Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 5
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

09.10 2016 17:48


Dobrý deň prajem
Prebehol som celé fórum čo a ako ale nikde som nenašiel jasnú odpoveď
čo ma zaujíma:
cena auta do 30000€
ročník 2012+
motor 3.0 TDI
pohon quattro
prevodovka sa robí už len automat (žialb bohu) tak 7 bo 8 st.
môj km nájazd 40 000 až 60 000 km za rok
ocením kvalitné audio v aute

1, Aký motor zvoliť 150kW, 180kW, 230kW (biturbo) ?
2, Aká je spoľahlivosť automatickej prevodovky v týchto modeloch?
3, Aká je pravdepodobnosť že ročník 2012+ bude stočený resp. bude auto vyjazdené ?
4, Aké ma čakajú servisné úkony u takéhoto auta (kilometre sú od 150k hore)
5, oplatí sa mi takéto auto kúpiť? (nebude ma stáť servis viac ako pre nový passat superb?)
6, na čo si dať pozor pri kúpe konkrétne tohoto modelu a motorov (všeobecné veci viem čo ako skontrolovať zaujímajú ma špecifiká pri tomto type audi)

7, mnou vyhliadnuté modely (je ich ešte viac toto sú zatial favoriti)
https://auto.bazos.sk/inzerat/65804814/AUDI-A6-AVA [zkrácená url]
8,
https://auto.bazos.sk/inzerat/64996519/AUDI-A6-AVA [zkrácená url]
Ocením akýkolvek postreh k danému typu audiny.
Dakujem za rady
Naposledy upravil mmichalll dne 06.11 2016 23:19, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.10 2016 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

23.10 2016 23:08


To nikto nevie poradiť?
Aký kód motora, ktorú výkonovú verziu..
Nikto nič ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

24.10 2016 8:53


tohle auto jsem neměl ale jel jsem v té 150kw a je to hrozný mít 200hp ve 3.0tdi a podle vybavi taky žádná sláva
a pokud najezdíš hodně tak osobně bych volil tu první už jenom pro to že to adaptivní tempomat ten je fakt užasnej na dálnice
ale jak jsou tom motory nepovím ale co jsem se dočetl tak ty motory by měli bejt totožné jenom přiškrcený
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

24.10 2016 10:33


Urcite 230kw, ty uz maj 8rychlostni menic, misto 7stupnoveho DSG.Jinak bych si atuo jedine dotahl z nemecka, nejlepe z autorizovanerho servisu, tam mas zaruku, ze to neni stoceny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

25.10 2016 19:15


Tie vyssie spomenute su dovoz Nemecko (overoval som si toho chlapa co to predava)
A nebude problem s Biturbom na tej 230kW ? castejsie poruchy a podobne ak majitel menil olej kazdych 30 000km ako mu povedali v servise (ja mením každých max 12000km)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

27.10 2016 21:59


Že je auto z Německa vůbec nic neznemená. Spousta aut z Německa je stažená. Když se nad tím logicky zamyslíš - proč by ty auta dováželi - aby vydělali. Auta v Německu jsou všeobecně dražší nez v Čr. Jen takvoý malý detail. Auta se stačí ještě před přihlášením na Stk Zkušenosti z praxe...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.10 2016 22:13


80% dovozu projde upravou stavu. Kazdopadne u 2012 je riziko male, vetsinou maji dodrzovane audi intervaly.
Minimalne mas jistotu ze to nekurvil ceskej čipar-laik.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

06.11 2016 23:18


robím v nemecku
viem ako tam jazdia a kto si kupuje diesel v prevedení avant (kombi). či už sú to 2.0 tdi (vw, skoda) alebo 3,0 tdi audi alebo tdi od bmw
Ani jeden jediný to nemá do kostola alebo na nákupy.
skoro každý jeden nemec s takýmto autom nabehá za týžden tak 800 - 2000km
Lebo skoro každý jeden takýto kombík bol (je) kúpený na firmu ako firemné auto alebo na cestovanie za rodinou na druhý koniec nemecka.
A s takýmto autom málokto najazdí LEN +-30000km za rok (ako vychádza zo stavu tachometrov na všetkých inzertných portáloch.
Tieto autá dávajú tak 40000 - 80000km ročne a vôbec to na interiéry nie je vidno.

To som si osobne overil na passate r.v. 1/2015 a tento rok v septembri mal nabehaných 116000km. A auto ako zo škatulky (rýchlo sa dá stočiť a povedať po starom pánovi)

Keby sa ešte dakto vyznal a poradil aké sú typické chyby na týchto audinkách aby som vedel skontrolovať.

Viem že boli 2 zvolávacie akcie->
Prvá sa týkala posilňovača bŕzd modelu 3.0 V6 TDI, vyrobeného v roku 2012, ktorého membránu mohli poškodiť olejové pary, čo by viedlo k jeho zlyhaniu. Druhé zvolávanie spôsobili úniky paliva z vysokotlakového potrubia modelov s trojlitrovým zážihovým motorom.
nahoru

sponzor





06.11 2016 23:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email