Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 158 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 158
Uživatelů: 0
Celkem: 158

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

19.08 2016 9:29


Ahoj, prosím o radu, moje A6 C4 2,5TDi 103kW AEL, přijde mi, že turbína začíná tlačit až moc vysoko, do 2000ot/min je auto téměř bez tahu, tak někde v 2200ot ze začne probírat a plnej tah je až tak 2600ot. Neznám dobře tenhle motor jsem zvyklej na 1.9/66kW ALH, která táhla od 1750ot. Na diag mi tam hodnoty jak tlaku tak vzduchu (to jen trochu) nesedí s požadovanými hodnotamy, nad 2500ot je už vše ok. Na volnoběh mi píše o cca 100 jednotek vetší množství vzduchu, než požadováno ale hlavně regulační ventil N75 nesedí vůbec, je tam požadovaná hodnota 30-60 (asi brambor) a mě píše 5. Nemá prosím někdo zkušenosti? Díky za rady
nahoru

sponzor





19.08 2016 9:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.08 2016 11:45


1.9TDI tahá daleko víc odspoda, nehledě na to, že podtáčení pětiválu není vůbec zdravý s ohledem na torzní kmity klikovýho ústrojí. N75 tam těžko najdeš AEL/AAT nemají VNT Turbo*. Zkontroluj hadice sání před coolerem a za ním. Rádi praskají. Pak může být ucpaný Katalyzátor*, taky jsem to kdysi řešil. Já měl na svém AEL vše v pořádku a taky to začínalo žít tak od 2tis ot.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

19.08 2016 13:26


Určitě máš pravdu, že 1,9 bere víc od spoda, zvláště ALH s lopatkama, tak tahala od 1700 ale ani to od AEL nečekám, jen mě zaráží že to full táhne až tak 2500. Předpokládal jsem, že N75 nereguluje samozřejmě lopatky,ale obtok. Načeš VAG píše N75 regulaci a právě špatně. Jde mi hlavně o to, proč nesedí daná hodnota dle diag. nechci aby to v 1700 rvalo dlaždice,jak kvůli klice tak dvouhmodě,ale říkám si že ve 2-2,2 už by to mělo brát jinak šponu.. Kat jsem měl venku,ten je jako novej, ten obtokový ventil (N75?) jsem přehodil za jinej a taky prt. Měl jsem špatně předvstřik (2°) blbě chytal za studena, ten jsem posunul na nějakých 6°před HÚ, už chytá dobře,alezase se mi zdá že nejede tolik. Spíš bych uvítal,kdyby se v tom někdo projel, kdo ty motory zná a řekl mi jestli to jede tak jak má,abych neřešil problém, který neexistuje:D Projdu ty hadice,ty venku ještě nebyli...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 817 | Témat: 18

20.08 2016 16:29


hele mně se probouzí taky až na 2000 a pořádnou tahárnu mám od 2500
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

20.08 2016 17:37


Tak by tak odpovidalo... protože získat použitelnou informaci od nemajitele tohoto vozu prostě nejde... máte zkušenosti s chipet na tomto motoru? Kat ven? Ten je pěknej...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 817 | Témat: 18

20.08 2016 20:37


týjo do chipu bych asi nešel. Ten motor je nesmrtelnej dokud do něj nehrabeš. Než jít po chipu, tak bych nejdřív vymlátil katy, udělal to na straight pipe. To ti pěkně sníží otáčky od kterých tahá Turbo*. Potom co se dost dělá tak udělat lepší sání vzduchu, v podstatě do toho boxu navést hadici s hřibem, kterej vyvedeš někam kde to líp dejchá. A do třetice se dávají jiný vstřiky, teď si ale přesně nepamatuju který to jsou (z nějakýho VW nebo Audi na vrakáči). To jsou tři základní věci který ti "vylepší" motor.

Až potom bych uvažoval o chipu, protože tady se jenom nenahraje soft. Musíš rozebrat řídící jednotku, vypájet čip, nahrát na něj soft, dát zpět, napájet, složit. Dělal bych to až na poslední chvíli
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

21.08 2016 22:49


trysky jsem tam ted kupoval Fratelli Bossio za 8K, jsou to sprint 764. kat mam peknej, je mi ho lito, musim sehnat obal. ano vim, ty chipy mam zajistene, tak nevim jestli jo nebo ne. nechci 2tunovej zavodak,ale tak nevadi mi zase na to předjeti mít více síly.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

21.08 2016 23:28


kup si rezonátor,dle toho jakej se bude líbit bud kulatej nebo oválnej,placatej jako u 2.5 TDI* quattro* a KAT zahod,2.5 TDI* s tim prostě po letech nefunguje i když se ti zdá že je dobrej,mimoto určitě nebude,že navrch se ti zdá že neni ucpanej neznamená že uvnitř to bude stejně........čip je gut,ted sem se projel s 2.5 TDI* bez čipu a přišlo mi že to nejede
nahoru

sponzor





21.08 2016 23:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

22.08 2016 13:03


kat jsem mel venku, pruhlednej jak skolo,ale zahodím ho tedy ja si myslim,že ten chip mu neublíží, když se s tím nebude jezdit jako s formulí. Na kolik chip máte? s tryskama 764:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

22.08 2016 21:12


Blbost,,katy tam nech,,pokud nejsou samy uz vymlácený..To co ti radí je hloupost..Katy jsou tam proto,aby auto jelo jak má a navíc to nemělo takový emise(stačí pořadně propláchnout,,ne ale arvou!!)..Motor funguje na bázi protitlaku,,a ten když je malý auto nejede,, jede blbe.Ael jede normálně od spodu,,nejsou to kopance,ale je to linearní zátah,pocitová dynamika tam není taková,co u kratkých octavií,kor když je to ještě quatt.,,ja když jsem si s ní dovoloval jela i 230 a akcelerace jak bejk a to má třičtvrtě nmega..
Je tam mnoho co muže byt zle,,ty motory mají všechny hrubo hrubo přes pul mega a nikdo se o ně nestaral a navíc je už nikdo neumí nastavit.Zační těsností přetlaku,vše musí být čisté uvnitř a těsné,,intercooler,vule turba,EGR* musí být čistounký,musí chodit,,nezaslepuj,šetří to motor a snižuje teplotu ve spalinách....Pakliže je vše jak má být,změř tlaky,mrkni na vačku jestli není smetená odzkoučej hydroštely,musí být tvrdé a nech si zkontrolovat vstříky.Vsadím se ,,že je máš ještě origo.Nastavení předvstřiku je delikátní zaležitost,ale pokud to chytneš v zakladním nastavení,mělo by to chytnout..Pokud je teda čerpadlo OKTa čerpadla všechna po takovejch kilomketrech musej mít repas a nestojí to moc.....Ideal předvstřiku je něco okolo 22,,ale to bych kecal,,z hlavy to už nevím.Samo rozvody musí být bezchybné..Pokud toto máš v cajku a nezabržděné třmeny,,auto musí jet jak z praku..Pokud né,,máš tam ještě váhu vzduchu,regulace turba,vyvěvu,,která je alfa omega plnění,a v neposlední řadě řídící jednotka,,která je umístěna tak na piču,,že když ti do ni zateče,,tak nevíš co dřive a auto je furt jalové..Mrkni pak ještě na Climatronic*,,je napojený na jednotky a je to taková malá diagnostika..No ale si myslím že tyto rozsahy už nejsou pro kutila,,ale pro pořádnýho mechoše,a ti co tak sleduju už neexistujou až na světlé vyjímky,pokud tomu až tak nehovíš,,vyprdni se na to a dej to opravit.Není to vubec jednoduchý auto pro neználky..Tot vše...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

24.08 2016 9:24


danyk (22.08 2016 21:12) orig:
oho co m

Kat je krásnej, měl jsem ho veku, zlehka vyfoukal, je jako novej. 'VStřiky jsem kupoval nový, Fratelli bosio sprint 764, seřízeny na 190bar, takže cajk. Rozvody jsem dělal, vše nastaveno jak má. (Nejsem domácí kutil, těch aut jsem taky pár udělal, ale rád vím všechno, proto se vyptávám, spíše mi jde o specifika TDI* R5. Podezření mám na coler, dole od něj vede hadička na nímání tlaku předpokládám a je napojená do bazmektu kterej je každou chvilku od oleje. EGR* už někdo zadělal předemnou. Předvstřik jsem dával na 5,5 před Hů. Byl na 2 a nestartovalo to studený. Váhy jsem přehazoval stejně jako ventil na egulaci obtoku turbíny. Řekni mi spíš něco o té vývěvě, protože kolega má TDI* R5 V VW T4, mlátí mu jak vzteklá a auto jezdí normálně a má přez půl míče nakloktáno. Jinak předpokládám, že kdyby nateklo do RJ motoru,tak by to spíš chcíplo úplně a né že by to tahalo hůř, nemyslím si že by to kvůli tomu jelo míň. Jak může Climatronic* ovlivnit rj motoru pri řízení vstřikování???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

24.08 2016 10:01


ahoj ,vývěva má spíše vliv na brzdovou soustavu,dá se prý lehce rozdělat,někdě jsem viděl obrázky,nachází se tam čtyři ventilky s pružinkama a tešněníčka.Nejlépe vše vyměnit.
Climatronic* je spíše o výčtu hodnot tuším na 69kanálech.Zmáčknutím šipky na horní ofuk a zároveň cirkulace najedeš do kanálů,kde se následně přepínáš plusem a minusem.Tuším že například na kanále 17 je tachometr,čili z klimy můžeš mít digitální ukazatel rychlosti.Jestli se nějaké hodnoty dají měnit přes klimu jsem nikdy nikde nečetl,to ale neznamená že to asi není možné.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 5

24.08 2016 10:42


danyk: Protitlak bych řešil u atmosféry, u turbomotorů se ti o něj stará samotné Turbo* tím, že tam vůbec je.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 817 | Témat: 18

24.08 2016 23:04


přesně tak, protitlak u naftovýho turba je jedno, tobě jde v tomhle případě o co nejlepší výplach.

jinak repas vývěvy je v klidu, dělali jsme to na mém autě cca před dvouma rokama na chatě s obyčejným kutilským nářadím
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

25.08 2016 7:46


Nemyslím si, že bych měl hledat závadu ve vakuovce či něčem podobném. Kat prostě brzdí, jde do setrvačnost spalin aby měli tah pro výměnu obsahu válce,ale to už se opravdu vracíme do základní školy. Po tom předvstřiku je to lepší, snad bych si dovolil říct že v pořádku. Je pravda, že třeba v 1800ot to prostě nezabere,ale tak budu to brát že je to R5 a netahá tak od spoda. Kdyby jste někdo někdy jeli přez Vysoký Mýto tak se stavte se projet a říct mi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

20.05 2019 9:28


ahoj, přišel jsi na problém nebo závadu proč ti to nejelo ?
nahoru

sponzor





20.05 2019 9:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email