Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 4

09.02 2017 13:08


Ahoj, mam A4 B8 2.0 TFSI* 132kw rv 2008, motor CDNB s enormni spotrebou oleje asi 4litry na 1000km. Auto nejak extra nekouri, byl jsem s tim na emisich a pan mi rekl, ze to ma emise jakoby vuz vyjel z vyrobni linky . Chtel bych se zeptat na nejake kontakty na opravu (co jsem nasel, tak p. Trpik ma dobre reference) popr. kde by se daly sehnat dily. Prusvih je v tom, ze bude potreba vymenit pisty pistni krouzky a pravdepodobne i ojnice, protoze puvodni cep ma prumer 21mm a novy pist je 23mm. Dale zustava otazkou jestli v jakem stavu budou valce. Samosebou si nejsem jist zda do toho jit protoze to bude ranec a taky nemusi byt jistota ze to bude stopro ok. Nasel jsem ze maji ruzne prumery pistu 82.51,82.76 a 83.01, takze teoreticky by sel udelat vybrus valcu a pouzit vetsi prumer pistu. Budu rad za kazdou pripadnou radu.
nahoru

sponzor





09.02 2017 13:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 4

09.02 2017 13:25


4 litry na 1000km ? a na emisích ti řekli, že to je jako nový auto ? Možná by si mohl dát do referencí, jaká to je emisní stanice, když by měl někdo problém ...

A díval ses pod auto, jesli ti olej neteče na dekl pod motorem ? ( teda nevím, jestli tam dekl máš ).
Spíš bych tipoval těsnění na klikovce. Určitě bych se pak podíval, jestli nemáš olej v expanzní nádobce, než začneš kuchat motor - možná jenom těsnění pod hlavou.

Přijde mi blbost, aby ti to žralo tolik oleje a skoro to nekouřilo. Navíc 4 litry na 1000 km to by spíš vypadalo, jako by si tam ty kroužky vůbec neměl ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

09.02 2017 14:08


4l/1000km je šílená spotřeba. To auto by čoudilo modře jak trabant. Vždyť kdybys měl průměrnou spotřebu paliva 8l/100km tak na 1000km je to 80l a se 4l oleje je to poměr 1:20. To je jak směs pro záběh 2T po výbrusu a to je čoud jak cyp...

Pokud tolik oleje valí do výfuku přes Katalyzátor*, tak bude zralý na výměnu - nerozumím pak těm emisím jako u nového auta. Tak stejně Lambda* sonda nesnáší kontaminaci olejem.

Měříš dobře tu spotřebu oleje? Správně se má dělat hmotnostní zkouška - vypustíš olej, necháš vytéct co jde. Zvážíš. Ujedeš třeba cca 100km, znova vypustíš olej a zvážíš. Z rozdílu vypočteš spotřebu. Lepší servis ti takovou zkoušku udělá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 4

09.02 2017 15:38


Souhlas,
možná bych zkusil ještě vyndat svíčku/svíčky a podívat se jak vypadá barva. Jestli je budeš mít černý, budeš vědět, že ti to spaluje spíš olej než benzín . Když ne, máš někde únik.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 4

09.02 2017 15:46


Ano docela sada! Auto mam od rijna(vymenen olej) a ted budu kupovat 3 kanystr . Svicky byly zechcany (ted me napada ze by to mohly byt gufera ventilu). Pocitve kontroluju hladinu skrz MMI* a poridil jsem si i merku oleje.

Na tu expanzku mrknu! Ale co tak pamatuju tak v ni je cista cervena kapalina nic od oleje. Dekl pod motorem mam, omrknu to. S tema emisema je to dost divne-meri se na volnobeh, mozna ten olej mizi jen pri zatezi (anebo se to take prepina do nejakeho specialniho rezimu ). Ted jak je marast tak mam trochu uspinene zadni naraznik ale nic hroznyho.
Mel jsem to v porsche Brno a panove nebyli nejak sdilni... jen rekli pistni krouzky. Auto jsem nechtel rozdelavat jen jestli mohou zjistit, vyloucit ostatni veci. Ta hmotnostni zkouska by asi stala za to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 4

09.02 2017 16:01


on měří emise na volnoběh ? to snad nemůže ani být certifikovaná stanice měření emisí.
a kolik máš najeto ? Mně fakt přijde kravina, aby byli sjetý kroužky tolik, aby ti to bralo tolik oleje.
Jediný co mě ještě narychlo napadá, zkusit sundat hadici k sání, jestli není zevnitř od oleje ( za turbem ), jestli ti to nepropouští Turbo*. Tak by si mohl vyzkoušet, jestli to jsou gumičky ventilů, nebo ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

09.02 2017 16:51


Jaky olej leješ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 4

09.02 2017 16:53


to co tam ma byt - Castrol 5w-30

to Tomino15: koukal jsem na tu hadici sani co je za turbem, ale musi se k ni ze zpodu, takze musim nekde na hever. Valet pod autem se mi v tomto nepocasi opravdu nechce.
nahoru

sponzor





09.02 2017 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

09.02 2017 18:34


Ta spotřeba oleje je u motorů z rodiny EA888 známá.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/spotreba-olej [zkrácená url]

Obávám se, že u tebe už situace dosáhla maximální úrovně. Dokud neshodíte hlavu tak se stejně bude jenom hádat, ale taková spotřeba spíš ukazuje na GO vrchu motoru - válce, písty, kruhy.
EA888 jsou řekněme pokrokové motory, u kterých AUDI laškuje s teorií Millerova cyklu (modernizace od roku 2015) a vychytal už různé mouchy. Nicméně ty první verze jsou motory hrůzy a majitelé jsou pokusní králíci.

Nevím jaká je aktuální cena toho auta, ale oprava bude stát ranec.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 4

09.02 2017 20:42




Tak to je mazec. Zase to odse... češi. Ta vydřená drážka ve válci...

Tak to asi 5w40 nezachrání. Nakadah má nejspíš pravdu, nezbyde asi nic jinýho, než sundat hlavu a zbytek a podívat se.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

09.02 2017 21:32


To jsou zapečené pístní kroužky ,u těhle motorů standard způsobená špatným odvětráním klikové stříně. Onehdy na to byla svolávačka pokud si na to pamatuji dobře. známej mě tehdy varoval abych do tohohle motoru nechodil. že dělá tak tři do měsíce.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 4

09.02 2017 21:42


Sundani hlavy se asi nevyhnu. Mno s tim odvetranim se mi to uplne nezda, protoze kdyby to tak bylo tak by byl treba spatny chod motoru (houpaly by otacky atd).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

09.02 2017 21:44


Jenom Češi? Kdepak, si přečti jak prskají na tyhle motory Američani. Ani těm se to nevyhnulo.
Ty válce jsou už s nikasilem, nemá to klasickou vložku. Jenom elektroforézně nanesený povlak niklu s karbidem křemíku přímo na hliníkový vnitřní povrch válce. Ten povlak je tvrdý, ale jakmile se někde odloupne nebo poškodí, je konec. Tu fotku s těmi drážkami bych tipoval možná i na prasklý kroužek. Dají se u nás najít firmy, co opravují Nikasil*. Ale pak může být problém sehnat výbrusové písty pokud se dělají. A nebo jsou i firmy co tam napasují suchou vložku na výbrus pro dostupný píst. Nemám ponětí ale jak to pak funguje.

Co jsem se ještě dočetl, tak degradaci povrchu nikasilu na horní části válce způsobuje dlouhodobý provoz na palivo s vysokým obsahem síry.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 4

10.02 2017 5:42


spíš jsem to myslel tak, že jediný češi zase opravu konstrukční chyby zaplatí ze svého.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

10.02 2017 8:05


Je to běžná závada u téhle motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

10.02 2017 17:51


teď je akorát článek ve Světě motorů kde píší o generálce motorů a zmiňují se právě o 1.8tsi že je opravují skoro nejčastěji dávají tam písty s širšími kroužky
nahoru

sponzor





10.02 2017 17:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

11.02 2017 13:05


Nezapomněl nějaký ferda při výměně oleje dát nové těsnění a dotáhnout vypouštěcí šroub na předepsaný moment ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 4

11.02 2017 22:39


I kdyby vypouštěci šroub byl špatně dotáhnuty tak by byla na zpodnim krytu od motoru i pod autem kaluz. A to není.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

12.02 2017 11:46


Hodně zaleží na to, jestli ti nekde neteče gufero, netesní veko ventilu, nebo nějaka netesnost...
Mě teče nekde gufero na vačce a vyteče za 2 měsíce i 0,5l oleje, podle najezdu...Když mi teklo kolem veka ventilu, tak za 2000km vyteklo 0,5l, ale to byl komplet spodní kryt mokrý.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

12.02 2017 20:52


Jen k té všeobecné spotřebě oleje - mám 2,0TFSI CCZA, najeto 165tkm, a přísahám, že za 10tkm jsem tam dolil jen 0,3l oleje, ježděno na Valvoline 5W-50.
Osobně si myslím, že olej xW-30 nemá u přeplňovaného benzína co dělat, kor když tomu majitel rád dává za uši.
I z těch fotek v odkazu výše je vidět, že ten olej prostě tepelnou zátěž nepobírá. Pak už je jen otázka času, kdy ten karbon motor poškodí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

12.02 2017 21:47


Otázka jaký ten olej má HTHS index. Výrobci aut rádi používají lehkoběžné oleje s nizkým HTHS indexem, ty dělají tenčí olejový film a kladou menší odpor. Menší odpor = větší úspora paliva.
Tenčí olejový film = větší šance dotyku kovových částí a vyšší opotřebení.

Já používám Mobil 1 5W-50 s HTHS indexem 4,2. Běžný olej má okolo 2,9-3,5. Lehkoběžné oleje ještě nižší. Bohužel ne každý výrobce olejů HTHS index uvádí v datasheetu. U Castrolu jsem ho nenašel. Napři Shell Helix Ultra 5w30 má 3,5 - otázka ale jestli je na tom Castrol podobně ???

Nicméně tady nejde o olej, tady jde o nepovedené konstrukční řešení u těch motorů.
Olej je tam třeba dát podle výkonové normy jakou předepisuje výrobce auta (např. VW 504.00, apod.).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 4

13.02 2017 8:23


Castrol Edge FST 5W-30 ma spec VW 504 00/ 507 00. Auto ma predepsano VW504 00. HTHS jsem pro tento olej tez nenasel. Pamatuji si ze jsem to resil uz predtim, ale problem je v tom ze ta 5w-50 konkretne Mobil 1 Peak Life 5W-50 ma VW 501 01, VW 505 00. 505 tka je pro diesel a 501.01 je pro stary benzinaky. Nevim jestli by to bylo dobre...spise ne. (http://www.oilspecifications.org/volkswagen.php)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

13.02 2017 8:55


Logika říká, že bude pravděpodobně horní viskózní index souviset s teplotní odolností oleje, ale netvrdím, že tomu tak vždy 100% bude.
Vždy, když se mě zákazník ptal jaký olej má používat, tak jsem také odpovídal, že to, co předepisuje výrobce.
Ale osobně bych si olej s indexem 30 do turbobenzínu dobrovolně nenalil. Vím jakou dokáže nevhodný olej napáchat paseku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

13.02 2017 9:07


Tak se to dá zjistit ještě podle specifikace:

"Oleje SAE* xW-30 se specifikací ACEA A1/B1, A5/B5, C1 nebo C2 mají sníženou HTHS viskozitu, většinou těsně nad 2,9 mPa.s, oleje se specifikací ACEA A3/B3, A3/B4, C3 či oleje ACEA E mají normální HTHS viskozitu nad 3,5 mPa.s. Třetí, velmi malou skupinou olejů jsou SAE* 0W-20, které mají HTHS viskozitu nízkou, nad 2,6 mPa.s. Motorové oleje s normální HTHS nad 3,5 mPa.s lze použít kdykoliv a nemohou uškodit žádnému motoru, oleje se sníženou HTHS viskozitou lze použít pouze u motorů, kde to výrobce povoluje. Je třeba říci, že nyní je takových motorů mnohem více než před několika málo roky (většina motorů v novějších automobilech VW, Ford, Renault, Peugeot, Opel, japonské a korejské automobily). Nevýhodou snížené hodnoty HTHS viskozity je vyšší spotřeba motorového oleje, výhodou je naopak nižší spotřeba paliva. To je také většinou hlavní důvod pro používání těchto olejů, protože nižší spotřeba paliva je spojena s nižšími emisemi CO2, které nyní budou mnohem více sledované než dříve."

zdroj:http://www.oleje-pema.cz/cs/HTHS-viskozita-a-lehkobezne-oleje.html

Ten Castrol EDGE je C3.
nahoru

sponzor





13.02 2017 9:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

13.02 2017 9:30


Chápu... Ale předpokládám, že nám tady nejde o to, abychom ušetřili každý gram CO2 při homologaci, ale aby ty naše plechovky najezdili alespoň 200tkm.
A v tom se asi zájem výrobce vozu a uživatele ojetiny značně rozchází
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

13.02 2017 9:33


Andre2 (13.02 2017 9:30) orig :
...ale aby ty naše plechovky najezdili alespoň 200tkm.

No plánovaná životnost je u VW 250tkm, takže cajk. Pravda, občas se jim nepovede ani těch 200.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

14.02 2017 5:19


Nakadah (Po, 13.02, 2017 9:33) orig :

No plánovaná životnost je u VW 250tkm, takže cajk. Pravda, občas se jim nepovede ani těch 200.


...což v praxi znamená, že současné auto nejen od VW je po 1. majiteli v podstatě na odpis....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 35 | Témat: 4

18.02 2017 19:42


hi buddies! (přeškrtnuté)

Ahoj kluci!
Chtěl bych se předem omluvit za chyby, protože nejsem rodilý mluvčí v českém jazyce. Doufám, že mé texty vás jenom pobaví

Mám A4 B8 s motorem 2.0 TFSI*, CDNC/EA888, 110 tis. km., u které je pozorována zvýšená spotřeba oleje - cca 1L+ na 1000 km.

podporuji originální díly, ale jak bylo řečeno problém je v tom, že aktualizované originální písty [ 06H107065DF (pro 1.8) / 06H107065DD (pro 2.0) ] mají otvor pro uchycení s ojnicí = 23 mm, zatímco na starém − 21 mm, což s sebou nese nákup a nahrazení cele sady ojnic. Tento způsob je nejdražší.

Podle té informace, kterou podařilo se mi shromáždit k dnešnímu dni, problém zvýšené spotřeby oleje (aspoň v motorech série EA888 / 1.gen 2008-2011) je v tom, že stírací pístový kroužek příliš úzký a otvory v pístu pro odvod oleje jsou velmi malé. To dochází k zakarbonování kroužků a ty následně přestanou plnit svoji funkci. Oficiální výrobci doporučují v takových případech vyměnit olejový odlučovač + přední těsnicí kroužek hridele a aktualizovat software (wtf ?). V mém případě to dělali dvakrát, a samozřejmě tyto kroky nevedly ani k jakým výsledkům.

Možnosti opravy našich motoru jsou tři:
a) opravovat staré písty: vyfrézovat drážky pro kroužky o velikosti 1.2 /1.5 / 2.0 a nainstalovat aktualizované kroužky, napr. Mahle 03319N0. Tato metoda si zaslouží pozornost, ale není známo, opravdu, že sada kroužků + náklady na frézování je to levnější než příští plán «b )». Kromě toho, musíme uvědomovat, že u nás zůstávají staré písty, které jsme použili už 100-200 tis.km…

b ) vyměnit písty na «Kolbenschmidt», které mají stejný otvor pro uchycení = 21 mm, proto nemusíme měnit drahé sadu ojnic. Kromě toho sada pístů obsahuje všechny potřebné kroužky v cene. Existuje názor, že společnost «Kolbenschmidt» je oficiálním dodavatelem pístů pro VAG, prostě není v balení «Audi», ale to není přesné. Nicméně, to znamená, že získáváme aktualizované, levné a hlavně průmyslově vyráběné písty, místo "tance s tamburínou" (přeškrtnuté) vyfrézování použitých.

с) Pokud auto ještě v záruce, pak se můžete spolehnout na tzv. "Kulanz" - program loajality vůči stálým zákazníkům. Podmínky všech nákladů na opravu mohou být rozděleny mezi vlastníkem a oficiálním prodejcem v různých zlomcích (jak budete mít štěstí domluvit) - 30/70 , 50/50, některým se podařilo vyjednat 0/100%.

Napsal jsem dopis v zastoupení VAG v České republice a dokonce bez ohledu na skončení záruky, vůz pokračoval servis u oficiálního prodejce, mi bylo odepřeno v programu "Kulanz".

Prodávat auto zatím nemam v plánu. Zkusím to opravit. Zbývá jen vybrat u koho.

Prosím vás mě opravit, pokud se mýlím.

Děkuji
Naposledy upravil CDNC dne 18.02 2017 22:56, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

18.02 2017 21:25


Pokud jezdíš na olej 5W-30, tak než začneš něco rozdělávat a měnit, tak bych přešel na 5W-50.

A nějak si neumím stále logicky vysvětlit jak souvisí odvětrávání motoru se zapečenými pístními kroužky. Pokud by se nějak nadměrně zvýšil tlak v motoru, tak 100% měníš dřív Turbo* než kroužky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

19.02 2017 10:54


Ježiši zase ten olej Přechod na olej do závodních aut není řešení to dělám jen u HTTP a toz důvodu ohřívání olejovýho kanálu od katalizátoru kdy díky vysoké teplotě dochází k degradaci oleje a po té k zadření dříků ventilů. Ale tady to CDNC popsal přesně ,dojde k zapečení kroužků karbonem a ty se přestanou hejbat,zkrátka konstrukční chyba.
Jinak na tu spoluúčest mě také lákali u opravy dvouhmoty díky konstrukční chybě ,prý mi dají 50% na materiál a 50% na práci tak jsem vzal díla od megyho a měl jsem to ´ještě o 50% levnější i s prací
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email