Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 404 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 404
Uživatelů: 0
Celkem: 404

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

02.11 2016 19:19


Zdravím potřebuju poradit jezdil jsem normálně a naras nastartuju a z meho vozu se stal traktor myslel jsem že netlači Turbo* jelikož sem nemohl vytáhnout motor na vice než cca 1800 otáček dojel jsem nějak domu žralo to 20 na sto naštěstí jsem to neměl daleko. Napichl jsem to na VCDS a ukazovalo to chybu 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference.
Zkontroloval jsem naftu bubliny nejsou auto strašně kouři a třepe se řikal jsem si at se něco neposere tak rychle jsem se napichl na diagnostiku- kamal 04 abych koukl na předvstřik psalo mi to 25.4 btdc ted nevim jestli late nebo early...Tak sem se kousl říkam si že to je nějak moc asi přeskočeny rozvod sundal jsem cely předek a rozvody jsou ok měněny cca před 12 ts kilometru včetně kladek. Řemen nepřeskočil takže zrada musí byt jinde mate nějake napady když to mam tekhle rozebrane co bych mohl jěště zkontrolovat at nesundavam znova cely předek..... jo a ještě když se kouknu přes nalivaci otvor na olej na moji vačce neni značka -OT- jsou tam jen čarky tuším že 3 a jedna tečka.A ještě Ten kdo měnil rozvody tak tam udělal nějake značky pomocne značky které ale sedí. licujou krasně když je klikovka zaaretovana a prava vačka taky. O vikendu jěště sundam vakuovou pumpu a očihnu jestli nahodou ta leva vačka nepřeskočila....ale pochybuju značky sedi....ty co tam někdo udělal

DĚKUJÍ VŠEM ZA RADY PŘEDEM.....

Motor 2.5TDI BDG 120kw
nahoru

sponzor





02.11 2016 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

02.11 2016 21:04


Ked si pozeral ten kanal 4 a prepinalo sa medzi early a late, menila sa hodnota predvstreku, ci nie? Vyzera to na poruchu ovladania predvstreku v cerpadle, bud riadiaci elmag. ventil, alebo ovladaci servoventil vovnutri pripadne nieco ine, treba zistit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

02.11 2016 21:18


No měl jsem to fakt chvilku startnute protože ten motor skakal jak stepni koza a všiml jsem si že se to přeplo mezi erly a late jenom jednou ale hodnota 25.4 tam byla pořad ale nevim jestli tam zustalo to btc nebo atdc...

Ještě se chci zeptat ma to čerpadlo nějakou danou polohu myslim počet otaček tzn stane se něco když stou řemenici na čerpadle pootočim naprazno do nějake strany a pak to DAM* do polohy kde je ta zajištovaci dirka.... protože kdbych ho vyndaval ven tak určitě se to člověku pootoči je tam teda nějak dana ta poloha ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

03.11 2016 8:10


Keď zaaretujes kluku vačky, tak aj na čerpadlo spredu je otvor na stift. Ale veľa ľudí používa srobik alebo vrták 6mm, no najlepšie je to s tým originál st
iftom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 9:29


Jo to vím že to tam je jenže jsem naprázdno skousel jak se čerpadlo toči a nejsem si jisty o kolik otáček to bude asi problém co?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 11:39


Mechanik mi říkal že by to mohlo být ucpany filtr pevných částic. Co vy na to?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

03.11 2016 12:56


hele tohle mi delal senzor zdvihu jehly v ridicim vstriku na AKN jeste cca mesic zpet, logoval jsem nejakej cas jizdu a vzdy kdyz to zacalo toto delat, skakala hodnota povstriku v kanalu 4 nesmyslne z -40 do + 40, stacilo chcipnout motor znovu nastartovat a ok, ale porad se to sporadicky vracelo. Nevim co na to BDG, ale ja to vyresil tak, ze jsem to uplne odpojil, je tam potom natvrdo 0 a jezdi to normalne, nehuli, spotreba stejna. Akorat se podle toho nastavuje cerpadlo po rozvodech, takze me to driv nebo pozdeji stejne ceka.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

03.11 2016 15:58


Raptile (03.11 2016 11:39) orig :
Mechanik mi říkal že by to mohlo být ucpany filtr pevných částic. Co vy na to?

Ja na to len tolko, ze by si sa mal od takych "mechanikov" drzat co najdalej
nahoru

sponzor





03.11 2016 15:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 16:29


Aha můžu vyzkoušet a kde teda najdu ten řidici vstřik to je ten z leva na 3 valcu ten černy kablik ten jsem měřil dava 101 ohm. Vyzkoušet to budu moci asi ale až přišti tyden protože ted jak to mam sundany cely předek řešim ložisko vizkoventilatoru ten se da koupit jedině s celym držakem kde jsou ty kladky uchycene pro alternator atd a stoji 5 000.- ještě nemam zavadu opravenou a už jsem našel další
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 16:30


a proto se snažim všechno vyřešit sam, vím že to je podřadně zrobené a ne formou pokus omyl a kus za kus jak to je zvykem u servisu.....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.11 2016 17:08


Nechci tě strašit, ale vypadá to buď na zadřený přesuvník, nebo je v tahu jeho elektrické ovládání. Jsou-li rozvody ok, taktéž i čerpadlo sedí na aretaci, už asi není nad čím spekulovat. Když máš auto odstavené a chceš mít jistotu, máš jedinečnou možnost odvézt čerpadlo do Bosche.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 17:28


a kolik stoji aspoň to že mi to zkontrolujou, nemáš představu? Rozvody by měli byt ok jediny problem je ten že ta vačka, na ktere je kolo pro čerpadlo ma zezadu vakuovou pumpu tu když jsem sundal tak tam misto jedne dražky jsou dvě je to jakoby kříž ale ta jedna dražka sedí dobře na ten aretačni připravek,ale nemužu si byt jisty na 100% že to je v te poloze co má byt, protože v nalivacim otvoru by mělo byt -ot- a tam jsou jen nějake čarky .....past vedle pasti.... setkali jste se z tím? ale myslim že to byde dobre protože by se ta vačka musela pootočit o 90 stupnu aby seděla ta druha dražka a to by se potkali ventily přece s pístem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 17:36


ještě jsem zapoměl napsat že mi rozsvtila kontrolka motoru po chvilce pak ESP* a potom jak jsem startoval po 3 tak svitil motor rozblikalo se žhaveni a jak jsem se rozjel svítilo i ESP*
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.11 2016 17:59


Pokud jdou do vaček zasunout aretace, jsou vačky správně (výřez na levé vačce otočený o 90° je pro vývěvu), v téhle poloze ti tedy sedí i šroubovací trn do kliky a trn 6mm do čerpadla? Pokud ano, tak rozvody jsou správně. V nalévacím hrdle nemusí nutně OT být. Myslím, že ani u rolnových vaček není.
Nech tedy zkontrolovat čerpadlo. Záleží na jak ochotný boschservis narazíš. Vše je o domluvě. někde jsem četl, že odtočení čerpadla na stolici pro kontrolu vyjde oficiálně na víc jak 3tis. Mě ale v u nás v Boschi řekli za opravu čerpadla daleko zajímavější ceny než se je možné všude možně dočíst. Za zeptání nic nedáš.
To že se rozsvicujou kontrolky všech možných systémů je důsledek té poruchy. V ESP* ani ve žhavení problém nehledej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 18:15


Jj přesně trn do kliky i do vaček sedi, asi to fakt vypadá nato čerpadlo. a co by se stalo kdyby to bylo trbem motor by asi tak neskakal že? a kdyby byl ucpany vyfuk tak asi by auto jelo par seund ze začatku normalně a pak by asi zkuhralo že? jen chci mit istotu že to nebude něčím jiným protože natom autě vačky a čerpadlo jsou nevětší položky......

Ještě otázka mimo téma ložisko vizkoventilatoru da se nějak z toho podělaneho držaku vytahnout a vyměnit protože se prodava pouze original s drzakem za 5000 neřešil to tady někdo?


https://www.google.cz/search?q=059121313f&clie [zkrácená url]
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.11 2016 18:30


Chceš-li mít jistotu, dej čerpadlo do Bosche. Podle mě ti řeknou, že je něco s přesuvníkem. Turbem to není - šlo by to na volnoběh ok, ucpaný výfuk taktéž. Vačky pokud nejsou úplně ometený nejsou drahá oprava pokud je neměníš. Co by se ovšem kontrolovat a měnit mělo jsou hydra.Nejsou tak drahý a předejde se tak poškození vaček.

Jediná šance jak vyřešit ložisko viskoventilátoru je koupit celý ten hliníkový dekl. Zjišťoval jsem to před časem. Nedá se to ani vylisovat. Možná by šlo udělat něco samodomo a dát tam obyčejná rychloběžná ložiska, ale na svým autě bych z toho neměl úplně dobrej pocit.
nahoru

sponzor





03.11 2016 18:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 19:52


Vačky,hydra...jsou v pořádku naštěstí no vypada to že ten držak fakt budu muset koupit
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

03.11 2016 21:44


Rakyroky, to by ma celkom zaujimalo, v ktorom Bosch servise sa da takto dohodnut. Pretoze tych, co maju stolicu na VP44, moc nie je, a z tych, co ju maju, je odpoved klasicka - masina stoji miliony, nemozu si dovolit len tak otestovat nezname cerpadlo, takze najskor rozobrat, pomenit opotrebovane komponenty, zlozit a az potom otestovat - preto ta cena je taka aka je a 3000 to veru nebude. Takze ist touto cestou to nevidim moc ruzovo.
Raptile, dokazes to cerpadlo rozobrat? Mas celkom stastie, predvstrek nie je moc zlozite spravit, da sa to aj svojpomocne a diely sa daju kupit. Ty tam budes mat ocividnu chybu, kedze podla toho velkeho predvstreku ho mas na maxime a pritom je tam silna pruzina, ktora ho tlaci v klude na minimum. V tomto pripade to vidim dost nadejne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.11 2016 22:30


Konečně pozitivní zpráva... Z tím repasem jsem si myslel že to nebude tak růžove pošleš jim to a oni pošlou fakturu :-/ toho rozebrani bychse se vůbec nebal už jsem měl nejedno auto rozebrané ale žadné V6.Kdyby to šlo opravit aspoň na rok ježděni teď budou vánoce a to by nebyl hezky dárek

A teď k veci vypadato že se v tom čerpadle vyznáš co bych měl rozebrat aby se nějak to čerpadlo nerozladilo uplně.... když se dívam na schema toho čerpadla tak asi bych měl rozebrat ten elektromagneticky ventil předvstřiku jdou do něj 2 drtaty uplně dole u čerpadla nebo potom vedle toho je krytka a tam je nějaká pružina?? tak něco z toho asi že
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

04.11 2016 9:13


Jak jsem psal. za zeptání v Boschi nic nedáš, ale je lepší osobně.
Pokud bys to tedy chtěl řešit svépomocí, sežeň raději jiné čerpadlo, ale je to jak sázka do loterie narazit na takové, které není taky padlý.
K tvému čerpadlu. Buď se ten přesuvník zahryznul v krajní poloze, což by obnášelo pokusit se ho rozhýbat. Když do toho polezeš, stejně tě nemine si sehnat aspoň základní těsnění. I kdyby se ti to povedlo, nejspíš se hryzne znova. Nebo odešel koncový stupeň PSG, který řídí nastavení přesuvníku.
V Boschi mi řekli, že moje čerpadlo umí za 17tis bez DPH výměnným způsobem, ale můžou mi opravit to moje, kde by ta cena mohla být i mnohem nižší, podle toho co tam bude špatné. Takže je na tobě jestli se ti vyplatí s nějakými experimenty ztrácet čas a nervy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

04.11 2016 9:29


NO tak momentálně mi takovou palbu peněženka nedovolí mám to auto 3 měsíce takze tech výdajů bylo fůra. Raději bych se nato podíval i kdyby to mělo končit v boshu protože víte jak to chodí se servisama nauctujou půlku čerpadla a přitom tam můžou vymenit jen tesneni a nejakou blbost..... a navíc mám objednané nějaké díly přijdou mi v pondělí tak zatím nějaký čas mám když tak se naucim jezdit autobusem ....řekl jsem autobus? No to snad ne.....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.11 2016 2:51


Rakyroky, ziadne tesnenie tam nepotrebujes, su tam O-kruzky, a pokial su otlacene, nove stoja par centov. Pokial by bol piestik zahryznuty, a bol by problem iba tam, tak to je to najmenej, novy stoji okolo 100€ a ma klud. Obal cerpadla nemoze byt opotrebovany, lebo je hlinikovy, ako sa siria bludy, je tam nalisovane puzdro. Koncovy stupen riadenia predvstreku neodchadza, to je dalsi z bludov, odchadza riadiaci mosfet ventilu davky, nie predvstreku.
Raptile, potrebujes rozobrat cely zadok, ale do elmg. ventilu davky nesahaj, ten by vyzadoval kalibraciu. Na predvstreku nemas co pokazit, ale treba to cele rozobrat a otestovat kazdy diel vovnutri, co sice nie je najlahsie, ale da sa to zvladnut Na tomto cerpadle nie je piestik ovladany priamo elmg. ventilom, ako u starsich cerpadiel, ale mechanickym servoventilom, takze trochu zlozitejsie. Idealne urobit nieco ako som urobil ja na svojom - novy piestik, riadiaci ventil atd - dokopy 250€ a cerpadlo ide ako nove. Starsie nema zmysel kupovat, bude na tom najpravdepodobnejsie podobne alebo este horsie, nez to tvoje, takze to je vyhodenych 250€. Jedina nevyhoda je, ze musi byt clovek natolko sikovny, aby to dokazal urobit svojpomocne, inak jedine Bosch a zacalovat palku za komplet repas. Bezni cerpadlari ti nepomozu, tejto VP44 sa boja ako cert kriza, nemaju na nu stolicu ani skusenosti
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

05.11 2016 6:50


Nevíte náhodou jak nejlíp povolit tu hlavní řemenici nan klikovce potřebuju pretesnit kliku a ten kryt vyvazivaku ....prosakuje.... je tam jeden sroub. Jak mam tedy zablokovat motor ať se neprotaci.
..sroub mám nový i těsnění atd.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

05.11 2016 6:59


MION zadok čerpadla je tedy ten vysokotlaký stupeň kde je ta hlava s téma vyvodama do valcu? Jak to rozeberu tak tam by mělo být pak vidět ložisko tak aj to mám rozebreta to asi ne nebo? Takže zboku cerpadla nemám nanic sahat ok?
nahoru

sponzor





05.11 2016 6:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.11 2016 21:34


Najlepsie je dat dole riadiacu jednotku cerpadla spolu s vysokotlakou hlavou a dat to prec, lebo je to tazke a aby sa to neposkodilo, tam pozor na snimac otacok - ten je na pruznom flexi kabli, aby si ho neposkodil, a tiez pozor na elementy v rotore, tam su zasunute valceky, vsetko treba robit v maximalnej cistote. Potom zvysok je celkom hracka - vytiahnut lozisko, zboku za tou krytkou pruzinu, servoventil, pootocit piestik a vysunut ten vackovy prstenec a samotny piestik. Treba sa s tym pohrat, otestovat vsetko a najst chybu, v Boschi sa daju kupit vsetky potrebne diely. Kvoli vymene dielov v predvstreku netreba nic kalibrovat, takze ak nebudes sahat do hydraulickej hlavy, nemas sa coho bat Este ma napadlo - pri rozoberani si treba poznacit polohu rotora hydraulickej hlavy voci zaaretovanej remenici, pretoze sa to da zlozit otocene o 180' a motor by vobec nenastartoval.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.11 2016 21:40


V bloku mas otvor na aretaciu kluky, tam ju mozes zablokovat, ale idealne je to povolovat pistolou s poriadnymi razmi, aby neposkodilo stenu bloku. Zalezi, kto to ako robil naposledy, niekto to dotahuje ako magor a este aj pouzije lepidlo, to ta potom moze aj jebnut Na Audine mas este stastie, ze je tam normalny zavit, na niektorych autach je opacny a potom to dopadne tak, ze vylomis blok, zlomis kluku a srob stale drzi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

26.11 2016 20:18


Tak chlapi rozvody zkontrolované byly v pořádku, jen někdo nezajistil napinaci kladku od čerpadla. Přetěsněni se podařilo pravě tou Razovou pistoli a přípravky. Chyba 00550 je tam stálé co navrhujete zkontrolovat jako další.... jak se nastavuje ve vegau ten předtvstřik ? (basic settings-kanal 04?) jeden mechoš mi řikal že na kanalu 00 ma byt hodnota nějaká kolem 70. Jen chci mit jistotu že je to čerpadlo at zbytečně nezavzdušnuju palivový systém.... Sem z toho zmetěny prootže předtvstřik si přece nastavuje čerpadlo samo takže to co pomoci vagu a řemenice můžu nastavit je povstřik nebo co teda? jinak motor ma stejně přerušovany chod občas i chcipne.... Hele chci vám moc poděkovat za váš čas
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

26.11 2016 20:53


ahoj řeším naprosto totéž a v čerpadle mám ulomený kolíček z vačky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

26.11 2016 21:42


Akej vacky? V cerpadle ziadna vacka nie je, mas na mysli vackovy prstenec a kolik na nom? Samotny sa zohnat neda, jedine cely prstenec, ale to je dost palka, tusim vyse 200€, raz som to riesil a dal som vyrobit novy kolik a nalisoval ho tam
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

26.11 2016 21:50


Ano myslim ten. Budu ho vyrabet bud z nerezi nebo titanu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email