Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 210 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 201
Uživatelů: 9
Celkem: 210

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.02 2017 21:56


Zdravím !

Pred tým ako som založil tento thread som stravil čitanim o audi modeloch desiatky hodin , no vždy tvrdil každy niečo iné , rôzne diskusie na rôzne problemy , čo to som sa dozvedel no potreboval by som viacej informacii . Tym ktory sa mi rozhodnu poradiť velmi dakujem , každa
informacia sa ceni , hlavne ked vo svojom okolí nemam nikoho kto sa autam nejak extra rozumel .

... začal by som asi tým že uvediem pár skutočností ktoré su dôležite . Jedna sa o kúpu prvého auta , vodičak som dostal nedávno (20 rokov) , napriek tomu som sa rozhodol pre audi ako premiovu znacku pretože mi pride zbytočne si kupovať passat / octavia (ako mi radí moje okolie) investovat peniaze do auta ked si možem par tisic priplatiť a mat premiove auto s vydarenim dizajnom + quattro* . Samozrejme o drahych servisoch audi som počul , no od kupy ma to neodradza . Čo sa týka finančných pomerov (asi dôležita vec pri kupe takehoto auta) . Žijem sám , moj mesačny prijem zo všetkym je 1000 euro (-350 zivotne naklady)

Na kúpu auta mam vyhradených 17-18 tisic euro , dá sa do takeho budgetu kupit slušna A5 ?
Nepoloží ma servis takeho auta pri mojich finančnych pomeroch ?
Vedel by nejaký majitel podobneho vozidla odhadom napisať bežný servis a naklady an prevadzku s ktorymi musim počitať ?
vyhody nevyhody ? čokolvek ...
nahoru

sponzor





17.02 2017 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

18.02 2017 9:20


Lezim na plazi, a aj keby som nelezal, tak som lenivy pisat dlho..
Kupovat si v Tvojom veku a s Tvojim prijimom A5ku mi pride sebevrazedne. Cokolvek, co odide, moze stat tisice.
Robit mesiac a pol na vymenu rozvodov, neviem coho mi pride nezmysel.
Ale je to vec kazdeho sudruha.
Za 17tis slusnu a5ku kupis.
Good luck
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.02 2017 8:41


tomko222 (18.02 2017 9:20) orig :
v Tvojom veku ... Tvojim prijimom




nedostatok vodičkych skusenosti si myslim že vykompenzujem opatrnosťou a pomalšou jazdou , hadam aj to 4x4 pomôže .Čo sa týka čisiel , nevedel by si trocha konkretnejšie ? nech viem sčím počitat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

19.02 2017 11:52


O vodicskych schopnostiach som nepovedal ani makke F.
Rozvody 1200eur, vstreky 1000eur, prevodovka 2000eur.
Normalny servis 500-1000eur, podla toho, ci robis brzdy. Su to velmi hrube cisla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

19.02 2017 12:12


Je to otazkou priorit.
Bud budes setrit na auto a davat za auto, nebo budes cestovat, uzivat si na dovolenych, atd... zalezi na Tobe
Kup si "levnejsi" B7,B8 a budes jezdit jak pan a jeste bude na lepsi veci nez auto
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

19.02 2017 12:45


Presne to som chcel tym vekom povedat.
Mat A5ku Ti da prd.
Odletiet do thajska, bali... to su veci, kam by som investoval.
Inak skoncis ako blbec s A5.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.02 2017 20:52


huty (19.02 2017 12:12) orig :
"levnejsi" B7,B8


A4 , čo som si pozeral bazaroch tak mi to prišlo že je to to isté ako A5 len to je 5dverove .
Je to lacnejšie ako A5 čo sa tyka servisu a prevadzkovych nakladov ?

čo sa týka nájazdu +170 000 km na A5 , je treba sa toho báť ? da sa spraviť na takom aute ešte
dalšich 150 tisic ?

čo si myslite o možnosti kupiť radšej starši model A5 (napriklad tento) , za tych zvyšných 5 tisic z rozpočtu spraviť vačší servis a znižiť tak sancu ze na aute niečo odide ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

19.02 2017 21:14


1) - s takovymto autem budes jen velmi tezko jezdit opatrne a pomalu. Naopak to bude stahovat k presnemu opaku

2) - porad dokola omilana mantra - to auto stalo nove kolem 50 tisic EUR. Veskery servis a dily tomu odpovidaji. Bezny servis se da zvladnout kolem 300-500 EUR, pokud se dela jen olej a filtry. Brzdy stoji kolem 200-300 EUR desticky, dalsich 300-500 EUR kotouce. Pneumatiky kolem 1000 EUR. Me treba pri najezdu cca 50tis km rocne prijde servis na 3000 EUR za rok v prumeru. A to nedelam zadne velke veci - rozvody, vstriky, naprava, atd.

3) - 300 tisic km takove auto najezdi bez problemu, pokud dostava to, co ma.

AJAX
nahoru

sponzor





19.02 2017 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

20.02 2017 0:18


Musis se rozhodnout sam. Ale v A5 se jezdi krasne, osobni zkusenost..
Kup to a uvidis, v nejhorsim prodelas prachy a koupis pak nejakou skodarnu a budes vyleceny aspon

Vem hlavne nekoho na konzultaci kdo rozumi 3.0tdi.. Jsi pro to moc nadseny, at pak nejsi zklamany.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

20.02 2017 4:44


Ako mlademu Ti odporucim zobrat 2.0tdi v b7, mozno v b8.
Motor je servisne lacnejsi a staci to. Realne quattro* nepotrebujes, ak nebyvas na horach. S normalnymi pneu tie hory 2x rocne DAS* aj tak.
Byt Tebou, za auto viac ako 8tisic nedavam, zvysok vrazim do bytu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

20.02 2017 12:30


Kup a uvidis je to ako kazde ine auto hlavne nekupuj socku.

V tom linku vyzera celkom slusne.A este v manuale.
Daj si prekontrolovat KM,historiu servisu, klapky sania a EGR* a DPF* tomu kto vie ako zobchadzat s VCDS kom a po starte retaz rozvodu ci nerachoti.


Ak nebudes mat na banany tak opicu predas.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.02 2017 2:44


Chalani dakujem za odpovede , cenim každu radu rozhodol som ísť do tej A5tky , takže už mi zostava len pobehať po inzeratoch a obliadnuť autá, dufam že nekupim akurat ten zlý kus .

vedel by ešte niekto poradiť ktorej motorizacii sa vyhnuť ?
radšej automat ako tie Tiptronic* / Multitronic* ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

22.02 2017 5:12


Tiptronic* aj Multitronic* su automaty.
Tiptronic* je uplne ok, Multitronic* je problemovejsi.
Ak vezmes quattro*, bude to zarucene titronic.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

22.02 2017 8:35


Súhlas S-tronic quattro* mám ho rok a uz by som nemenil #spoiled child
Ale zase riziko ceny opravy v tisícoch haha
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email