Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 517 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 516
Uživatelů: 1
Celkem: 517

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

20.10 2016 9:33


Nazdar vsetci

mam len otazku do plena. Ako som si vsimol teraz ked je chladnejsie tak rano Start-Stop* system nefunguje casto ako cez leto.
A pocas stania na krizovatkach som si vstimol ked stojim na brzde a je zaraene D tak spotreba podla palubaku je 1.4l/HOD* ale ak DAM* do N tak klesne na 0.7l/HOD*.
A aj pocitovo ked je tam D tak auto ako keby stale chcelo ist do predu. Co chapem prevodovka je pripravena zo zaradadenou rychlostou na pohyb dopredu po uvolneni brzdy tak spotreba bude predsa vascia.

Nenici sa tym spojka? Alebo cela prevodovka? Myslim tym ze ani pri aute s manualnou prevodovkou nedrzime spojku v stvrt zabere predsa.
A bude to mat nejaky pozitivny vplyv na zivotnost prevodovky a spojky ak sa bude vyradovat na N pocas neaktivity Start-Stop* sytemu?

Tak ma napadlo ze sa opytam ako jazdite vy s automatmi ci na krizovatke vyradujete do N.


Ako jazdite vy? Dakujem za nazory. Vlado UK


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





20.10 2016 9:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

20.10 2016 9:36


Převodovce paradoxně víc škodí právě to vyřazování na N, než stání na D.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

20.10 2016 10:14


Nevyrazuju jenom kdyz vim ze to bude na dyl jinak furt D
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10997 | Témat: 89

20.10 2016 12:02


Na a6 4f najeto 400k bez vyrazovani. Tak s tim asi soudruzi pocitali.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.10 2016 12:06


Pro ty, co je baví furt vošahávat klacek, se dělaj manuální převodovky. Jako správnej běloch máš automat, tak na klacek sahej jen když ráno řadíš D a večer P a budou všichni (ty i Převodovka*) spokojení.
Předpokládám u tebe Tiptronic*, takže když pohledáš na netu, zjistíš, že ty máš v převodovce hydroměnič a ne lamelovou spojku. Věci, které vadí jednomu nevadí druhému a naopak. Stání na brzdě se zařazeným D (pokud se nejedná o desítky minut v kuse) hydroměniči nevadí (pokud teda ustojíš to drastické zvýšení spotřeby), protože prokluzování je jeho běžný provozní stav. Naproti tomu vyřadit při jízdě z kopce na N a pak tam dát Déčko ho likviduje vcelku spolehlivě.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

20.10 2016 13:44


Pod všechny odpovědi se podepíšu a dokonce (je to divný a třeba ne jedinej důvod...) to vyřazování (na krátkou dobu) má možná i negativní vliv na spotřebu (přepínání těch ventilů bude asi něco jako startování - startovací dávka i teplýho motoru vystačí u některých motorů až na několik minut volnoběhu, to samý při zařazení na D tam ta spotřeba skokově vylítne na víc než těch ustálenejch 1.4 ) ...
Vybírali jsme pro známýho auto s DSG* a jeho syn (ne česky mluvicí a dokonce taxikář) hledal mouchy a jediný, co zmínil, byla "vyšší" spotřeba, přitom necelých 100km za stěhovákama (takže 80-95kmh i na dálnici) spotřeba 4.6l/100km (tři lidi a kufr plnej tašek - kombík) a při cestě z Drážďan (opatrná jízda, mlha, značná část z kopce...) několik desítek km za cz hranicema dokonce 2.8l/100 ... a ten jeho syn na to nijak zvlášť nehamtal, jediný, co jsem mu vytýkal (on mi to vždycky odkejval,ale zjevně ani na počtvrtý nepochopil, tak jsem to vzdal, když má přece víc zkušeností s "bělošskym" řazením ...) bylo právě to vyřazování a pod šest se nedostal ani při snaze o důchodcovskou jízdu... (1.9 77kW)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

20.10 2016 14:52


Tiez nevyradujem, ale nechavam trvalo zaradene D. Na tuto temu som v minulosti tiez hladal info na nete a vzdy vsade odporucali nevyradovat. Tak sa tym riadim.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 0

20.10 2016 16:14


Ja jeste pred vypnutim motoru DAM* z D do N vypnu motor a Pak az P,je to tak OK?
nahoru

sponzor





20.10 2016 16:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

20.10 2016 18:44


Ďakujem za názory a dúfam sa aj Boss of Gearboxes MR. lubomt zapojí aby nám ozrejmil technologickú časť
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

21.10 2016 8:37


tjn, ten by k tomu mohl mít čo povedať
LubkoRT : imho je to jedno, jestli chcípat motor na N nebo P a oboje lepší než na D, ale třeba se pletu, já to bělošský řazení moc nemusim, já mam radši klacek pod kontrolou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.10 2016 8:43


#FandaTDI myslím že vypnutie v žiadnej pozícii mu nerobí zle ved Start-Stop* systém ho vypne a naštartuje veľa krát počas dňa

#LubkoRT Ja osobne P a potom vypnem motor
Naposledy upravil urgi dne 21.10 2016 10:47, celkově upraveno 1 krát. (19% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

21.10 2016 10:33


Citace:
jestli chcípat motor na N nebo P a oboje lepší než na D

po chcipnutí na D ani nevyndáš klíč ze zapalování.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 0

21.10 2016 10:51


Asi je to jedno
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

21.10 2016 11:57


LubkoRT (20.10 2016 16:14) orig :
Ja jeste pred vypnutim motoru DAM* z D do N vypnu motor a Pak az P,je to tak OK?


watafak?

co je sakra na automatu tak slozityho

Jedu > D(rive)
Jedu dozadu > R(everse)
Jedu niki laudu > S(port)
Hraju si na klacek > + -
Parkuju > P(arking)

belosi vypinaji motor na P, jednak je to tak normalni kdyz davas parkovaci brzdu a druhak si motor a turba chvili oddechnou a tretak ten klic nejde vytahnout presne proto v jine pozici

Vypinat motor na D nebo N by nenapadlo ani manzelku....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.10 2016 15:07


Áno, má sa zastaviť, zaradiť P pri stlacenom brzdovom pedáli, pri kopci dat parkovaciu brzdu, pustit brzdovy pedal a vypnut motor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.10 2016 15:25


#lubomt - a guru je tu

mohol by s sa prosim vyjadrit k prvemu postu ci vyradovat do N alebo nechavat D ked stojis - co je lepsie pre prevodovku a hydromenic myslim technicky aspekt?
nahoru

sponzor





21.10 2016 15:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

21.10 2016 16:03


nejsem sice expert,ale při N myslím že není Převodovka* dostatečně mazaná.
na semaforech a v koloně při popojiždění rozhodně stát na brzdě.
při delším stání se může dát P.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

21.10 2016 16:36


urgi (21.10 2016 15:25) orig :
#lubomt - a guru je tu

mohol by s sa prosim vyjadrit k prvemu postu ci vyradovat do N alebo nechavat D ked stojis - co je lepsie pre prevodovku a hydromenic myslim technicky aspekt?

Já se přidám s dotazem na Lubomta, jak to funguje s vyřazováním na N nebo nechat D u převodovky S-tronic, která má dvě vícelamelové spojky dle wikipedie u 7ryclostní suché?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.10 2016 16:44


rozsini (21.10 2016 15:03) orig :
nejsem sice expert,ale při N myslím že není Převodovka* dostatečně mazaná.
na semaforech a v koloně při popojiždění rozhodně stát na brzdě.
při delším stání se může dát P.


trochu som teraz studoval ten hydromenic a automaticku prevodovku na YOUTUBE a ak som to spravne pochopil tak cerpadlo v automatickej prevodovke co je na predu ide stale lebo je hnane cez hydromenic z flywheel

Auto s s-tronicom by sa nemalo tahat na lane ak je motor vypnuty a tym padom nemaze prevodovku


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

21.10 2016 18:40


Bruttus (21.10 2016 16:36) orig :

Já se přidám s dotazem na Lubomta, jak to funguje s vyřazováním na N nebo nechat D u převodovky S-tronic, která má dvě vícelamelové spojky dle wikipedie u 7ryclostní suché?


Chvíli jsem googloval a našel jsem k S-Tronicu tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.10 2016 19:01


Dobrý článok dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

24.10 2016 21:21


Ve článku se píše, že se nemá vyřazovat na křižovatce na N, kvůli tomu že je v režimu D při stání Převodovka* defakto v N režimu. Nemyslím si, že by se mělo vyřazovat na křižovatce na N, ale taky si myslím, že auto při stání na D má spojku v módu minimálního prokluzu. Můj s-tronic při stání na N má jiný zvuk než při stání na D navíc po zařazení D cítím lehké zatížení motoru. Další věc je, že při pouštění spojky reaguje auto okamžitě tzn. Musí spojka klouzat. Kdyby byla spojka rozpojena, tak by musela elektronika vyhodnotit uvolnění brzdy a pak nějaká mechanika začít pohybovat spojkou a zahájit rozjezd. Časová prodleva by byla jistě pozorovatelná.

Bruttus (21.10 2016 18:40) orig :


Chvíli jsem googloval a našel jsem k S-Tronicu tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email