Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 173 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 165
Uživatelů: 8
Celkem: 173

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

27.01 2017 20:48


Je u B4ky rozdíl v karoserii předokolka a 4x4? Tunel, podlaha?
A má někdo zkušenost jak to lze provést legálně i v dokladech?
Naposledy upravil Andre2 dne 28.01 2017 13:09, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.01 2017 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2012
Příspěvků: 53 | Témat: 2

28.01 2017 9:44


Pokiaľ viem, áno (ale 80-kou som sa nikdy nezaoberal, tak neviem naisto).

A okrem toho, načo by si také niečo robil? Máš veľa času a potrebuješ natrénovať zručnosti automechanika? Tak na to je milión lepších úloh. Napríklad zobrať auto, ktoré je ako quattro* už vyrobené a zrekonštruovať ho do tip-top stavu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 178 | Témat: 41

28.01 2017 9:55


legálně papíry z předokolky na quattro* nepřepíšeš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 244 | Témat: 36

28.01 2017 12:44


Andre2 (27.01 2017 20:48) orig :
Je u B4ky rozdíl v karoserii předokolka a 4x4? Tunel, podlaha?
A má někdo zkušenost jak to lze provést legálně i v dokladech?


Taky mě to kdysi popadlo takový nápady, ale radši jsem dal můj předohrab do TOP stavu, v našich podmínkách 4x4, akorát vyšší spotřeba, když jezdíš denně do práce, jako taky bych do toho šel, ale je to tak složitý nejen to papírování. Lepší fakt sehnat origo quattro*...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

28.01 2017 13:08


Problem je,ze se 80ka nedelelala TDI* + Q, tak resim co bude jednoduzsi, jestli dodelat Q do TDI*, nebo vymena motoru u Q. Chci to legalne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

28.01 2017 13:22


Andre2: Legálně těžko...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 244 | Témat: 36

28.01 2017 13:23


To bude stát moc úsilí a peněz, to se snad neoplatí legálně, s tou naftou nevím, nikdy jsem naftu neměl. Co mě napadlo, sehnat quattro* a s ohledem na provoz na km, to předělat na LPG*. Mám to hned jak jsem to dovezl, spotřeba 9-10L/100km, nešetřím to. Mám to sedmým rokem, najeto skoro 100tis.km. Mělo to 210tis. teď mám 305tis. Jsem spokojenej...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

28.01 2017 13:27


Sice to uz par let je, ale driv jsem v Golfech 2 legalizoval s povolenim zastoupeni VW vvymenu benzinu za naftu, byla tam tusim podminka max 80% vykonu puvodniho motoru.
To uz dnes nelze?
nahoru

sponzor





28.01 2017 13:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

28.01 2017 13:44


Nejlepší, nejkvalitnější, nejjednodušší a nejlevnější varianta je koupit originál quattro*! Tady prebastly nikdy nebudou fungovat jako z fabriky, uz je to bastard a o legalizaci a zprovoznění do běžného provozu, nehledě na vysoké náklady, ani nemluvím Pokud chceš mít doma bastarda, který ti nikdy pořádně nepojede, nikdy ho v česku legálně neprotahnes bez toho, aniž bys u Dekry dělal komplet nove zkoušky a atesty, které bez veci jako jsou profesionální rovnaci ram, laserové geometrie a podobných přístrojů, nikdy nesplnis... Vidina akorát hromady zbytecne a hnusne, primárněne prace
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

28.01 2017 20:10


Tak máš částečně pravdu, ale neviděl bych to tak černě...
Dohledal jsem, že od roku 2008 už to opravdu importér neschvaluje tak jako dřív, takže je to složitější.
Ale pokud by se jednalo o montáž méně výkonného motoru než byl původně, tak to na poplatcích za testaci není až taková raketa.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

28.01 2017 20:14


Rozhodne mnohem vetsi, než je cena originálního Quattra takže vůbec neresit. Hromada zbytecne a nefunkční prace. Kor na modelu TDI*. Pokud prahnes po q v nafte, jdi do vozu o generaci mladší, nebo o třídu vyšší. Tudíž C4
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

28.01 2017 20:25


Máš s tím osobní zkušenost?

Pokud se nezvyšuje původní výkon motoru, tak se neřeší brzdy, maximálka a možná další jiné věci.

Podle mě se jedná o první 3 položky v ceníku níže + něco za správní poplatky.. cca 20t?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

28.01 2017 22:10


V podstatě abych do toho vnesl více světla, tak by se jednalo o stavbu "expedičního" vozidla.
Není to úplně nová myšlenka... Po té, co jsem s karavanem prokřižoval Evropu od Amsterdamu po Dubrovník, tak cca 3 roky přemýšlím nad strojem, se kterým bych se dostal trochu dál (Skotsko, Island, Sev. Afrika, vzdálenější východ)
A momentálně jsem se dostal do bodu, kdy se mi A80 Avant quattro* 1,9TDI jeví jako nejvhodnější kandidát.

S karavanem to je nereálné...

Klasické obytné auto je od 500t výše a stejně i s pohonem 4x4 nepoužitelné v lehčím terénu.

Offroad - investice +- 300t, nepochybně lepší terénní průchodnost, ale jinak samá negativa, zejména násobně vyšší provozní náklady.

A80 - s mechanickou uzávěrkou zadku bezkonkurenční trakční schopnosti v podobné katogorii a s o pár cm zvednutým podvozkem i velmi slušná průchodnost, jednoduchost a vysoká spolehlivost auta jako celku včetně motoru, velmi nízké provozní náklady, nenápadnost ale hlavně je to auto na které mám hned po G2 Syncro 180HP TDI*, ty nejlepší vzpomínky, zejména pokud jde o jízdní komfort a spolehlivost.
Spaní by bylo na střeše, investice cca 150-200t

Takže 20tis za Dekru v kontextu výše uvedeného není nijak rozhodující položka.

C4 je přece jen složitější, těžší, má delší převis...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

28.01 2017 22:18


A i kdybych neřešil pořizovací náklady, tak cokoliv novějšího, u čeho se uzávěrce diferenciálu říká EDS*, nejen z tohoto důvodu nepřipadá vůbec v úvahu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

02.02 2017 16:45


Tak jsem se tomu trochu víc pověnoval a zjistil následující:

- Nejdůležitější je, že se to legalizovat dá, možnosti jsou až překvapivě celkem rozsáhlé.
- Úvodní slovo má importér, pokud by to povolil, tak je to výměna motoru jako ND (nejde o přestavbu!) a je to za 50Kč na úřadě. Nicméně co jsem různě nastudoval, a podle toho co mi sdělili na Dekře, tak IVG to nejspíš zamítne, nebo se k tomu nevyjádří vůbec. Ale není nikde zákonem dáno, že to IVG zamítnou musí (dřív to běžně za 2500,- povoloval)
- V případě negativního postoje importéra se žádá o přestavbu vozidla na dopravce a v ten moment se nedůležitější osobou stává úředník za přepážkou, protože záleží jen a pouze na něm, co všechno bude k tomu vyžadovat za podklady, tzn co vše se bude na Dekře měřit => kolik to bude ve finále stát peněz. Byl jsem u nás na dopravce a paní za přepážkou byla mým dotazem zjevně zaskočena a nic konkrétního jsem se nedozvěděl, je to teď ve fázi zjišťování.
- Ve volbě agregátu nejsou "žádná" zákonná omezení, dokonce se může i namontovat motor jiného výrobce(opět záleží jak se k tomu postaví úředník), ale čím větší to bude bastl, tím víc věcí se testuje => tím víc se platí na Dekře. Takže nejjednodušší je instalace motoru z daného typu auta včetně sacího traktu, výfuku atd.
- Motor musí plnit požadavky norem platných v roce výroby auta, tzn nelze namontovat motor s horší emisní třídou. Ale je možné třeba do 80ky namontovat motor s euro 5 a dokonce i zapsat tuto normu do TP, ale jednalo by se o celkem nákladný proces.
- A poslední důležitá věc - u každého auta lze udělat přestavbu pouze 1x, tzn pokud byla už například měněná kastle, tak máte smolíka.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

02.02 2017 16:59


Nebylo by jednodusi koupit B5 Q s rotackou a dodelat mechanickou uzaveru diferaku? Mechanicky odolna a spolehliva, dostatecne nenapadna.
nahoru

sponzor





02.02 2017 16:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

02.02 2017 20:40


Tak teď bude záležet co si vymyslí u nás na úřadě a taky jestli se najde vhodný kus na přestavbu.

Pokud jde o A4, tak vždy když si vzpomenu na tu víceprvkovou nápravu, tak mi vstávají chlupy na zádech, hrozně jsem se s tím tenkrát natrápil a zařekl jsem se, že už mi nesmí nikdy nic takového domů.

Oproti tomu vzpomínky na B4 TDI* jen a jen positivní, auto jsem koupil už silně dojeté, udělal na tom rozvody, vyměnil pár čepů a silentů, lil do nádrže v podstatě cokoliv teklo, stěhoval s tím motory i s převodovkama a to auto po mě za 2 roky soužití a 80tkm nikdy nic navíc nechtělo. A ať se tomu šlapalo jakkoliv na krk tak to pořád jezdilo za směšnou spotřebu. A byl to oproti Golfům 3 a Passatům 4 tichý a pohodlný kočár... proto A80 B4 TDI*. Vždycky jsem si říkal, že kdyby to dělali Q + TDI*, tak je to pro mě nejdokonalejší auto.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.02 2017 5:26


veru tak 80tka b3/b4 je legenda a uz ju asi nic neprekona v spolahlivosti/zabave/prevadzkovych nakladoch.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

03.02 2017 10:08


Andre2 (02.02 2017 20:40) orig :
Tak teď bude záležet co si vymyslí u nás na úřadě a taky jestli se najde vhodný kus na přestavbu.

Pokud jde o A4, tak vždy když si vzpomenu na tu víceprvkovou nápravu, tak mi vstávají chlupy na zádech, hrozně jsem se s tím tenkrát natrápil a zařekl jsem se, že už mi nesmí nikdy nic takového domů.

Oproti tomu vzpomínky na B4 TDI* jen a jen positivní, auto jsem koupil už silně dojeté, udělal na tom rozvody, vyměnil pár čepů a silentů, lil do nádrže v podstatě cokoliv teklo, stěhoval s tím motory i s převodovkama a to auto po mě za 2 roky soužití a 80tkm nikdy nic navíc nechtělo. A ať se tomu šlapalo jakkoliv na krk tak to pořád jezdilo za směšnou spotřebu. A byl to oproti Golfům 3 a Passatům 4 tichý a pohodlný kočár... proto A80 B4 TDI*. Vždycky jsem si říkal, že kdyby to dělali Q + TDI*, tak je to pro mě nejdokonalejší auto.


Když sem si před víc než deseti lety koupil svoji 80 TDI* od kamaráda tak sem si po chvíli ježdění říkal že by bylo super mít toho avanta čtyřkolku a tak sem začel procházet inzeráty že bych to vyměnil. Když sem vůbec žádné TDI* quattro* nenašel, tak mi teda k velkemu zklamání došlo že se to v téhle kombinaci začlo dělat až od A4. Zřejmě měli tehdá pocit že by nebyl zájem o auto s pohonem všech kol a motorem pod sto koní, nasralo mě to no.

Jako kluk sem na školním výletě koupil plagát na kterém bylo Audi quattro* a několik let sem si myslel že se ta automobilka jmenuje takhle

Každopádně ti fandím ať se ti to povede postavit, i když dneska sem spíš rád že tam nic dalšího co by se mohlo posrat není, vzhledem k tomu že poslední výměnu oleje ten zadní náhon většinou zažil před dvaceti lety v autorizáku a užívám si minimálních nákladů na provoz
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.02 2017 21:18


Ahoj já mám audi 80 TDI* quattro*. Vzniklo to tak, že se vzala 2.8 quattro* a nabastlil se do toho motor TDI*.... Nestavěl sem to já a teď mě čeká spojka... Otázka je- jakou spojku koupit? obě mají 23 zubů tudíž předpokládám že na převodovku pásnou obě spojky. Na netu jsem se ale dočetl že spojka z 2.8 nepasuje na setrvák z TDI*. Poraďte
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

22.02 2017 21:37


Tak to budeš asi muset rozlousknout a uvidíš . U takové přestavby je těžko poradit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.02 2017 21:44


no to je horší protože nemám dílnu a tak budu muset někoho otravovat o víkendu a tim pádem to rozlousknout a týden čekat neni ideální řešení. Nemám problém koupit obě spojky a jednu pak vrátit, bojim se ale že to bude nějaká past. na netu jsem dohledal že setrvák z 2.8 by neměl jít nandat na TDI* motor a tudíš by tam měla bejt klasika TDI* spojka. byl bych ale radši kdyby tam nějakym zpusobem šla dát větší spojka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

23.02 2017 5:17


fire-eye (22.02 2017 21:18) orig :
Ahoj já mám audi 80 TDI* quattro*. Vzniklo to tak, že se vzala 2.8 quattro* a nabastlil se do toho motor TDI*.... Nestavěl sem to já a teď mě čeká spojka... Otázka je- jakou spojku koupit? obě mají 23 zubů tudíž předpokládám že na převodovku pásnou obě spojky. Na netu jsem se ale dočetl že spojka z 2.8 nepasuje na setrvák z TDI*. Poraďte


Do kdy to má STK* a jak moc vekého kámoše tam máš?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

23.02 2017 8:51


Setrvák je u 1,9TDI 228mm na 6 šroubů, u 2,8 je 240mm a bude nejspíš na 8 šroubů.

Jak k tomu pasuje ta Převodovka*? Kolik se s tím dá jet na dálnici?
nahoru

sponzor





23.02 2017 8:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

23.02 2017 9:41


fire-eye: A neni tam aj prevodovka z neceho jineho? Mrkni na stitek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

25.02 2017 8:08


hele STK* je 2018 pak uz asi smula.... s tou maximalkou je to blby no... nejakejch 170 v omezovaci ale to me moc netrapi- ta zabava za to stoji... jinak děkuju za postřehy od spojky... ještě sem četl že luk a sachs sou dost jiné spojky a že sachs ma tvrdsi pritlacak- sedí to i podle katalogu podle kterýho je sach nahrada na s2
Naposledy upravil fire-eye dne 26.02 2017 22:03, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

25.02 2017 18:40


S2 má taky 240mm lamelu...

Ty tam budeš mít na 99,99% klasiku 228mm spojku, protože setrvák 8 šroubů na 1,9TDI kliku nepasuje a pochybuju, že to někdo nějak převrtával.

Ten LUK bude záměnný za Sachs, ale osobně víc důvěřuji Sachsu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email