Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 4
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

26.03 2017 18:53


Vazeni pratele, mam takovy mensi problem, vzdy se mi po chvili rozvistilo ABS*, tak jsem si zmeril cidla a 2 z toho byly mrtve, ty jsem vymenil, zmeril je znova a davat to hodnoty jake by +- melo. Jenze po vymene, se znovu rozvistila kontrola ABS* asi po cca 5 minutach jezdeni, vim ze cidla jsou OK, jejich vzdalenost taky, jelikoz pri mereni a toceni kolem reagovala a hodnoty se menily a byly podobne na vsech 4 kolech. Dneska jak jsem auto nastartoval, zvednul a zaradil 1cku na volnobeh, abych si znova cidla promeril. Tak slo pomerne casto slyset jak ABS* modul pumpuje, zprvu to bylo kratke ale podruhe ABS* "pumpovala" cca 15 vterin vkuse. Mam to i natocene. Da se nejak zjistit jestli je jednotka ABS* ci relatka dobry?Pri tom zarazeni a toceni kol se kontrolka nerozvistila, tudiz bych rekl ze at pojistka nebo relatka budou dobry. Mam za to, ze kdyby ne, tak kontrolka sviti hned od zacatku. Nejaky napady? Ozubene kolecko na homokinetacich jsou nova, tudiz tam neni zadna necistota ci koroze. Uz me to docela sere...Relatka z modulu jsem vytahnul, ale na nich jsem nepoznal, ze by byly "spatny"

tady fotky ABS*

Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





26.03 2017 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.03 2017 19:25


1. RJ ABS* je napojitelna na diagnostiku. Zacal by som tym, ze by som sa pozrel, co jej vadi.

2. ABS* by v ziadnom pripade nemalo fungovat bez stlaceneho brzdoveho pedala. Za tymto ucelom je na nom spinac (mal by byt).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

26.03 2017 19:30


ventYl: Osobne nemam zadnou zkusenost s napojovanim ABS* ani si nejsem jisty, zda to tady nekdo v okoli umi.Protoze tyhle auta maji sve roky a vetsina servisaku jsou zvykli na oktavky a druha vec je, ze ta diagnostika na tohle ABS* bude urcite nejaka starsiho data a nevim o nikom kdo to ma. Mas tip?

no DAM* tady to video...kde jde slyset jak ABS* pumpa tlaci ikdyz se nebrzdi


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.03 2017 19:46


Nepotrebujes ziadnu specialnu diagnostiku. Mlo by ti stacit najst diagnosticke konektory. Podla RV budu bud v skrumazi kabelaze pod pristrojovou doskou, alebo v poistkovej skrini. Mali by to byt 2 alebo 3 dvojpinove standardne konektory pre VAG. Potom ti staci najst kohokolvek kto ma obycajnu VW diagnostiku a redukciu z OBD2 na 2x2 pin.

Diagnostikovat by takto malo ist vsetky ABS* montovane do vsetkych Audi. Rovnako ak auto airbagom vybavene je, tak tymto sposobom ide diagnostikovat aj Airbag* (asi iba 1993+).

Potom pri B4rke samozrejme ide napojit vsetky motorizacie snad okrem mono-motronicu niektorych verzii motora 1.9TD a urcite nejde napojit KE-Jet a KE-Motronic. 2.3 20V by napojit ist malo.

Klimatronic sa da diagnostikovat cez panel.

edit: Aj tak si myslim, ze mas problem minimalne s tym brzdovym spinacom. Videl som uz tento problem na jednej 90tke, kde sa v zime ABSko chovalo tak, ze za istych okolnosti sa motor ABS* pustal aj ked sa nebrzdilo. Bohuzial pri umiestneni RJ ABS* sa niekedy stane, ze v RJ zhnije plosny spoj a potom cele ABS* odide.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

26.03 2017 19:58


Auto je 89 rocnik, takze fakt nevim, jestli to pujde. Zadna klasicka diagnostika na auto neni, max udelat si blikatko a vyblikat chybove kody..to je tak jedine co vim, ze na aute jde "diagnostikovat" takze vazne netusim jestli neco takovyho bude v mem coupe.

No nerekl bych ze problem bude v tom spinaci, protoze v tom by to delalo i pri brzdeni, coz se nedeje...ted to delalo jen na volnobeh se zarazenou 1ckou...jakmile se otacky zvysily, tak to prestalo. Za jizdy je vse ok, az na to, ze se predtim po cca 5 minutove jizde rozsvitilo ABS*. Vim, ze hodne lidi ma podobny problem, ze jim pumpa tlakuje kdyz dobrzduji pomalicku z male rychlsoti...Ale ti si to vsvetluji ze maji orezle nebo nejaky necistoty na tom ozubenem kolecku na homokinetaku

edit : ECU* od ABS* by mela byt umistena pod zadnimi sedackami...v motorovem prostoru je jen ABS* mechanismu s dvemi relatky, pak by mely byt dalsi relatka v palubovce nad nohami ridice a jeste nejaky v te jednotce pod zadnimi sedackami (ale to si nejsem jisty)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

26.03 2017 20:33


pokiaľ ti rozsvieti kontrolku ABS* tak tam bude nejaká chyba... treba to dať na diag a tam ti dokážu vyčítať chybu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

26.03 2017 21:12


pepo96: Zadna diagnostika neni na auto z 89. Max si muzes vyblikat chybove kody. Takhle vypada nastroj na vyblikani
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

26.03 2017 21:19


čo sa týka motora tak nie ale cez tie diag konektory sa dá pripojiť na RJ ABS* a tam už zistíš viac
používa sa na to takýto adaptér
redukcia
nahoru

sponzor





26.03 2017 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

26.03 2017 21:23


pepo96: A bude si potom ECU* rozumet s VCDS?Jelikoz diag jde uplne mimo me, diky autu z 89
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

26.03 2017 21:28


no to pochybujem viem len že keď to napojíš na VAG tak si to nájde len RJ ABS* a k tej sa dokáže pripojiť... k motoru sa dokáže pripojiť len diagnostika na blikacie kody
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

26.03 2017 21:29


možno sa mýlim ale na 92 ročníku to tak je tak si myslím že by to nemal byť problém ale tak za skúšku to stojí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.03 2017 21:47


Na diagnostiku slo napojit ABSko z B4 1993 FWD*, C4 1991 FWD*, nejakej starej snad mozno este C3 Turbo* quattro* aj B3 1991 FWD*, tak by som nevidel problem v tom, ze by to ABSko neslo na diagnostiku pripojit. Nema to nic spolocne s tym, ze na diagnostiku nejde pripojit motor.

Obycajna diagnostika na stare feldy a octavie by na to mala stacit, akurat treba tu redukciu ako na obrazku.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

26.03 2017 22:25


Diky kluci, snad neco vymyslim. Kontaktoval jsem kamarada, ktery diagnostiky dela, tak rikal ze by to melo jit. Jinak jeste nejaky napady, kde by mohl byt zakopany problem? Nejaky navrhy? Kdyz vyloucim cidla (viz mereni) a pojistky/relatka (svitilo by hned po nastartovani). Jeste premyslim jeslti sezenu 2 kanalovy osciloskop, ze ty cidla zmerim primo na konektoru do ABS* ECU* (ktera je pod zadni sedackou za ridicem)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.03 2017 22:48


Ako som napisal, stava sa, ze RJ pod zadnou sedackou zhnije plosny spoj a cela RJ je potom na zahodenie. Daju sa ale v cene niekde od 60 do 100 eur podla modelu zohnat refurbished.

Myslim, ze rozlisovacim znakom je coupe/80/100 a FWD*/quattro*. RJ FWD* a quattro* z rovnakeho modelu maju podobny konektor ale RJ poriadne nefunguje, RJ z 80 B4 do 100 C4 neslo vopchat vobec, lebo mala iny konektor.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

27.03 2017 20:51


JJ ECU* jeste omrknu, pokousim se sehant 2 kanalovy osciloskop, ale zatim marne..Dneska jsem doklepnul cidla na doraz, 4 cidlo neslo, tak jsem ho vytahnul a objednal novy, jelikoz pri tom vytahovani se lehce zdeformovalo, sice funguje, ale jistota je jistota. Jakmile budou vsechny cidla nadoraz, zmerim znova multakem a kdyz to bude spatny tak osciloskop/diagnostika a dal se uvidi, ale snad se to vyresi tou vzdalenosti cidla od ozubeneho krouzku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 1

29.03 2017 0:14


Ahoj. Nějaký pokrok? Nemusíš se diagnostiky bát. VCDS to v pohodě dokáže za pomoci redukce. Setkal jsem se s vychozeným tlačítkem na vypínání ABS*, prostě si někdy škrtlo a bylo. Jinak budu si to muset ještě ověřit, ale mam pocit, že ABS* pumpa se mi u TD normálně roztočí, když dojde k prokluzu kol. A přECI* jen na zvedáku, ač mi brzdy nepřibržďujou téměř vůbec, tak u Q se netočí všechna kola stejnou rychlostí, diffy to prostě neumožní.

Citace:
Potom pri B4rke samozrejme ide napojit vsetky motorizacie snad okrem mono-motronicu niektorych verzii motora 1.9TD a urcite nejde napojit KE-Jet a KE-Motronic. 2.3 20V by napojit ist malo.


ACE* (B4) a AAD (B3) jsem spojil s vagem/VCDS úplně v pohodě. Dají se krásně diagnostikovat včetně kontroly akčních členů či měřených hodnot. (teplota, otáčky, otevření ventilu od nádobky s aktivním uhlím, rychlost...). Jde to i přes celkem oblíbenou delphi diagnostiku.
nahoru

sponzor





29.03 2017 0:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.03 2017 17:33


hm, takze motronicy okrem toho, ze maju permanentnu pamat zavad funguju aj s klasickou diagnostikou na rozdiel od jetronicov. Dobre vediet.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

30.03 2017 12:16


Bulva: OK, dekuji za info s dou diagnostikou.Dneska budu davat nove cidlo, jelikoz to jedno stare neslo zaklepnout na doraz a pri vytahovani se trosku zdeformovalo, ale funkcni je.Necham do zasoby Bylo mi doporuceno vsechny cidla naklepnout nadoraz. Ze byva problem prave s tim, ze cidla jsou ruzne zaklepnuta.Tak to dneska chci zkusit.Vsechny 3 jsou na max a dnes to posledni nove.
Ja si myslim ze jedina moznost proc to dela, muze byt prave v te vzdalenosti cidel od ozubeneho krouzku. Relatka a ani pojistka to byt nemuzou (to by delalo hned od nastartovani) ABS* jednotka asi taky ne. No hodil by se mi 2 kanalovy osciloskop, kde by clovek zjistil presne jake jednotliva cidla maji amplitudu, ale ten jsem zatim nesehnal a kupovat ho nebudu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

30.03 2017 16:45


Tak jsem to byl projet a zase to zaclo svitit, ja to nechapu...pri te jizde bylo slyset jak ABS* pumpuje behem jizdy, ale jakmile jsem vyslapnul spojku tak prestalo...Kurva uz me to sere...3 cidla novy, vsechno naklepnuto na doraz a furt nic jeste chvili a asi to
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

11.04 2017 9:26


Problem NEvyresen
Naposledy upravil fobik dne 19.04 2017 11:14, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.04 2017 11:36


Aj povies, cim to bolo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

11.04 2017 12:26


Vidlicka uzaverky je jakasi volna (nejspis poskozena), tudiz kdyz tomu da clovek kouř, tak se odstredivou silou posune a jakoby "zamkne" diferak, protoze kdyz se zamkne diff, tak se automaticky deaktivuje ABS* stesti v nestesti

Viz obrazek...kde podtlakova pumpa pri uzavreni posune vidlicku smerem dozadu a zamkne diff. Cidlo je asi citlive a stacit to posunout na skoro zapadnuti a bere ze je diff zamklej.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

13.04 2017 15:00


Ja to seru...zase to zaclo svitit....Nechapu to...v utery jsem najel cca 40km a nesvitilo a dneska po 500 metrech to zase zaclo svitit...Je to normalni? Uz me to sere kurva fix... pojebane ABS*
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.04 2017 18:27


A co to teda ako pise do pamate zavad, ze sa ABSko rozsvieti?
nahoru

sponzor





13.04 2017 18:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

13.04 2017 20:57


Dle diagnostiky je ABS* ciste, bez zavad...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 1

18.04 2017 21:28


To bude chtít pomalu začít vylučovat možné příčiny. Jako třeba odpojení vypínání tlačítkem, potom ovládání na tom diffu, popřípadě napájecí relé. Toto jsou věci, které ŘJ nemá možnost indikovat jako závadu. Při podpětí se prostě ABS* vypne, při zamknutym diffu taky a tlačítkem se taky vypne aniž by uložila závadu. Zas na druhou stranu by se mělo samo aktivovat při odstranění závady bez nutnosti vypnutí zapalování. Ideálně v momentě výskytu závady to rovnou napíchnout bez vypnutí zapalování. Já mam sice permanentní paměť závad, ale u tebe to může být jinak. Celkem jsem zvědav na konečný výsledek.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

19.04 2017 11:13


Napajeci rele? Kde je umisteno? Ja se dival na relátka primo na ABS* pumpe, pak pod volantem jak jsou relátka a tam bylo vse OK. Tlacitko by to delat nemelo, jelikož když se ABS* rozsviti, tak ho tim vypnu a je zase klid na chvili. Tlacitko uzaverky taky bych řekl ze ne, jelikož to vůbec nemackam/nepouzivam.

No ono jak jsem jel na diagnostiku 20km tam, tak se nic nerozsvítilo tudíž diagnostika cista a jak jsem jel zpatky 20km tak taky nic.
Jak jsem jel do města, tak po cca 500m co jsem vyjel z garaze, se ABS* rozsvítilo...Ještě mrknu na kostru u ABS*, jelikož nevypada zrovna nejlepe

Rele[img]
http:2419:4301:7e3f0bb827]http://i.imgur.com/zGlvceW.jpg[/img:7e3f0bb827]

Náhled, klikni pro zvětšení.


kostra pumpy ABS*

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 1

19.04 2017 21:49


Jestliže to šlo tlačítkem zase nahodit, tak to podpětím pravděpodobně nebude. Jak jsem již psal, s mrtvým vypínačem ABS* už sem se setkal. Dále se dá vyloučit jakékoli čidlo otáček, pač když je uložená závada, jakože od čidla by bylo, rozhodně to tlačítkem nenahodíš. Až po vypnutí a zapnutí zapalování by to opět fungovalo. Takže tlačítko, či ještě nějaký problém s diffem. Tlačítko se dá rozebrat a vyčistit. Neznám úplně zapojení, ale myslím, že ABS* bude fungovat i s odpojeným tlačítkem. Odpojil bych ho a jezdil. Když se problém projeví, je tu ještě diff. Tím jsou asi mé nápady vyčerpány.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

20.04 2017 8:55


Inac v tych pristrojovkovych tlacitlach je na kontaktoch dost casto bryndza - mix nejakeho lubrikantu a korozie na medenych kontaktoch. Nemusi byt odveci ho vycistit.

Tlacitko tusim odpojit len tak nejde, ale ide ho prepojit tak, ako keby tam nebolo. Mozem sa skusit pozriet ci nahodou niekde toto tlacitko nemam.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

20.04 2017 21:08


Bulva: Tlacitko diffu nebo tlacitko na palubovce? No cidla jsou všechny ok, hodnoty davaji jake by +- mely. Ono asi ani vzdalenost cidel od krouzku nebude ten problém, jelikož to by dělalo vždy při každý jizde, a ne ze se to 1x nestalo vůbec. Problém v diffu? Co tam? Cidlo diffu je funkcni, mereno a OK

ventYl: Všechny tlačítka na palubovce nad radiem? Podivej se...No odpojit urcite pujde, jen nevim jestli by to hned nehlasilo problém s ABS*, ikdyz by mozna nemuselo.Nevim jestli jednotka pozna, ze to tlacitko není zapojene a vyhodi ABS* hned nebo neudela nic a necha to tak,jako by tam vůbec nebylo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email