Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 457 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 454
Uživatelů: 3
Celkem: 457

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.12 2016 12:31


Rakyoky nevím ktery o kroužek aretačního šroubu myslíš na tom čerpadle ....
nahoru

sponzor





03.12 2016 12:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.12 2016 14:22


Raptile: To jsem reagoval na od OJE o tom zavzdušňování. Aretační šroub je z levého boku čerpadla ( myšleno ve směru jízdy), hlava torx, pod ním plíšek ve tvaru šipky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

03.12 2016 14:28


rakyroky: diky za tip, len sa kus bojim kombinacie slov odkrutit aretacnu skrutku
Nic sa nerozhodi v cerpadle ked ju odkrutim?
Alebo inak, coho sa vyslovne nemam chytat aby som nerozhodil cerpadlo. Mam predsa voci nemu respekt.
Moj stav je ze privod do cerpadla je zaskrteny medzi filtrom a cerpadlom, a takisto aj tenke prepadove hadicky od vstrekov na prirubu cerpadla. Na prepade z cerpadla je podtlakova pumpicka a ked ju stlacim tak sa bez problemov nafukne. Takze su len 2 moznosti. Bud to nasava vzduch cez cerpadlo alebo cez hadice. (gulickovy ventil je novy) s tym ze hadice su opticky ok.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.12 2016 14:54


OJE: Neboj, nic se nestane, když tenhle šroub povolíš a vyměníš na něm ten ókroužek. Jen si dej pozor na ten plíšek pod ním, jak jsem psal, docela mě to vytrestalo.


Ten šroub je 393, ókroužek 392 a ten plech ve tvaru šipky 394. Původní v čerpadle je černý, ale přímo v Boschi mi dali originál zelený, který vypadá z mnohem kvalitnějšího materiálu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.12 2016 15:45


A s mojim problémem si nikdo neví rady? :-/

Ještě jednou jsem nastavil čerpadlo pomoci přípravku a udělal video... prvních par startu mu trvalo než chytl ale pak jakoštakoš držel.
Nevíte co je v group 19 ukazuje to nějake nesmysly viz video
Děkují všem co se nato budou ochotni kouknout


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

03.12 2016 18:20


No mas to komplet nejake dodrbane, ved ti to vobec nereaguje, otacky divno skacu, duty cycle sa pri testovani vobec nemeni - reaguje ten predvstrek vobec, ak pootocis remenicu cerpadla? Mas automat ci manual? Nemas ulomeny jeden z kolikov na hydromenici, pokial mas automat? Skus nastartovat a odpojit snimac otacok na motore, cerpadlo ma svoj a bude fungovat aj bez toho na motore, ci sa nieco nezmeni. Idealne by bolo mat dalsie cerpadlo na diely, aby sa dal prehodit napriklad snimac otacok, ci nie je posahany aj ten. Vsetko musi fungovat v prvom rade elektronicky, darmo sa budes snazit riesit mechanicke veci, ked elektronika nie je OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.12 2016 19:06


No při pootočeni řemenice reaguje bud to ma traktorovější zvuk nebo to hned chcipne že to vubec nedrží otáčky. vice nebo méně dymí. Mám automat a kolik na hydroměniči ani nevím kde je.... a ten snimač otaček motora sem zkoušel odpojit skačou otačky motora nahoru a dolu viz video. zkoušel jsem to jak zachodu odpojit tak ji při vyp zapalovani a chove se to stejně otačky litaj nahoru a dolu nahoru a dolu....

Další čerpadlo no to bych taky rad měl ale při těch financich co stoji tak starší nema cenu pač bych chybu ani nemusel pak najit vubec a repasovane stoji celkem dost :-/ Když koupim čerpadlo nezbydou prachy na další věci kdyby byly pokažene a kupovat něco když nevím 100% že to je ono :-/ to fakt nechci račí budu dále hledat....


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

03.12 2016 21:15


A chybu riadiaceho vstrekovaca ti nepise? Ma jeho cievka okolo 100 Ohmov? Je na tretom valci? Nemoze byt proste aktualny predvstrek 0 stupnov a nehybat sa, to je blbost, nieco tam musi byt zle, toto treba opravit najskor, aby zacalo ukazovat realny predvstrek VS pozadovany, potom sa mozes pohnut dalej. Na hydromenici je 6 kolikov v rozostupe 60', tie su snimane indukcnym snimacom na motore. V cerpadle je hallov snimac a ma 4 piny, ten snima polohu rotora cerpadla uplne presne, tych zubkov je tam kvantum.
Inak fyzicky mozes funkcnost predvstreku na cerpadle otestovat tak, ze odpojis ten elmg. riadiaci ventil a budes ho otvarat 12V, mozno nakoniec chyba vobec nebude v nom.
nahoru

sponzor





03.12 2016 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.12 2016 22:22


Dobrá zítra vyzkoušim všechno možne co bude v mých silach jinak ten řidici vstřikovač jsem měřil jako prvni měl 102 ohmu ale změřim ještě raz pro jistotu. V čerpadle maš pravdu je plno zoubku a jsou v pořádku. Co se tyče hydroměniče je způsob jak bych zjistil že neni žádny ulomeny? Pokud se nepletu tak abych se dostal k hydroměniči musel bych motor nadzvednou a převodovku posunout do zadu což je hodně prace :-/ a auto nemam na zvedaku ani kanale ((

Ten el.mag ventil nevadi jak uněj zaměnim polarytu nespalim ho? Jelikož nevím ktery je plus a ktery minus zkoušel jsem ho proměřit a mezi oba draty mi měřak neukazal nic ale když jsem připojil měřak mezi jeden drat a kostru ukozovalo to 14v jen ted nevim jeslti + nebo - a natom druhem dratu při takjistem měřeni mi to ukazalo 14v takjisto takže možna bude chyba tam co?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

04.12 2016 13:08


Tak dnes jsem změřil znova ten řidici vstřik měl 95 ohmu při zimnem motoru jak se zahřal měl 107 ohmu zkoušel jsem ho za chodu motora odpojit a nic se nezměnilo vubec nic se nestalo..... Potom jsem zkoušel odpojit ten elmag ventil co ovlada pístek v čerpadle a řidici jednotka čerpadla dává 14V do elmag ventila takže doněj elektřina jde tak jsem vzal vytahl čerpadlo vyndal elmag ventil a krasně chodi takže ten je taky dobrý. jěště zkusim ovladat ručně ten elmag ventil za chodu mototra jeslti bude nějaka změna....jěště nějaky nápad? Jak zkontroluju jestli je halluv snimač dobrý bez osciloskopu asi těžce co?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.12 2016 17:08


Neber to špatně ale již měsíc to opravuješ po internetu,já vim že je to posl dobou dost v módě ale....Kdybys to čerpadlo vyndal z auta (hodina demontáž) dal oopravit do Bosche a dal zpet do auta (hodina) mam pocit že bys tak cca 3 týdny už jezdil....nějak tohle nedovedu pochopit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

04.12 2016 17:23


No a co když bude čerpadlo dobré tak prachy budou v kanálé, zkusím sehnat někoho a nahodit to čerpadlo na jiné auto at mam jistotu že to je tím...Spíš už řeším jestli to je čerpadlo nebo né, a pokud to bude čerpadlo s radosti ho pošlu na repas ať zase par tisic km jezdi v pohodě.....ale chci mít jistotu protože pak by mi už další peníze nezbyly na další opravy.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.12 2016 17:30


Ale žádný peníze v kanále proboha odvez to tam at ho zkontrolují a dají na test.Pokud budou špatné jen nejaké mech komponenty tak je vymění odtočí ho na stolici a hotovo jezdíš.Upřímně ale mít 2.5 TDI* a nemít peníze na tyhle uplně bežné veci o kterých ví celý svět je dost sebevražda.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

04.12 2016 18:34


Na zmeranie signalu zo snimaca otacok motora staci osciloskop, netreba ziadnu prevodovku vyberat, hned by bol poznat vynechavajuci impulz. Cievka nema polaritu, je to proste cievka, je fuk ako ju zapojis, a musi do nej z PSG ist sirkovo-impulzne modulovany signal, tu sirku udava to DUTY CYCLE. Ak ti tam ide 14V konstantnych, tak je RJ cerpadla v prdeli, moze byt kludne prerazeny vykonovy tranzistor ak boli drotiky skratovane. Najjednoduchsie to otestujes ako som uz povedal, ten elmg. riadiaci ventil odpojis a za behu motora mu kratko pripojis 12V a hned budes pocut na zvuku motora, ci predvstrek v cerpadle funguje alebo nie. Ale ako som uz tipol, vyzera to na chybu niekde uplne inde, ten predvstrek v realnom case musi ukazovat aj vtedy, ak predvstrek nefunguje, nesmie byt nonstop 0. Ono opravit nieco svojpomocne za par korun ma svoje caro, ale ako vidno jednoduche to nie je
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

04.12 2016 18:56


Satasi No ja pravě tu 2.5 TDI* mam krátce asi 3 měsíce takže proto jsem celkem na mizině už tak vyměna všech oleju a brzdy něco stalo. Nahodou nemaš nějake kontakty na ten repas čerpadla kde to dělaj? Takže když mi to ukazuje btdc stále nula tak je na 100% něco s čerpadlem jo?

Mion- ted akorad nabijim baterku a vyzkoušim to ještě jak píšeš. Pokud to ten přetvstřik neukazuje tak asi bude v čudu ta elektronika v čerpadle... Těch 14v nebylo konstantnich ukazovalo mi to za tu chvili co jsem to měl na měřaku od 11-14V
Naposledy upravil Raptile dne 04.12 2016 19:07, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.12 2016 19:06


Raptile (04.12 2016 18:56) <a href="/forum/prispevek/1336217-2-5-TDI*-predvstrik-poradte-masakr#1336217">orig</a> :
Satasi No ja pravě tu 2.5 TDI* mam krátce asi 3 měsíce takže proto jsem celkem na mizině už tak vyměna všech oleju a brzdy něco stalo. Nahodou nemaš nějake kontakty na ten repas čerpadla kde to dělaj?

Mion- ted akorad nabijim baterku a vyzkoušim to ještě jak píšeš. Pokud to ten přetvstřik neukazuje tak asi bude v čudu ta elektronika v čerpadle... Těch 14v nebylo konstantnich ukazovalo mi to za tu chvili co jsem to měl na měřaku od 11-14V

Já ti to zařídim když mi to čerpadlo pošleš ale už víc se do nej nehrab at to neni jen horší.Kontakt je ti k ničemu pač tobě to tam nikdy neudelaji za ceny do mam od nich já.
nahoru

sponzor





04.12 2016 19:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

04.12 2016 20:52


Satasi tak to je super nabídka která se neodmíta... od něčeho se odrazit musím aspoň budu mit jistotu že je čerpadlo buď ko nebo ok. Daš mi teda adresu na tebe? Můžu to poslat jedině poštou tu vice služeb v těch končinach není. Akorat nevím který den ti to pošlu ale to bych ti dal vědět pač ted jsem do noci v praci jedině žeby něco vypadlo....... každopádně z tebou počítam....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.12 2016 20:55


Raptile (04.12 2016 20:52) <a href="/forum/prispevek/1336249-2-5-TDI*-predvstrik-poradte-masakr#1336249">orig</a> :
Satasi tak to je super nabídka která se neodmíta... od něčeho se odrazit musím aspoň budu mit jistotu že je čerpadlo buď ko nebo ok. Daš mi teda adresu na tebe? Můžu to poslat jedině poštou tu vice služeb v těch končinach není. Akorat nevím který den ti to pošlu ale to bych ti dal vědět pač ted jsem do noci v praci jedině žeby něco vypadlo....... každopádně z tebou počítam....


Nechápu proč si tohle neudělal rovnou ...adresu máš v SZ
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

05.12 2016 18:50


rakyroky: nevies mi prosim ta poradit kde kupit nahradne diely cerpadla? konkretne potrebujem tesnenie elektronickeho modulu, na tom obrazku co si sem daval to vyzera ako pozicia 127. pripadne neviem ako to v realite vyzera ci to moze byt aj 107 ale to bude asi ten snimac ozubenia. Ide o to ze ta dosadacia plocha medzi cerpadlom a elektronikou netesni. To cerpadlo podla etky mam 059130106D co by malo byt v bosch tusim 0986444067.
Dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

05.12 2016 21:54


107 i 127 jsou gumové těsnění jedno je větší jedno menší zaleži ktere maš načate každopadně myslím že se da koupit jen sada pro cele čerpadlo napiš do googlu vp44 sada těsnění

Tady máš obrazek jak to vypada

http://img.photobucket.com/albums/v495/JDGnut/Truck%20Parts/VPelectronic.jpg
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.12 2016 8:14


Diely sa daju normalne kupit v original Boschi, napriklad v Trencine je Bosch Peterson, tam som kupoval aj ja
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

07.12 2016 6:44


OJE: Přesně tak jak píše Mion. Mě dali v Boschi pouze to co jsem potřebval, sadu jsem kupovat nemusel. Přišel jsem tam s tím obrázkem co jsem sem dával a ukázal prstem co chci, hned bylo jasno bez dlouhýho vysvětlování.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

07.12 2016 19:49


Diky, uz sa mi to podarilo zohnat cez intercars. Vymenil a cerpadlo znova tesni. Bojujem s odvzdusnenim a snad to uz pojde zas
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

10.12 2016 11:25


OJE: Takze i u tebe to byla tato záludnos zvaná ókroužek aretačního šroubu? Pokud se povede, nejspíš si ušetřil dost peněz. Gratulace
nahoru

sponzor





10.12 2016 11:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

10.12 2016 14:45


rakyroky: u mna netesnilo tesnenie elektronickej casti, ale este neviem ci to bol jediny problem, zistim az ked sa mi to podari nakopnut a porobit niekolko studenych startov

Raptile: ty si ako dopadol s repasom cerpadla?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

10.12 2016 16:07


Sehnal jsem někoho nedaleko kdo ty čerpadla děla maji dost práce takže čekám až zavolaj.....zatim nic neví ale pak DAM* určitě vědět
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

27.10 2017 13:45


Ogaři?jak to dopadlo?kde byla nakonec chyba? mám teď úplně ten samý problém
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

06.03 2018 13:43


Sorry že píšu až teď každopádně závada byla v čerpadle odešla olektronika jelikož ty kabely co vedly k ventilů na ovládání predvstriku spruchnely a skratovaly. Pištěk na ovládání predvstriku byl přiděleny.... Jedno s druhym
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

06.03 2018 23:34


Takže jak sem od začátku říkal vše byla jen zbytečná tryzen.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2015
Příspěvků: 63 | Témat: 8

07.03 2018 9:23


Kdyby si to býval poslal hned jak zjistil, že mu nereguluje přdvstřik, měl by to počítám do týdne vyřešené.

Kolik tě ta oprava vyšla?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email