Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 484 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 477
Uživatelů: 7
Celkem: 484

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.12. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 4

24.01 2017 20:28


Zdravím máte někdo A6 C5 rok 2000 2,8i 142kw quattro* sedan/limuzína na zadní nápravě měchy pouze na zadní nápravě? V kufru mám Kompresor* vedou z něj hadičky na zadní ramena a tam jsou zaslepené, když připojím Kompresor* tak začne tlačit. Vypadá to že někdo sundal měchy ze zadní nápravy a nahradil je klasickýma tlumičema s pružinama. Zadek mám hodně nízko a na zpomalovacích retardérech zachytávám tažným. Má někdo zkušenosti že se montovaly na A6 C5 měchy pouze na zadní nápravu? Nemám allrouda ani kombi.
nahoru

sponzor





24.01 2017 20:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

25.01 2017 11:06


Co vím, tak se dávaly. Doteď jsem si myslel, že jenom na V8 a poface. Takže možný to je, asi by to mělo být pohodlnější, než jenom pružiny a taky to dokáže kompenzovat větší zátěž v kufru.
Nebo to někdo vzal z poface a napatlal do té tvé.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.11. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 16777215

26.01 2017 10:00


Určitě to nikdo nepatlal z po-face...
Máš to tam od výroby.
Mám je vzadu na svém avantu (taktéž to není allroad) a už fungují jak mají.
Bohužel je fakt ten, že na tenhle typ zadního odpružení- měchů neseženeš prakticky vůbec nic...
Tenkrát to dávali jako vyšší příplatkovou výbavu a brali ty měchy s kompresorem od nějakého výrobce. Takže nyní nemáš šanci sehnat nový měch stejného typu.

Dost jsem s tím laboroval nedávno... Jelikož, když nastal mráz, tak jeden z měchu né a né se kloudně nafouknout.
Najprve jsem si vyrobil manuální ovládání každého měchu.. A Nyní jsem to dal opět na automatiku...
V PL se mi podařilo sehnat zánovní měch(můj pravý ucházel) Tak jsem to opět rozhodil vyčistil rozvod- trubičky (všude samá nakondenzovaná voda- proto to nenafukovalo v mrazu), rozdělal a vyčistil čidla výšky a teď už maká jak má...
Je fajn, že to vyrovnává naloženost kufru/posádku a nebo i karavan/vlek.. Pořád ve stejné výšce...

Takže jestli chceš předělávat,
tak
Buď budeš mít štestí a podaří se Ti sehnat tenhle typ měchů...
a nebo dospěješ k tomu, že si oměříš velikost a rozsah zdvihu co je potřeba a koupíš jiný-nový a lehce to poupravíš... Je to jednodušší a určitě levnější... A hlavně Ti to nebude s novýma měchama utíkat.

Tož můj názor..

Asi to moc aut tady nemá na C5, nebo to už je předělané na pružiny... a nechtěli to řešit.
Tak držím palce ať se daří.
Je to jen obyč Kompresor* s rozvodem do dvou měchů. Oba měchy mají stejný tlak a jsou propojený... Takže žádná kostka jako u allroada...
Jen čidla na levém předním kole a levém zadním kole dávají pokyn k dofoukání výšky.
Na druhé straně auta (pravé) žádné čidla výšky nejsou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email