Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 396 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 395
Uživatelů: 1
Celkem: 396

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2016
Příspěvků: 84 | Témat: 9

23.08 2016 21:13


Zdar hoši,

dneska na dálnici se mi stala strašná věc. Auto samo začalo zrychlovat, po vyšlápnutí spojky šlo do plných a modrý kouř všude. Chcípl jsem to asi včas. Od té doby po vychladnutí silné vibrace, klepání na vyšší otáčky, než volnoběh, modrý kouř za mnou, bez výkonu. Takže Turbo*?
nahoru

sponzor





23.08 2016 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

23.08 2016 22:42


Turbo* ... sel z nej olej do sani a na ten motor jel jak naftu. Proto do maximalnich otacek. Bud rad ze se ti to povedlo nejak chcipnout. Casto to skonci znicenim motoru - bude se motor rozpadne na otacky a nebo se zadre az to vypotrebuje vsechen olej. A nebo taky to auto zacne horet.

Nech si to opravit. Nejezdil bych s tim uz dokud to neopravis. Priste uz stesti mit nemusis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2016
Příspěvků: 84 | Témat: 9

23.08 2016 22:46


Co to kolísání otáček? To je tím olejem v sání? Turbo* zítra prohlédnu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

23.08 2016 23:14


No mohlo tam dojit k poskozeni pri tech max otackach. Poskozeny pist, poskozene ventily...tezko rict. Dej to nekomu kdo je schopen to proverit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

24.08 2016 5:39


jak dlouho samo zrychlovalo? jak dlouho šlo na max? jak dlouho to trvalo než si zastavil a chcípl?

Kontrola hladiny oleje. potvrzení zavady, měření kompresních tlaků motoru, dle všeho co člověk zjistí pokračovat s opravou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2016
Příspěvků: 84 | Témat: 9

24.08 2016 12:17


Tak sací vrtulka ok, výfuková na káry, což je super, protože to nerozsekalo motor. Na volnoběh se motor lehce třese, ale jde hezky, jako předtím. Přičítám to bordelu (oleji) v sání apod... Diag nic nehlásí, vše vypadá v normě
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

24.08 2016 13:22


tenjehozjmenonevyslovuj: Nevím, nechci strašit, ale pokud se motor na volnoběhu třese víc než předtím, tak to jen turbem bude asi sotva.

Hlavně to všechno zkontrolovat pořádně...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

24.08 2016 13:38


Klepani motoru bych tak klidny nebyl. Zmerit tlaky. Ohnuta ojnice,ventil, praskly pist..........
nahoru

sponzor





24.08 2016 13:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2008
Příspěvků: 389 | Témat: 87

24.08 2016 16:15


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

24.08 2016 18:56


Tak ja by som taky kludny nebol. Kvapalina (olej) je nestlacitelna a vieme co sa stane pokial sa ho do valca dostane viac ako sa ho tam zmesti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

24.08 2016 19:12


ja mam v hajzlu Turbo* a jezdim s tim jak magor, zaroven mam Tiptronic*, tak doufam ze me tohle nepotka, projistotu sebou vozim v kastliku burty abych si pak vedle toho sednul a aspon si je na tom opekl.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

24.08 2016 22:34


Kazdy, co ma Turbo*-diesel, by mal aspon vediet, co vtedy robit, nie je nic horsie, ako stlacit spojku ci vyradit rychlost. Ci uz manual alebo automat, treba vypnut klucik a nechat motor zaberat, nie je problem ho predsa brzdami spomalit, az kym olej nespali a motor sam nezdochne, nechat ho bez zataze vybehnut do maxima je takmer ista zaruka poskodenia motora.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

25.08 2016 9:57


A nestačilo by, kdyby jsem v rychlosti sundal třeba za váhou vzduchu sací potrubí a nečím ho ucpal, aby jsem motor udusil? Pomohlo by to? Nebo ten olej hoří a motor jede pak i bez přívodu vzduchu?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

25.08 2016 10:21


Pomohlo by to ale nejsem si jist zda to vse stihnes bez poskozeni motoru. Ja uz to na silnici zazil x krat ( ne na svym tam jen dvakrat ale to melo jiny prubeh)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.08 2016 10:53


Rabin4213: pochybuji, že by jsi to stihl a v tom fofru a stresu si myslím, že bys ani nebyl schopen povolit pásku hadice. A navíc čím to narychlo ucpat, že, vrazíš tam co budeš mít po ruce, kousek hadry a pod., ale v těch otáčkách to už bude mít celkem cuc, tak ti jí vsaje do motoru a myslím, že by jsi si moc nepomohl...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

25.08 2016 11:50


2.5tdi v6 ma chcipaciu klapku takže tam netreba sanie zapchávať nie?
nahoru

sponzor





25.08 2016 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

25.08 2016 14:14


Michal.K (25.08 2016 10:53) orig :
Rabin4213: pochybuji, že by jsi to stihl a v tom fofru a stresu si myslím, že bys ani nebyl schopen povolit pásku hadice. A navíc čím to narychlo ucpat, že, vrazíš tam co budeš mít po ruce, kousek hadry a pod., ale v těch otáčkách to už bude mít celkem cuc, tak ti jí vsaje do motoru a myslím, že by jsi si moc nepomohl...


No než by to vcuclo do motoru, tak by to nejdřív schytalo Turbo* . Ono třeba u 3.0 TDI* nebo 2.7 TDI* by se dala váha v rychlosti odpojit těma dvěma klipsama od filtru (to by bylo asi rychlejší, ale to na ucpání by bylo potřeba spíš něco pevnější, nějakou destičku s optimálně rovnou plochou (to aby jsme v povinné výbavě měli už sebou ) .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2016
Příspěvků: 84 | Témat: 9

13.09 2016 21:19


Takže výsledek:

Motor mi šel od koupě hezky, jen se třepal. To jsme přikládali vadné dvouhmotě až do popsané nehody. Byl propálený píst. Předemnou tam očividně někdo měl špatné vstřiky a ty následně vyměnil za nové, které tam jsou. Bohužel už to načalo píst. Motor šel jak nový, jen se za tepla lehce chvěl. To bylo znamení, že je ten píst načatej (kdo to mohl vědět). Tím jak se propálil píst šel olej s naftou dohromady, vzalo to Turbo* a motor se roztočil. Po výměně turba šel na 5. Vyřešeno tak, že jsme vyměnili celý motor a hezké věci, což je v podstatě vše kromě spodku motoru jsme zanechali. Po sundání hlav se zjistilo, že byl obtisklý ventil na dalším pístu. To byl důvod, proč jsem auto koupil s novými hlavami, vačkami, vahadly, atd... + novými rozvody Takže radím. Pokud jsou na motoru vibrace, okamžitě změřit tlaky jako první a zkontrolovat vstřiky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email