Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 389 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 388
Uživatelů: 1
Celkem: 389

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

20.10 2016 20:17


Zdravim,mám opět problém s otáčkama u motoru (ABT) 2.0i 66Kw ,respektive mi blbne předstih...když motor jede na LPG* tak je předstih cca 5st. a když přepnu na benzín tak je motor rád že vůbec něaké otáčky udrží a po pár sekundách motor chcípne..nicméně ještě něž zdechne tak je předstih cca 20-25st (motor na volnoběh nejde přes cca 4500ot a dost se dusí) a po opětovném přepnutí na LPG* je na 5st.
...co to může způsobovat??
PS : Jinak dnes dopoledne makal jak na benzín tak na LPG* bezchybně...budu moc rád když mi někdo poradí co s tím mám dělat,co je špatně...
nahoru

sponzor





20.10 2016 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

20.10 2016 22:34


Zdá se,že máš stejný problém jako Radonzo..Jízdou na LPG* se "zblbne" benzínová jednotka a pak nechce jet pořádně na benál..Odpoj na hodku baterku-vyresetuje se ECU*,pak zapoj a uvidíš,že to do dalšího "zblbnutí" pojede normálně..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

21.10 2016 8:41


Toto jsem zapoměl napasat,již jsem několikrát jsem odpjil baterii a poté jak říkáš vše zas OK ale stačí párkrát nastartovat a opět problém ...
..dá se tento problém něak odstranit nebo obejít?

PS : ale co mě zaráží že s autem jsem předtím najel skoro 10tis.km a bez problémů!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

21.10 2016 9:50


Ano, je to problém s jednotkou při problémem se správným nastavením LPG*.
Dá se to řešit dvěma způsoby, a to trvale jezdit pouze na LPG* nebo pouze na benzín.
Při 26,- za litr volím už skoro rok druhou variantu.
Při přepnutí na benzín trvá jednotce několik desítek km, než si upraví hodnoty a než jede jak má, do té doby tomu budou padat otáčky, cukat a chcípat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

21.10 2016 10:28


A nebylo by lepší ten plyn seřídit tak, aby to pořád nerozjíždělo adaptace benzínu? Co když jezdí u toho plynu na chudou směs...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2016 20:23


U tohoto problému pomůže JEN dodělání vypínače napájení ECU* nebo každým vypnutím klíčku její reset přes relé..
To můžete štelovat plyn jak chcete.Mono-motronic se učí stále a stále se bude učit plynové adaptace..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

21.10 2016 20:33


To NOVON : to je jediná možnost co mě taky napadla ale v eletrice toho auta se vůbec nevyznám..jinak jak je možné že auto najelo 10tis.km bez těchto problémů a najednou bum a začlo to blbnout..
Ale když bude vypnutá ECU* tak nebude moc regulovat volnoběh apod. ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

21.10 2016 20:58


driver1985 (21.10 2016 8:41) orig :
Toto jsem zapoměl napasat,již jsem několikrát jsem odpjil baterii a poté jak říkáš vše zas OK ale stačí párkrát nastartovat a opět problém ...
..dá se tento problém něak odstranit nebo obejít?

PS : ale co mě zaráží že s autem jsem předtím najel skoro 10tis.km a bez problémů!


Jo, dělalo mi to to samé. Taky sem odpojoval baterku. Nicméně někdy o prázdninách mi to chcíplo za jízdy, skoro minutu sem trápil startér na kruháči, nechtělo to chytit ani na plyn ani na benzín, pak to konečně blaflo na benál a od té doby už to neblbne po přepnutí na benzín. Jezdím jenom na plyn, startuje to i na plyn(napodruhé), ale teď startuju na benzín když je chladněji, ale hned po startu prošlápnu, přepne se plyn a jedu bez zaváhání. Když to přepnu zpět na benzín ani to necukne a opačně. Jednou za čas ten motor chytne jakoby na dva až tři válce, chvilku se to klepe a pak se vzchopí a pohoda.

Co se tam stalo nevím, ani sem po tom nepátral, jezdím s tím jenom do práce a zpět, nikam dál se ani s tou skurvenou, krátkou origo převodovkou jet nedá
nahoru

sponzor





21.10 2016 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2016 20:59


driver: No nepochopil jsi to..Napájení ECU* vypneš AŽ to odstavíš,vypneš zapalování.Prostě jako bys furt odpojoval baterku.Za jízdy být funkční samozřejmě musí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

21.10 2016 21:00


NOVON (21.10 2016 20:23) orig :
U tohoto problému pomůže JEN dodělání vypínače napájení ECU* nebo každým vypnutím klíčku její reset přes relé..
To můžete štelovat plyn jak chcete.Mono-motronic se učí stále a stále se bude učit plynové adaptace..


Asi už toho Mono-motronic ví dost a přestalo ho to bavit se učit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2016 21:03


radonzo (21.10 2016 20:58) orig :



Co se tam stalo nevím, ani sem po tom nepátral, jezdím s tím jenom do práce a zpět, nikam dál se ani s tou skurvenou, krátkou origo převodovkou jet nedá


No to trošku v audi nedomysleli..Nicméně je to přece AUDI
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

21.10 2016 21:22


NOVON : Pardon ,špatně jsem to pochopil..takže by to šlo třeba udělat přes spínací skříňku že ? ...ale furt mi nejde do hlavy že až po takové době a navíc když vezmu v úvahu ža mám v Audině pouze podtlakové LPG* a tam pouze relé vypne vstřikovač a zároveň zapne ventily na LPG* a sonda pouze řídí volnoběh..na staré Feldě s mono vstřikem "ECU* MONO-MOTRONIC" takové problémy nejsou..tak kde může být zakopanej pes..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2016 21:37


driver1985 (21.10 2016 21:22) orig :
NOVON : Pardon ,špatně jsem to pochopil..takže by to šlo třeba udělat přes spínací skříňku že ? ...ale furt mi nejde do hlavy že až po takové době a navíc když vezmu v úvahu ža mám v Audině pouze podtlakové LPG* a tam pouze relé vypne vstřikovač a zároveň zapne ventily na LPG* a sonda pouze řídí volnoběh..na staré Feldě s mono vstřikem "ECU* MONO-MOTRONIC" takové problémy nejsou..tak kde může být zakopanej pes..


No však právě,natož když máš 1 generaci LPG*,která v tom motoru nemá co dělat.Jasně na plyn to pojede,ALE...to ostatní už znáš a řešíš.Myslím,že se 2 generací LPG* by to nebylo tak výrazné.Jinak při provozu na LPG* ve tvém případě sonda neřídí naprosto NIC,veškeré seřízení je manuální,a to nelze nastavit stechiometrickou (optimální) směs pro režim jízdy v nízkých nebo naopak vysokých otáčkách.Resp. buď to pojede v nízkých a ve vysokých to bude chudé a "nepojede to" nebo to pojede i ve vysokých otačkách a v nízkých to bude hodně žrát..Moje zkušenost je rozdíl 2 litry mezi LPG* systémem 1 a 2 generace u totožného auta.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2016 21:46


driver: Nevím jaký máš ročník auta,ale vstřikování BOSCH MONO-Motronic jsou v AUDI 80 dvě generace..do 9/93 a vylepšená od 10/93.Poznáš podle počtu pinů na motorku ovládající klapku na volnoběh,starší 4 piny/novější 6 pinů..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

21.10 2016 21:49


Co tím myslíš 2.generace LPG*?sekvenční vstřikování?
Ale pořád nechápu proč je jednotka z toho tak paf..sonda čuchá spaliny a určuje co a jak a jednotka přECI* nemá ani potuchy že je ventil vypnutý nebo je to jinak?
Znám dost aut s MONO a s podtlakovým LPG* ale tenhle problém nemá ani jedno a to osobně s LPG* jezdim skoro 10let..od karburátorů po různé sekvence včetně Turbo* motorů..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2016 22:12


driver: Ne,sekvence je 3 generace LPG*. 2 generace je totok:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





21.10 2016 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

21.10 2016 22:53


Jo toto myslíš,ten nesmysl s krokovým motorem,ten tam byl a po roce exnul krokáč a chvíli na to jednotka..takže ven a přestavba na podtlak...ECU* LPG* se odpojila a na míto krokáče je šroub na seřízení bohatosti a právě s tímto jezdim již něakou dobu až do dnešní chvíle ..tento systém mám i na svojí Feldě a procházím emisema,motor šlape jak švýcary a spotřeba 9-10litrů a 11 když tomu stojim na krku (dálnice 160km/h) a to mám najeto 360tis.km
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

21.10 2016 22:55


jinak první registrace byla 1993 ale přesný měsíc nevim..zítra mrknu na klapku..jaký by byl rozdíl mezi 4 a 6ti pinem?bylo by to lepší řešení problému?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

21.10 2016 23:32


1. generace je podtlakovka, mechanika, směšovací prstenec na sání před karbecem
2. generace je elektronika, jeden krokový motorek s ventilem co řídí průtok plynu, směšovací prstenec před klapkou, řízení směsi lambdou (např Landi Renzo LambdaControlSystem - LCS)
3. generace opět elektronika, kontinuelní vstřik, rozdělovač plynu k jednotlivým válcům, dva krokové motorky regulace plynu (volnoběh, chod v otáčkách), řízení směsi lambdou (např Landi Renzo IGS)
4. generace je sekvenční vstřik, s lambdou přímo pracuje jen málo systémů, častější je napojení na OBD* a čtení korekcí směsi z benzínové ECU* (moderní systémy např. od BRC). Obvykle ale jenom práce podle najeté mapy plynu, bez korekcí

Toliko k tomu co je která generace LPG*.

Optimálně bys v tom autě měl mít 2 generaci. Sekvenci do toho nedáš tuty, leda bys mapu nějak najel na brzdě se zapojenou lambdu - přesně ale netuším jak. Snad možná 3. generace co mám já by tam pracovala, ale schéma zapojení na jednobod stříkačku jsem u toho nikdy neviděl.

Jinak ale vidím, že tvoje LPG* instalace prošla tuningem, takže kdo ví jak to vůbec šlape. Směs LPG* máš zcela tuty různě ujetou, někde bohatá, někde chudá. Motronic si to za chodu měří lambdou, snaží se to doladit, ale krom toho že si uloží adaptace směsi na hranici regulace s tím nic jiného nesvede. Pak chceš je na benzín a ono nic, nebo špatně. Protože je to moc chudé a nebo bohaté. Chudá směs netáhne, nemá to výkon a ničíš si ventily. Bohatá směs se mizerně zapaluje a motor škube - specielně nízké otáčky a vysoké zatížení.

Dej si dokupy plyn, aby ti neujížděla směs a motronic nemusel hnát adaptace na limit. Pak budeš v klidu. A nebo si pořád resetuj ECU* ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.10 2016 5:28


Nakadah: Vyborne,diky!Jen bych mozna trochu oponoval s tim,co mas v aute ty,je to vlastne generace 2 a pul..Neco mezi rizenym podtlakem a sekvenci.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

22.10 2016 14:05


Novon> no asi ano, ten můj systém je tak málo rozšířený, že se to asi dá taky tak nazvat - generace 2.5 Já osobně vím v ČR jenom o 3 autech...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

22.10 2016 21:04


Takže vesměs by pomohlo lepší odladění LPG* nebo "vypínač-reset" ECU*..
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.10 2016 21:10


ja mam takovej pocit, ze to se ti deje porad at chces nebo nechces .... pac popisujes presne to co mi delala RJ (u KA-Jetu) kdyz se rozpojila a sepla behem jizdy (spatna zem, tzn dochazelo k vynulovani hodnot) a RJ nebyla schopna chytit klidovej stav (protoze auto jelo, klapka nebyla najeta spravne na 0-100 atd)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

26.10 2016 13:46


Tak jsem včera udělal diagnostiku a našlo mi to tam 2 chyby : Lambda* zkat + a adaptace mimo rozsah .Chyby jsou vymazane a auto zatím jezdi bez problému na benzín i plyn a i když během jízdy přepínám
nahoru

sponzor





26.10 2016 13:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.10 2016 9:28


Jo to dělá to dávkování plynu jaké tam máš.. "na škrťák".Jak bylo psáno níže,nedocílíš optimální směsi jak v nízkých,tak i vysokých,aby to lambdu nerozhodilo,tím se načtou špatné adaptace a dělá to problém na benzín.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

27.10 2016 14:31


Tak dnes opět stejnej problém..nejde mi do hlavy že pomalu 2 roky už jezdí na plyn i benzín a v poho a teď se to může zblázdnit...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

28.10 2016 15:37


Ještě jedna taková věc,jak má být správně zapojená Lambda* sonda??Mám tam 2x bílý kabel a jeden černý kabel - kam tyto kabely mají správně vést??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

28.10 2016 19:45


UTFG


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

28.10 2016 22:46


ok,díky,já jenom pro jistotu abych neudělal něakou botu,el.vedení je vpořádku...ale jinak mi hlásí opět chybu : Lambda* - zkrat na plus a adaptace mimo rozsah ...zpět k té lambdě ,když hlásí zkrat na plus nemá už to tzv. za sebou?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 37 | Témat: 7

28.10 2016 23:04


případně kdyby byla lehlá tak jaká je nejvhodnější?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email