Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 459 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 452
Uživatelů: 7
Celkem: 459

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.6. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 10

19.12 2016 22:27


zdravim,mam audi a8 3.3tdi rv 2001. mam mensi problem. mam nieco stvrt nadrze dojazd okolo 250km a stal som na takom briezku kopcom dole skoro hodinu a po nastartovani mi rucicka na ukazovateli je uplne na spodku a dojazd ukazuje 0km. viete mi pomoct? presiel som uz aj okolo 60km a problem mi pretrvava. vdaka za pomoc.
nahoru

sponzor





19.12 2016 22:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2009
Příspěvků: 99 | Témat: 12

19.12 2016 23:39


To je normální, měl jsem to samé. Asi je tam nějaká přepážka v nádrži nebo jak to nazvat. Když máš málo paliva a postavíš to z kopce, jakoby se nafta někam přelije a plovák je na suchu. Nespraví se to ani když pak jezdíš, zůstane to na 0 a ty nevíš kolik máš vlastně dojezd. Nezbývá než mít furt plnou
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

20.12 2016 1:00


To je kravina co pise bobr. Sudiac z A6 4F, predpokladame, ze na A8 D3 bude nadrz velmi podobna. Nadrz je pod zadnym sedadlom a po celej sirke, v strede je mierne vyvysena, tusim tam ide dole vyfuk a este nieco. To vyvysenie je mozno 4 centi v nadrzi. V nadrzi na pravej aj lavej strane (lava je strana vodic) su plavaky. Vpravo za spolujazdcom je hlavny plavak, tej je s palivovym cerpadlom a odtial ide nafta dalej. Vlavo je taky vedlajsi plavak, je podstatne jednoduchci, ale aj tento plavak ma potenciometer a plavacik, ktory signalizuje stav paliva. Okrem toho je spravene precerpavanie a tak z lavej casti nadrzi sa palivo precerpava do pravej casti nadrze, odtial je tahane dalej. Takze aj ked stoji auto naklonene na obrubniku a mas trosku nafty, tak po kluciku v zapalovani pocut cerpadla, peichadza k precerpavaniu paliva z kavej casti do pravej a potom v pravej casti taha cerpadlo palivo.

Obcas sa stalo, ze sa pretrhol kablik, odisiel potenciometer alebo nastala daka chyba na plavaku, aj ked za tam nema moc co pokazit. Plavaky sa na Allegre predavali, treba za pozriet. Oprava zlozita nie je, veko nadrze je utiahnute az na dakych 160Nm a teda je utiahnute viac ako elektron na aute. Veko ma vlastne tesnenie, je dobre ho po manipulacii vymenit, inak pri plnom natankovani a kolisani paliva v nadrzi moze cez tesnenie malicko pretekat, sice palivo pretecie odkvapom, ale zapach c aute bude urcite. Ak by si plavak menil, tak pozor! Treba ho presne nasadit, pretoze na jednom mieste sa moze v garazi trosku zasekavat. Tusim je na nom mala sipka a ta sipka je aj na samotnej nadrzi, musi to pekne sadnut ku sebe a potiadne dotiahnut. Uvilnit veko a aj dotiahnut je dobre robit specialnym klucom, v najhorsom to ide spravit aj klepanim do toho velkym srobovakom a kladivom, ale tomu sa radsej vyhnut.

Treba sa pozriet aj cez diagnostiku na to, VAG ukazuje hodnoty oboch plavakov, da sa pozriet lavy, aj pravy, aj spolu. Podla toho ukazuje hodnotu nafty, da sa spravit aj kalibracia.

Moj tip je, ze ti odislo bud cerpadlo na precerpavanie a ked mas malo paliva a stojis sikmo, pretecie ti vlavo. Alebo to odisiel pravy hlavny plavak s cerpadlom.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

20.12 2016 1:02


Aha, teraz vidim, ze pises o D2. Tak potom je moj prispevok zrejme bezpredmetny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2009
Příspěvků: 99 | Témat: 12

20.12 2016 1:06


no vidíš, kdybys lépe četla, mohla sis ušetřit 22 řádků . . .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

20.12 2016 10:56


fifko18:
Byl bych v klidu, dotankuj plnou, to se srovná.
Jinak nádrž je dvoudílná, dvě čerpadla v nádrži, jedno na motoru, v nádrži přečerpávací a podávací, na motoru vysokotlaké, žádné velké tajemství...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

20.12 2016 11:04


22 riadkov, ktore ta aspon poucili o tom ako to funguje. Aspon si mudrejsi a nebudes pusat, ze je to normalne, lebo to normalne urcite nie je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.6. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 10

20.12 2016 19:43


dakujem vsetkym za prispevky.dnes som tam prskol za 30e a uz sa rucicka pohla taktiez uz aj dojazd ukazuje..
nahoru

sponzor





20.12 2016 19:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

21.12 2016 2:38


secretario: Hele,já mám podávací pod prahem na pravé straně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

21.12 2016 9:30


banditos:
JJ, tak je to přesně, já to bral pro představu jako že to patří k nádrži...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 1

27.12 2016 16:18


To stejný u mě na D2.Když stojím delší dobu z kopce, tak šťávometr padne dolů a jedu skoro se sevřenýma půlkama jestli vůbec dojedu k nejbližší benzince.Naposledy se mi to stalo teď na Audi srazu jak jsem ji nechal stát cca 2 hodiny na té horní louce mezi chatkama čumákem k hospodě.Když se mi to stane, tak natankuju co nejdřív aspoň 15l benzínu a všechno zase funguje jako dřív včetně dopočítání "očekávanýho dojezdu".Normální věc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.6. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 10

27.12 2016 18:52


dik.. je to tak ESosma. uz som sa zlakom ci nie je plavak v hajzlu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email