Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 195 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 0
Celkem: 195

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2019
Příspěvků: 156 | Témat: 29

01.02 2020 23:35


Ja mam. Na š tronik poalmaly 250 a žiadny problém ale jazdím zas diaľnice Nemecko-sk po okrese doma malo, čo
nahoru

sponzor





01.02 2020 23:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

01.02 2020 23:59


Tady čtu, že pokud stojím na semaforu, nemělo by mě auto přetlačovat... ale všechny automaty, tiprtonicy i stronicy mi vždy po sundání brzdy rozjely samy... dokonce stronic na rovince skoro neřadí za 1, jen problikne 1 a hned má 2. stupeň...
Celou dobu jsem si myslel, a stále myslím, že to tak má být. Je to tak?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

02.02 2020 10:08


Áno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 2

05.06 2020 11:03


chalani, neviete ako je na tom Stronic u faceliftovej S6 2015 331kW? Mal by tam byt stronic DL511 a v nafte 180kW DL501. Len ci ta prevodovka uz nieco vydrzi, alebo si tiez pri kupe rovno odlozit 2t na opravu?
Prevodovka je jedina vec, ktora ma odradza od kupy..

Mal som A7 2013 180kW a s prevodovkou neustale problemy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

05.06 2020 11:23


Zatial sa moc nekazia. Ale to ukaze cas, 5r je krátko
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 2

05.06 2020 13:22


Ma naslahane 160t km. Pozeral som aj zahranicne fora a dost nadavali aj na facelift, zopar ludi menilo skoro celu prevodovku. Ale tiez neviem, ci je to len ta mala hrstka, ktori nemali stastie, alebo je to vo vseobecnosti tak, ako pri starsich s-tronic (2012).
asi do toho ale nakoniec pojdem som sa namotal na S6
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

10.06 2020 21:02


lubomt (30.11 2018 20:15) orig :
Presne tak. Takto sa to robi, ked chces posunut kruziaci moment daleko cez hranicu, na kolko je stavana prevodovka. Ja ho mám posunutý na 4000ot/min


takze takyto chip nie je moc vydareny?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

654Nm pri 2400 otackach
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

10.06 2020 22:13


100Nm navyše pri spravnom zachádzaním nie je veľa
Naposledy upravil lubomt dne 11.10 2020 11:38, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.06 2020 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

11.10 2020 10:48


Chlapi, je nějaký rozdíl v S-Tronicu 160 kW quattro* a 200 kW quattro*, nebo jde v obou případech o DL501???

MTM nabízí chip pouze pro 200 kW verzi, které umí zvednout krouťák na 685 Nm viz zde: https://www.mtm-online.de/konfigurator/#/kit/m-2a6272326qc/tuning/a6c7ATDI200q Pro 160 kW chip nenabízí. Tím pádem ve 160 kW verzi bude s největší pravděpodobností nějaké slabší ústrojí.

Nevíte o tom někdo víc?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2016
Příspěvků: 65 | Témat: 9

08.01 2021 22:26


to by aj mna zaujimalo ci je rozdiel medzi 160kW a 200kW len v SW alebo aj v mechanickych castiach prevodovky a motora
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

08.01 2021 22:58


Prevodovky su malo rozdielne, dvojspojka aj ostatné časti su stavané na rovnaký krútiaci moment. 160kW nema slabsie ustrojenstvo
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2016
Příspěvků: 65 | Témat: 9

08.01 2021 23:02


no super cize rozumne zvysenie vykonu 160kW motora jej neublizi..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

08.01 2021 23:10


Nie, mozes navysit ako na 200kw
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

24.02 2021 12:50


zdravím všechny klubaci jsem tu nový mám problém s automatem v mé a6 180kw 3.0 7stupňová byl by tu někdo kdo by mi mohl poradit ? předem děkuji na diagnostiku mi tam hlásí chybu špatný volič 2 pak mi to auto divně brzdí do stopu nejde mi zastavit plynule pedal od brzdou mi v něm něco jakoby proklouzne a někdy mi tam skočí rychlost 2 a vyskočí mi chyba převodovky je i trochu hlučnější pri nižších otáčkách a take 3 na 2 to dost zbrzdí je to nepříjemné chtěl bych poprosit o radu někoho zkušeného vím že ty 7 stupňové se dost kazí bohužel jsme to zjistil pozdě
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

24.02 2021 14:43


Komis31: kontaktuj místního klubáka luboMT - specialista na automaty
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

24.02 2021 17:05


Komis31: udelej si vylet do Martina za LuboMT... chce to repas
sponzor





24.02 2021 17:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

24.02 2021 17:22


aby s tím do toho martina dojel, je to 540km
zkusil bych to v praze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

24.02 2021 17:27


rozsini: aha, ja nekoukl odkud je.
AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

26.02 2021 20:16


Ahojte mám 3.0 TDI* stronic 7st. Automat a všímam si že mi niekedy pri kolónach nepodarí do 1 ° prevod.ale ostane v 2°prevod. St a keď sa rozbieham zavybruje auto a pohnem sa plus si všímam že ak stojím na mieste a mám naštartované zaradené v P každú možno 4 sekundu mi zľahka z autom ako keby trhlo alebo zatriaslo a niekedy sa stáva že nevie čo má hodiť aký stupeň 5 alebo 6 stupeň ... Ďakujem olej menený pravidelne cca 50 000 km ďakujem
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

26.02 2021 20:39


trojliter: tak ako kazdemu ti odchazda prevodovka.
Nemas velmi co riesit...
AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

26.02 2021 21:01


No fasa tak aby som začal šetriť na repas :/ snáď ešte chvíľlu pojazdí
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

06.10 2021 18:12


lubomt: lubomt: lubomt: Ahoj, chtěl bych poprosit o menší radu. Mám Audi Q5, 2013, 2,0TDI 130KW, najeto 132000Km, S_tronic 0B5, Převodovka* bez chyb, občas se mi stane, pokud např. couvám do kopce a šlápnu na brzdu a posléze pustím, auto se nechce rozjet samo plynule. Stane se že cukne, někdy drží jako by byla akt park. brzda. Tohle nepříjemné škubnutí se stává i při jízdě do předu na volnoběh. Šlapnu na brzdu, pustím a auto jemně poskočí. Nic drastického, ale není to ten plynulý rozjezd jak má být. Jinak bych řekl, že auto v zátahu řadí jemně a plynule. Lze takhle odhadnout co odchází?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

06.10 2021 18:37


Radim_A6: nic. Couvat stronic neumel nikdy.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

06.10 2021 19:28


To jako fakt? Já měl za to že DSG* (VW, škoda) je konstrukčně stejná Převodovka*. A pokud sednu do Superb 3 (2,0TDI), PAssat B7 (2,0TDI) tak se v tomto případě převodovky chovají úplně jinak. Rozjezd nádherně plynulý, jak R,tak D.
sponzor





06.10 2021 19:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

06.10 2021 21:32


Radim_A6 (06.10 2021 18:12) orig :
lubomt: lubomt: lubomt: Ahoj, chtěl bych poprosit o menší radu. Mám Audi Q5, 2013, 2,0TDI 130KW, najeto 132000Km, S_tronic 0B5, Převodovka* bez chyb, občas se mi stane, pokud např. couvám do kopce a šlápnu na brzdu a posléze pustím, auto se nechce rozjet samo plynule. Stane se že cukne, někdy drží jako by byla akt park. brzda. Tohle nepříjemné škubnutí se stává i při jízdě do předu na volnoběh. Šlapnu na brzdu, pustím a auto jemně poskočí. Nic drastického, ale není to ten plynulý rozjezd jak má být. Jinak bych řekl, že auto v zátahu řadí jemně a plynule. Lze takhle odhadnout co odchází?


udelal bych zakladni nastavceni DSG* a kalibraci spojek pred diag.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.10 2021 21:38


Mi spis prijde jako kdyz to brzdi autohold nebo ten hill start ten v kopci podrzi brzdu a pri pridani to stim skubne
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

06.10 2021 22:00


parik: Ahoj, kalibraci jsem dělal. Povedla se mi pouze distanc sensor.
Ventilová jednotka po chvíli skončí chybou bezpečnosti.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 1

06.10 2021 22:13


Ze zkušeností vím, že u některych verzi sw. nesla udelat adaptace. (ani vagem ani odisem) Dej číslo jednotky z vagu - nejlěpe cely vypis.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2017
Příspěvků: 41 | Témat: 0

07.10 2021 19:26


číslo jednotky 8R1927156P. A ještě jeden postřeh, je normální, že plynový pedál má v klidové pozici 15%? Díval jsem se i na zákl. nastavení, ale není tam. Na žádném autě jsem neviděl tak vysokou hodnotu v klidovém stavu.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 1

07.10 2021 20:30


Zkus jinou aktualizaci sw pro ty adaptace. Na tvou jednotku je jich mnoho. Nevím proč to tak je ale proste u nektere adaptace neprobehnou a následne se ani neumi hladce rozjizdet, popripade couvat.

FL_8R1927156P_
0006
0008
0007
0005
0009

NEBO NAVSTIV NĚKO Z BLIZKA KDO S TIM POMUZE. Ten plyn nevim, musel bych mrknout k sobe, ale pc mam v praci.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email