Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 164 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 162
Uživatelů: 2
Celkem: 164

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

13.02 2008 21:40


Jarry:

Prosím tě, ber moji reakci s nadhledem, protože jsem ženská a nerozumím tomu, ale moje Audinka mě už dost potrápila a tohle je jedno z těch trápení. Musela jsem nechat vyměnit tzv.čidlo klepání (neboli detonační čidlo).A ZATÍM je klídek. Nevím, na co přesně to má vliv, ale já jenom logicky uvažuju....palivový systém...spotřeba atd.Přístojovka mi svítí jak vánoční stromek. Teď jsem ke všemu měnila 2. lambdu...tak nevím....

Díky za reakci...jen by mě zajímalo, co ti to přesně dělalo,když jsi měla špatné čidlo klepání?Jak se ti to projevilo na autě?
nahoru

sponzor





13.02 2008 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.02 2008 6:12


Mira: takze benzin v oleji neni sposobeny konstrukciou (karbec, vstrek), ale opotrebenim motora. Ako sa dostane ten ustreknuty benal z trysky(ked kvape) do oleja?
Cidlo klepania: ak je zle a RJ to zisti, uberie predzapal, (pre istotu) a motor nema vykon. Ak ale vypadava tak, ze to RJ nezisti, moze mat motor spatny hcod.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

18.02 2008 8:50


Úkolem čidla klepání je zaznamenat detonace motoru způsobené špatně nastaveným časováním. Signál z tohoto čidla ovlivní pokyn řídícím jednotky k mírnému pozdržení časování zážehu. KS je v podstatě piezoelektrický akcelerometr, jehož snímač je nastaven tak, aby rezonoval v kmitočtu odpovídajícím frekvenci klapání daného motoru. KS tyto vibrace mechanicky zesílí. Touto metodou lze dosáhnout relativně mohutného signálu bez elektronického zesilování. Další výhodou jsou i malé rozměry čidla. Toto čidlo je namontováno na boční stěně válcu. Předstih ale upravuje Lambda* sonda podle kvality výfukových plynu.

Čidlo klepání je tvořeno tenkým piezoelektrickým keramickým diskem, jenž je přilepen ke kovové membráně. Zařízení je připojeno přes konektor se dvěma kontakty.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

18.02 2008 9:57


Díky za reakce, jen mě zajímá, jestli mám teda vyměnit to čidlo a nebo se zaměřit někde jinde...třeba přímo na motor atd...co by jste mi poradili?Nevím, kde se odrazit???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

18.02 2008 11:31


Pokud je to závada, která se těžko identifikuje, tak nějaké náhodilé měnění všeho, co ti tady každý poradíme by bylo asi dost drahé. Já bych prvně měřákem na kompresi zjistil jestli je ve všech válcích stejný tlak.Pokud ne, tak už bych dál nehledal( bylo by to na demontáž motoru).Pokud by byl tlak ve všech válcích stejný, tak bych zašel do servisu, tam bych nechal proměřit celý zapalovací systém. Dále kontrola tlaku na vstřicích a samotné vstřiky. Zeptat se, co všechno umí pomocí počítače překontrolovat, aby jsi nemusel pracně měřit každé čidlo. To se taky dá, když je odpojiš přímo od řídíci jednotky a měříš každé samostatně. To už ale chce trochu znalosti, aby jsi věděl co máš naměřit a ne všechno jde takhle zkontrolovat. Tu tvou závadu múže totiž způsobovat skoro cokoli, Měřením v servisu by jsi alespoň zjistil, které věci máš v pořádku a mohl by jsi se zaměřit už jen na menší počet možných míst, které by tu závadu mohly mít na svědomí. Je mi jasné, že do servisu nikdo nechceme chodit - je to drahé a mnohdy je výsledek jejich práce na nic, ale těžko se ti dá jednoznačně říct, kde závadu hledat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.02 2008 12:11


Měl jsem na A3ce závadu, kterou nedokázali v servisu identifikovat a to měli k dispozici veškerou techniku. Zkončilo to tím, že jsem si sám v servisním manuálu našel potřebné informace a nakonec jsem radil servisu, co mají dělat. Servisům jde pouze o peníze.

MirekCh: S názorem a postupem je potřeba souhlasit.

VAG není všemocny, ale pomocný nástroj. Vždy musím vědet a umět, co hledat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 0

19.06 2011 21:07


Mám dvě chyby co my vyhodil dneska Vagcom.
Mylsíte, že my poradíte jak s nima naložit?

01274-servomotor pretlakové klapky (V71)
41-00 blokováno nebo bez napeti.

01389-spinac pro otevreni zadni kapoty (F124)
29-00 zkrat na kostru.


Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

27.10 2016 21:49


Dobrý vidím ze sa vcelku vyznáte v problematike diagnostiky ja mám problém s Audi a 6 2,7 TDI* a sedí mi to na problém ktorý ste preberali na fóre ak by sa dalo poslal by som Vám na mail foto z mojej diagnostiky ide o skupinu 020 v ktorej mi ukazuje v druhej kolonke hodnotu -40,5 stupňov Celzia v letnom obdobi. Neviem ci by práve toto mohlo robiť problém mne na bohatosti zmesi- paliva. Zatiaľ dakujem
nahoru

sponzor





27.10 2016 21:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

27.10 2016 22:07


Dobrý večer. Vidím ze sa v diagnostike vcelku vyznáte a preto by som sa chcel informovať ohľadne môjho problému ktorý tak trochu sedí na tento aj keď moja riadiaci jednotka nehlási žiaden problém iba co som zistil v skupine 020 mám tu druhu teplotu -40,5 stupňa Celziov. V letnom obdobi keď bolo auto na diagnostike v kolonke som mal hodnotu 21,6 stupňov co zhruba sedelo na vonkajšiu teplotu v Tom čase zatiaľ dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 0

27.10 2016 22:08


Dobrý večer. Vidím ze sa v diagnostike vcelku vyznáte a preto by som sa chcel informovať ohľadne môjho problému ktorý tak trochu sedí na tento aj keď moja riadiaci jednotka nehlási žiaden problém iba co som zistil v skupine 020 mám tu druhu teplotu -40,5 stupňa Celziov. V letnom obdobi keď bolo auto na diagnostike v kolonke som mal hodnotu 21,6 stupňov co zhruba sedelo na vonkajšiu teplotu v Tom čase zatiaľ dakujem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email