Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 447 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 442
Uživatelů: 5
Celkem: 447

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

20.12 2016 0:40


Dobrý den, potřebuji od Vás poradit.
Koupil jsem si v autokelly komplet Nové kotouče a detističky ATE power na audi TT 1. gen a po velmi pečlivé snaze je zajet, mi po cca 5 tis. km začal klepat volat a ted po 8tis to je čím dál horší. Na STK* se na brzdě potvrdily zkroucené kotouče, podvozek je prý naprosto v pořádku.
Ted k mým otázkám:
1. Máte někdo zkušenost s reklamací brzd u kelly a jakou mám šanci, že mi to vyměni/vráti peníze?
2. Stačí to sesoustružit a mohlo by být po problému? a popřípadě kdo v Jižních Čechách to umí dobře udělat?

Prosím o pomoc. Děkuji Vám za každou radu
Patrik
nahoru

sponzor





20.12 2016 0:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

20.12 2016 7:48


Ahoj. Prodejem autodílů se živím přes 7 let, a Kelly se rozhodně zastávat nechci, ale popravdě dneska jsou kotoučena takové úrovni, že mě osobně se nestalo, že by se nějaký zkroutil vlivem špatného materiálu nebo zpracování. Buď byla nějaká chyba na autě a nebo špatný postup při montáži. Za ty roky jsem řešil reklamaci kotoučů 2x, oba zákazníci měli problém na autě (Octavia I). Poprvé se kotouče Brembo v rámci dobrých vstahů na mé náklady vyreklamovaly, nahradily se kotouči od ATE a dopůl roku byly v řiti i ty. Ty už ale na reklamaci uznány nebyli uznány nebyli a já jsem odmítnul mu prodat další, abych to za půl roku neřešil celé znova. Tím chci říct, že pokud se kotouče kroutili, tak stále do kola na stejném autě, takže je asi jasné proč.
Důvodů může být několik. Jednak to zrovna u podvozků jako je Octavia I (což je i tvoje TT) často bývá nakopnutý a házivý náboj kola, takže použítí na to určený mikrometr a změřit házivost. Za druhé, a to býva snad ještě častější je špatná montáž. Například namazané styčné plochy náboje a kotouče měděným spreje. Takový kotouč když prý přijde na reklamaci a jsou na něm zbytky měděné vazelíny, tak se tím nikdo ani dál nezabývá... Dalším neduhem je, že se gumové těsnění a pojezdy namažou obyčejnou vazelínou, tím gumičky naboptnají, a celý třmen se blbě vrací atd...
Co se týká tvých kotoučů, tak vzhledem k tomu, co maí najeto by stočit měli jít, ale fakt se zkus důkladně zamyslet, zdali ostaní věci na autě jsou OK, jinak se to může opakovat furt dokola
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

20.12 2016 13:45


Díky za info,
samozřejmě že moje prvotní podezření byla hnedka práce automechanika, který mi dokonce jedno kolo nedošrouboval a 20 km po vyjetí ze servisu začalo mlátit. Hned na to jsme se pohádali a tedy nějaká reklamace u něj nebo zjištění jeho metody a praktiky nezjistím.
Dával jsem na auto komplet nové brzdy, ptž ty staré taky trochu kopaly do volantu a navíc už byla jen otázka času jejich výměny, tak jsem to provedl hned. Nicméně do těch 5tis km to byla úplná paráda, nic jsem nepocítil, až pak postupně pomaličku se to začínalo ozývat a ted se mi vrtí volant v rukou a trhá mi to srdce
Pneu jsem nedávno měnil na kolech a jsou tedy i nově vyvážené a podvozek na STK* od známého by měl být prý v pořádku.
Jinač já jsem amatér a jediné co mohu udělat, tak bud to nechat sesoustružit a nechat je znovu namontovat a doufat, že to provede NOVÝ mechanik správně (ale otázka jestli se to zase nevrátí), nebo být cca měsíc bez auta, poslat to na reklamaci a doufat, že to nebude ztráta času. Ještě mi to vrátí a řeknou, že to byla chyba mechanika, což mohla, ale to já hovno zjistim.
Dále mi kamarád řekl, že kelly nemá moc velkou kvalitu zboží a jsou to někdy druhovýroby a tedy je i dost možné, že jsou nekvalitní, ale za ty jeho údajně stejné kvalitní vysolím 2x víc.
Někdo nějaký návrh řešení?
Jestli se sesoustružením máte dobré zkušenosti a zda demontáž a opětovná správná montáž to může spravit?
Nebo nápad jak to poslat na reklamaci aby byla úspěšná?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

20.12 2016 14:14


No po 5 tis km se zřejmě spíš zkroutili než nepravidelně opotřebovali. Stočení jim nepomůže pokroutěj se znova.
Začal bych go třmenama a výměnou předních nábojů. Po té nechal změřit házivost nábojů a namontoval kotouče a změřil házivost kotoučů.
Úspěšnou reklamaci ti nikdo nezaručí.To by musel odborný servis potvrdit správnou montáž.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.12 2016 14:45


acek: A co reknes na toto.Okta 1 TDI*..nove naboje,loziska,brzdice,silenty v ramenech,tlumice.Montovano mnou a stejne co nasadim,tak do 5 tis.km kope do volantu.Zavodnik nejsem,prehrati nepripada v uvahu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.12 2016 14:50


sadepa: Najdi servis,kde umeji stocit kotouce primo na aute.Dale zrepasuj brzdice-gumicky pistku i vodici gumy brzdice.Ale jen ATE materialem a vodici cepy namaznout mazivem k tomu urcenym,bo spousta mechosu je nemaze a to je chyba.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

22.12 2016 14:51


A meril jsi hazivost?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

24.12 2016 16:40


Hazivost jsem jeste nemeril, protoze to nema kazdy servis. Snazil jsem to zkusit zaridit v nesutorizovanych servisech, ale asi me to nemine a urcite to chci proverit pred zakoupenim novych.
DAM* kazdopadne ty Ate reklamovat, a koupim si Zimmermany, jenze se chci zeptat, jestli musim poridit aj nove desticky? Tyto co tam mam ATE, maji cca 6tis (stejne jak kotouce).
nahoru

sponzor





24.12 2016 16:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

24.12 2016 16:53


Trosku me udivuje ze nikdo nemyslite na zadni brzdy. Byva to 99% duvod skroucenych predku. Pokud neni zadni naprava 100% odnese to predek. Jestli jsou předky nejake slabsi druhovyroby tak je to hned... Jinak AT nejsou spatne,ale proti kotouci ktery je urceny k montazi v prvovyrobe auta nebo ND original jsou podstatne bidnejsi.Sam AT jezdim,ale s origo kotouci nelze srovnat,jak do životnosti tak brzdneho ucinku. Origo jsou na moji starenku cenovy prepych.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

24.12 2016 18:01


Mam komplet vsechny kotouce i desticky ATE ATE a proste se zkroutily potvory i po zajeti.... ale tedka jsem si uvedomil, ze klepani do volantu zacalo tesne po tom, co mi mechanik vymenil brzdivou kapalinu. Je to asi blbost, ale nemuze to mit nejakou spojitost?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.12 2016 23:04


ja netusim, co to kupujete... ja mam sice vzadu obude ATE PD 256mm s platnickami ATE a pohoda.. vpredu mam EBC a tiez pohoda.. kamarat predok 312 ATE PD, zadok ATE PD 256 na Leon Cupra 4 nachovany na 160kw.. dalsi kamarat na A6 C5 96kw predok aj zadok ATE PD a spokojnost maximalna. Dalsi A4 Avant 2.7 TDI* 132kw, predok vrtane ATE + zadok ATE a pohoda.. na kazdych kotucoch je 30 000km a viac a ziadne zvlnenie... a ked treba, tak dupeme na brzdy zo 130 na 0 ked skoci zver pred auto rano...

jedna vec je zabehnutie kotucov.. dalsia vec, je vychladenie kotucov po prudkom brzdeni, dalsia vec je pevnost prednej napravy (staci jeden nacaty alebo vytrieskany cap na naprave a uz to bude triast) a uplne najpodstatnejsia vec je samotna instalacia... 75% ludi neocist plochu naboja, kde dosada kotuc.. ja osobne to robim bruskou a drotenym kotucom do leskla a potom grafitova vazelina alebo medena pasta.. staci tam uplne malinka necistota a uz to bude hadzat...

sadepa
a ja by som nic nereklamoval. v prvom rade to treba dat na NC stroj a skutocne indikatorom zmerat, ci su zvlnene.. a reklamaciu ti na 95% neuznaju a to ti garantujem, lebo tych 95% je zle zabehnutie, zle dochladenie, chyba pri instalacii alebo poskodeny cap... a ku eklamacke potrebujes fakturu o odbornej montazi, inak mozes na reklamaciu zabudnut...

a myslis, ze Zimmermannom nieco vyriesis? budu ti robit presne to iste lebo Zimmermann a ATE su kvalitovo velmi podobne a poznam ludi, ktori vedia zvlnit aj svoj vlastny rozum, nie to nejake kotuce...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.12 2016 23:35


NOVON (22.12 2016 14:45) orig :
acek: A co reknes na toto.Okta 1 TDI*..nove naboje,loziska,brzdice,silenty v ramenech,tlumice.Montovano mnou a stejne co nasadim,tak do 5 tis.km kope do volantu.Zavodnik nejsem,prehrati nepripada v uvahu.
u octavek byl ohledne toho problem se silentblokama napravnice
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

26.12 2016 13:07


Advik990 (Út, 20.12, 2016 7:48) orig :
Za druhé, a to býva snad ještě častější je špatná montáž. Například namazané styčné plochy náboje a kotouče měděným spreje. Takový kotouč když prý přijde na reklamaci a jsou na něm zbytky měděné vazelíny, tak se tím nikdo ani dál nezabývá...


proč když je to od měděne pasty tak neuznaji reklamaci, ja osobně vždycky naboj oleštim dratěnym kartačem a střiknu měděnou pastou at se nezapeče. sice jsem zatim žadnou reklamaci ohledně brzd neřešil ale nejde mi do hlavy jaky by to mělo mit na kotouč vliv?

jinak co se tyče ATEček tak jsem je taky parkrat měl a nebyl s nima problem
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

26.12 2016 13:27


kubis: a co mas za rozmer tech kotoucu? Treba ty 280kove se kroutej jedna radost.
Ja si brzdy menim sam a zadne pasty a mazatka krom vodicich cepu nemazu. A brzdy jsou ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

26.12 2016 13:33


Bentley (Po, 26.12, 2016 13:27) orig :
kubis: a co mas za rozmer tech kotoucu? Treba ty 280kove se kroutej jedna radost.
Ja si brzdy menim sam a zadne pasty a mazatka krom vodicich cepu nemazu. A brzdy jsou ok.


vždy klasicky rozměr coje origo, ale mam na mysli na jinych autech na A3 budu měnit teprve na jaro
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

26.12 2016 14:05


NOVON (22.12 2016 14:45) orig :
acek: A co reknes na toto.Okta 1 TDI*..nove naboje,loziska,brzdice,silenty v ramenech,tlumice.Montovano mnou a stejne co nasadim,tak do 5 tis.km kope do volantu.Zavodnik nejsem,prehrati nepripada v uvahu.


Měl jsem Octu 1 facelif TDI* a kotouče BOSCH 280x22 vydrželi 60tis bez zvlnění a bez vybrací do volantu. Jezdím docela dost svižně a přehřál jsem je několikrát. Žádnej problém. Před smrtí jsem je vyhodil a nandal tam MAYLE. Rozdíl jsem nezaznamenal. Brzdilo to dobře a po 2000km to teprv začalo brzdit. Nutno dodat že jsem tam dělal nový plný silentbloky Lemforder,čepy a spojovačky a samosebou geometrie.
Nikdy žádnej problém a 80000km jsem na octávce dal bez řešení brzd.
Přijde mi to že je to 50/50.
Nutno podotknout ještě jednu důležitou věc!!!!!!! Zkontrolovat Účinost zadních brzd! Pokud nebrzdí tak jak mají,předky pošlete do věčnejch lovišť i po zmíněných 5000km!!!!!
nahoru

sponzor





26.12 2016 14:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

26.12 2016 14:14


Pan psal ze vymenil i zadek ne? Jinak pravda je ze kdyz je zadek v prdeli tak to vse odsere predek nadmernym zatezovanim. Ikdyz zadek toho moc nepobira.
Jen nejak nevidim spojitost ve vycvachtanych silacich a zvlneni kotoucu. Prece kotouce jsou s brzdovym trmenem jedna soustava. Hledal bych problem v trmenech, aby volne jezdil pistek i protikus na valeckach. Kdyz to bude kousle tal to bude vic zahrivat 1 stranu a ke zvlneni muze dojit tim.
Nebo krive osazene desky - spatne ocistene dosedaci plosky, pak to lokalne prehriva jen cast obvodu kotoucu...
Tezko rict takhle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

26.12 2016 14:27


Ty kotouče musí něco vydržet. Chce to hodinky a zjistit co náboje. Pokud je tam házivost pryč s nima a nové nebo jiné!
Ten kotouč je velkej a nějaká stovka udělá ve finíle desetiny.
Dělal jsem to na autech několikrát a ve většině případů jsem dělal i nápravu! Chce to udělat komplet silentbloky i stabilizátor,spojovačky,čepy a geometrii.
Otestovat jak brzdí zadek,mužou hůř brzdit i třmeny na zadku. Taky jsem je viděl přidřený.
Chce to jít postupňě.
Jinak co jsem slyšel tak na O1 se reklamace špatně uplatňuje.
Já jsem měl šťestí na dobrej kus.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 262 | Témat: 2

26.12 2016 14:43


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

26.12 2016 14:47


Na Subaru mi odesly kotouce po 500 km. Pri jine kontrole se dokonce v servisu smali ze snad ani nebrzdim. Po dalsich 250 kotouce ko. Reklamace vyrobcem uznana, dle servisu se to deje celkem casto. Nastesti byly zachovany kontrolni body ktere povrdily ze nebyly prehraty, takze kus za kus.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

27.12 2016 19:35


Nevite prosim Vas nekdo kde se da v okoli jiznich cech (jindrichuv hradec, ceske budejovice) zmerit hazivost naboju a kotoucu? Obvolal jsem nekolik servisu (krom autorizovanych) a nikdo to pry nikdy nedelal. Chci tim predejit zkrouceni novych kotoucu. Diky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

27.12 2016 19:39


Pujč si od nějakýho strojařa hodinky a změříš si to sám a nebo někomu řekni kdo dělá na nějaké mašině,obrábí atd. Nic na tom není!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

28.12 2016 17:14


NOVON (Čt, 22.12, 2016 14:45) orig :
acek: A co reknes na toto.Okta 1 TDI*..nove naboje,loziska,brzdice,silenty v ramenech,tlumice.Montovano mnou a stejne co nasadim,tak do 5 tis.km kope do volantu.Zavodnik nejsem,prehrati nepripada v uvahu.


Doporučuji přečíst toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

29.12 2016 16:50


Byl jsem zjistit hazivost naboju, kde mi to uchylkometrem premeril a byla uplne minimalni, az pry skoro zadna. Na kotoucich ATE byla dost. Proto jsem se rozhodl, ze zainvestuji, koupim kotouce zimmermany vrtane a tyto poslu pánům technikům na reklamaci. Jestli vyjde reklamace a vymeni za nove, budu je moct nekomu prodat. Pokud to nevyjde, tak je necham liznout a bud prodam nebo necham zalozni.
nahoru

sponzor





29.12 2016 16:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

29.12 2016 17:26


sadepa (29.12 2016 16:50) orig :
Byl jsem zjistit hazivost naboju, kde mi to uchylkometrem premeril a byla uplne minimalni, az pry skoro zadna. Na kotoucich ATE byla dost. Proto jsem se rozhodl, ze zainvestuji, koupim kotouce zimmermany vrtane a tyto poslu pánům technikům na reklamaci. Jestli vyjde reklamace a vymeni za nove, budu je moct nekomu prodat. Pokud to nevyjde, tak je necham liznout a bud prodam nebo necham zalozni.


ty vrtané Zimmermanny jsem kupoval dopředu taky, včetně těch "keramických" destiček od ATE. Největší tragedie, kterou jsem na auto dal. Brzdilo to stejně, vadlo to stejně, díry začnou pomalu reznout ven a začnou obrušovat destičky, vyjezdí se pruhy a můžeš to po roce vyhodit škoda peněz
Naposledy upravil Ezio dne 29.12 2016 17:28, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

29.12 2016 17:27


Zrovna vrtaný Zimmermany jsou úplně na h... Přesně jak píše Ezio a nepočítám zkroucení se po doslova pár tisíc km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

29.12 2016 18:59


Tak to auto asi prodam a koupim si kartick na mhd, protozr co tak ctu, tak vse se krouti :-/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.12 2016 19:07


Nebo kup origa a ja ti poladim slevu. Vetsi slevu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

29.12 2016 19:29


Ja uz kupuju brzdy jenom origa. Vse ostatni bylo vice nebo mene k prdu a laborace, co kolik vydrzi a nebude hazet stala vic, nez origa.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

29.12 2016 20:02


Jak pisete, tak jsem nad tim taky nejakou chvili premyslel, ale kvuli vzhledu origa pro me nebyly atraktivni, jenze co vsude ctu + tady, tak bremba, ate (sam vim), zimmermany se krouti jak zenska u tyce...
A origa, ty se vetsinou meni protoze maji zivotnost za sebou jinav Belmondo, psal jsem ti na Fb
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email