Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 374 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 374
Uživatelů: 0
Celkem: 374

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Kupa A8L
AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

28.02 2017 22:13


Zdravicko ludia... premyslal som nad novym autom, premyslal som nad A6, ale to je s normalnym najazdom kilometrov pri 3.0 TDI* asi nemozne kupit.. tak som pzrel na A8 a zahliadol som aj A8L a nejako sa mi to zapacilo... nemam este nic presne vybrate len uvazujem.. neviem preco ale ukrutne ma taha ta W12 viete mi niekto povedat nieco viac o tych motorikoch? a aj viac o tychto autach? povedzme nedostatky, poruchovost a podobne.. som clovek, ktory planuje mat to auto dlhsie a planujem mu dat to co potrebuje, tak ako to davam aj svojmu Sku a chcem vediet s cim mozem pocitat ako s investiciami... rocne najazd cca 20 - 30 000km..

ak mi tu chce niekto vykladat o spotrebe, ze co kolko zozerie, taksa nemusite unuvat.. mam 1.8T a viem velmi dobre co znamena, ked auto zerie
nahoru

sponzor





28.02 2017 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

28.02 2017 22:21


Ahoj,
pohledej, kdysi jsem to tady na fóru jen tak z nudy četl Mám pocit že se tu psalo o 100 tisícíh ročně na údržbě? A to byla myslím debata o A8 D2.

EDIT: tak asi kecám, pardon pročetl jsem teď nějaký téma a D2 (asi ani novější) určitě nevyjdou na tolik... tak mě neber vážně a radši všechno pročti.
Naposledy upravil kremex dne 28.02 2017 22:34, celkově upraveno 1 krát. (36% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

28.02 2017 22:23


kremex (28.02 2017 22:21) orig :
Ahoj,
pohledej, kdysi jsem to tady na fóru jen tak z nudy četl Mám pocit že se tu psalo o 100 tisícíh ročně na údržbě? A to byla myslím debata o A8 D2.


D2 a 100tis ročně ? To sis spletl asi dvojku s trojkou
Naposledy upravil Evok dne 28.02 2017 22:24, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.02 2017 22:23


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tusim ten sup1 ji ma zkus jeho
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.02 2017 22:30


Hosi neblaznete 100 tis rocne ? To bych veril u ferrari a nebo by se to muselo hodne srat a nebo najet takove mnozstvy km ze to snad neni mozny najet
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

28.02 2017 22:41


Roubic, diky za tip, zajtra to pozriem. zase 100tis, cize nejakych 4000€ rocne je prehnane by som povedal.. do mojej 15 rocnej S3 som nasypal za 4 cca 9000€ a nie je to poriadne ani vidiet.. vela veci mam tu na fore v garazi co som menil a vela ich tam nie je.. musim si nastudovat tuto problematiku ohladom A8 / A8L .. no nechcem ziadnu socialnu vybavu a aby to bolo hlavne pohodlne...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

28.02 2017 23:13


Kilo za rok není nic nereálného ani u D2 chlapci.
Stačí, když se na 4.2 sejdou komplet rozvody, gumy a Převodovka* nebo na 3.3tdi vačky a Převodovka* a je to na světě ani nemrknete...
Ale dlouhodobě ne, fakt ne, i když na druhou stranu, pokud má i D2 dostat to co má, tak pořád to může být 50tis. ročně na servisu, prostě už to má svoje roky a věřte nebo ne, pořád je tam co dělat a některé, nebo spíš spousta věci fakt jenom originál.

Třeba takové přední třmeny, nebo zadní náprava, to jsou lahůdky i na 15 let starém autě.
A nebo těsnění střešního okna, které mě letos čeká a nemine, fakt nádhera, těsnění jen originál 3,5tis. pokud bude vůbec skladem, stropnice dolů, celý mechanismus okna dolů a všechno zpátky, taková sranda za 6tis., ale to jen tak mezi řečí.
Tvl, letní gumy, olej+filtry, klima, detailing, pojistka, vůně do auta a 30 zas...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.03 2017 4:57


To ano pokud se na aute dela neco takoveho tak mozna i 100 je malo ale neni to co se dela kazdej rok
nahoru

sponzor





01.03 2017 4:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

01.03 2017 10:08


Zase mi tu nehovorte katastrofalne scenare, ze co kolko stojí chcel som len vediet co sa kazi, na co dat pozor ked to ide clovek pozriet, nejake zavady, co ma kazda jedna atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2014
Příspěvků: 47 | Témat: 9

01.03 2017 10:25


No skoro na každé A8 je vyhořené vyhřívání zadního skla.celkem bolest těchto aut.Sám to mám vyhořené.Tak kdyby někdo věděl tip jak to opravit.Tak sem sním...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.03 2017 11:26


Co jsem postřehl trpí na katíky lambdy vybíjení baterky to zrovna mám jinak uplně extra na nic prej nic neodchází odejde to najednou všechno s w12 nemam zkušenost takže úplně nedokážu poradit ale ten sup1 jí má zkus jeho ten to bude vědět přesně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

02.03 2017 15:51


Už jsme si psali po SZ, tak ještě moje zkušenosti překopíruju sem. 100tis ročně za servis je nesmysl. Spíš jednorázově 100tis a dál už měnit jen olej...
A fámy o spotřebě jsou také nesmysl. Že to auto fakt nešetřím a jezdím do 16 litrů. Na dálku klidnou jízdou do 13, město 22

"Zdar, Převodovka* je cajk, je v točivém momentu předimenzována a udělána přímo na W12 - pozor, olej je dražší- G 055 162 A2, cca 40EUR za litr a je ho tam 11 litrů. Pokud nekope při řazení, nemusíš mít strach, ale preventivně vyměnit olej je dobrá věc. Celkem materiál (olej, filtr,těsnění) vyjde na 550EUR (origo audi po slevě). Absolutně největší pozornost věnuj motoru. Při koupi hodně dobře poslouchej, jestli obě poloviny motoru mají stejný zvuk a jestli na nějaké straně něco necvaká. Motor by měl mít naprosto klidný chod a když na něj položíš eurovou minci na štorc, neměla by na volnoběhu spadnout. Dále se pořádně podívej na víčko nalévání motorového oleje, jestli není emulze. Rozhodně udělat diagnostiku motoru a pokud v paměti závad bude porucha nějaké Lambda* sondy, chtěj slevu a připrav se na investici. V motoru je celkem 8 Lambda* sond. Motor je rozdělen do 4 banků a na každém banku jsou dvě lambdy. Životnost Lambda* sond je 200tis km a je naprostý vopruz je vyměnit-ideálně motor ven. Pokud bude diagnostika motoru v pořádku, máš vyhráno a počítej, že tento motor je velmi spolehlivý. Počítej s větší investicí do údržby: 12svíček (životnost 45tis km)65EUR, dva vzduchové filtry 30EUR a 13 litrů motorového oleje. Pokud ale po koupi filtry, olej a svíčky vyměníš, připrav se na to, že tento motor Tě absolutně dostane a už nebudeš chtít nic jiného. Ono defakto už nic lepšího není . Počítej také díky hmotnosti motoru s větším opotřebováním přední nápravy. Já už mám klid, vyměnil jsem oba měchy a komplet přední nápravu. U měchů opět počítej, že jsou dražší, než u ostatních A8, kupoval jsem v Německu oba za 1300 EUR repasované. Ale hodně vydrží. Počítej také s větším opotřebováním přední nápravy. Meyle HD vyjde do 600 EUR komplet a přední stabilizátor do 200EUR (rády se trhají gumy). Já tyhle všechny výměny už mám za sebou a s autem jsem naprosto spokojený a jen měním olej v motoru. Zadní náprava je stejná jako u ostatních A8. Pokud se rozhodněš ke koupi W12 přeji dobrou volbu a rozhodně i přes vyšší investice na základní servis budeš rozhodně spokojený"
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

02.03 2017 18:32


SUP1:
Kdy už jsme u toho, jak se W12 řeší rozvody...?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

02.03 2017 21:47


u]secretario:[/u] Soustava řetězů(jestli se nepletu,tří)napínáků a kluzáků.
A nikdo neví kdy se maj dělat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

03.03 2017 15:18


jj. Jedna z dalších nevýHOD* je, že ani sami origo servisy neznají a hlavně servisní postupy nikdo moc nezná. Dále dostupnost dílů je mizerná, ale bohudík když nemají, tak prostě zadají do výroby za etkovou cenu. Takto jsem sehnal čtvrtku výfuku (děravý jeden ze čtyř vlnovců, nechtěl jsem vařit jiný vlnovec) za "krásných" 20tis Kč. Servis už mám tedy za sebou a teď už jen měním olej v motoru. O rozvody se nezajímám, prý by se měly dělat po 400tis (resp.v Audi řekli, že jsou doživotní. jenže to samé mi řekli i o oleji v převodovce), nebo až začnou rachtat. Takto vypadají
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email