Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 265 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 260
Uživatelů: 5
Celkem: 265

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Čidla DPF
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 7

03.02 2017 18:04


Ahoj. Chci se zeptat zda po výměně čidla teploty DPF* se musí dělat přizpůsobení?
Díky
nahoru

sponzor





03.02 2017 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

03.02 2017 18:20


Nie - Vymeniť a ideš ďalej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 7

22.02 2017 11:44


Tak ještě jeden dotaz. Popíšu situaci.
Před cca 2 lety měněno čidlo tlaku DPF*. Před 2 měsíci čidlo před filtrem DPF* a před 1 měsícem měněno čidlo za filtrem.
A teď cca 1 týdně bliká žhavení padne do nouzáku. V porsche vyčetli, že o dělá čidlo před filtrem. Mechanik co mi čidla měnil, tvrdí že za filtrem.
Poslední chybová hláška vcds:
009261- snimac 3 teploty vyfukovych plynu, rada 1
P242D - 000 - zkrat na plus - sporadická

Tak by mě zajímalo které je to čidlo.
Díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

22.02 2017 12:41


A pak se spoléhej na servisy ... Snad neni takovej problém mrknout, co který čidlo ukazuje za teplotu nebo jestli je tam nějakej kraťas/přerušení ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

22.02 2017 16:01


3 je pred DPF*-kom ale pises ze si ho menil pre 2 mesiacmi tak reklamovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 7

26.03 2017 11:04


Ahoj. Tak prosim o další konzultaci. Čidlo se zatim neměnilo, chyba vyskočila až včera.
Jestli se domnívám správně, tak ve vag kanálu 102 mám vidět dvě teploty a jeden tlak.První teplota je teplota před filtrem a druhá za filtrem.
No a právě první teplota co jsme koukali jakoby zamrzne na nějakém údaji a obměňuje se třeba po cca 20-30 vteřinách.To druhé se ale mění téměř neustále. Zkusili jsme odpojit čidlo před filtrem a nerozsvítila se žádná závada a dokonce i ukazuje ve vag teplotu která se po delším intervalu i změnila.
Tak už tedy nevím, kdyby bylo vadné čidlo, tak by to mělo po odpojení nahlásit chybu, nebo snad když nemá momentálně nějaký signál tak používá ten poslední naměřený třeba po nějaký čas?
Díky za odpovědi snad jste to pochopily jak jsem to napsal.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

26.03 2017 11:40


je možný že si to umí vzít tzv. náhradní údaj z jiného čidla, proto tam vidiš nějaký hodnoty i když je čidlo odpojený, další možní věc je že to může detekovat odpojený čidlo až po nějaké době resp. ujeté vzdálenosti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

26.03 2017 11:50


Stretol som sa s porobnym pri A8, cidlo teploty na vzduchovom kompresore bolo vadne a pisalo mi teplotu napr 170 aj ked auto do rana celu noc stalo. Po odpojeni teplotneho cidla pisala RJ udaj 70 stupňov stale. Bud je to daka preddefinovana hodnota, alebo to bere z ineho cidla alebo daku konstantu z poslednych nameranych hodnot.
nahoru

sponzor





26.03 2017 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 7

26.03 2017 15:46


Co jsem jel dnes do prace a mel to po celou jizdu napichnuty tak cvicily obe teploty stejne. Tak nevim zda vyreklamovani cidla pomuze.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 2

26.03 2017 20:06


Radar19 (22.02 2017 11:44) orig:
snimac 3 teploty vyfukovych plynu, rada 1


v januári som to čidlo menil (nie ja osobne ale u morissa v KE)
je to určite to čidlo za DPF*-kom (to posledné) aspoň u mňa teda
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 7

29.03 2017 14:52


Tak nový poznatek. Ihned po nastartování studeného motoru, teplota v první kolonce cca 40stupnu a v druhé 500 stupnu celsia. Po rozjezdu obě teploty stoupaly a při cca 650 stupnu u druheho což bylo cca po 100m to padlo do nouzáku. Po opětovném nastartování pořád stejné údaje a nouzák. Po dalším nastartování obě teploty cca 200 stupnů a stoupaly již + - nastejno. Auto jelo normálně.
Dal jsem tyto informace mechanikovi a prý není vadné čidlo, ale když holt jsem nechtěl original audi tak prej ty neoriginal občas haprujou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

05.04 2017 22:01


Ahojte,

Nechcem zakladat novu temu ohladom DPF*, tak skusim moju otazku opisat sem. Ako zistim ci je stale v aute DPF* filter? Lebo mam podozrenie zeje vonku a je softwarovo vypnuty. Ziadna kontrolka filtra sa mi nerozsvieti pred startom, podla stitka mam mat DPF* v aute. Z vyfuku nejde za ziadnych okolnosti dym, motor ide uplne v poriadku a bez VCDS chyb. Da sa dako overit ci je tam, ci nieje odstaveny a v akom je stave?
Mam VCDS a Delphi. Viem ze cez Delphi sa to pozret da ze na kolko % je zasraty, ale da sa tomu doverovat aj ak je odstaveny?
Audi A6 4f 2007, 3.0TDI ASB 171kw.

Dakujem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

05.04 2017 22:22


kookni na kanaly 101-105, je tam zaneseni, posledni ujeti od regenerace a tlaky na cidlu a teploty
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.04 2017 19:34


Tak asi nejlepsi je sabnout do vyfuku. Jakmile vytahnes prst od sazi, tak tam asi nebude. Ja mam vyfuky ciste jak detskou prdelku. Muzu si vzit na ne bilou rukavici.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

06.04 2017 20:42


No takze podla tohto je odpojeny:

Nechápem naco to niekto spraví, kupi si auto za xxxxxxEUR a potom nema 800e na DPF* filter









Riesenie by bolo zohnat druhy filter a znovu to zapnut softwarovo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

06.04 2017 21:15


slavecek: je to zajimavy, ale neni to pravda. Mam kolem sebe nekolik aut s DPF* od A4, A6 a nekolik VW, nicmene nekde vyfuky cerny jsou a nekde ne. Proc tomu tak je nevim...
nahoru

sponzor





06.04 2017 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

07.04 2017 0:10


To je jednoduchý, tam kde černý jsou, filtr buď nefunguje jak má nebo tam není a tam kde jsou čistý, funguje jak má, ale i tak je z toho kolikrát kouř snad horší než bez DPF* (např. při regeneraci...), štípe to i do očí ... Přitom množství spálený nafty by asi udělalo takovej oblak, že opticky by ho x lidí hodnotilo jako škodlivější, což je taky zrádný ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

07.04 2017 9:45


FandaTDI: Takze podle tebe kdyz filtr nefunguje tak jsou cerny vyfuky a kdyz jo, tak nejsou. To ze diagnostika nic nehlasi, regenerace probihaji, tlaky jsou jak maji byt, tak je lepsi filtr vymenit, aby nebyly cerny vyfuky...omg...je to porad jen nafta!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.04 2017 9:52


Pokud DPF* funguje spravne tak jak ma tak ma pravdu vejfuk musi bejt cistej ze z toho muzes jist
Pokud jsou vejfuky spinave tak DPF* nefunguje spravne to ze diag nic nehlasi regenerace probihaj neznamena ze je dobrej ale ze zatim funguje tak ze to diag nehlasi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

07.04 2017 11:21


Je tu niekto kto sa aj dokaze vyjadrit k udajom ktore som sem pridal z diagnostiky alebo sa tu riesi len to ci mozem jest alebo nemozem z vyfuku?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

07.04 2017 11:35


mas ho vykuchany
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

07.04 2017 22:27


s0uky: Nikoliv podle mě, zkus si jít třeba v Rakousku na technickou a jakmile technik ušpiní hadr o koncovku výfuku, tak se s tebou o žádný diagnostice bavit vůbec nebude (a to se můžeš dovolávat na oyg jak budeš chtít ) ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

07.04 2017 23:31


Mám na své A4, 3.0 TDI* najeto 190tkm. Regenerace proběhne skoro až na 0 u popílku a pravidelně jak má. Byl jsem na adaptaci s převodovkou v autorizáku a kontrolovali i DPF*, protože jsem potřeboval dát do základních hodnot G450. DPF* regeneruje jak má, není s ním vůbec nic a výfuky mám od jak živa lehce černé. Auto mám od 120tkm. Olej nepřibývá, jezdím zejména dálnice, takže DPF* je KO?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

08.04 2017 0:04


Fan1s: zaprvé ne u popílku (nespalitelnej), ale u sazí, za druhé "základní nastavení" u snímače je z podstaty nesmysl (ač se něco takovýho děje třeba u MAF*...), u G450 se "přizpůsobuje" "nulová hodnota", resp. nastavuje "offset" (a samozřejmě čim větší, tím je na tu hodnotu menší spoleh...krom toho už jsem se setkal i s kapalinou ála voda v hadičce k G450...). Dál to, že "regeneruje jak má",je dost širokej pojem ... ideál sledovat i teploty a s těmahle kilometrama (je-li původní) zkouknout i to zanesení popílkem (který je mj. počítaný, o přesnosti je to taky na debatu, ale se všema komponentama ok co vim docela přesný ... )
Btw. už jsem se setkal i s tim, kdy po "profi čištění" (to sice nebyl koncern, ale to je fuk) po majiteli chtěli prohlídku skoro všeho (z čehož min. část měli udělat, má-li to čištění být smysluplný, ale chtěli i vstřiky na stolici, atd. - prostě seznam za nejspíš větší prachy než celý slavný čištění...), aby mu dali "prodlouženou záruku" ... jako vše z toho základního se jevilo dobře (v tomhle případě těžko hodnotit zanesení koncovky výfuku... ), až na ten dif. tlak ... na volnoběh ukazovalo 0 (což neni ani u novýho...), přičemž v otáčkách se jevil jako minimálně částečně zanesenej ... možný vysvětlení si zkuste domyslet ...
nahoru

sponzor





08.04 2017 0:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

08.04 2017 20:28


Takto vyzerá koncovka výfuku u A7 3.0TDI 2012 CDUC 215000 km
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

08.04 2017 22:20


Tak to vypadat kdyz je DPF* top funkcni pokud jsou zacernene DPF* uz nefunguje na 100%
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

09.04 2017 11:10


Mno chlapi mozna je rozdiel DPF* euro4 a DPF* euro5. Mam euro4, DPF* neznameho stavu a vyfuky lahko cierne.
Aktualne riesim zvlastne spravanie merania rozdieloveho tlaku, ukazuje len 7, alebo 14. Neviem, ci je problem v diagnostike, cidle, alebo je to chovanie emulatora po vykuchani DPF*.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email