Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 442 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 438
Uživatelů: 4
Celkem: 442

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

20.04 2017 19:00


Zajtra skocim po skrtiacu a vyskusam to nahodit a zohriat co sa bude diat
sponzor





20.04 2017 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 18:24


Zdravym krasne dnes som to zlozil vymenil som tu skrtiacu a brnk volnobeh je stabilny a auto nastartovalo aj teple par krat no nieje to ono otacky su okolo 900 -1000 otacky padaju plinulejsie a ostane ist dalej poslem video ale stalo sa sem tam ze si zdvyhlo otacky na 1100 vtedy sa mi zda ze bolo v nudzovom rezime ci som pridal alebo nie nezmenilo sa to az po vypnuty a zapnuty zapalovania za chodu zas klesli na 900 pri tych 1100 po vypnuty nenastartovalo za tepla ked aj nahodou nechcelo nastartovat ale aspon to malo snahu parkrat poodpaloval ale naskocil


Tiez som vymenil regulator kocku trocha sa to zlepsilo auto startovalo aj teple aj po 5 minutach potom neviem co sa stalo zas neslo nastartovat cize vyzera to slubne uz to len vuladit tiez som skusal ten potenciometer odpojit auto ostalo ist chvilu potom zhaslo poslem video
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 18:41


Taktiez chvem podotknut rozdelovac dost reagoval na kazdu zmenu volnobehu ako spravne nadstavit bez lampy 15 stupnov by malo byt
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.04 2017 20:46


Pocujes klikat spinac volnobehu na klapke, ked je vypnuty motor? Mas klapku z ineho auta, tak nevies, kto s nou co spravil. Plus si premeraj, ci spina. Medzi niektorymi dvoma pinmi (z hlavy neviem, medzi ktorymi dvoma) na tom trojpolovom konektore na klapke by si mal namerat striedavo co najblizsie k 0 Ohm a nekonecny odpor, ked budes klapku mierne otvarat a zatvarat (ked spinac bude klikat) na volnobeh. Viem, ze ten spinac sa sem-tam vie pokazit a potom to robi divne veci (napr. kvoli tomu RJ pada do nudzoveho rezimu).

Ak by spinac neklikal, tak je bud vadny (malo by ho ist prehodit za spinac z tvojej klapky), alebo je zle nastaveny doraz klapky (skrutka hore).

Ak motor bezi na tych 1100 otacok, tak je dost pravdepodobne v nudzovom rezime. Skus vtedy vyblikat zavady.

Predstih si zrejme spolahlivo inac ako stroboskopom nenastavis.

Ked mas teraz stabilny volnobeh, tak mozes skusit napojit ampermeter na kocku, nechat ohriat motor a zmerat, co na tu kocku riadiaca jednotka posiela. Mozno RJ pada do nudzoveho rezimu preto, ze je to teraz cele rozladene a prud na kocke je mimo regulacneho rozsahu.

Btw, co je na tej tvojej skrtiacej klapke ine ako na tej druhej? Je iba odpojeny / zniceny ten mechanizmus, ktory tlmi chod klapky do zatvoreneho stavu? Nikdy by som nepovedal, ze taka jednoducha a primitivna vec moze mat na chod auta taky drasticky efekt...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 20:54


Vypinac klika a zrejme funguje lebo klapka mi prisla bez vypinaca cize prehadzoval som svoj ked som ho skusil odtiahnit cize nebol zopnity otacky boli cez 1200 ale premeriam cela tato klapka je ok a vse je farbou zalepene origo moja klapka nevem co jej je na pohlad vyzera rovnako nic som nezbadal

Co sa tyka kocky ano premeriam no skusal som a prud sa nemenil cize zajtra sa tomu povenujem mam druhu kocku a je poznat rozdiel
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.04 2017 21:14


Prud sa ti asi nebude menit, ak bude RJ padnuta v nudzovom rezime a tiez je mozne, ze sa ti nebude menit, ak by bola kocka elektricky poskodena. Si zmeraj odpor medzi kontaktami na kocke, ci tam nahodou nie je nekonecne velky. To by znamenalo, ze je odpalena. Normalne by si tam mal namerat pomerne dost maly odpor.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 21:16


Aha na kocke bolo 0.98 neoscilovalo mohlo byt v nudzovom no aj tak je tam rozdiel medzi nimi ked ich zamenim premeriam
sponzor





21.04 2017 21:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.04 2017 21:33


0.98 ohm, alebo miliamper?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 21:35


Miliamper
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

21.04 2017 22:05


odpor regulátoru rozdělovače paliva je mezi 18 -19 Ohm. Je možné, že na regulátoru někdo mohl pohnout i šroubkem co je pod záslepkou. Již sem se s tím několikrát setkal.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 22:08


Aha no dik moc pomeriam dugam ze nik nebabral do toho boze aku su ludia prijeban...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.04 2017 22:19


vintera: ludia v zufalosti pokrutia cimkolvek. bohuzial. niekedy sa ten regulator vie pokazit aj bez toho. je to v zasade velmi jednoduche, kedze je treba davat velky pozor na to, aby sa nezmagnetizoval.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

21.04 2017 22:23


Niesom macher neviem vsetko a uz som sa cosi zas priucil vdaka tebe ventyl no robil som 5 az 6 aut jetronic a vvzdy sa podarilo no ocivydne v tom nik nnebabral a z nicim nekrutil
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 12:31


Tak vypinace na skrtiacej su ok kocky tiez obe maju 0.18 presiel som na Co merak ukazonal 10 nechcel sa pohnut dostal som na hodnotu ktora zacala oscilovat dostal som sa na 0 +- 2am no otacky za zzdvyhli na 1000 a auto zas necjvelo nastartovat posiema video kde auto islo aj startovalo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 12:40


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





22.04 2017 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 17:00


Nic nechce to ist nieco nieje tak ako ma ked idem k 0 je to horsie otacky sa zdvyhnu a starty nejdu lamnda ide
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.04 2017 18:50


Sa mi zdalo, ze som ti odpisal, ale vypol sa mi prehliadac.

Na tom videu, ako ukazuje -10mA, tak to sa snazi ochudobnit zmes.

Ked to zacne blbnut a stupnu otacky, skus znova vyblikat pamat zavad. Mozno teraz "konecne" zacal blbnut potenciometer na odmeriavaci. Nahraj z toho vyblikavania video preistotu.

To by teoreticky mohlo sposobovat aj to, ze to potom za tepla nechce chytit. (btw, chyti to za tepla, ak odpojis kocku a mas to nastavene na 0 +- 2 mA?). Pripadne, ked to za tepla nechce nastartovat, nepomoze tomu zosliapnuty plyn pocas startovania?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 19:36


Ked som ma 0 +- 2am tak nepomohlo nic iba odpojit cidlo teploty ked je tam tych - 10 celkom to ide aj dobre ajj otacki ok aj padaju ako maju aj startuje ked idem na 0 otacky zacnu ost vysoko a sem tam sa stane ze hodi do nudzoveho a otacky zaleju hore dole od 900 do 1500 velmo rychlo skusim ty potom vyblikat kod
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 19:43


Tiez som skusal volu medzi hlavou a tiahlom no skoro ziadna je oprete o piestit.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 20:06


Lamba

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.04 2017 21:15


Ta Lambda* je predpokladam z ohriateho motora, ked ti to chodi 0 +- 2mA, to je take pomerne ukazkove. Ci sa mylim?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 21:25


Ano bolo to uplne ohriatie a bolo to medi 0 +- 2 am
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 21:28


Akurad budem musiet vypipat ten kod a pozriet este podtlak no uz fakt neviem kde by to salo kedze volnobeh ide na 1000 a je to okolo 0 +- 2ma pri pridany plinu to nieje ono
sponzor





22.04 2017 21:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.04 2017 21:37


Taktiez ma dnes napadlo ze gumiccka co je pod hlavou je uz taka zlisovana ze mozno je hlava moc nizko neviem tesi ma ze sa. To zlepsilo no neda mi to spat co dalej a co este ma caka a co kto ztym porobil keby vedel tak ho tym ibusom 3jkov zošticham pomedzi rebra a vypichnem oci aby vedel ako som sa trapil ja
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

23.04 2017 13:50


Pekny vykend tak vypipal som kody snimac chladiacej kvapaliny a snimac nadmorskej vyski snimac nadporskej som mal odpojeny zalojil som a uz ho nevyblikalo potom ma stale otacky na 1100 a vysie Co okolo 0 trosku rozmislam nad tym ze predtym motor pri vysich otackach zacal okamzite skakat hore dolu no teraz nie neviem ci je to dobre ci zle posielam aj video.

Podotykam ze skusal som odspodu rameno ci ma volu nema a auto nestartuje za tepla ani bez plinu ani z plinom

Napadla ma este jedna vec kedze auto nikdy neslo bolo by mozne ze je prasknute sanie niekde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

23.04 2017 14:15


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

25.04 2017 0:27


Inac ked kod snimaca chladiacej kvapaliny znaci ako skrat na kostru co by znamenalo ze je zle cidlo no ja mam 3 nove a ani jedno z tobo nejde kabelaz som premeriaval aj prepipal od cidla do rj a je v poriadku cbybu cidla potom moze hlasit iba nieco co suvyso spolu a vyhodnocuje cize skrat moze byt inde alebo iny snimac ktory posle zle udaje rj a ona ztoho vyhodnoty cidlo teploty moj taky nazor kedze kabelaz a 3 cidla by mali byt v poriadku
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

25.04 2017 0:37


Dnes jsem, jen tak ze zvědavosti, dokončil svůj "výzkum". Vyzkoušel jsem navzájem prohodit regulátory (kostku) na třech stejných motorech co to udělá. Podotýkám, že všechna auta jezdí, startují a drží volnoběh zcela v normě. Došlo k tomu, že ve všech případech se motory začaly chovat o trochu jinak.

V jednom nejhorším případě nešel teplý motor dobře startovat a měl nerovnoměrný volnoběh i špatný přechod z volnoběhu do otáček. Ale stejný regulátor na zbývajících dvou motorech nedělal stejný problém.
Zjistil jsem, že u tohoto motoru musí být regulátor, který měl ze všech nastavený určitý, ani nejmenší ani největší rozdíl mezi systémovým a řídícím tlakem. Zkusil jsem na tento tlak nastavit jiný rezervní regulátor a fungovalo to.

Měřil jsem při tom zároveň vždy jak řídící proud, napětí lambdy, odpor čidla teploty, tak dvěma manometry zároveň systémový tlak a především změny tlaku řídícího. Vždy, když měl motor nerovnoměrný chod, tak byla příčinou změna řídícího tlaku vyvolaná řídícím proudem. Na ŘJ, která vysílá daný řídící proud každý regulátor reaguje trochu jinou změnou řídícího proudu.

Výsledkem je zjištění, že každý regulátor (vyzkoušeno 5 kusů na 3 motorech) na danou hodnotu řídícího proudu reagoval o trochu jinak a jinak měnil i řídící tlak. Změřil jsem proto u všech regulátorů jejich nastavení, tedy jaký dávají rozdíl v tlaku mezi systémovým a diferenčním v klidu bez připojení řídícího proudu se zapnutým čerpadlem, na všech třech motorech.

Každý je o něco jinak nastavený a poskytuje jiný rozdíl tlaku. Stejně tak byl patrný rozdíl v nastavení regulátorů při chodu motorů, jak studených, tak zahřátých. Dalo by se říci, že i velmi malý rozdíl v nastavení regulátoru (5 - 10 /100 bar. přesným manometrem) - systémový versus řídící - výrazně ovlivňoval chování motoru vždy v určitém režimu.

Takže se domnívám, že každý systém jetroniku je nastaven individuálně, tedy dán do souladu průtok (nastavení pružinek) v samotném rozdělovači, nastavení regulátoru (kostky), váhy vzduchu, škrtící klapky atd.

Domníval jsem se, že ŘJ nějak skutečně řídí a sama pozná, že regulátor je jinak nastaven a pomocí změny hodnoty řídícího proudu jeho základní nastavení zkoriguje tak, že všechny režimy motoru budou v normě. Vypadá to, jakoby ŘJ měla nahrané pouze mapy, které kopíruje a podle daného terénu vysílá předem přesně dané hodnoty pro řízení tlaku či zapalování.

Všiml jsem si již jedné věci, že v některých případech (málo jetých aut) je stejné číselné označení na regulátoru tlaku benzínu, na elektrohydraulickém regulátoru (kostka), na samotném rozdělovači paliva i na všech tryskách, což možná znamená, že jsou navzájem spárovány.

Když to shrnu, tak po vzájemné výměně regulátorů se každý ze třech stejných motorů začal chovat pokaždé jinak. Po vrácení regulátorů na původní motory byla zřetelně vidět normalizace chodu motorů.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

25.04 2017 1:27


Fuha no este ako to presne nadstavyt aby to bolo tak ako ma??
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email