300k... dulezity u vsech 44ek je koupit nekulhajici a ty sou vzdycky drazsi...

ty ceny sou obcas docela maso
pokud se chces drzet prednich UFO brzd, tak si v tom za dvacku jen za kotouce a desky - na zhruba stejnej nesmysl te bude stat prestavba na HP2 z S6 (CN/CDN? verze s G60 nechavam stranou)
zadni gumovy previsy mezi dverma a lemem? no asi k nezaplaceni
predni zdravy blatniky? vetsinou okolo 5k sada
mam pocit, ze zadni kotouce jsou taky nejakej orydzynal (davaj se zadni tehlice z V8, protoze kotouce sou shodny z 90. generace Audin a ziska se jako bonus 1cm na kazdy strane)

Pokud nechces 220tku ladit, tak si vem V8, je to to samy, ale s vetsi porci luxusu a majestatnosti... a cena za servis je tak nejak stejna jako s 220v ...

--------------------------------------

ceny jsou samozrejme takovy jaky jsou a kdo si co na kolik ceni. Jednou za cas se stesti usmeje na dobrej kus (jako napr prcek se svoji nadhernou 5k)... ale ty doby, kdy 220v ve dobrym stavu stali 50-60k a pekny kolem kila uz sou nenavratne pryc, to je lepsi to auto rozkuchat a prodat na dily
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email