Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 18 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 8
Celkem: 18

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 1:29


To znamena ze ked sa meria Co je mozne hodnotu posunut tak aby ampermeter ukazoval okolo 0 ale pritom mu aj tak viem zdvyhnut ci znizit zmes ano
sponzor





25.04 2017 1:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 257 | Témat: 15

25.04 2017 2:38


Kdyby byl k dispozici analyzátor CO, tak by se to dalo nastavit přesně podle něj. Měřením řídícího proudu hodnotu CO pouze odvozujeme. Důležité je hlavně to, aby motor šel správně ve všech režimech - studený a teplý start, volnoběh, akcelerace.

Kdysi mi nešel teplý startovat. Měnilo se vše, co se dalo. Nakonec se přišlo na to, že se dostatečně nezvedala klapka vzduchu při startu a tím se vůbec nenadzvedl pístek a ten nepustil benzín. Startoval jen studený na pomocný vstřik. Jak chytnul, tak už se klapka zvedla a úplně normálně jel až do chcípnutí. Odpojit čidlo teploty mě tehdy nenapadlo. Rozeštelovali jsme všechno, seřizovali a seřizovali, měřili a měřili a nakonec taková jednoduchá závada. Klapka byla příliš dole a vzduch ji nezvedl, proto teplý nestartoval, nebo jen občas.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 2:57


No to je mozne len ja som klapku dvyhal a nepomohlo teraz mam volnobech konecne stabylni a napiek tomu je nieco zle a stale hlasi chybu cidla teploty
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 12:52


AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

25.04 2017 20:36


Kedze u teba je rozdiel tlakov v hornej a dolnej polovici rozdelovacej hlavy 0,2 baru, toto je pre teba asi bezpredmetne.

edit: teda neviem, ci to plati aj s tou kockou, ktoru tam mas namontovanu teraz.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 20:37


Ja len ak nahodou
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

25.04 2017 20:56


A ake tlaky su v palivovej sustave s touto kockou teda? Hlavny tlak 6,2 bar sa asi nezmeni, ale aky tlak je na spodnej strane hlavy?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 21:00


Na spodnej je 6 pri vytacani skace o 2
sponzor





25.04 2017 21:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 21:03


Este by bola moznost porovnat to z mojou 2.2 ako to tam ukazuje
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

25.04 2017 21:16


skace o 2 akoze skace na 4 bary, alebo na 8?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 21:19


Nie nie o 0.2 ked pridam a pustim plym tak skoci na dve sekundy o 0.2vysie na 6.2 bar potom je zas 6 bar na spodnej
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 21:22


Zda sa mi ze to bolo aj videu kdesi natocene
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

25.04 2017 21:36


Aha hej, ale to bolo za studena, za tepla to skakalo len malo. To bolo s tou kockou, ktoru tam mas teraz nasadenu?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

25.04 2017 21:47


Hej obe kocky robia to iste
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

26.04 2017 11:19


Posielam video z 2.2 aj z tlakom


https://m.youtube.com/watch?v=_MJtONuR22I
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

26.04 2017 11:51


Skusal som cidlo teploty na 2.2 hned ako ho odpojim motor znizi otacky a brble tiez kocku ked odpojim motor okamzite zmeni volnobeh co nna 2.3 nieje az tak moc vydno
sponzor





26.04 2017 11:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

27.04 2017 14:14


Neviem skusam co sa da no nic stale to iste neviem uz ani co mam dalej spravyt na nic to nereaguje
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

27.04 2017 14:17


Ja by som to zaviezol nejakemu skusenemu autoelektrikarovi s tym, ze riadiaca jednotka hlasi chybu cidla teploty, ale cidlo teploty sa pri merani javi byt bezproblemove. Ked sa do elektriky nerozumies, nic tam nevymyslis a to, ze ta riadiaca vyhadzuje chybu cidla teploty nemozes ignorovat.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

27.04 2017 16:39


No tu tazko to skor ktebe do kosic zajdem ked ho budem tlacit
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

27.04 2017 19:24


tyhle ECU* fungujou tak, ze po nadrceni cekaj tri minuty na hodnoty, nasledne pokud se nedostavi, nebo sou ulitly nejakym smerem (vetsinou je moc rychlej skok mezi hodnotama), tak vyhodi chybu... meril bych to na konektoru ECU* a ne na cidle...

(a na ebloede je za 30 Eur RLF pro NF )
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

27.04 2017 21:28


Sak ma 3 ks rj zeby vsetky zle pochybujem
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

27.04 2017 22:42


A kde co je za 30e neeozumiem.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

28.04 2017 0:11


Inac pani je si zvas niekto isty na 100% ze kable z 2 pinoveho cidla nejdu inde len jeden do rj a druhy do zapalovacieho modulu nieje medzi nimi slucka do niecoho ak by sli iba priamo do jednotiek oba kable vedel by som ich prepojot novim kablom no ak by znovu nastala chyba snimaca znameto to ze nieco ine to rusi alebo klame rj aby dostala spravnu hodnotu od cidla test aktyvnich clenou presiel ok auto ma stale pripojenu ateeku a zatial som nemenil ani jednu poistku velky skrat vylucime 3 rj ani jedna zmena 2 zapalovacie moduly 3 kocky regulatora 3 nove cidla a nic prud v kabelazi do cidla sedi prud do cerpadla tiez a nemeni sa ani tlak odpori a ohmi tiez sedia cize rj pracuje a odozdava informaciu a ocividne ju neprima spat ale nevie vyhodnotit a to nevieme preco. Napadla ma aj spinacka ci ale to by asi bud neslo alebo robilo viac problemov rj vie vyblikat kod dokonca aj vie ked nieco odpojim bud je nieco zle zapojene v poistkovej srini alebo proste to auto vyslo tak z tovarne
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

28.04 2017 8:52


Niekolko stranok spat som ti tu postol schemu elektrickej instalacie konkretne pre motor. Nikto stadial ti nemoze povedat, co presne mas v tom aute ty. Pretoze nikto okrem teba nevidi do instalacie v aute a neda sa povedat, ci tam uz niekto nepraktizoval domace kutilstvo. Ale co sa fabrickej nemodifikovanej instalacie tyka, tak snimac teploty nie je prepojeny s nicim inym ako s jednym pinom na RJ vstrekovania a jednym pinom na RJ motora. Prudova slucka je uzavreta cez kostrenie.

Ak nie je chyba v kabli do snimaca, treba hladat chybu v ukostreni motora a/alebo riadiacej jednotky. Chyba nutne nemusi byt v kabli, moze byt v/pri konektoroch. Roztahane / skorodovane piny, zalomeny kabel pri pine, alebo skorodovane spojenie kabla do pinu.
sponzor





28.04 2017 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

28.04 2017 10:28


Ano spravne hovoris a aj kable z cidla nejdu inde dnes som to vyskusal z novymi kablami a to iste cize v kabloch to nieje budu v poriadku

Ked auto neslo nastartovat vybral som iba kabel z rj a brn. Tiez som si vsimol neviem ci je to v pocasim alebo cim ze dnes motor bol velmi stabylni aj ked spustilo vetrak 2 stupen motor si pekne bezal predtym stahovalo otacky alebo zhasol

Tiez dnes malo tendenciu to zregulovat chvylu po starte sakanie otacok potom zrejme nudzovy rezim a otacky sa ustalili

Co sa tyka kabelaze vse je v povodnom stave nikto nic nerobil jedina vec ktora bola robena na kabelazi boli kable od centralu zrejme tam bol alarm

Kostrenie motora by som vylucil je tam viac kostriacich kablov a vse ide cize motor ikostreny je. Kostrenie rj by mohlo byt a zrejme bude niekde skovane

Hodnota z cidla sa dostava do rj ta je dobra no nespracuva hodnotu alebo ju neodosle dalej bude to jedini problem toho vsetkeho uz to len najst co a odstranit
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

28.04 2017 10:37


Tiez som si vsimol ako hreje slo to pekne postupne a plinule tiez vetrak zoplo kes bolo 90 tiez mi trosku natlakovalo system . chcem povedat ze predtym sa vetrak pustal skor aj ked nebolo 90 system som nikdy nemal natlakovany ani trosku myslim si ze motor konecne pracuje tak ako ma co sa tyka paliva a palenia motoru nejde riadenie vstrekovania
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

28.04 2017 10:45


Strana 3 schema kukal som ze pini 20-22 by mali byt kostriace ak tomu rozumiem ked ich skusim ukostrit priamo do zasuvky rj ????
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 134 | Témat: 8

28.04 2017 11:29


Pozri sa lepšie čo je pod tými RJ napísané
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

28.04 2017 12:05


Aha pardon tak 18 -25
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

28.04 2017 12:07


18- 35 ospravedlnujem prsi ma telefon
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email