Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 411 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 410
Uživatelů: 1
Celkem: 411

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

27.11 2016 22:23


Pořídil jsem další B3 z roku 87, motor JN 66kw, KE-J. Nepojízdnou, od uživatele panka.
Vyčistil nádrž, vyměnil zcela neprůchodné oba filtry, dal úplné nové čerpadlo (6 bar), původní, také nové mělo jen 4 bary. Po dlouhém přemlouvání motor naskočil a běžel na dva a pak tři válce.
Svíčky černé, mokré. Dvě měly prasklý porcelán a dvě každá úplně jiná. Svíčky jsem vyměnil. Motor běžel na 4 válce. Studený dnes chytnul na otočku a po dvou třech vteřinách chcíp. Poté nechtěl naskočit ani po dlouhém startování. Baterie nová, točí výborně, jiskry normální.

Napadlo mne čerpadlo a tlak paliva, vyndal jsem relé (65) a propojil. Čerpadlo natlakovalo a motor záhy naskočil a běžel normálně. Čerpadlo ale občas změnilo zvuk a jakoby v něm zavrzalo. Vrátil jsem relé a motor běžel dál. Čerpadlo má ale chvílemi divný vrzavý zvuk.
Po zapnutí zapalování čerpadlo neběží, teprve při startování. Nevím jestli to tak má být.
nahoru

sponzor





27.11 2016 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

28.11 2016 21:46


nema, po zapnuti zapalovania by sa cerpadlo malo na chvilu (cca 2-3 sek.) spustit.

65 mi ani nepride spravne cislo cerpadla. ma na sebe konektor na vlozenie poistky? niekto tam mozno dobastlil nejake ine rele, pretoze mu stare rele odislo a dat 1000 CZK za nove mu prislo vela, ked obycajne sa da kupit asi za 50 korun.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

28.11 2016 22:25


relátko nemá pojistku, ale pět kontaktů má a označení VW/0000, 321906059H. Dal jsem na zkoušku obyčejné spínací relé a čerpadlo jede po zapnutí zapalování a motor naskočí ihned a normálně běhá. S tímto relé ale nechce naskočit a když se to povede, tak běží jakoby bez benzínu, tedy asi přerušuje proud do čerpadla.
Ještě mne napadlo, jestli mezi ŘJ a relé není přerušeno spojení na ten malinký pin relé.
Podle schematu, co je na relé, by měla na něj ze ŘJ jít kostra a ta spínat obvod, který teprve ukostřuje cívku výkonových kontaktů pro čerpadlo. Tím relé vlastně ovládá. Aspoňsi tak myslím. Ale bojím se na ten malinký pin napojit zkoušečku, aby se velkým odběrem něco v ŘJ nepokazilo.
U PM motoru se čerpadlo rozběhne a vypne před startem, ale tady fakt nevím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.11 2016 10:15


je to jednoduche. vytiahni si z patice rele pomocny skratovaci vodic a ten pripoj na voltmeter. meraj napatie zo siloveho pinu k cerpadlu (to bude ekvivalentne meraniu na svorkach cerpadla), ci tam je napatie blizke napatiu baterie. a meraj napatie na ovladacom pine. ak ho RJ ukostruje, mal by si tam namerat napatie blizke 0V (ak tam privadza 12V, tak by tam malo byt napatie blizke 12V). ak ti to napatie na ovladacom pine bude plavat, tak je chyba v RJ alebo v kabelazi. ak nebude, bude zrejme problem v rele samotnom (co by ma neprekvapilo).

ak ti tam funguje obycajne rele, tak sa divim, ze RJ ten pin ma ukostrit. skor by som cakal, ze tam privedie 12V, aby sa nahodnym skratom na kostru to rele nespustilo.

pri hratkach s pomocnym skratovacim vodicom pozor na vyvolanie nahodneho elektrickeho skratu!

edit: v oboch pripadoch sa mera pin voci kostre.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

29.11 2016 13:17


ok děkuji, rozumím tomu. Jdu na to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

30.11 2016 22:51


Proměřeno, v patici jsem naměřil:
1. velký pin (30): 12,8V stálé
2. velký pin: 0V spínaný + k čerpadlu
3. střední pin (15): 12,6V po zapnutí zapalování
4. střední pin (31): OV ukostření pro relé
5. malý pin (1): 12,5V po zapnutí zapalování, při startu napětí kolísá a při běhu motoru rovněž, řekl bych v rytmu otáček motoru.
Čerpadlo jsem sepnul propojkou velkých pinů v patici.
Vyzkoušel jsem relé z mého motoru PM, je jiné, s pojistkou, více pinů, ale beze změny, po zapnutí zapalování čerpadlo neběží.
Jiné, 5 pinové zatím nemám.

Změřil jsem tlaky benzínu, do regulátoru nejméně 6,5 bar (manometr jen do 6 bar), do 5. vstřiku 5,4 baru, pokles tlaku záhy po vypnutí čerpadla na 3 bary, po dalších 30 min pokles na 2,8 barů.

Nefungující 5. vstřik, cívečka normálně cvaká, ale vstřik jen občas malinko stříkne, někdy jen ukápne, je ucpaný, z druhé strany jej lze po sepnutí mírně profouknout. Ten zatím nevím jak rozebrat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.12 2016 11:00


tak vies, ze cerpadlom ani rele to nebude a najskor je to problem kablovacky, alebo RJ samotnej.

ten pokles tlaku bude asi vadny regulator tlaku, alebo nejaka spatna klapka mozno pri cerpadle.

piaty vstrek by som nerozoberal ale cistil by som ho chemicky. kup si nejaku prisadu do benzinu, napr. VIF. naried ho v brutalnej koncentracii (5-6x to, co sa odporuca na etikete) a skus to tym vstrekom prehnat. tento je otvarany solenoidom, takze mas sancu to pretlacit aj slabsim, ako 6 barovym zdrojom tlaku. ked tomu DAS* cas, tak povoli. je mozne,ze ho bude treba premyt reverznym tokom, aby si dostal spinu nasadanu na sitku, ktore by malo byt vovnutri vstreku, kam sa nedostanes.

ak s tym budes mat nejaky uspech, tak daj vediet. viem, ze dieselove vstreky takto cistit ide, ale s benzinovymi z jetronicu som to este neskusal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

01.12 2016 14:36


Vyzkouším čistit, dám určitě vědět.
nahoru

sponzor





01.12 2016 14:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

01.12 2016 19:13


Vymontoval jsem 5. vstřik, upnul do svěráku a připojil kus hadice střídavě na obě strany. Do hadice lil odrezovač a tlačil vzduch kompresorem. Zároveň jsem připojil vstřik na baterii a rychle zapínal a vypínal vstřik. Po dvou hodinách obracení vstřiku a proplachování odrezovačem, když konečně normálně rozprašoval, jsem ho propláchl vodou, potom lihem a nakonec benzínem na motoru. Stříká dobře a nekape, zatím.

Vyčistil jsem odrezovačem takto již trubky pod autem, holendry, přůtokové šrouby, hadice ke vstřikům, zásobník tlaku a regulátor. Na rozdělovač a trysky jsem si ale zatím netroufnul. Tenhle 5. vstřik je první tryska, zítra zkusím i normální trysky, mám jich pár navíc.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

04.12 2016 18:58


tie by som v priamom smere takto neprefukoval. mnoho zdrojov pise, ze ich ide niecim mechanicky otvorit a prefuknut v spatnom smere ale este som nestudoval, ako sa to robi. ak by si uvolnil hrzdu z tela vstrekovaca, moze skoncit v sitku a vstreky budu aj tak pripchate. preto sa vseobecne uvadza, ze vstreky, ktore su upchate su neopravitelne (kedze tam nie je ziadna cievka, ktora by ho otvorila aby sa dal preplachnut zaverne).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

04.12 2016 21:19


no právě, to samé mi řekl majitel těch trysek, že jsou uvnitř asi rezem ucpané. Je tedy potřeba se zbavit tej hrdze. Vstřiky jsem dostal jako zcela ucpané, vyřazené. Některé byly i na ultrazvuku a některé vypadaly, že ležely někde pod stromem. Tak nebylo co moc pokazit.

Natlačil jsem do nich odrezovač a z 11 trysek jedna chvílemi nějak rozstřikovala, tři jen ukáply a další se jen orosily. Nechal jsem je pod tlakem a ponořené asi 10 min a lázeň ohříval. Potom tlakem zkoušel a znovu máčel. Po 3 hodinách postupně 9 trysek začalo rozstřikovat, dvě jen kapou. Kolik stříkají jsem neměřil, to je věc druhá, ale pročistily se, to ano. Tak zkusím jednu rozporcovat a uvidím snad, v čem je problém.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email