Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 1
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2018
Příspěvků: 46 | Témat: 13

28.09 2019 20:49


Som vtom laik. Dá sa ktomu číslu dostať aj bez diag?
nahoru

sponzor





28.09 2019 20:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

28.09 2019 21:06


Áno ale musíš sa dosť pod kryt pod predným oknom

Aký máš rok auta?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2018
Příspěvků: 46 | Témat: 13

28.09 2019 21:27


Mám Audi A6 3.0 TDI* quattro* cduc 2012(stronic).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

28.09 2019 22:02


Skus spraviť foto ECU* pod torpedom ale predpokladám ze máš takú istú ako ja 2012 CDUC
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.09 2019 22:11


cislo na ECU* nic neznamena!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

28.09 2019 22:31


Na fotke uvidíš číslo SW nemyslím ze niekto niekedy updatoval

Ale Diag výpis by bol istejši
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 142 | Témat: 18

28.09 2019 23:44


urgi: Ahoj, dnes máme na sebe štěstí Mám ten samý motor i rok. Chci se zeptat, jak je to s tím upgradem? Předpokládám, že přes vcds nebo SD se to nedělá To jako zavolám do Audi a řeknu, že chci upgrade na verzi tu a tu. Aby si neklepali na čelo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

29.09 2019 10:10


Máš tie isté symptómy?
Ak áno daj vypís diagnostiky akú máš RJ motoru a SW verziu
V prvom poste máš TPI a tam si to môžeš aj sam pozrieť
nahoru

sponzor





29.09 2019 10:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 142 | Témat: 18

30.09 2019 6:25


Jj, přesně to samé. Motor CDUC rv 2012. V tom TPI se nějak moc extra nevyznám, jestli bude dnes čas, ještě na to mrknu a hodím sem výpis z vcds.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 142 | Témat: 18

30.09 2019 17:07


Takže u mě asi sw smolík - 0007

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

30.09 2019 17:15


Tak jedine napinak zase to nestoji 1 MIL CZK ale muselo to byt asi v Audi ked mas posledny SW
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 142 | Témat: 18

30.09 2019 17:38


Jasný... co vím, tak se dělalo něco na s-tronicu, je možný, že udělali rovnou upgrade. Každopádně díky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

30.09 2019 18:24


Umi tu aktualizaci ze souboru udelat i ODIS ktery je offline?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

30.09 2019 18:28


Jasne Odis alebo VCP* data musia byť vo formáte *.frf
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2018
Příspěvků: 46 | Témat: 13

31.10 2019 19:48


zdravím, nahodou cez OBD* eleven pro sa ten update spravit neda?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.11 2019 8:56


Jen tak mezi řečí by mě zajímalo kolik z vás to umí dát do kupy když to při zápisu padne?
nahoru

sponzor





01.11 2019 8:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 142 | Témat: 18

01.11 2019 10:54


joseph172g: Ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 1 | Témat: 0

23.03 2021 10:24


váha (01.11 2019 8:56) orig :
Jen tak mezi řečí by mě zajímalo kolik z vás to umí dát do kupy když to při zápisu padne?


Ked to padne, viem to dat dokopy...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

29.03 2021 16:40


Caute,

len pre info, mne spravili update softu na A4 B8 2014, tiez kod CDUC a rachotanie retaze zmizlo (zatial som ho nezaznamenal). Pocut, ze start je mierne iny a presne ako bolo spomenute vyssie, trosku dunivejsi zvuk motora, ale retaz uz nepocujem. Tak ak vahate, treba skusit, mozno nebude treba menit napinaky a rozvody.

Dodam ale, ze mne to chrastilo tak 1 z 3 studenych startov, mozno aj menej, cize asi moje rozvody niesu v zlom stave. Mam tesne cez 200 tisic km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 8

13.07 2022 21:20


lukfor: vies mi povedat aktualnu verziu SW, ktoru ti nahrali do auta?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

14.07 2022 12:43


whito: neviem, musel by som zajst za mechanikom a zadarmo by to asi nespravil, sam take veci neriesim...

Mimochodom, odvtedy ubehol skoro rok a pol a obcas sa rachotanie retaze vratilo, ale je to rozhodne menej caste ako predtym.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 8

14.07 2022 18:54


lukfor: rozumiem, dakujem za odpoved. Ja mam presne take auto ako mas ty, tak ma to zaujalo. Musim najst kvalitneho cloveka, ktory ten SW vie spolahlivo natlacit do auta
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

14.07 2022 19:24


do auta ti ho dá každý z VCP* alebo Odis daj číslo jednotky a sw sa dá stiahnuť cez erwin
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 8

14.07 2022 21:15


aby som bol uprimny, tak mam aj SW, aj ODIS (cina), aj viem ako sa to robi, len vsetko je to teoria, nikdy som to nerobil a nechcem zabit ECU*
cez ODIS som robil iba max. prisposobenie s-tronic, co prebehlo ok.
skor hladam cloveka, ktory to vie poriesit, aj keby ECU* protestovala
nahoru

sponzor





14.07 2022 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

14.07 2022 22:13


satas,parik a jeste určite nejmin 5 členu sa tu najde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 8

18.10 2022 7:21


zdravi pani, nechcem zakladat novu temu, tak napisem to tu. zacal som sa zaujimat o to dvojstupnove olejove cerpadlo, ktore mam v motore cduc. chcem sa opytat na Vas nazor, co si myslite o trvalom jazdeni na druhy stupen tlaku cerpadla tj. cerpadlo tlaci max. vytlak aj pri volnobehu a malom zatazeni?

sledoval som to cez vcds tak pri startne je nevtil N428 v stave neaktivnom, tj. tlak je max. hned po starne sa aktivuje a tlak sa prepne na min.
pekne je to vidno na tlakovych senzoroch, kedy su zopnute.
uz cela logika fungovania toho riadenia je nastavena tak, ze ak zlyha niektory clen, tak aktivny je druhy stupen tlaku cerpadla.
dokonca aj pri zabiehani motora ma ECU* na prvych 1000km toto riadenie vypnute a cerpadlo pracuje len s max tlakom.

co ma ale prekvapilo je to, ze tlakovy senzor pre nizky tlak sa zopina uz pri tlaku 0.75 bar, co podla mna je strasne malo, takze auto co ma zohriaty olej a toci sa po meste a nedajboze este pouziva Start-Stop*, no neviem ... v servisnej prirucke pri kontrole tlaku motora sa pise, ze ked je hodnota 0.8bar, je vsetko ok ... no neviem

a teraz k mojej uvahe:

mozem nejako motoru uskodit, ked cerpadlo pojde na max. tlak stale?
jediny stav, kedy sa moze nieco pokazit je v zime pri studenom oleji a vysokych otackach motora, kedy si viem predstavim, ze v motore bude velky tlak oleja. otazka je, co je velky tlak a kto nahana motor za studena do vysokych otacok (ja nie ).

pre skusobny stav chcem vymenit senzor nizkeho tlaku, ktory ma v seriovom stave 0.75-1.05bar, za senzor 1.2-1.6bar. a tiez som si vyrobil redukciu, aby som mohol pre ucel testu sledovat tlak oleja za jazdy pri odstavenom vyntile N428.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

18.10 2022 7:35


whito (18.10 2022 7:21) orig :


kedy si viem predstavim, ze v motore bude velky tlak oleja.


Nebude žádný velký tlak, stejně je tam ještě mechanický přetlakový ventil, který nad 4bar? přepustí olej pryč.

Podle mě tomu neuškodíš nijak, ale asi ani nijak nepomůžeš. Tento výmysl je i u jiných motorů, 2,0TDI/1,4TSI atd a podle všeho je to jen kvůli "snížení emisí", alias snižování zbytečné mechanické zátěže motoru.

Dřív tyto kravinky nebyli a motory fungovali normálně. Na druhé straně, asi to nějak funguje, protože těch motorů s tímto jezdí mraky, a zatím jsem nepotkal žádný, který by umřel na zjevně špatné mazání.

Jak píšeš, ten systém je postavený jako failsafe, když bude někde chyba, čerpadlo pojede na druhý stupeň, tzn. normální neredukovaný tlak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 8

18.10 2022 9:58


problem s mazanim maju VAG 3.0 TDI* 2015+ (200kw/160kw/190kw CRT..., ale moj nazor je ten, ze to nieje konstrukciou motora, ale predpisanym olejom 0W-20 norma VW 509, ale to je OT.

aby sme vedeli o com rozpravame (mazaci diagram cduc a atd.):

Náhled, klikni pro zvětšení.


pretlakovy ventil myslime asi poziciu 10? dobre by bolo vediet hodnotu v baroch, kedy sa otvori a olej nepotecie cez filter. ak dobre tomu rozumiem, tak sluzi na ochranu pred vysokym tlakom v zimnom obdoby, ak by niekto v -20 hned po starte dal podlahu

spinac F378 (povodne 0.75-1.05 bar) nahradim tymto (1.2-1.6 bar):
cislo dielu sedi s originalom (059919081H):


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

18.10 2022 12:13


Nedávno som zazrel vo videu na youtube, kde menili reťaz a napináky na 3.0 TDI*, že ani reťaz, dokonca ani napináky niekedy netreba riešiť, postačí výmena ventilu - piestika, ktorý dotláča napinák na reťaze. Dá sa to aj bez vyberania motora. Ten ventil, hydraulický piestik prepúšťa tlak, lebo je časom netesný, preto pri štarte je na 2-3 sekundy reťaz úplne voľná, napináky nedotlačené. Ja pôjdem touto cestou, auto má 162 tis. km, olej mením pravidelne po 9 tis. km. 180kw, ckvc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 8

18.10 2022 13:36


tlak oleja nema nic s rozvodmi, zla revizia napinaca sa da opravit iba tak, ze ho vymenis za novu reviziu, cez to neide vlak. ja mam tiez hlucne rozvody a nejak to neriesim, auto ma 235tkm a ja som na nom za 3 roky nabehal 80tkm a nezhorsuje sa ten zvuk, ja som chcel aktualizovat sw rj, lebo som si myslel, ze ventil je pri startovani aktivny a tlak oleja je maly a preto retaz zahrka, ale nieje to tak, pri startovani je ventil neaktivny a cerpadlo tlaci max. az po nastartovani rj ventil aktivuje a cerpadlo tlaci min.

touto "upravou" tlaku cerpadla chcem docielit to, aby plochy, ktore su extremne namahane na trenie a teplotu tj. ulozenie klukoveho hriadela, ulozenie vaciek, ojnicne loziska, Turbo* a atd. sa menej opotrebovavali za prevadzky pri nizkych otackach a nizkom vykone.
ved vsetky spomenute komponenty vysie su zavisle na olejovom vynkusi, tlaku a prietoku oleja cez kanaly a trecie plochy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email