Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 170 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 162
Uživatelů: 8
Celkem: 170

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: imobilizer
tagy: wiki: Imobilizér...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 14

25.04 2009 13:41


Zdravim... Mam takovy problem.. spadl mi klic na zem, rozbil se mi ten chip co je v klici a ted to samozrejmne nejde nastartovat.. druhy klic bohuzel nemam, tak jsem se chtel zeptat, jestli nejde nejak vypnout imobilizer.. je to A4 B5 1006.. dik mo za jakoukoli pomoc...
nahoru

sponzor





25.04 2009 13:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

25.04 2009 15:39


a není lepší naučit nový čip ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 14

25.04 2009 22:32


jak to myslis naucit?? jestly by to slo nejak preprogramovat, tak to by byla parada, pac doma mam jeste jeden klic z byvale A4..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

25.04 2009 22:45


jde nekdo kdo dela klice se dokaze napichnout na ridici jednotku centralu a zjisti jake je tajne cislo imobilizeru a pak ho zada do klice
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 14

25.04 2009 22:49


Tak tp je parada Predstava ze si nechavam delat novej klic v audi a dat za nej aspon 4000 byla dost udesna.. Takze teda staci napichnout ji u mechanika na PC a on mi rekne ten kod,jo?? Dik moc za tu radu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

26.04 2009 7:17


rozhodně to není v ř.j. centrálu
bud v budících a nebo v motorovce
obyč diagnotikou PIN nezjistí

výroba obyč klíču (bez DO) stojí 300-600 (ale slyšel jsem i litr )
čip imma se dá sehnat od 300-1500
zjištění pinu možná ti zjistí v audi podle VIN*
jinak to stojí od 800 1500 jak kdo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

26.04 2009 9:04


me napichl nejaky starik co se tim zabyva audi na notebook, dostal se do nejake jednotky (mozna pristrojovku) a dal zjistit tajne cislo ctyrmistne a s tim mi rekl at si zajdu na vyrobeni klice ... u me rikal novy klic (vyrezani + nakodovani) 1050kč 8)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 14

27.04 2009 11:11


Tak jsem byl dneska v audine a klic i s nacipovanim me bude stat 1500.. Cekal jsem vetsi palku, takze me to docela mile prekvapilo.. jen musim pockat asi 14 dni nez mi ten klic prijde.. Ale co uz
nahoru

sponzor





27.04 2009 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

27.04 2009 11:55


Upřímnou soustrast,ale o to radši se po těch 14 dnech projedeš. Mě zase před 14 dny nacouval borec na zadek auta. Po čem houby, to je hned.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 2

30.04 2009 22:29


Ahoj,no mám podobný problém.Nenačítá mi to klíč a nebo občas.Snažil sem se to obejít,případně odpojit,ale bez šance.Měj se...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

30.04 2009 23:29


To že to nenačítá občas klíč může být ve snímači v zámku a nebo to může být způsobeno chybou komunikaci jednotek,už se mi dvakrát stalo že to dělala jednotka komfortu a bylo to vidět Vagem jak v přístrojovce tak v komfortce.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

01.05 2009 7:29


u A4 můžeš jezdit bez komfortky a půjde normálně startovat
nemá s immem nic společného
a start potřebuješ ohledně komunikace jen motorovku a budíky

zkontroloval bych vedení od čtetcí cívky na spínačce - prostříknout něčím na kontakty, popřípadě vyměnit vedení
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.05 2009 21:30


To máš pravdu že bez komfortky jo ale sblbou komfortkou ne ,když začne blbnout, tak mi to připadá jako by si přístrojovka myslela že je zamknutý auto a IMO* ti to hned vypne.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

03.05 2009 21:39


jj s blbou komfortkou to múže blbnout
stejně jako s blbou podvolantovkou / dveřní jednotkou / centrální jednotkou / rádiem / nebo nějakým blbým drátem atd atd
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

18.07 2009 16:36


kde najdu tu čtecí cívku na spínačce, dělá mi to také, že někdy se IMO* vypne ihned na poprvé a někdy třeba až na 15 pokus...dělá to ale jen jednou za čas..třeba je období kdy to nedělá vůbec a pak zase je období kdy to dělá při každým pokusu nastartování..je to tedy tou cívkou? jak jí promazat? nebo v čem by mohla být jiná chyba?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.07 2009 18:29


civkou to v 99 pripadech neni, spise starnouci transporder v klicku, draty k civce...pin vam muzu vycist za 450, kdyz budete chctit...

jinak je to v budikach nebo samostatne v A ckovych radach B5, C5,C4 atd ne v centralu ci komfotce...
Naposledy upravil Lumpiq dne 21.07 2009 19:25, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.07 2009 18:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

21.07 2009 13:13


jak mám tedy tento problém řešit?? díky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

21.07 2009 13:36


Lumpiq:
civkou to v 99 pripadech neni, spise starnouci transporder v klicku...pin vam muzu vycist za 450, kdyz budete chctit...

jinak je to v budikach nebo samostatne v A ckovych radach B5, C5,C4 atd ne v centralu ci komfotce...


audi s tímto problémem jsem řešil myslím jen 3 (oprava vedení pomohla)

u octavií I/GIV vždy pomohlo oprava vedení ani jednou jsem nedával čip - ani jedno auto se už nevrátilo

kdyby někdo chtěl PIN umím vyčíst taky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.07 2009 13:45


Mám s immem taky problém. Nkědy startuju i 10x. Pokaždé to chytne a hned zase zhasne. Celkem mě to trápí, už jen kvůli té nejistoty, kdy zůstanu někde viset a taky proto, že je mi celkem nepříjemné, když se na mě lidi dívají ve chvíli, kdy startuju na 10x Vidím ty pohledy typu "audi a ani nestartuje" A to mě sere snad nejvíc. Takže co s tím přesně? Co se musí vyměnit (popř. vyčistit) a za kolik? Čipem v klíčích to na 99% nebude, ptž jsem zkoušel druhý klíč, který se téměř nepoužíval a dělá to to samé.

Předem moc děkuji za rady, popř. kdyby tady byl někdo z okolí Ostravy, kdo to umí, budu rád
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

21.07 2009 13:51


já budu taky moc rád za rady..respektive řešení..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

21.07 2009 14:06


sTeblo: Problém je ve špatném kontaktu na konektorech na jednotce imobilizéru od čtecí cívky IMO*. Musíš vyměnit svazek od čtecí cívky k jednotce. stojí asi 170kč. Jsou to dva tenké dráty zelený a černý spletené do sebe jako CanBus na koncích s novějšímy konektory.

Číslo svazku 1U0 971 809.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.07 2009 14:59


Kratz: Tak to jsi me celkem potesil, myslel jsem, ze budu muset menit celou spinacku nebo neco podobneho. Takze kdyz si sezenu ten svazek, tak je to vsechno co potrebuju? Budu muset potom nejak znova kodovat klice?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

21.07 2009 15:54


Nic jiného nepotřebuješ, sežeň ten svazek a zkus to. Na 98% to bude ono. Je to typická bolístka koncernových aut - hodně to zlobilo třeba u octy I.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.07 2009 16:06


kratz nema tak uplne pravdu, kabelema to muze byt a nemusi, to se da vyzkouset (ve vagu lze se podivat na funkcni registry, zda vidi nejaky klic, nevidi, je validni jehopevna cast kodu, pohybliva, byl uz nekdy kodovan atd. ),..casto to byva i starnoucim cipem, ktery ma pak ma slaby signal....

pokud se jedna o B5 do 97, ma immo* za budikama, takzvany immo* box, tam se bez pritomnosti validniho klice kabelem nedostanete, musi se vyletovat svab, nacist, dekodovat. Je to immo* stare generace s fixnim kodem v cele sirce, nekompatabilni s klicema novejsi 2 kove.

pokud se jedna o B5 nad 97, ma immo* v budikach a je to ta lepsi zprava...da se tam specialnim kabelem dostat, ci take vyletovat...ten uz ma immo* 2 generace s fixnim a variabilnim kodem...
Naposledy upravil Lumpiq dne 21.07 2009 19:22, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.07 2009 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

21.07 2009 17:22


takže nějaké řešení?? je možné nějakým trikem vyzkoušet čím to je? jestli těma kabelama nebo tím čipem v klíči? mám předělávaný klíč na vystřelovací..podomácku od bývalého majitele..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.07 2009 17:56


Lumpiq: Jo, urcite to muze byt i tim, co rikas. Ale ja predpokladam, ze v mem pripade to bude necim mimo klice, cili tim svazkem jak pise Kratz. Jelikoz at tam DAM* jeden, druhy nebo treti klic, dela to se vsemi klici. Tim padem je cip v klicich vporadku a bude chyba nekde uvnitr spinacky. Jedine, ze bych byl takovy haluzak, ze by mi zestarly vsechny 3 cipy najednou. S mym stestim, se to klidne stat teda mohlo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

21.07 2009 18:31


přechodovy odpory se špatně měří

propájet piny nebo novej kabel
u mě VŽDY pomohla výměna/oprava vedení

cca 30 aut.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.07 2009 18:34


Vaša: Takze u tebe vzdycky pomohlo vymenit ten svazek, jak pise Kratz, rozumim tomu dobre?

Jeste jedna otazka, vymenim ten svazek doma na koleni nebo je tam spatny pristup nebo jiny zadrhel?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

21.07 2009 18:34


dobře, dejme tomu, že je to vedením těch kabelů..kde to ve své audi najdu...kde najdu ten kabel nebo ty kontakty..Audi A4 r.v.96
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

21.07 2009 18:39


ja z 80% propájel kontakty
20 \% si majitel přál novej kabel nebo si jej donesl

sundat plasty okolo volantu a na spínačce je černý kroužek do něj vede konektor se dvěma dráty
ty samé dráty najdeš v konektoru zezadu na budících

na odjištění stačí jehla
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
3
11.Leden 2019 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email