Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 150 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 142
Uživatelů: 8
Celkem: 150

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

09.08 2016 9:39


Tak Vyriesene : pomohla zmena SW na 0007


Audi TPI20359906/10 3.0TDI CDUC engine V6


Nazdar vsetci


ako vieme u 3.0L TDI* sem tam zachrasia po starte retaze kvoli nizkemu tlaku oleja a som sa dozvedel ze audi ma na to TPI tak s chcem opytat ci niekto mate niekto skusenost s tymto Audi TPI 20359906/10

Poda Audi v SK, DE, BE a UK nezavazne od seba tvrdia ze 1-2 sek je OK ze ked to bude 3 a viac vymena napinaku.

jedna sa ozmenu softweru v riadiacej jednotke motora a zmene tlaku oleja po starte a ak nepomoze tak zmena napinaku oleja na 059 109 467 AL

trochu som cital tu a ze zmena SW mu pomohla:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



podla tohto TPI pre moju A7 by to mohlo pomoct zmenou SW 0004 ->0007

Address 01: Engine (J623-CDUC) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4G0 907 401 F HW: 4G0 907 401
Component: 3.0TDI EDC17 H37 0004
Revision: 53H37---

Co vy na to? Mate niekto podobne symptomi?

TPI dokument je tu:
https://audiklub.cz/forum&file=download&id=26972


#kriznik nechaj to tu prosim lebo inde to zapadne zase bez odpovede


Zvuk mam aj ja sem tam rano takyto a potom cely den OK:

Přímý odkaz na youtube video



Tak Vyriesene : pomohla zmena SW na 0007
Naposledy upravil urgi dne 28.09 2019 19:15, celkově upraveno 6 krát. (24% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.08 2016 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

09.08 2016 14:56


velmi laicky napisem, na mojej A6 (BMK) s 307000 mam rovnaky zvukovy prejav a bolo mi odporucene vymenit napinak retaze, takze vlastne cele rozvody. a presne ako na videu, je to pocut len za studena pri prvom starte a netrva to dlhsie nez sekundu alebo dve. nikdy dlhsie.
myslim, ze takych videi je dost, tu je jedno s rovnakym motorom ako mam ja


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

11.08 2016 16:49


OK to je všetko pekne len sa pýtam či niekomu náhodou tympto TPI neupdatovali SW motorovej jednotky a ci pomohlo to?
Niekto tu predsa musi robit v OOOO autorizaku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.08 2016 16:56


Pochybuju ze tohle nekdo bude vedet a neni lepsi tam zajed a nechat udelat kolik to muze stat a budes vedet hned
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

11.08 2016 17:03


no len diag tohto tpi £300 - sa mi nechce len tak vyhodit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.08 2016 17:29


mě dělali upgrade u nás a vysolil jsem i s ochranou dílu 1200 .-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

11.08 2016 20:18


#roubic

A aky máš soft teraz?
A aké číslo jednotky v motoru?
A prejavila sa nejaká zmena?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.08 2016 20:27


Ja nemam tohle auto a nechal jsem si prevodovku ale davam priklad penez kolik by to stalo tady nechat udelat
nahoru

sponzor





11.08 2016 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

12.08 2016 9:54


Roubic (11.08 2016 16:29) orig:
... nechal jsem si prevodovku ale davam priklad penez kolik by to stalo ta


OK 1200 CZK? A ako dlho to trvalo?

Nevie niekto kto robi v AUDI CZ/SK servise cenovu kalkulaciu pre TPI20359906
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

28.06 2017 16:02


kvuli TPI20359906 nemusi az do autorizaku, delal jsem to jednomu clenovi vcetne upgrade sw DSG* predovovky, ted si stezuje ze dlouho trva prerazeni z R na D, tak zkusim starsi soft, mam jich asi 5.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

28.06 2017 17:23


ano, mám upgrade sw od parika. Motor za studena rachtá stejně a Převodovka* déle čeká než přeřadí z R na D. Nevím proč to tak soudruzi udělali.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

28.06 2017 17:23


parik (28.06 2017 15:02) orig :
kvuli TPI20359906 nemusi az do autorizaku, delal jsem to jednomu clenovi vcetne upgrade sw DSG* predovovky, ted si stezuje ze dlouho trva prerazeni z R na D, tak zkusim starsi soft, mam jich asi 5.


mas update na SW 0004 ->0006 (SVM 01A209) ?

ale pre mna to asi nespravis nakolo zijem v UK

Vedel by som si to spravit aj sam? Co k tomu potrebujem?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

28.06 2017 23:38


potrebujes odis-e nebo vag can pro.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

29.06 2017 0:16


Me to dělali a stejně to zachrasti najeto 45tis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

29.06 2017 0:18


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

29.06 2017 8:21


Tak to je dobře, že vám to všem chrastí stejně jako mě Byl jsem z toho trošku v rozpacích
nahoru

sponzor





29.06 2017 8:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.06 2017 9:00


Mám najeto 58tkm a sem tam mi to taky zachrastí, ale nadšený z toho nejsem.

Urgi jak dlouho už pozoruješ že Ti to chrastí a zhoršuje se to ?
Naposledy upravil jonydanger dne 29.06 2017 9:16, celkově upraveno 1 krát. (32% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

29.06 2017 9:16


asi je to normální, ale taky z toho radost nemám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

29.06 2017 12:46


jonydanger (29.06 2017 8:00) orig :
....Urgi jak dlouho už pozoruješ že Ti to chrastí a zhoršuje se to ?


Ja mam auto rok a pol a je to stale rovnake = nezhorsuje sa to momentalne 220000km

je to proste tak ze tlak po noci padne mozete si si to sami doma odskusat odopnut solenoid pocas startu rano (!pozor na kabel aby ho remen nezozul!) a sustanie by malo byt kratsie alebo zmiznut ak nie je TPI hovori o vymene napinaku co je motor von....
-nezabudnut potom vypnut motor a zapojit spat je to len skuska ci novy soft pomoze.

tu sa to uz riesilo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



TPI dokument je tu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


cely TPI je o tom ze ze softwarovy vypnu na zaciatku 2 stupnovy ventil oleja na povedzme 3sec a olej sa tlaci vyssim tlakom a hnedd ide do zadu do napinakov a turba


Náhled, klikni pro zvětšení.



ak to nepomoze tak motor von a centralny napinak vymenit. Ja stym zijem uz rok a sam v audi mi potvrdil ze to je normalne a robi to skoro na vsetkych 3.0TDI proste tomu oleju nejaky cas trva kym sa tam natlaci - podla mna by bolo riesenie dat do cesty elektromotor ktory pred startom predmaze system a naplni olejom potom bys sa to nedialo. Alebo ako Japonci dat napinak na aretacny stop trn a ked retaz sa vytaha poskoci to o jeden naviac.
Naposledy upravil urgi dne 08.08 2019 10:23, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

20.11 2017 13:52


Tak 1.12 jdu na záruku výměna napinaku. Tak pak DAM* vedet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

14.12 2017 19:02


Tak mam vyměněny napinak a je ticho.

Motor ven nemusí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

14.12 2017 21:31


Super nech drží. A kde ti to robili? Bol si pri tom? No neviem ako sa tam dostali a keď hovoríš ze motor môže ostať dnu tak dúfam dá niekto návod.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

14.12 2017 21:46


Dělali to v autorizaku. Ale mam q5, kde je podstatně více místa. Vyndali převodovku a odkrytovali vzadu motor. Na kompletní rozvody musí motor stejně ven. Jinak cena v autorizaku cca 50 tis.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

14.12 2017 21:54


urgi (14.12 2017 20:31) orig :
No neviem ako sa tam dostali a keď hovoríš ze motor môže ostať dnu tak dúfam dá niekto návod.

Navod nemam,ale ano na vymenu napinak nieje treba vyberat motor ani na 4F.Na rozvody uz ano.
nahoru

sponzor





14.12 2017 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

19.09 2019 11:42


Nazdar Len otazka k VCP** a nahratiu *.frf files

Chcel by som sa poinformovat k pouzitiu VCP** a nahratiu softu do moje ECU** nikdy som to nerobil tak su tu trochu obavy....

Je to EDC17CP44 4G0 907 401 F 0281017722


Vcera som cez VCP** spravil MED9.1 cez .*sgo lebo bol error chesumu P0601 a po 45 min vseko OK

- 1 viem spravit zalohu mojich dat cez VCP**? ak ano aky format sgo alebo frf?
- 2 ked nahram novy soft FL_4G0907401F__0007.frf bude auto statovat - nezabijem si tym immo**?
- 3 pozrie mi niekto prosim a porovna data FL_4G0907401F__0007 dik
link tu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



terajsia verzia by mala byt 0004 a zmeonou na 0007 by sa mala zmenitvacsia davka oleja po starte do napinakov tak preto spekulujem

Address 01: Engine (J623-CDUC) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4G0 907 401 F HW: 4G0 907 401
Component: 3.0TDI EDC17 H37 0004
Revision: 53H37---
Naposledy upravil urgi dne 28.09 2019 19:03, celkově upraveno 2 krát. (169% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

19.09 2019 13:01


pokud je to originalni posledni VCP* , tak se neni ceho bat, jen to trochu dele trva nez pres odis-e, ktery to ma hotovy za 3min.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

19.09 2019 13:41


Dik je to origo

Takže vybrať flasher nast frf files a spustiť samozrejme auto na nabijacke

Môžeš sa vyjadriť k tým 3 ot? Dik Vlado

A nemáš náhodou files pre stronic?

Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb
Part No SW: 4G1 927 156 B HW: 0B5 927 156 F
Component: 0B5 30 TDIRdW H10 0001
Revision: --H10--- Serial number: 0000000330

edit tak som nasiel - ale teraz co ktora upravuje

├── [619K Jun 6 2018] FL_4G1927156B__0002.frf
├── [690K Jun 6 2018] FL_4G1927156B__0004.frf
├── [708K Jun 6 2018] FL_4G1927156B__0006.frf
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

28.09 2019 19:04


Tak si odpoviem sam

1: nie
2: nezabijes
3: a data su OK

Update prebehol OK nic som nezabil a uz mam verziu 0007 a rachotenie po starte je prec
podľa zvuku za mi zdá na voľnobežné taký viac dunivy dieselový zvuk asi vyssia davka paliva

trvalo to asi 30 min samozrejme auto na nabijacke ak mate niekto tento problem tak doporucujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2018
Příspěvků: 46 | Témat: 13

28.09 2019 20:26


urgi: urgi: deje sa to aj na mojej a6. Do teraz som to neriešil, ale ak sa to dá týmto softom odstrániť bol by som rád. Vedel by si mi ten soft nahrat? Ak áno pošli správu,,dik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

28.09 2019 20:30


treba skusit - daj cislo VAG tvojej ECU* pre motor
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email