Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 107 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 106
Uživatelů: 1
Celkem: 107

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

24.06 2016 15:43


Ahoj všem,

určitě se to tady již řešilo, dokonce jsem to i našel, ale všechny diskuze cca 5 let staré ( odůvodnění, proč jsem založil nové téma )

Teď k věci.
Dočel jsem se tu, že pokud mi auto kouří, když delší dobu stojím na místě, jsou to jasné vstřiky. na dalším fóru jsem našel, že to je přicpaný DPF*. Takže nevím, kde je pravda nebo jestli jsou možné obě varianty.
Mám velké podezření na vadný vstřik. Když delší dobu stojím na místě, auto začne kouřit. Když je auto teplé a chci ho nastartovat, převalí se jednou pomalu, jako kdyby byla slabá baterka a pak se normálně roztočí a chytí. Mohlo by to mít mezi sebou spojitost ?

Zároveň mě zajímá - může se dostat nafta do oleje ? Volal jsem do jednoho servisu, který se zabívá testem vstřikovačů a tam mi řekli, že u takového motoru je to technicky nemožné. Motor je prý řešen tak, že nafta nemá šanci se do oleje dostat. Co je na tom pravdy ?

Předem všem děkuji za případné reakce a rady. Radek
nahoru

sponzor





24.06 2016 15:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

24.06 2016 17:33


Ja ti neviem ale pokial je velka davka nafty hadam sa vzdy dokaze pretlacit a piestky kruzok ju stiahne do oleja. A ak ti nemizne voda ta to bude jedine nafta. Opravte ma ak sa mylim. Ja som riesil pribudanie okeja na 1,8t benzine. Prasknute zvody boli pricinou Lambda* si myslela ze ma chudobnu zmrs a tym padom tlacilo vela benzinu ktory stierali kruzky dole a miesal sa s olejom.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

24.06 2016 17:52


Už asi měsíc mi auto divně hučí. Jako kdyby někde unikal stlačený vzduch. Měnil jsem tlakové hadice, teď ještě zkusím cooler. Podle toho co píšeš, mohl by to dělat i prasklý cooler ?
Lambda* by si myslela, že má špatnou směs a tím pádem dávala více nafty ? Popřípadě by šlo stejné množství nafty, ale málo vzduchu a tím pádem by to špatně spalovalo a nafta se dostávala do oleje ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

26.06 2016 7:00


To uz neviem. Ja som dal len moju skusenost ze Lambda* dokaze narobit riadmu zlobu. Skor keby si sa pytal Satasa alebo noekoho kto ma realne skusenosti s tvojim typom motora
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14650 | Témat: 52

26.06 2016 9:38


Nedokonceny regenerace DPF* kratky trasy maji za nasledek nabejvani nafty taky me to vydesilo ale musi jezdit vic aby se regenerace dokoncila. Jinak vstrikovana nafta do vyfuku lita pres EGR* zase do sani a motor ji nespali a stejka po stenach valcu do vany.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

26.06 2016 11:59


áček (26.06 2016 9:38) orig :
Nedokonceny regenerace DPF* kratky trasy maji za nasledek nabejvani nafty taky me to vydesilo ale musi jezdit vic aby se regenerace dokoncila. Jinak vstrikovana nafta do vyfuku lita pres EGR* zase do sani a motor ji nespali a stejka po stenach valcu do vany.


Ok, děkuji. V pátek jdu na kontrolu vstřiků - tím začnu, toho se děsím nejvíc. Potom na ten cooler a popřípadě budu řešit dál.

Jinak jezdím kratší trasy cca do 30km tam a 30 km zpět. 1x za 2 týdny Plzeň - Rakousko a zase zpět..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

23.08 2016 19:31


Tak nakonec ten zvuk způsobovalo špatné Turbo*. Výměna turba, zároveň ten nástup výkonu nevydržela spojka, takže i výměna spojky a aby toho nebylo málo, teď mám auto v Boshi na výměně vstřikovacích trysek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

21.09 2016 22:11


No tak to je mazec teda.... Můžeš sem ještě hodit na kolik tě to jednotlivě vyšlo?
nahoru

sponzor





21.09 2016 22:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

21.09 2016 22:17


jendaA6quattro (21.09 2016 22:11) orig :
No tak to je mazec teda.... Můžeš sem ještě hodit na kolik tě to jednotlivě vyšlo?


Ovšem. Turbo* mě vyšlo na 22 000 Kč. ( Repas mého turba ve Strakonicích - naprosto špičková práce ) - samotné Turbo* 13 200Kč + nový olej, filtr, těsnění, odmašťění všech hadic, aby nevystřelily.

Spojka 21 500 Kč . Komplet Sachs - Dvouhmota, Lamela, ložisko, přitlačák

Vstřikovače - 46 000 Kč. Montováno v Bosh Centrum Černik Plzeň - Říkají tomu výměnný kus - nový vstřik se starými neduležitými komponenty jako třeba nějaký nedůležitý plast atp. ( 5500Kč za kus ) + test vstřikovačů, rozbor paliva ( kvůli kovovým částečkům v palivu ), nový palivák

Zatím spokojen, jen se při každé jízdě, od té doby, děsím, co odejde dál, když tohle vše mě potkalo v rozmezí měsíce a půl :/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

21.09 2016 23:19


Děkuji! Ty jo... No hezká malá GO motoru a převodovky... Mě právě také čekají vstriky zatím mi modre pokouri jen studený, pak už ani ň. Jen to zadrhnuti nebo chcete-li prevaleni motoru při startu se mi také občas stane. Přibližně tak jedno z deseti startování. Myslím si ze výměna uhliku, eventuelně převynutí starteru to vyřeší.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14650 | Témat: 52

22.09 2016 20:44


jendaA6quattro: Bohuzel to zadrhnuti pri startu delaji spatne vstriky-ukapavaji. Starter s tim nema nic spolecnyho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

01.10 2016 0:15


jendaA6quattro (21.09 2016 23:19) orig :
Děkuji! Ty jo... No hezká malá GO motoru a převodovky... Mě právě také čekají vstriky zatím mi modre pokouri jen studený, pak už ani ň. Jen to zadrhnuti nebo chcete-li prevaleni motoru při startu se mi také občas stane. Přibližně tak jedno z deseti startování. Myslím si ze výměna uhliku, eventuelně převynutí starteru to vyřeší.


Tohle mi dělaly vstřiky. Vstřiky udělány a startuje jak má. + žádný dým. Žádné jiné zlepšení jsem nepocítil. Ani s novým turbem jsem nepocítil žádné zlepšení. Jen to přestalo hučet při akceleraci. na ty vstřiky mohu doporučit Bosh Centrum Černik. Seriozní jednání. Jen je upozorni na to, že si nepřeješ, aby ti s autem kdokoli jezdil. Že se auto otestuje až ve tvé přitomnosti. Já to tak neudělal a když mi technik předával auto a kontroloval jsem s ním, že mi tam něco neulomili a podobně, tak se mi frajer chlubil, že s tím letěl 220km/h po dálnici, když to byl projet. Neříkám, že tak občas také nejezdím, ale je to moje auto, ať si tak jezdí se svým. Teď mě auto stálo za poslední dva měsíce 120 000kč po servisech, tak se mi vážně nelíbilo, že mi s tím nějakej cucák lítá po dálnici. Což byla jediná věc, se kterou jsem byl nespokojen. Jinak vše v pořádku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.10 2016 0:04


Super zdražuju Vstriky kdyz 46 je OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 246 | Témat: 12

02.10 2016 9:13


Za kolik je máš ty Satas?
Tak snad to bude jezdit dlouho a bez problému.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

02.10 2016 20:29


46 není uplne ok, ale kdyz to potřebuješ ze dne na den a potřebuješ to nutně, tak to to ok je. Zvlášť když je to s testem vstřiku, nové destičky pod vstřiky, analýza paliva a nové ventilové víko, protože mi tam natočili v předchozím servisu šroub přes závit. Pak ano, pak je cena v pořádku.
Slyšel jsem, že take děláš vstřikovače. Ale vzhledem ke tvé vytíženosti pochybuji, ze bych ti ve stredu zavolal a ty jsi mi během čtvrtka auto udělal. Takže si to určitě neber osobně
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email