Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 3
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Ktoré by ste si vybrali vy ?
3.0 TDi 171kW (vzduchové pérovanie)
100% 
[ 16 ]
100%
3.0 TDi 165kW (klasické pérovanie)
0% 
[ 0 ]
0%
Uživatelé hlasovali : 16
Celkem hlasů : 16


AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 2

24.02 2017 2:19


Ešte pre tým, ako mi napíšete, že už takéto témy existujú, Vás chcem oboznámiť, že mám obrovskú dilemu medzi týmito modelami a ich výbavou, preto som sa obrátil na Vás.

Dlhšie rozmýšľam nad kúpov Audi A6 C6. Mám na výber z dvoch kusov:

1. kus: 3.0 TDi 165kW Quattro Tiptronic 2005 226 000km (kilometre sedia - preverené + servisná knižka)
Výbava:
- Bi - Xenón
- MMI
- BOSE
- Radenie na volante "F1"
- Koža s výhrevom predných sedadiel
- Parkovacie senzory (predné, zadné)
- Solárny šiber
- Klasické pruženie

2. kus: Audi Exclusive 3.0 TDi 171kW Quattro Tiptronic 2005 212 000km (taktiež kilometre sedia - preverené + servisná knižka)
Výbava:
- Bi - Xenón
- MMI
- Koža s výhrevom predných a zadných sedadiel
- Parkovacie senzory (predná, zadné)
- Solárny šiber
- Kožou obšitá palubná doska
- Start/Stop System
- Webasto
- Elektrické ovládanie kufrových dverí
- Vzduchové pruženie
Obidve autá sú v podobnej cenovej relácií.

Moje otázky preto znejú takto:
1. Do čoho by ste išli vy ? (napíšte svoj názor)
2. Je veľký rozdiel v motoroch ? Hlavne čo sa týka spoľahlivosti
Ten druhý kus ma najviac odrádza kvôli tomu vzduchovému pruženiu. Áno, je to super vec, pokiaľ to ale funguje. Ale zase, má super výbavu (Exclusive)
3. Načo si dávať pozor pri tomto podvozku ? Budem mať možnosť si dať autá na zdvihák, načo mám pozerať ? Načo upriamiť pozornosť ?
Logicky, budem vyberať podľa stavu samotného auta, počúvať rozvodovú reťaz pri studennom štartovaní, chod automatickej prevodovky, skúsiť všetky elektronické časti na aute a všetko čo k tomu patrí.
4. Ak budú autá v dobrom stave, do ktorého by ste išli vy ?
Vzduch - pružiny ? Exclusive - Non Exclusive ?

Ešte raz sa vopred ospravedlňujem za (možno) podobnú tému.
Za všetky odpovede vopred ďakujem, veľmi mi pomôžete, ak sa vyjadrí viac ľudí.
nahoru

sponzor





24.02 2017 2:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

24.02 2017 8:20


za mě určitě 171kw
lepší rozvody vstřiky
lepší měnič v převodovce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

24.02 2017 8:32


Jasne ze 171kw
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 2

24.02 2017 11:07


Určite by som sa pri výbere rozhodol pre 171kW. Odrádza ma ale vzduchový podvozok. Ale ak bude v poriadku, išiel by som aj do toho.

Lenže stále neviem, načo mám pozerať pri vzduchovom podvozku. Ako mám zistiť, že funguje tak, ako má ?

Budem vďačný za každú odpoveď.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

24.02 2017 11:14


Vzduch je uzasna vec pokud funguje
Napichnes na diag a pokud je netesnost tak by to mela napsat nebo aspon me to psala
Zkus vsechny polohy nahoru dolu automatik a zase napichni zda se neco neukaze kompresor musi bejt tichej jinak vic nevymyslis je to jako u vsechno sazka do loterie ale na a6 se nejak extra neodchazi pokud to nema najeto nesmysl
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 2

24.02 2017 12:06


Takže cez diagnostiku zistím, či je podvozok funkčný ? Môžem to zistiť aj nejako vizuálne ? Pretože budem môcť dať auto na zdvihák - pred zakúpením.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

24.02 2017 12:14


Diagnostika ti napovi zda funguje tak jak ma ne ze je 100%
Na zvedaku toho moc nezjistis na podvozku jedine vzit jarovou vodu a strikat na mech zda nebudou bublinky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

28.02 2017 13:24


Nejsnazší diagnostika podvozku je přijít neohlášen, pokud auto stojí pár dní a někam spadne, tak je nějaký měch KO.
Jinak úplně nechápu dotaz, vybírat z nevybavené A6 s horším motorem a z vybavené A6 s lepším motorem?
nahoru

sponzor





28.02 2017 13:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email