Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 18 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bojza1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 201
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 8
Celkem: 18

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

14.01 2017 20:51


Pocul som ze ventYl je tu manik na 2.3 prosim do spravy dakujem[/tw]
nahoru

sponzor





14.01 2017 20:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

14.01 2017 20:54


Auto po zohfiaty nestartuje az po odpojeni cidla teploty.vymenil som 2 nove a nic neviem si tady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

15.01 2017 8:12


No zaprve, v sprave to riesit nebudeme, pretoze problem ktory mas moze mat kopec dalsich a z toho, ze si tu precitaju proces riesenia mozu mat osoh.

Za druhe, ak chces, aby som ti s niecim pomohol, tak si daj zalezat na tom, aby som pochopil, co po mne chces. Nejde mi o pravopis, to nejako vylustim. Ale ak budes mat v kazdom druhom slove preklep, tak to lustenie bude znacne komplikovanejsie. Ak po mne v podstate pozadujes, aby som vo svojom volnom case riesil tvoj problem, tak si obetuj svoj volny cas a precitaj si po sebe to, co ides postnut.

Za tretie, pri rieseni tohto problemu bude treba zapajat multimetre a ine veci do elektroinstalacie auta na zaklade elektrickych schem. Musis to, co na tej scheme je pochopit a byt schopny tie veci zapojit tak, ze nevyvolas skrat. Ak ti poviem, ze mas niekde nieco zapojit a ty to zapojis tak, ze pri tom spravis skrat a nieco si znicis, zodpovednost je na tebe. Si schopny merat elektroinstalaciu auta bez toho, aby si si ju vyskratoval a si ochotny prebrat riziko znicenia auta?

Pocul si, ze som manik, tak si mozno pocul aj to, ze som napisal na wiki pomerne rozsiahly popis toho, co sa na jetronicu ako moze pokazit a co cca pri tom treba riesit -> https://audiklub.cz/audiwiki/ke-jetronic-diagnostika.

V tvojom pripade bude prvym krokom pokusit sa pripojit na diagnostiku a vycitat pamat zavad (ako na to je popisane v clanku). To mozno ukaze na nejaky vadny komponent.

Ak by diagnostika nic neukazala, je treba zmerat ako sa chova Lambda* sonda. Aj to je v tom clanku popisane. Je mozne (skor vysoko pravdepodobne), ze je Lambda* sonda po smrti a to riadiacu jednotku po ohriati motora zblbne. Odpojenim snimaca teploty RJ padne do nudzoveho rezimu a tak nejako Lambda* sondu ignoruje.

Nahlas stav pamate zavad a to, ako sa chova Lambda* sonda a mozeme sa pohnut dalej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

15.01 2017 10:50


Dik moc za objastnenie suhlasim s tebou auto som kupil od zeny no najhorie ze to auto chodilo od servisu do servisu vela ludi sa v nom vrtalo sam som mevedel co ztym zacal som podtlakom hadice volnobezny ventyl cidla nove laba nova tym chcem povedat ze elekrto instacasia uz mozno je po smrti pri tolkych ludoch co sa v tom vrtali kludne moze prejst ktomu ako vymazem pamet a uvydime co dalej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

15.01 2017 11:13


Veci ktore som menil ja aby auto aspon jazdilo vymena RJ.spodny vypinac pod skrtiacou klapkou.krokomotor.2 pinove cidlo teloty .snimac klepania.lamda.zapalovacia cievka.hadice na podtlak---auto som spojaznil startovalo na sup no nemalo vykon po vymene kocky na hlave a strekovacej hlavy z otestovaneho auta auto nechcelo ani nastartovat posledna moznost bola nastavenie skrutky paliva auto sa podarilo nastartovat drzi volnobeh startuje na brn jazdy vyborne.no po zobroaty ked vypnem zapalovanie uz nejde nastartovat musim odpojit 2 pinove cidlo teploty a nastartuje zapojim ho spet a zas jazdy dalej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

15.01 2017 22:36


1. Pamat zavad nevymazes, pretoze to ziadnu permanentnu pamat zavad nema, to by si vedel, keby si si precital ten clanok, co som hore odkazoval. Takze pamat zavad vycitavat budeme a budeme ju robit presne podla toho, co je v tom clanku napisane.

2. Krokomotor je co?

3. Po vymene vstrekovacej hlavy k tomu pristupuj tak, ako keby to niekto pred tebou znacne rozhasil. Je celkom uspech, ze ti to vobec startuje.

* zaisti, ze Lambda* sonda funguje a RJ s nou pocita
* zaisti, ze vsetky podtlaky na strane sania su vzduchotesne a takisto, ze vyfuk je vzduchotesny minimalne po stredny tlmic / za katalyzator
* zaisti, ze elektricky je vsetko okolo motora ok (vsetky spoje na snimace a akcne cleny z RJ su v poriadku)
* ak chces, mozes si spustit test akcnych clenov (ako na to, je napisane v mnou odkazovanom clanku) a multimetrom overit, ze RJ, ktoru mas je funkcna.
* potom budes postupovat podla sekcie "Nastavenie obsahu CO" v citovanom clanku. Uz len dodam, ze nastavovanie obsahu CO sa robi na plne ohriatom motore a s vypnutymi elektrickymi spotrebicmi.

To je tak zhruba to, co ti mozem poradit podla toho, co si mi doteraz napisal. Neviem, ci si na to nahodil spravnu RJ, neviem, ci mas ostatne komponenty, ktore si nemeral a neskusal spravne.

Vycitaj pamat zavad a nahlas stav chybovych kodov a to ako sa chova Lambda* sonda (neviem ci si ju menil za novu, alebo si niekde schrastil nejaku menej zlu, nez bola povodna).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

16.01 2017 7:02


Krokomotor volnobezny ventil sa tu tak nadava vraj lamda je nova vse som daval nove a kupoval podla bosch cisla
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

16.01 2017 7:16


volnobezny ventil nie je ovladany krokovym motorom a pokial sa nezapcha sajrajtom, asi nie je dovod ho menit.

tvoj problem bude zle nastavena zmes (ta skrutka "bohatosti"), ale kym nevycitas pamat zavad (aby sa vedelo, ci motoru nevadi este nieco), tak sa sice postupovat nastaveni CO da, ale nie je iste, ci to nebude zbytocny krok.
nahoru

sponzor





16.01 2017 7:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

16.01 2017 7:39


Nie zacnem tou mapetou a aktyvnimi clenmi akurad som hladal tie zasuvky a nenasiel som a este jedna vec da sa to odskusat aj na diagnostyke vag viem ze 2.5 TDI* to slo dik
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

16.01 2017 9:48


Pocuj a co keby si nebol taky lenivy a precital si toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


hm?

Lebo sa dookola pytas otazky, ktore su tam zodpovedane, to znamena, ze si to necital.

A neviem, co je to mapeta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

16.01 2017 9:54


V poriadku uz viemnako nato a kde je najdem zasuvku cize kody ty naposem ano a este bude hlasit len to co je chybne ano ak sa to bude opakovat do okola je hotovo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

17.01 2017 9:20


No tak vyblikalo to 1111 po opakovani testu ziarovka blikala stale do okola asi po 2sekundach po zopnuti vypinaca blikala stale rovnako
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

17.01 2017 9:23


Podla toho kodu je to chybna RJ alebo kabelaz RJ mam druhu preane taku istu podla oznacenia cisel cez vykent mozem skusit tu RJ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

17.01 2017 11:48


Skusim vymenit RJ auto nastartujem niekolko krat necham ho zohriat a spravym test moze to byt tak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

17.01 2017 14:48


ak ti raz povedalo, ze mas vadnu RJ alebo kabelaz a druhy krat vadna RJ alebo kabelaz nebola, tak by som skor tipol, ze mas nejaky obcasny skrat niekde, nez ze mas vadnu RJ. ale ak sa ti s nou chce hrat, tak ju kludne prehod. skrat/rozpojenie na kabelazi poriesis potom, ked si budes isty, ze je to kablovackou a nie RJ.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

17.01 2017 15:40


RJ ktora bola v aute bola cela pačena cize dakto ju rozoberal vyskusam tu druhu a uvydume ake chybne kody vyblika
nahoru

sponzor





17.01 2017 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

17.01 2017 15:44


A chcel som odskusat tich aktyvnich clenou drzal som vypinac na zasuvke zapol zapalovanie a po 4 sekundach som vypinac pustil urobil som to niekolko krad a nic ziarovka iba svietila
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

18.01 2017 15:44


C3 2.2/2.3 NF je trocha starsi ako AAR/NG, teoreticky to nemusi mat implementovane.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

18.01 2017 16:18


Ano ja mam 2.3 NF rv 1990 no uvydime cez vykend co ta druha Rj cize tych aktyvnich clenou nemusim mat vobec ak som to dobre pochopil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

18.01 2017 19:09


neviem, ci to mas. predpokladal by som, ze ten test existuje vsade, kde je diagnostika, lebo je to uzitocna vec, ale je mozne, ze na NF sa to spusta este inac. ja som test aktivnych clenov skusal len na NG.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

18.01 2017 20:37


Spravym test chybovich kodou a uvydime mozno to RJ robila potom vyskusam dufam ze to pojde a inac za kazdym musim stlacit plny plin aby to slo nadobka z uhlim cvrlika to viem na isto
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

20.01 2017 16:14


Po vymene RJ kontrolka svieti aj z vypnutym zapalovanim cize ta je chybna skuska druhej bola 2312 1111 4444 skuska aktyvnych clenou 4343 4443 4431 4341
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

20.01 2017 16:19


Mam aj video len je velke neda sa mi to poslat[/img]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

20.01 2017 17:12


pri teste kodou kolisali otacky po opakovani 4444 test aktyvnich clenou boli vyblikane kody no po stlaceni plneho plinu sa nic nedialo nic som nepocul ci nadobku z aktivnim uhlim ci volnobezny ventil no pri nastartovani nadobka z aktivnim uhlim cvrlika


skusal som test zo zapojenim cidlom telpoty auto neslo nastartovat a ani test sa nespustil
nahoru

sponzor





20.01 2017 17:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

20.01 2017 18:01


to, ze nejaky cas po spusteni testu kolisu volnobezne otacky je normalne. trigger na spustenie vyblikavania diagnostickych kodov sa pouziva zaroven aj ako prikaz na fixaciu predzapalu a ten sa zasa pri riadeni motora pouziva na najjemnejsie riadenie volnobeznych otacok.

ak sa nic nedialo, tak skus zistit, ci spinac plneho zatazenia je funkcny. zmeraj na konektore, ci sa meni spojenie na predmetnych pinoch a ak ano, tak budes musiet ist na konektor RJ a tam zistit, ci ten signal doputuje az do RJ. ja nemam pinout konektora RJ, ale na nete sa to da najst.

po zapojeni snimaca teploty sa nespustil ani rezim testu akcnych clenov? reagovala RJ vobec?

btw co sa stane, ak pripojis snimac teploty za jazdy? zdochne motor? to by mohlo znacit, ze v kablovacke snimaca teploty je niekde nejaky skaredy zly skrat, alebo co.

(niektore z vystupov RJ sa nemaju rady na spolocnej zemi a som rad, ze som zatial objavil len jednu kombinaciu).

inac, treba to asi nechat bezat dlhsie, niekolko minut dajme tomu. ako som uz pisal X krat, Jetronic nema permanentnu pamat zavad a kym nejaku zavadu vyhodnoti, tak to trva. je minimalne podozrive, ze ak si to nastartoval s odpojenym snimacom teploty, tak si to nevsimol a nezahlasil prislusnu chybu (v tomto pripade 2312). no a samozrejme, kedze nema permanentnu pamat zavad, netreba vypinat zapalovanie ani po tom, co motor zdochol. to sposobi zmazanie ulozenych zavad!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

20.01 2017 19:19


co sa tyka tych aktyvnich clenou vypinace na klapke som menil oba aj spodli aj vrchni auto ak cidlo studena startuje iba z cidlom teploty bez neho problemi cize start studeneho startu funguje auto nezhasne ani po odpojeny cidla zmeni sa chod motora pri pridani plinu to nieje ono ak ho tam necham tak auto ide normalne aj pri jazde aj na plni vykon ako sa zohreje aspon na 60c a vypnem motor auto viac z cidlom nenastartuje cidlo musim odpojit a nastartuje cidlo zapojim a pojde dokim nevypnem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

20.01 2017 19:25


ked som skusal test chyb boli aj 4444 no tazko povedat podla starej majtelki auto prestalo ist zo sekundi na sekundu och
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

22.01 2017 14:24


ako sa to zachova, ked sa to pokusas nastartovat teple so zapojenym snimacom teploty a s odpojis 6ty vstrek? ten je zospodu na sacom parozi zhruba medzi 3. a 4. valcom vedla jetronicu.

predpokladam, ze chovanie sa nezmeni a bude potrebne napichnut elektrohydraulicky ovladac na multimeter a zmerat, aky donho ide prud.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 264 | Témat: 3

22.01 2017 15:31


zo snimacom za telpa niekedy odpali ale nenastartuje 6 strekovac som skusal odpojit a nastartovat nic stale to iste nechce nastartovat asi bude skor ten skrat niekde

skusal som auto nastartovat kadejako odpajal som co sa dalo no nic to cidlo teploty nieco blokuje
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2205 | Témat: 26

22.01 2017 16:20


a aky odpor to cidlo teploty ma, ked je motor zohriaty? ake je napatie na vodicoch k snimacu teploty voci kostre motora?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email