Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 5
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

26.07 2016 20:36


Prosím o radu ohledně režimů automatu 5hp19 v Audi A8 2,5tdi.
Jakmile si Převodovka* sama navolí dle jízdy ekonomický, okamžitě mi auto začne cukat při zařazení vyššího stupně na nízké otáčky (1200-1400).

Je nějaký fígl jak zresetovat, nebo přepnout tuto převodovku do standardního , nebo sportovního režimu???

Mám na tiptronicu P, R, N, D, 4, 3, 2.

Pozn. před 2000 km udělán repas hydroměniče a nové olejové čerpadlo v převodovce. Po opravě bylo vše 2000 km ok, předevčírem to skočilo do té úsporné jízdy (brzy řadí = 4ka v 55, 5ka v 70). Normálně řadilo 4ka- 60-65 a 5ka v 80 a víc.

Děkuji za radu, zda je možné to nějak přepnout.

Pozn.2: dneska už jsem to nevydržel a jel asi 30min na plné plyny po městě, a auto přestalo jet, na D se to na otáčky 2500 ani nerozjelo, jen popojelo, na R to samé, přepojit na manuál, to samé. Na displeji se nezobrazil nouzák. Nic nevyteklo. Olej jsem dolil dnes 2L, protože jsem přisoudil cukání málo oleji, ale nepomohlo to. Nechápu. Nechal jsem to vychladnout asi 15min (přitom na diag byla teplota v převodovce jen 91 stupnů),a auto normálně jelo dále.

Prosím o Vaše komentáře, rady, zkušenosti, ohledně této převodovky, díky.
nahoru

sponzor





26.07 2016 20:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.07 2016 23:19


Čo je na tom nepochopitelne? Je poskodena prevodovka. Vymena menica a olej.pumpy nie je celkova renovacia prevodovky. Takymto jazdenim je menic zase prehriaty, je v kybli. Vymenit znova menic, rozobrat prevodovku a urobit ju nanovo. A propo - ak si niekto mysli, ze vymenou menica a olejovej pumpy je zas prevodovka ok, tak amen...
Ten , čo vymyslel takuto opravu alebo Ti ju poradil, tomu sa podakuj, ze si vyhodil peniaze do luftu za pracu, menic a mozno si poskodil aj cerpadlo. Takisto olej bude zničený, prepálený.
S tým dolievanim oleja - to snad nemyslis vazne, to len tak tam lejes olej hala-bala hocijake mnozstva?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

26.07 2016 23:52


ahoj. diky za reakci. ted jsme to byl projet a radi bez zaskubu a plynule. i kdyz jsem dojel po tom incidentu nakonec domu.

Ano mas pravdu... byla to oprava na peklo. Jenze v prvnim kroku byl ojety vymezovak na olejovem cerpadle. a repas menice jsem udelal k tomu. Ta prevodovka radila normalne, jen znicehonic vytekl olej predkem.

K dolivani... nalivalo se 9.5litru oleje do prazdne. pri 35 stupnich dle vagu. po prorazeni a pak na P nastartovane. Mirne vytekalo ven. Pote 2x kontrola a vytekalo lehce.

Dnes radeji kontrola a vlezlo se do zahrate prevodovky dalsi 2litry, coz je divne, kdyz nikde ani kapka neunika.

Diagnostika nic nehlasi. Je to proste kram a vyhodil jsem 30 tisic za opravu do luftu... 9 menic, 4 cerpadlo. 3h prace. plus 2x 5t za montaz demontaz. Plus olej. Je to dablovo vozidlo:-)))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

26.07 2016 23:55


kdo mi tuto opravu poradil si necham pro sebe. ale byli to odbornici z ZF.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

27.07 2016 8:15


auto momentálně jede, tak to už nereším, je to nevyzpytatelný stroj.

Zajímaly by mě ty režimy převodovky - jak to jde resetovat do normálního režimu, šlapání tomu na krk asi 30km nemá vůbec vliv a myslím, že aby se něco adaptovalo zpět 250-500km, tak to je špatně.

Kdesi jsem četl 20s držet plyn na kontrolkách - nefunguje
a další postup - 2x šlápnout na plyn 5s na kontrolkách - nefunguje

nějaké jiné nápady?

Ještě přemýšlím o odpojení baterky (nevím na jak dlouho ale) ... ale to by asi udělalo víc škody jinde, než užitku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

27.07 2016 15:59


nuž... prý je třeba adaptovat (po měniči, po čerpadle, po vypuštění oleje komplet), tak budeme zítra adaptovat...

Adaptace přes Vag 304 bez účinku, na 409.1 nemám orig. kabel.

Svěřím to tedy odborníkům... a výsledek dám vědět....

a pán major, a čo je to vlastně taková adaptacia a jak dlho trvá?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

27.07 2016 19:49


Adaptácia na tychto starsich prevodovkach nejde urobit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

27.07 2016 19:57


tak co s tim mam delat, kdyz to radi na kokot? (0,20,40,55,70) ot. 1100-1400. to jako neni normalni toto...
nahoru

sponzor





27.07 2016 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

27.07 2016 20:07


pred 3 dny to radilo 0. 20. 40. 70. 85 a vse v pohode bez zatrepani se.
Nezna se mi, ze tomu v Ceskoslovensku nikdo nerozumi...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

27.07 2016 20:57


Ved Ti vravim , ze adaptacia tam nejde urobit, riadiaca nie je na to stavana. Takisto sa sama neprestavi na sport rezim. A sport rezim je somarina, viac to toci, viac to zere. Niekde mas problem, co na dialku my cez pc nevidime
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

28.07 2016 14:16


dakujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

28.07 2016 16:24


Stačilo dát Základní nastavení pořádným VAGem, člověkem, který tomu rozumí, a auto jede a řadí naprosto v pořádku...

tak budiž to návod pro všechny, kterým tato Převodovka* blbne a dřív než to rozdělají (NAPODRUHÉ), tak by to mohli zkusit takhle...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.07 2016 19:14


Prevodovka po oprave, ak nikde nie je este problem (riadiaca, motor, ABS*) tak musi ist dobre aj bez zakladneho nastavenia. Toto len nastavi/vylepsi radenie
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.07 2016 19:37


Trochu vynimka je obcas Multitronic*, starsie 6hp19
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

12.11 2016 21:09


a tak za mesic opet vytekla:-))

ted po repasi komplet cela i menic znovu.

Zrada: pri 3 a 4 nadskoci otacky pri razeni o 100-200. Vice pri vetsich otackach. Do 1600ot to radi dobre.

Dotaz... ktery solenoid zarizuje razeni 3 a 4ky? Podle me je to MV2. Muze to pls nekdo potvrdit?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.11 2016 22:13


No ale co si cakal 4 mesiace, ze sa to same opravi? Ak Ti vytiekol olej a blblo to, pricina je niekde inde, nie v selenoidoch. Mozno mas poskodeny chladic, do prevodovky sa Ti dostava glykol ( nemrznuca zlozkachladiva G12). Ale to len mozno. Popripade pripchaty chladic. Alebo zle urobena prevodovka... no tazko na dialku
nahoru

sponzor





12.11 2016 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.11 2016 22:14


A este - vymena menica a olejovej pumpy nie je repas prevodovky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 82 | Témat: 2

13.11 2016 19:01


To je zase jednou řezničina
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

13.11 2016 21:47


prvni oprava menic a cerpadlo plus olej a filtr.

druha oprava menic cerpadlo a repas cele prevodovky.

Tudiz 45t v prdeli. Nevidim v tom zadnou reznicinu. Jen v KAPS Kojetin neumi slozit prevodovku z novych dilu tak, aby jela bez chyb...

Proto se ptam, ktery solenoid reguluje tlak pro razeni 3 a 4ky. Diky;-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.11 2016 9:43


Musi tam byt iny problem, ktory znici prevodovku. Cukaním by ju tazko tak rychlo odpalilo, pokial to nie su velke rany
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

14.11 2016 9:59


po te druhe oprave to zatim jede. jen hned pri zkusebni jizde az doted (2000km) to pri razeni 3 a 4 nadskoci o 200 otacky a pak zaradi... tak myslim, ze by to mohl byt solenoid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

14.11 2016 18:32


podle mě to není moc dobrý...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

14.11 2016 18:48


no ale co s tim?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

17.11 2016 18:07


No já myslím, že tam kde repasovali převodovku, by měli problém přECI* odstranit tak, aby řadila správně ne?
nahoru

sponzor





17.11 2016 18:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.11 2016 20:31


Môže byť vada ešte aj v hydraulike, riadiacej jednotke, chladiči...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

17.11 2016 20:47


nez to udelali tak tam zadna vada nebyla. jenom klouzal menic a prehral se na 130 a vyteklo to predkem. normalne to ale radilo.

vis, dal jsem 16t za menic a nove cerpadlo.

za mesic jsem prijel a stejna vada, prehrato. klouzal menic a vyteklo.

zadna zaruka na repasi menice ci cerpadlo. na VAGu jedina zavada ze klouze spojka premosteni.

kvuli tomu pry oprava za 35t dalsi. to jsem si myslel ze je spatnej vtip... no a zaverem to bylo za 17t plus jeste neco.

a stav je jaky je a dal to nikoho nezajima.

Vitej v KAPS Kojetin;-)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

17.11 2016 22:16


Borro:
Ty, nevím, jestli mi něco neuniklo, ale nějak mi nesedí termíny ani částky a ve výsledku jsi platil 2x díly a servis bez záruky...?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.11 2016 10:53


Nejako Ti museli zdôvodnit, preco neuznali zaruku. Keby praskol chcladic, tak neuznam ani ja, pretoze chemia v G12 znici prevodovku. Ale kedze si stale nepovedal pointu, tak tazko sa o tom bavit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

18.11 2016 12:29


secretario:

v červnu jsem vyměnil měnič a čerpadlo po výtoku zepředu. za 16T, prý mám na díly záruku.

v červenci jsem odjel do chorvatska, najel jsem od té doby asi 3000 km, a koncem července mě to vyteklo znova... ptal jsem se KAPS, zda to tam mohu dotáhnout na záruční opravu... prý ano, pokud se bude jednat o vadu měniče nebo čerpadla, tak prý zdarma...

auto tam stálo další dva měsíce, kdy jsem žádal písemné vyjádření k reklamaci, to jsem dostal po 58 dnech stání auta tam na dvorku.

Poté mi byl předložen rozpočet na 35tisíc, kde NIC záručního nebylo.
To jsem odmítl, a po nějakém vyjednávání jsem zaplatil nakonec 17tisíc na konci října!!! Plus další věci bokem (těsnění, měnič, lamely)!! A BEZ ZÁRUKY!!!

Až jsem auto převzal, tak jsem našel VAG od KAPS ze srpna, kde byla jediná chyba - a to chyba měniče spojky přemostění, nepřenáší sílu - prokluz. Pro mě jasná věc - chyba měniče... mě bylo řečeno, že mi musí rozdělat CELOU převodovku - a samozřejmě že PŘIŠLI na nějaký únik tlaku, a takové ty pičoviny - ale jaký únik, když Převodovka* i pokažená a přehřátá a měnič v prokluzu, řadila Převodovka* naprosto plynule!!

Co jsem sledoval po googlu jen za letošek, tak jsem asi tak pátej takhle ojebanej člověk, už jsem podnikl určité právní kroky, uvidíme, zda to k něčemu bude.

Je mě z této firmy blijno, a i samému ze sebe, že jsem takové věci finančně vůbec podporoval. Měl jsem auto odvézt doprdele a ušetřil bych si X- MĚSÍCŮ NERVŮ a auto by jelo v pořádku za ty prachy jinde...


LUBOMT:
chyba byla 2x v měniči jednoznačně, který jsem měl na opravě v červnu, jinak viz výše..., bez mého svolení rozdělali převodovku a pak to po mě chtěli zaplatit a udělat převodovku celou novou.

Pak bych teda rád věděl jaká je záruka kde na měnič... když se ti za měsíc zadře k čerpadlu a prokluzuje, přitom byl udělaný v EXTRA sazbě, lamela, unašeč, atd.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

18.11 2016 12:30


ještě upřesnění - vyjádření k reklamaci.... REKLAMACI NEUZNÁVÁME!

A PROTOKOL o reklamaci tam nečekejte - prostě normální Zakázka!! prý bude pak změněna na reklamaci ... takže pozor na to tam!!

TOŤ VŠE.

Doufám, že to dotčené ,,orgány" bude zajímat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email