Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 341 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 3
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

31.01 2017 11:29


serus, vcera vecer sa mi stala taka vec, isiel som domov z prace asi 70 km normalne som auto zohrial vsetko islo normalne teplota motora na 90 stupnov .. asi 10 km pred cielom som ho trosku vytocil cca 180km/h asi tak 1km cca ... po malej chvilke vidim ako rucicka na budiku ide trochu cez 90 stupnov a tam sa zastavila asi akoby bola teplota 100 stupnov mozno aj viac netusim .. ale viem ze aj cez diagnostiku som si este v lete sledoval teplotu podla VAG tak aj ked bola teplota motora 100 stupnov tak rucicka bola stale na 90tke takze teraz musela mat viac ako 100 podla mojho nazoru ... mna by len zaujimalo ci som tym nemohol nieco spravit? alebo preco mi to takto zacalo hriat? rozvody som menil 50 tisic dozadu aj vodnu pumpu ... viem ze sa mi to za 3 roky nestalo a to auto som vytacal aj v lete .. napadli ma tri veci ... prva ta ze pred mesiacom som menil termostat ... nemoze to robit on? za dalsie ze je tam privelmi husta chladiaca zmes? mohlo by to spravit? .. a dalsia mozno asi najpravdepodobnejsia ze mam pred chladicom clonu ktora zakryva cely chladic ... ma niekto s niecim podobnym skusenosti alebo nejaku radu? bojim sa ze som s tym motorom nieco spravil .. vopred dakujem za kazdu pomoc ... motor je 1.9 TDI* 96kw v audi a4 B6
nahoru

sponzor





31.01 2017 11:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

31.01 2017 13:31


Teploměr na koncernových autech si žije vlastním životem. Ukazuje přesně do 79,9°C, mezi 80-100°C bude ukazovat pořád 90°C a od 100,1°C už zase bude ukazovat skutečnost. Takto to mají nastaveno.

Pokud máš klimatronik, sleduj teplotu vody tam přes skryté menu (kanál 51). A nebo za jízdy skrze diagnostiku (VAG).

Nicméně co znamená hustá hladicí směs? Doufám že ne snad emulze vody s olejem...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

31.01 2017 14:09


Kratkodobo 100 stupnov motoru nic nespravis, to sa neboj. Preco si menil termostat? Bud ti ruplo tesnenie pod hlavou, alebo je vadny termostat. Cely chladic zakryvat je tiez hovadina, nechapem ze to dnes este ludia robia stale.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.8. 2014
Příspěvků: 104 | Témat: 29

31.01 2017 15:17


To viem ze si zije vlastym zivotom lebo cez vag som to pozeral a 90 na budiku bolo a motor podla vag mal este len 80 stupnov a aj ked mal 100 tak stale bolo na 90 podla budiku .. termostat som.menil.kvoli tomu ze mi praskla ta priruba na nom a uz som vymenil aj termostat ked to bolo vonku ... tu clonu DAM* dnes dole a uvidim pojdem zas tu cestu ... len to ze sa mi to stalo len ked som ho tak vytocil inac sa mi to este nikdy nestalo a zas na spotrebu nechodim ... ta husta zmes nie ziadna zrazenina s olejom len si myslim ze som tam dal az privela fridexu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
7
21.Leden 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email