Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 503 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 501
Uživatelů: 2
Celkem: 503

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

04.01 2017 13:59


Čaute,

chtěl bych se zeptat, jaký tankovat diesel? Tankuju výhradně na Benzině a je tam Diesel Top Q a Verva diesel. Je lepší takovat ten Top Q společně s aditivem nebo jen tu Vervu? Nebo přidat aditivum i do vervy? Nevím, nevyznám se v tom, vždy jsem měl benzína, toto je první nafťák.
Napadlo mě ještě zkusit na OMV ten Maxmotion, ale tady taky nevím, jestli to tankovat samotné nebo tam taky přidat ten vif.
auto - Audi a4 b7 2005,2.0tdi 103kw

Dík moc za rady
nahoru

sponzor





04.01 2017 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.01 2017 14:17


je to uplně jedno kde budeš tankovat možná si přidej trošku aditiv a je to jedno jinak kde budeš tankovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 7

04.01 2017 14:25


já jsem tankoval vervu, ted beru eurooil bez biosložky + vif ale rozdíl žádnej nepoznám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.01 2017 14:27


je to jenom o tom že benzina,shell,omv atd každá si dává jiné požadavky na Aditiva* jinak to jde ze stejného tanku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

04.01 2017 15:08


Cokoliv + vif je nejvic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 305 | Témat: 14

04.01 2017 15:17


osobně jedu Benzina top Q + VIF a nemám problém...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

04.01 2017 19:48


Jezdil jsem OMV (2,5 5vál) a nikdy problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

04.01 2017 20:04


Tank ONO + hOOooOOdně VIFU a lepší naftu na pumpách nenajdeš
nahoru

sponzor





04.01 2017 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

04.01 2017 20:54


Beru jesine vervu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

04.01 2017 21:16


Tankuju omv maxxmotion plus VIF a je to pecka.... I bez toho vif to bylo ok ale tankoval jsem u MOL a bez vifu a nějak to Audi nechutnalo vždy se po startu otrepala pak opět OMV a vše Ok
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.01 2017 21:25


Kdyby jste videli jal se to vyrabi tak zjistite ze vsechno to jsou stejne sracky at je to omv shell benzina atd atd nevim kdo zavazi mol tak nevim nemuzu soudit ale treba na tesco pumpe je stejne nafta a benzin jako na benzine atd
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 3

05.01 2017 14:13


Roubic (04.01 2017 21:25) orig :
Kdyby jste videli jal se to vyrabi tak zjistite ze vsechno to jsou stejne sracky at je to omv shell benzina atd atd nevim kdo zavazi mol tak nevim nemuzu soudit ale treba na tesco pumpe je stejne nafta a benzin jako na benzine atd


Ve světe motorů byl test na nafty a OMV měl jediný diesel bez biosložky, naopak shell, benzina měli nejvíce biosložky a aditiv...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.01 2017 14:33


ano to jo ale biosložka je externě dodávaná do nafty nafta surová bez ničeho je furt stejná a každá firma si diktuje kolik aditiv atd chce do toho přidat ale základ je stejnej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2016
Příspěvků: 13 | Témat: 0

05.01 2017 16:00


dávám do 3.0 V6 Vervu + VIF. Auto si nestěžuje ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.01 2017 16:24


Eurooil je bez tech biosracek mnohem svetlejsi nez ta zluta srajda vsude jinde a s VIFEM naprosto idealni. KM PRONA taky nabizi bez bioslozek cistou.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

05.01 2017 17:03


Tankuju ONO + VIF....

Jinak pokud jedu ven,tak tankuju v nemecku a asi najedu vic (i kdyz nevim,protoze to jedu dalku) na nasi naftu couracky.

Ohledne sracek do nafty to je slozitejsi - musi dat urcite procento na protanfovane mnozstvi = muze se stat,ze trefis na horni procento biosracek,ale pro ne je to v norme - vlastni zkusenost a handrkovani se ,ze maj spatne palivo!
nahoru

sponzor





05.01 2017 17:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

05.01 2017 22:12


najlepšia je tá zadarmo, či?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

06.01 2017 12:50


Roubic (St, 04.01, 2017 21:25) orig :
Kdyby jste videli jal se to vyrabi tak zjistite ze vsechno to jsou stejne sracky at je to omv shell benzina atd atd nevim kdo zavazi mol tak nevim nemuzu soudit ale treba na tesco pumpe je stejne nafta a benzin jako na benzine atd


zaklad zenske je tak pica a kozy

MALE Aditiva* (mozek, natura, smysl pro humac, rozum, inteligence...) ale delaji NOTNY rozdil...

pokud tvrdis ze NAFTA je VSUDE STEJNA, jsi uplny a naprosty MINOŇ
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

06.01 2017 13:25


90% jede z tanku z cepra. Dle situace (co se vyplati vic) cepro bud bioslozku pridava, nebo ji prodava samostatne. Do toho tanku, ktery ma XX milionu litru slozi zbozi 100 dovozcu. Vse se hezky smicha dohromady, delaji se testy u slozeni zbozi. Kazdy jeden dovozce musi splnovat STN EN590.

Vlastni zbozi se mu obvykle vyplati prodavat samostatnejako cistou naftu (usetri za ohrev v zime, michani, manipulace...). To vse ale jeste zavisi na cene nafty samotne a cene FAME samotneho. Proto je taky obvykle nafta na jeho cerpackach bez bioslozky. Zakon rika pouze, ze ma prodat X procent bioslozky rocne. Nerika, ze to musi byt smichane, i kdyz to tak bylo mysleno.

Pokud nekdo nevozi specialne jednocisternu ze zahranici, nebo to nekde cestou nepancuje, tak je opravdu skoro vsude stejna.

Kua Mimon.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.01 2017 14:20


pedro m (06.01 2017 12:50) orig :


zaklad zenske je tak pica a kozy

MALE Aditiva* (mozek, natura, smysl pro humac, rozum, inteligence...) ale delaji NOTNY rozdil...

pokud tvrdis ze NAFTA je VSUDE STEJNA, jsi uplny a naprosty MINOŇ

Tak asi sem mimon ale ty nevis o cem mluvis protoze delam v jedny firme kde se tohle vyrabi takze mi ver ze vim ocem mluvil kdyz mi v praci vyleze 20 tun nafty a 30 tun benzinu kterej jede to jednoho tanku a pokracuje do cepra nebo do plnicky kde se externe pridavaj Aditiva* a bioslozka kterej si koncovej uzivatel urci sam a do cisterny uz to ma namixovane
A. Kdyz je nafta spatne tak je to jenom o tom ze benzinka necisti nadrze nebo spatna manipulace a jestli si mysli ze nafta je na benzine a omv nebo shell jina tak se hezky pletes protoze je to jedna a ta sama nafta
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2017 14:30


leftlol (04.01 2017 13:59) orig :
Čaute,

chtěl bych se zeptat, jaký tankovat diesel? Tankuju výhradně na Benzině a je tam Diesel Top Q a Verva diesel. Je lepší takovat ten Top Q společně s aditivem nebo jen tu Vervu? Nebo přidat aditivum i do vervy? Nevím, nevyznám se v tom, vždy jsem měl benzína, toto je první nafťák.
Napadlo mě ještě zkusit na OMV ten Maxmotion, ale tady taky nevím, jestli to tankovat samotné nebo tam taky přidat ten vif.
auto - Audi a4 b7 2005,2.0tdi 103kw

Dík moc za rady


IMHO zla otazka. Ako dole napisali, vstupna nafta je vsade jedna a ta ista +- additiva, ktore znamenaju radovo jednotky % objemy ale mozu narobit velky osoh, alebo paseku. Zalezi potom od konkretnej benzinky, ako vela humusu a vody do nej pri tankovani dostanes. Nemusi ist nutne o pancovanie nafty vykurovacim olejom. staci, ze benzinka nema uplne velky obrat a voda, ktora bude v normalnej nafte pritomna sa vyseparuje na spodku a ak sa priebezne neodcerpava, nejaky stastny vyherca si jej potom capne dajme tomu 10-15%. To som mal moznost vidiet osobne, ked som nabral 5 litrov N95 a bolo v nich pol litra vody.

Teraz mas na to idealne pocasie. Vezmi od kazdej benzinky do oldschool komancovskej flase od octu po litri, poloz ich na balkon a rano sa pozri, ktora z nich bude zamrznuta. Na tu rozhodne chodit netreba
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

06.01 2017 15:39


přesně tak, zlaté ONO, kde mají kontrolu obden a nádrž tam doplňujou dvakrát denně
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

09.01 2017 14:04


tomko222: Roubic:

njn, oba vite svoje

a jak to mate s olejem?
zakladove oleje jsou taky vsecky stejne
takze normal V10 TDI* a do nej carlson 5w30?
nebo radeji 6.0 w12 a nejaky mogul?
no do RS4 tam uz radeji neco poradneho, treba 5W40 z Lidlu

taky o nic nejde ne?

zaklad je vsude stejny.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.01 2017 14:29


Oleje nemam v praci takze to nemohu soudit
nahoru

sponzor





09.01 2017 14:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

15.01 2017 8:18


Přiživím se na tomto tématu a zeptám se:
Dočetl jsem se na Dieselforu že není moc dobrý přidávat do nafty VIF u aut s DPF*. Překvapilo mě to,protože to leju do každýho diesla kterej jsem kdy mě a že jsem jich měl dost.
Nikdy jsem nezaznamenal žádnej problém spíš pozitiva.
Teť mám první auto s DPF* a zajímalo by mě jestli je to nějakej žvást nebo opravdu to může udělat nějakej problém,čemuž se mi nechce moc věřit. Jak píšu,dočetl jsem se to a nikdy jsem to od nikoho osobně neslyšel.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

15.01 2017 9:20


pedro m: nevim, co delas, ale vyroba nafty a oleju byla muj denni chleb..

Srovnavat zakladovy olej a naftu je nesmysl. Nafta je produkt, kdezto zakladovy olej polotovar.

Doporucuji precist Zaklady tribotechniky, pro zacatek.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.01 2017 12:38


kamca: Leju to tam v mnohem větším množství než je doporučený a není žádnej problém a předchozí majitel s tím taky nešetřil.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

15.01 2017 16:00


Ja mam vyzkouseny 10litru vifu, projeti dalnice 200km, a pak plna. Je ale pravda, ze vuz nemel DPF*, byla to jeste a3 2.0tdi 103kw. Motor se vyrazne zklidnil na volnobehu.
Neco podobneho jsem udelal i s a6 3.0tdi s DPF*, taky prezilo. Obe auta mela prez 300tis najeto.

Ted to davam jak me napadne, ale takove najezdy uz nedavam, takze motor jenom udrzuju, v zasade tak 5x prekracuju doporucene davkovani, a i to jenom jednou za cas.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.01 2017 21:26


pedro m (09.01 2017 14:04) orig :
tomko222: Roubic:

njn, oba vite svoje

a jak to mate s olejem?
.


s olejem to mas v cr velice jednoduche, 50% je fake a je uplne jedno kde ho koupis:-)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

15.01 2017 21:57


tomko222 (15.01 2017 16:00) orig :
Ja mam vyzkouseny 10litru vifu, projeti dalnice 200km, a pak plna. Je ale pravda, ze vuz nemel DPF*, byla to jeste a3 2.0tdi 103kw. Motor se vyrazne zklidnil na volnobehu.
Neco podobneho jsem udelal i s a6 3.0tdi s DPF*, taky prezilo. Obe auta mela prez 300tis najeto.

Ted to davam jak me napadne, ale takove najezdy uz nedavam, takze motor jenom udrzuju, v zasade tak 5x prekracuju doporucene davkovani, a i to jenom jednou za cas.


Do kolika litrů naftu si těch 10l nalil?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email