Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 1
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

22.09 2016 0:06


Dobrý den, poledne, odpoledne, ahojte,

chtěl bych svěřit se svým problémem a poprosit o radu, protože mi už nic jiného nezbývá. O víkendu v sobotu jsem po 5-ti měsících doskládal dohromady svojí A6 C5 Avant quattro* 2,5 TDI* V6 AFB r.v. 1998, po chvilkách po večerech jsem se bavil výměnou spojky, opravou posilovače řízení, výměnou hydraulických stavítek a koníků, celkově vyčištěním a přetěsněním části motoru a teď na závěr novým termostatem, rozvody, pumpou, řetězem olejového čerpadla vč. napínáku atd. Všechno bylo preventivně, když jsem auto na jaře odstavil dojelo bez problémů do garáže a na diagnostice VAG-COM* 4.09 jsem měl pouze nějaké drobnosti na klimatizaci a věděl jsem, že mám vadnou jednotku ABS* (nekomunikovala, nešlo se vůbec připojit a ABS* svítila na palubce už při koupi auta).
V sobotu jsem to dal do kupy a ráno moudřejší večera, šel jsem se na to vyspat, v neděli po klasickém odvzdušnění vstřiků překvapivě snadno chytila (už jsem si to předtočil rukou čerpadlem, když jsem měl sundané ropzvody) a asi hodinu jsem ji nechal běžet, vše se zdálo v pořádku, diagnostika ukazovala na jednotce motoru 01-Engine pouze závadu 01375 (měl by to být hydraulický silentblok-jeden jsem měnil ale měl jsem náhradní z ojetiny takže pravděpodobně jsem dal za dobrý, ale již dost dotrhaný na pohled lepší, ale vadný).
Po hodině běhu měl motor dobrou teplotu cca 90 °C olej a voda na čidle 82°C,zvuk byl relativně ostrý, jasný, vypnul jsem ji, několikrát zkusmo nastartoval chytla vždy na několik odvalení ne uplně na brnk, ale přikládal jsem to neseřízenému předvstřiku?
A teď proč píšu, o dva dny později, jsem se chtěl pochlubit známému a nechat ho poslechnout motor a ouha točil jsem naprázdno, bral jsem to sportovně, večer jsem naběhl znovu chtěl motor odvzdušnit, ale všiml jsem si že po otočení klíčkem do II. polohy se vůbec nerozsvěcuje kontrolka žhavení (nepamatuji si jestli má kontrolku elektroniky motoru, hádal bych že má, ale stejně nesvítí), tak jsem to připojil a přes VAG zjistil, že RJ motoru nejde načíst (stejné jako u ABSky), nejdřív s nadějí později v zoufalství jsem prolezl relátka a pojistky u řídící jednotky v boxu pod sklem, pojistky pod palubní deskou a zkoušel jsem relátka spínající ŘJ motoru, žhavení a obě jsou v pořádku, spolehlivě spínají, pojistka nebyla spálená žádná, baterie se nevybíjí.
Takže ponaučení z tohoto příběhu je, že chlubit se nemá, ale bohužel rozhřešení také nemám a nechce se mi věřit, že by se za dva dny stání odešla řídící jednotka do křemíkového nebe. Pro jistotu jsem měřil i G210 v nádrži, jednou se mi už stalo, že jsem při prudším otáčení s asi třetinou nafty v nádrži auto zablokoval na nízký stav paliva a domů jsem jel na laně, nicméně naměřil jsem odpor 426 ohmů což má odpovídat stavu, že je paliva dost

Pokud by někdo měl nějaký tip nebo jsem něco opoměl budu rád za postřeh nebo radu a pokud by měl někdo doma zbytečnou funkční řídící jednotku BOSCH 8D0 907 401 B (0 281 001 811) tak možná budu také rád

Vojta


Vyřešení dotazu:
vyměněna řídící jednotka motoru za jednotku od quattra99 s označením 4B0 907 401 L a světe div se zatím vše funguje (pouze start a cca hodinový běh motoru, s autem jsem zatím nejel), po adaptaci řídící jednotky motoru (01-Engine,10-Adaptation, kanál 00, hodnota 000) mne immo* pořád nechtělo pustit dál a jednotka hlásila zablokování immobilizérem a pomohla až adaptace v jednotce 17-Instruments, 10-Adaptation, kanál 00, hodnota 000-už byla předvyplněná nešlo dát test pouze save), děkuji Vám všem za rady
Naposledy upravil mace91 dne 04.10 2016 23:40, celkově upraveno 3 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.09 2016 0:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

22.09 2016 3:27


Ano jednotku mam ten sloh nebyl potřeba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

22.09 2016 8:28


Díky. Můžu poprosit o telefon, mám málo příspěvků na SZ.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

22.09 2016 21:11


mace91 (22.09 2016 8:28) <a href="/forum/prispevek/1327662-rj-motoru-neodpovida-a6-c5-2-5-TDI*-afb#1327662">orig</a> :
Díky. Můžu poprosit o telefon, mám málo příspěvků na SZ.
608974322 a potřebuji číslo jednotky co je v autě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

22.09 2016 23:52


Díky. Zítra se ozvu, přikládám fotku štítku na jednotce.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.09 2016 21:59


Tak bohužel tuhle nemam to co chceš je AFB motor a manual Převodovka* a já tu mam řj už jen na AKN Automat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

24.09 2016 9:57


mám 4B2 907 401B ale ta byla z AKN manuál.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

24.09 2016 21:05


Feller02 (24.09 2016 9:57) <a href="/forum/prispevek/1327919-rj-motoru-neodpovida-a6-c5-2-5-TDI*-afb#1327919">orig</a> :
mám 4B2 907 401B ale ta byla z AKN manuál.

No tak tahle neni určitě dle čísla manual a už vubec ne AKN.
nahoru

sponzor





24.09 2016 21:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.09 2016 22:03


na afb manual se mi vali jedna jednotka s chipem v garazi, pokud chces zitra ji omrknu jestli sedi podle cisla
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

25.09 2016 21:59


quattro99: pokud můžeš mrknout, jestli by pasovala, raději bych bez chipu, ale zatím jinou nemám

dneska jsem jednotku otevřel a opravdu je okolo jednoho z procesorů vidět změna barvy tišťáku ("zapečené") takže pravděpodobně KO

satas: můžu se zeptat jak je to se spárováním vstřikovacího čerpadla a nové jednotky, postačí pouze vynulovat kanál O a nakódovat immobilizér?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.09 2016 18:15


ok, omrknem a DAM* vediet a chip bez obav, emise to melo v pohode a nekourilo to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.09 2016 19:51


mam jednotku s L na konci, tak nevim jestli to pofacha
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

27.09 2016 21:06


nevim jestli s novou jednotkou nastartujes, u 1.9 TDI* bys mel problem s immo*, ale u 2.5tdi jak ma immo* na cerpadle tak 100% nevim. V nejhorsim pripade to jde zkopirovat pres programator do jakykoliv pouzity MSA15 jednotky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

27.09 2016 21:48


quattro99: není možný, že se dávaly do a4 2,5 TDI* afb? nevím jestli v tom může být rozdíl. Kolik by jsi za ni chtěl, SZ?

parik: hádám, že nenastartuju, četl jsem o dvou možnostech - do roku výroby '98 by mělo stačit zadat v kanále 0 hodnotu 0 nebo 0000 pozdější r. v. měly pin na immobilizér a to by bylo horší, a jsem trošku zmatený jestli se ještě jiným způsobem adaptuje čerpadlo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

27.09 2016 23:20


tady si napis pres aukro ucet polakovi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2016 12:58


nemas tam nahodou neoriginalni radio? nekdy se stava, ze neorigo radio vlokuje diagnosticky port a pak nelze nacist ECU*, ABS* a dalsi jednotky na kline
nahoru

sponzor





28.09 2016 12:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

28.09 2016 21:51


parik: díky za odkaz, zkusím vzít tu od quattra99, má to ze stejného roku '98 vyrobeno '99 registrováno
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

podle této stránky je jak ta moje ŘJ tak i ta jeho uvedená u A4-ky 2,5 TDI* v6 150 hp , ta moje je číslem výrobce uvedená i u A6-tky 2,5 TDI* v6 150 hp, tam už ta jeho není, bohužel tam nejsou uváděné kódy motorů, takže uvidím

Lumpiq: díky za tip hned jsem si vzpoměl, že jsem si v tu neděli nastavoval večer rádio, ale teď jsem s tím dvě hodiny laboroval, autorádio jsem odpojil (mám neorigo 1din clarion na iso konektorech-už jsem to tak koupil), ale výsledek stejný, vag načte ostatní jednotky (immo*, central el., klima - kromě Klimatizace* vše bez závad) ale motor nic, a žhavení ani neblikne ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

28.09 2016 22:38


parik (27.09 2016 21:06) <a href="/forum/prispevek/1328284-rj-motoru-neodpovida-a6-c5-2-5-TDI*-afb#1328284">orig</a> :
nevim jestli s novou jednotkou nastartujes, u 1.9 TDI* bys mel problem s immo*, ale u 2.5tdi jak ma immo* na cerpadle tak 100% nevim. V nejhorsim pripade to jde zkopirovat pres programator do jakykoliv pouzity MSA15 jednotky.

Ujistim te ža na AFB neni čerpadlo na immu.vymění ECU* naučí klič a jede.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

28.09 2016 22:43


mace91 (22.09 2016 23:52) <a href="/forum/prispevek/1327750-rj-motoru-neodpovida-a6-c5-2-5-TDI*-afb#1327750">orig</a> :
Díky. Zítra se ozvu, přikládám fotku štítku na jednotce.
Dej sem VIN* toho auta zjistim co tam má být opravdu za jednotku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

28.09 2016 23:02


Satas: WAUZZZ4BZWN146150 Děkuju Ti.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email