Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 220 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 217
Uživatelů: 3
Celkem: 220

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.03 2017 17:36


napatie medzi pinom na snimaci a kostrou, ale pozor! pri sucasne zapojenom snimaci. zistuje sa totiz, ci nahodou nekolise napatie na snimaci, co by znacilo zavadu v kabelazi. pripadne ci sem-tam neskratuje snimac samotny.

kedze je snimac zdvojeny, treba merat 2x.
sponzor





26.03 2017 17:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

28.03 2017 12:37


Cidlo pri zapnutom zapalovani ma 4.50 a 4.96 bez cidla z cidlom po nastratovani 1.70 a 0.50 po zohtievani klsesalo na 1.1 a 0.29
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

28.03 2017 12:53


https://m.youtube.com/watch?v=eWOV8LwMwxg auto nestartuje za tepla z cidlom myslim ze to nedame do kopy
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

28.03 2017 13:49


Dnes pri merani bolo pokojne ani raz neblblo no rozmislam prehodit cele teleso kedze neviem kto stym co robil ci nieje nieco zohnute alebo ci tu skrutku nepretocili a neposkodili daco
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

28.03 2017 16:13


ked pises nejake vysledky merania, tak musis napisat co si meral (napatie / prud), kde si to meral (medzi + cidla a kostrou, medzi pinmi na cidle?) a idealne aj aky ta velicina ma rozmer. Je rozdiel namerat 5mA a 5V.

bez toho sa vysledky merania tazko interpetuju alebo replikuju.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

28.03 2017 17:21


Rosah bol na 20v 4.50 bolo bez cidla 1.1 a 0.30 zcidlom a nastartovane
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

28.03 2017 17:23


Meranie medzi kostrov
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.03 2017 17:35


Dojdem domov a ak nezabudnem, tak skusim zmerat, ake napatie tam na zohriatom motore mam ja.
sponzor





29.03 2017 17:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

31.03 2017 22:48


Zistil si nieco?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.04 2017 17:09


Na motore zohriatom 10 km jazdy boli za tepla napatia 0,8V a 0,2V vzdy merane pin konektora voci kostriacemu bodu na bloku motora, takze tvoje napatia budu zrejme ok (vyzeraju ramcovo podobne a zrejme by si na volnobehu motor neprehrial tolko, ako ja jazdou).

Nie som si 100% isty, ako postupovat dalej, aby sa podarilo odhalit pricinu toho, preco si RJ mysli, ze je na snimaci teploty zavada. Asi by to chcelo osciloskop a sledovat napatie na snimacoch v dobe, ked RJ spadne do nudzoveho rezimu.

Ak tuto chybu vypisuju viacere RJ a vymenil si viacero snimacov teploty, jedine logicke vysvetlenie je, ze je problem niekde po ceste. Bud v konektoroch, alebo kabelazi.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

03.04 2017 19:47


Cize prejst od snimaca az do rj kde to ide a ci je to v poriadku ano. Este jedna vec viem ze cidlo budika nema nic z 2 pinovim no ako som ho kupil teplota neukazuje skusal som prepipat kable tam idu skusal som cidlo aj budik je mozne cela pristrojovka je ko alebo to moze suvisiet z tym 2 pinovim
Anonymní





03.04 2017 19:50


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

03.04 2017 20:57


Coze ak prejdem kanelaz a bide ok tak sme zastali a viac sa stym asi nic robit neda ja ho zapalim uz
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.04 2017 22:00


Budiky maju svoj vlastny snimac, je na tom troj/stvorpinovom konektore, ktory by mal byt oproti 2-pinovemu snimacu pre riadiace jednotky na tej istej prirube. Neviem ako na dutnikoch, ale na 80tke B3 a B4 je typicky problem v tom, ze sa vyzihaju spoje na pristrojovej doske. Staci prepajkovat ocka na plosnom spoji pristrojovky tak ako hovoril Jase2 a teplomer zacne znova chodit. Ja to musim robit cca kazde 1,5 - 2 roky.

Ak bude vsetka kabelaz OK, nebude nikde ziaden konektor prasknuty, zasvineny ani zhnity a nebude nikde medzi kablami skrat (co moze byt hlavne v casti blizko konektora dost sranda zistit) uz je mozne iba to, ze RJ vyhodnotila snimac teploty ako vadny nepriamo. Neviem, ci je to vobec mozne a ak hej, ci sa je schopna RJ Jetronicu k tomu uchylit ale je mozne, ze ak ma RJ protichodne informacie od dvoch snimacov (co v pripade toho, ze mas defakto rozhodeny Jetronic a Lambda* ukazuje trocha divne hodnoty mozny scenar) tak sa proste rozhodla, ze vadny je snimac teploty.

Nastavoval si medzitym skrutku CO? Predpokladam ze kvoli tomu, ze ti blbne volnobeh a vobec celkovo cely motor, tak nie. Vies mi este raz napisat co ukazuje Lambda* sonda? Zda sa mi, ze naposledy si pisal, ze je tam 0,5 az 0,9V. To je zle, pretoze napatie by malo padat pravidelne az k 0,2V. Viem, ze tesnost sacieho traktu si skusal naozaj poriadne, ako je na tom vyfuk? Je v aute este katalyzator? Skusal si aj vyfuk, ci je tesny? Lambdu si predpokladam menil?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

03.04 2017 22:19


Lamnda ke menena ani rok nema a asi 100km som nabehal nanej coze dufam ze ide katalizator mam a na podiv aj dost cisty vyfuk je tesny mozem to premeret este raz a nahram ty ako sa to sprava
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.04 2017 22:32


bolo by to fajn vidiet to komplexne. mat pripojene aj meranie prudu na elektrohydraulickom regulatore aj voltmeter na lambde.
sponzor





03.04 2017 22:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

04.04 2017 8:08


Ok skusim to nahrat co to povie
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

07.04 2017 9:27


Nazdar tak budiky idu preletoval som a bolo to tak dik moc
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

07.04 2017 9:32


Kukal som tie kable z 2 pinoveho cidla su v poriadku nasiel som aj presne kde idu ciernocerveny ide do rj pin cislo 3. Druhy hnedozeleny ide do zapalovacieho podulu cislo pinu 25 Skusal som prepipat kable kde by to mohlo ist no viac som nenasiel cize kable su ok a vezera to tak ze nejdu inde iba jeden do rj a druhy do zapalovania
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.04 2017 18:36


on je problem hladania zavady v kabelazi v tomto: fakt, ze sa ti podarilo kabel prepipat hovori len o tom, ze kabel nie je preruseny. ci nemas zvod z nejakej inej zily v kabelazi si tymto postupom nezistil.

mas video toho, ako sa to sprava? inac, spravne si pamatam, ze ti Lambda* ukazovala napatie v rozmedzi 0,5 - 0,8V? kolko km si najazdil od jej vymeny? ako sa pocas tych km auto chovalo? to napatie 0,5 - 0,8V sa mi nepaci, ako som uz pisal, malo by to klesat az niekam k 0,2 - 0,3V. S tou lambdou asi nebude uplne vsetko v poriadku. Teda bud s nou, alebo s vyfukom.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

07.04 2017 20:29


Este som to nemeral tento tyzden to poriesim a poslem ty to po vymene lamdy som sprayl asi 100km auto slo norlamne pri jazde nic nebadane tie kable skusim si pustit prud do nich a skontrolovat ci kdesi daco nepreraza
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

09.04 2017 16:51


Posielam ty to video lamby auto si robi co chce stale skacu otacka za tepla nestartuje a pri jazde do 2000 otacok ide ako na 3 valce brble potom sa uz chyty a ode ako sproste.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

09.04 2017 17:52


Po odpojeni cidla teploty a 6 vstreku nestartuje tiez cize za tepla ma chdobnu zmes skor by som povedal ze niekde taha falosni vzduch ale kde nic ma uz nenapada
sponzor





09.04 2017 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.04 2017 21:12


z toho videa mi pride, ze to ide strasne divoko. ako keby sa niekde podtlakom otvarala diera, alebo co. predpokladam, ze to cislo na voltmetri je napatie z Lambda* sondy. to ukazuje, ze zmes je raz bohata, raz chudobna, ale nestrieda sa to plynule, ale poskakuje to hore-dole.

ked si to mal rozobrate, kontroloval si zelvu poriadne? nemoze v nej byt niekde nejaka prasklina, ktora zacne pustat vzduch az ked je dnu podtlak a tu gumu napne? niekedy na nej prave take praskliny su. pripadne ta hadica k regulatoru volnobehu?

pretoze z toho videa to vyzera tak, ze to bud nema palivo (ale tlak 6,5 bar bol namerany, nie?), alebo to niekde dostava pod chvilou falosny vzduch, alebo to poriadne nezapaluje.

ako sa to za tepla chova, ked snimac teploty zapojeny nechas, ale odpojis elektrohydraulicky regulator? ak je mechanicka cast (cerpadlo, podtlak v sani, kompres motora) a zapalovanie OK, malo by to ist relativne kludne a jedine kolisanie otacok moze byt od toho ak RJ spadne do nudzoveho rezimu.

ako to brzdilo, ked si s tym jazdil? nemoze si to cucat falosny vzduch z posilovaca brzd, alebo niektorej hadice okolo neho? skus cely posilovac od motora odpojit, ak si sa na to este nepozeral, tu podtlakovu hadicu zablenduj trebars korkovou zatkou, alebo niecim podobnym. pripadne, nema to nahodou automaticku klimu? tam sa tiez pouzival na ovladanie veci podtlak z motora. ale tam by som cakal, ze bude tak tenka privodna trubicka, ze nemoze narobit tolko sarapaty.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

09.04 2017 21:29


Ano tlak je 6.5 bar niekedy to ide kludne ano mam aitomaticku klimu zelvu som konyroloval noc som nenasiel ked som sa vozil slo to ako na 3.4 valce do 2000 otacok potom ok ked som ho roztiahol a brzdyl ma rychlosti strielal do vyfuku a este ked som pustil prud do kabla 2 pinoveho cidla v zasuvke zapalovacieho modulu bol prud asi 4 az 5 pinoch.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.04 2017 14:57


Cize, ak si pripojil pin na 2-pinovom cidle pre teplotu na napatie, tak na zasuvke riadiacej jednotky si nameral napatie na viac ako jednom pine? myslim, ze si si prave objavil zavadu v elektroinstalacii.

ine napatie si mal odpojene (napr. baterka auta samotneho)? predpokladam, ze na jednom z tych pinov bolo napatie blizke tomu napatiu, ktore si pouzil na "prezvonenie" a na ostatnych pinoch bolo napatie bud malinko nizsie, alebo by pokleslo, ak by si sa cez to pokusil napajat napr. malu ziarovku.

podla toho, ktorych X pinov to je sa da aj odhadnut, aky to moze mat efekt na chod motora a je mozne, ze vsetko hnusne chovanie sposobuje tento zvod.

skus napisat cisla pinov (mali by mozno byt aj na zasuvke samotnej) a okolnosti za ktorych si to meral. skusim nazriet do nejakej schemy elektroinstalacie, na ktorych pinoch by napatie byt malo a na ktorych by byt nemalo.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

10.04 2017 15:03


Zajtra skusim poriadne pomerat popisat cisla pinou DAM* vediet
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.04 2017 15:06


Ak uz to budes mat rozhodene, mozno by nebolo odveci takto pomerat vsetky vystupy smerom k akcnym clenom. Ak vies, ze je zla kablovacka, tak sa oplati minimalne vsetko, co ide smerom k motoru poprezvanat, aby si neskoncil s tym, ze fixnes teplomer a zistis, ze je problem aj niekde inde.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

10.04 2017 15:36


Lepsie asi bude mat vypnute zapalovanie a skusat to prepipat ale presvietit ziarovkov.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email