Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 198 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 193
Uživatelů: 5
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

07.09 2016 9:04


Mám zprávy o vadě nových motorů 3,0TDI 200KW instalovaných do A6 a Q7 od roku 2014 respektive 2015 pro Q7. Jedná se o rychlé opotřebení vačkových hřídelí s kterými se někdy pojí výměna napínáku a v některých případech i celých rozvodů. Jsou známi případy kdy se toto projevilo po 30 000 ujetých km, další auta ujela cca 40 000 a 56 000.
Dá se to vypozorovat na zvuku motoru, kdy při deceleraci z cca 2500 ot do volnoběhu jsou slyšet kovové zvuky.
Servis to zatím řeší tak, že zvuk nahraje a importér mu na základě toho doporučí výměnu. Předpokládám, že se budou případy množit a mohli by svolat plošně všechny auta s tímto motorem.
nahoru

sponzor





07.09 2016 9:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.09 2016 11:32


JK: Ty jo, tak další vlna po 2.5 TDI*? No hold náskok díky technice.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

07.09 2016 16:06


Já měním olej od začátku častěji než by se mělo (nikdy jsem nevěřil na pohádky o 30000 intervalu, kor když snížili obsah ol. náplně na 5,5l), tak mam motor ok, ale uvidí se, zda to není skutečně nějaká vada materiálu a neprojeví se mi to za delší dobu. Toto je spíše varovaní pro majitele stejných motorů, aby si na to dali pozor a informace, že se k tomu audi staví čelem a mění to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

12.02 2020 5:49


myslim ze ta vada pokracuje dalej, teraz som riesil a6 2015 200kw so 180.000 km, vacky trieskali, tyzden na to q7 2016 200kw vacky trieskali, na to ze 1 vacka stoj okolo 500e a su 4 + ak sa daju aj nove retaze tak vyjde nemala suma. zasa inzinieri vymysleli riadnu blbost s tymi vackami
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

12.02 2020 7:38


Aky je problém na tých vackach ? Sa tak rychlo opotrebuju?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.02 2020 7:57


No jo no když už ty motory dovychytali modely EU5 140 a 176kw ktere vyráběli cca jen dva roky,tak to vzápětí ihned fantasticky dojebou tímhle.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 167 | Témat: 11

12.02 2020 9:52


To je krása tohle. Koupit si Audi je teda loterie:-( Když šla z domu A7 vzhledem k problémům s dvojspojkou a člověk jde radši cestou Tiptronicu, tak dostane ránu v potenciální vadě za kilíčko v motoru. Za 10 dnů vezu na servis v 80tis. Q7. Ještě že jsou ty 4kroužky pro mě srdcovka:-). Jde poznat i na diagnostice? Díky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

12.02 2020 10:04


Odchazej uz i ty vymeneny vacky na garanci ci kulanci
nahoru

sponzor





12.02 2020 10:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.02 2020 10:13


4F 4L 8K posl auta....dal je to maler uplnej.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

12.02 2020 11:46


BMW na tom neni líp spíš naopak už asi 10let...životnost motoru 70-100k km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

12.02 2020 11:58


Cize ako tak rozumiem správne tak 176 kw posledny dobry motor? Skoda ze sa kurvi ten stronic inac good vozenie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

12.02 2020 12:35


Chlapi, takze cim novejší tím horší? Motory delají asi v číně
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2019
Příspěvků: 20 | Témat: 2

12.02 2020 13:53


bady555 (12.02 2020 5:49) orig :
myslim ze ta vada pokracuje dalej, teraz som riesil a6 2015 200kw so 180.000 km, vacky trieskali, tyzden na to q7 2016 200kw vacky trieskali, na to ze 1 vacka stoj okolo 500e a su 4 + ak sa daju aj nove retaze tak vyjde nemala suma. zasa inzinieri vymysleli riadnu blbost s tymi vackami

tiez som cerstvo po vymene vaciek (200kW r.v.2015, 130tisic km). vacky som popravde nepocul, resp. nebol som si vedomy, ze by nieco vydavalo takyto zvuk, ale kedze som sa docital, ze s tym byva problem dal som to skontrolovat. Pri kontrole zistili, ze vacky su uz nahlodane, tak som to dal rovno vymenit. Vymena 3000+ eur moc nepotesila, ale mozem pokojnejsie spavat, aspon sa mi to nerozpadne niekde v chorvatsku s celou rodinou v aute (hadam som to nezakrikol ) Keby som bol vedel, ze je s tym problem, urcite radsej priplatim sumu co som investoval teraz do vymeny a kupil by som bitdi...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.02 2020 16:34


kingz (12.02 2020 11:58) <a href="/forum/prispevek/1434120-vyrobni-vada-novych-motoru-3-0tdi-200kw#1434120">orig</a> :
Cize ako tak rozumiem správne tak 176 kw posledny dobry motor? Skoda ze sa kurvi ten stronic inac good vozenie

176tku CDYA mam ted na dílně bez tlaku na dvou valcích asi tak po 3 letech a to ma najeto tak 500 bez servisu... jinak o tehle motorech prakticky nevím,jezdí a fungují.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

12.02 2020 18:20


Satas: Se nedivím že je nedostatek nákupních vozíků u supermarketů
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

12.02 2020 18:27


176kw v q5 330tis najeto, a pohodicka. Tak to nechavam nove kamosce, prozatim.
nahoru

sponzor





12.02 2020 18:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.02 2020 20:27


áček (12.02 2020 18:20) <a href="/forum/prispevek/1434131-vyrobni-vada-novych-motoru-3-0tdi-200kw#1434131">orig</a> :
Satas: Se nedivím že je nedostatek nákupních vozíků u supermarketů

Vubec kamo tenhle je z ikey je to můj favorit jsou hrozne bytelny vydržej fakt masakr.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

12.02 2020 21:44


Tak skoda ze nedela motory Ikea teda jinak ldyz jsem mel rotacku co vydrzela milion a vyslo PD, tak jsme vsichni nadavali ze vydrzi max pulku. Pak prisli novejsi motory co lehaly ve 300tis a PD zacalo bejt najednou dobrej motor. U 3.0tdi se nadavalo na rozvody a DPF* a ze je to na hovno. Dnesk se berou za dobry. Chci tim rict at se toho nebojite pac prijdou horsi horsi motory a jednou budete 200kw TDI* jeste chvalit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

14.02 2020 20:44


No, tak nakonec zlatý chrochtl 2,5 TDI*

U těch 3,0 TDI* je nějaká vada materiálu nebo víte něco bližšího?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.02 2020 21:27


Kazda generace motorů má něco..od 2.5 po nejnovější třilitr.... ve spojení pak s majitelem kterej je zdechlej servisovat je to jasnej maler.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

14.02 2020 22:07


Satas nieje polovica problemu aj tych vačiek aj long life olej(servisny interval 30 000 km) alebo co to spôsobuje? Az tak je predimenzovany ten motor ? Trpi tym aj 160 kw ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

15.02 2020 7:50


podla mna olej za to nemoze, skor to ze su delene ozubenia a nejake struny v nich sa opotrebuju, nevymedzia volu a trieska to...stary 180kw mal aj tie vacky odost hrubsie, tieto su ako z bycikla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

19.02 2020 13:20


Ty jo, tak co v naftě koupit?
BiTDI?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

19.02 2020 13:51


Jedině pořádnou naftu, třeba Iveco Stralis R6 10,3l 332kW to je dělaný na velký nájezdy
nahoru

sponzor





19.02 2020 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

19.02 2020 14:35


V nafte jedine 1.9tdi 81kw
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 102 | Témat: 4

19.02 2020 14:49


Kluci já mám motor CCWA 176kw výroba září 2011 je to už vychytaný kousek? Měl sem za to že tyhle motory od ledna 2011 by měli mít už jen dva rozvodové retezi které už i honí vstřikovací čerpadlo po koupi jsem ale zjistil že u mého motoru vstřikovací čerpadlo pořád ještě honí nějakej pomocnej řemen ze předu motoru jak je to možné když mám podle výroby už skoro 2012? A jak je to tedy se spolehlivosti toho mého kousku předem dík za odpovědi
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.02 2020 15:00


Nakadah (19.02 2020 13:51) orig :
Jedině pořádnou naftu, třeba Iveco Stralis R6 10,3l 332kW to je dělaný na velký nájezdy


U toho praskaj hlavy mezi ventilama 5-6 válec. to nebrat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2016
Příspěvků: 24 | Témat: 14

20.02 2020 17:57


Kubajslow (19.02 2020 14:49) orig :
Kluci já mám motor CCWA 176kw výroba září 2011 je to už vychytaný kousek? Měl sem za to že tyhle motory od ledna 2011 by měli mít už jen dva rozvodové retezi které už i honí vstřikovací čerpadlo po koupi jsem ale zjistil že u mého motoru vstřikovací čerpadlo pořád ještě honí nějakej pomocnej řemen ze předu motoru jak je to možné když mám podle výroby už skoro 2012? A jak je to tedy se spolehlivosti toho mého kousku předem dík za odpovědi


Tvojí 176ky se neboj.. Častěji měnit olej a bude cajk.. Jinak rozvod co má 2 řetězy mají motory 180kw a montovaly se do 4G modelů které se překrývají v roce 2011 se starým modelem 4F..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 102 | Témat: 4

20.02 2020 18:13


Aha tak to jsem si zase precetl nesmysl v recenzích když tam psali že od ledna 2011 to má dva řetězy a o 8kg lehčí motor a o 100mm kratší motor a jinak s tim olejem v motoru je to těžký když koupíš auto co do 170 tisíc litalo nesmyslnej longlife už to na něm bude určitě znát
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

21.02 2020 7:09


ty mas este 4 retaze, to ze je motor skoro pri 1900kg lahky o 8 kg, wau, a kratsi o 10 cm, waw ale ze to poriadne s retazmi a unikmi vody posrali o tom uz nepisu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email