Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 364 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 363
Uživatelů: 1
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.11 2016 10:27


Zdravim,

nedavno sem si privezl noveho mazlika z Nemecka v podobe A3 2.0 TDI* PD 125kw (BMN), 2008, Sline
bohuzel sem zjistil, ze auto netahne, jak by melo...
auto je do nejakych 2500rpm na diesel celkem mrtve a chova se jako atmosfericky benzin...
nikde zadny turboefekt, zadny kopanec, plynule zvysovani zatahu az do omezovace...
ten spickovy vykon tam mozna je, ale chybi kroutak naspodu...
jelikoz piskalo Turbo*, nechal sem ho hned repasovat... vykon se zvedl jen lehce, zatah naspodu nikoliv, tak sem vymenil vahu vzduhu... mel sem pocit, ze zatah se od spodu mirme zlepsil, ale porad to neni ono... dneska sem si nechal zkontrolovat EGR*, prej je jak novy... diagnostika zadny problem nehlasi...
nenapada nekoho, co by to jeste mohlo byt? musi to byt urcite nejaka kravina... jinak by to dle me netahlo dobre v tech vyssich otackach...
pripadne muze nekdo doporucit servis, idealne okoli Brno Jih, Brno Vychod, kde tomu opravdu rozumi... nechci zadne vymenare dilu, kt funguji metodou zkusime vymenit tady toto za 10 000,- a pak uvidime... co dalsiho tam jeste vymenime... ))

Marek
nahoru

sponzor





03.11 2016 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

03.11 2016 10:59


Skontroluj priechodnost vyfuku. Moze byt zapchaty kat, koncovy tlmic, DPF* pokial ho mas..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.11 2016 11:07


Resim to same uz asi rok a furt jede auto plnej vykon od 2300ot
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.11 2016 11:19


to s tim vyfukem neni spatny napad... ten nikdo nekontroloval...
ale tahlo by to dobre, ve vysokych otackach, tak jako to tahne ted, kdyby to bylo ucpane?

no to je pozitivni zprava, ze to resis uz rok bezuspesne...
ty mas ten stejny motor? a co vsechno uz si na aute uz delal?

zkousel sem i zmenu mapy na jednotce a vysledek stejny... dole mrtve, ve vyssich otackach to vykon pridalo...

prijde me, ze to musi byt neco kolem turba, nekde unika tlak nebo je nekde protitlak... bohuzel ale nejsem zadny odbornik pres auta a ani kolem sebe nemam zadneho specialistu na to, tak tezce tapu...

auto uz bylo ve trech servisech...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.11 2016 11:47


Ja zkousel uz vsechno manzelka ma taky bmn a kamos ma ten samej motor tak jsem si vse odnej popucoval od n75 a po klapky cidla vsechno motor byl venku rozvody atd vsechno v poradku a motor furt napicu uz jsem to vzdal to je jak kdybych se honil za vlastnim ocasem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

14.11 2016 12:18


Tak to ne paráda .ja jdu na n75 teda. Jinak. Turbo* po repasi. Rozvody. Vstřiky mají asi 40 000.po n75 jdu na DPF*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

16.11 2016 10:45


Tak konecne vyreseno...
Tak jen pro info...
problem byl na platsovem sani...
zaseknute vyrive klapky...
vymeneno za kovove sani, tak snad uz bude klid...
zaber uz zacina pod 2000rpm a myslim, ze to pridalo par koniku i ve vyssich otackach...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.11 2016 11:02


to si klikař to jsem taky měnil a nic tak at slouží
nahoru

sponzor





16.11 2016 11:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

16.11 2016 11:17


taky uz sem to chtel vzdat...
mel sem auto ve dvou servisech, oba si nauctovali 1000 za diagnostiku... a hovno z toho...
az 3. servis, kt uz sem vybiral pecliveji, to odhalil...
narozdil od dvou prechozich, vedeli, jak postupovat a nebali se to kuchnout...
oba servisy, kt to nezvladli, se ohaneli autorizovanym servisem, ruznyma certifikatama... zakazku se mnou resil kravatak a vyplnovali sme x ruznych papiru...

3. servis stara spinava garaz, nedostal sem k tomu ani zadny papir, ale borec proste vedel, co ma delat a to je dle me dulezitejsi jak kravatak s nachystanou kavickou...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2012
Příspěvků: 55 | Témat: 13

18.12 2016 20:16


A kde ti to teda opravily?
Jakej servis?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email