Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 151 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 145
Uživatelů: 6
Celkem: 151

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

17.06 2016 10:43


Tak nám zase začíná léto a to je čas řešit nefunkční klimu. Už jsem tu pročetl snad všechny témata a pořád k ničemu nedošel, takže budu rád za jakýkoliv nápad.

Klima mi vypisuje přez VAG chybu čidla tlaku G129, (zkrat na kostru), pak čidla G191 a G192 (zkrat na plus)


Chyba F129 jde vymazat, chyby G191 a 192 nejdou smazat. Divné je že je to rok výroby 1996 a tyhle čidla by v autě neměli vůbec být.

Klima je naplněná 4 dny zpátky, nové čidlo tlaku jsem teď dával a vždy po nastartování tam chyba znovu vyskočí. Hned po nastartování vypne spojka kompresoru podle VAGu pro vysoký tlak, pokud pred nastartováním smažu chyby, rozeběhne se i ventilátor, ale cca po minutě spadne důvod vypnutí klima spojky na chybu 3 nízký tlak a s tím vypne i ventilátor. Ventilátor beží na obě rychlosti v pohodě, Klima při napojení na 12 taky sepne. Tlak v okruhu taky je.

Podle mě blokujou spuštění klimy chyby G191 a G192, ale jelikož v autě nejsou a nejdou smazat tak nevím co s tím

Jinak test akčních členů proběhl v pohodě, jen při testu spojky kompresoru spojka cvakla a pak hodila chybu, což by ale mělo být v pohodě.

Ještě mě napadlo že Climatronic* vypíše chyby 6.1, 7.1, 22.1 a 50.3, po smazání chyb zůstávají jen 6.1 a 7.1 ale to netuším co znamená

Napadá prosím ještě někoho něco ?
nahoru

sponzor





17.06 2016 10:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

17.06 2016 11:00


http://www.wak-tt.com/tt/climatecontcodes.htm

Máš tam origo panel climatronicu a nebo už ho někdo měnil? Jinak by bylo dobré proměřit i kabeláž, jestli je OK. Což asi bude opruz.

06.1 (G110) Engine Coolant Temperature (ECT), A/C static open, *06.1 (see below)
07.1 (G109) Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static open, *07.1 (see below)
----
*06.1 Engine Coolant Temperature is calculated is sensor should fail or is not installed; diagnosis occurs only above 0 degrees Celsius
*07.1 Programmed corrective value = 0
----
22.1 (F118) A/C Refrigerant High Pressure Switch, static open, *22.1 (see below)

chyba 50.3 v seznamu není. Zůstává ti pořád odpojené čidlo teploty motoru G110 a taky čidlo teploty vzduchu u větráku k topení G109. A jinak ti to samo vypíná na vysoký tlak. Otázka je, jestli máš nové čidlo správné. Pokud ano, tak máš nějaký problém v systému. Expanzní ventil??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

17.06 2016 11:33


Nevím jestli ho někdo měnil před koupí, ale klima loni foukala uplně normálně než se pridřela spojka.

Divný je že to přez clima panel hází jiné chyby než diagnostika. A pak taky že to nejdřív vypne kvůli vysokýmu tlaku a pak najednou skočí do chyby v nízkým tlaku.

čidlo jsem objednal podle čísla dílu na starým.

Asi nezbývá nic jinýho než proměřit kabely
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

17.06 2016 11:36


Neni tam novější/špatně nakódovaná jednotka Climatronicu? (pokud tam ty G191 a G192 fakt nejsou) Jaký má číslo a jaký je kódování? (00040?)
Hoď sem výpis z toho VAGu. A jaký hodnoty ti ukazuje v bloku hodnot ten G129? Jestli někdy zahapruje (a novej snímač je ok), může to být kabeláž/přechoďák,...voda
Nedávno jsem řešil taky "perlu" u O2, Climatronic* ani ventilace nefungovaly, vypalovalo to poj.č.4 a navíc si to začlo stěžovat na olej... a na vině byla voda taky někde kolem snímače tlaku (a nejspíš nejen...podle mě musel někde projet hlubší louží nebo tak něco, i když řiká, že ne, další možnost je "cintání" kapaliny do ostřikovačů při nalejvání,ap. ... ), sice to teď funguje i s klimou/pův.snímačem tlaku(nejdřív to fungovalo/nevypalovalo pojistku jen s ventilací/odpojenym čidlem, pak jsem to rozchodil i se zapojenym...) a "dočasně"(než bude čas na to mrknout pořádně...) odkódovanym čidlem na vaně, ale imho to chce prolézt pořádně krom konektorů i kabely, protože to "kraví" i jinak, např. v průběhu odešla pp potkávačka a pak ta nová H7 chvíli nesvítila, když se zas vypálila ta pojistka (č.4-5A na ten snímač tlaku, řj klimy/ventilace a samoztmav.zrcátko), ap.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

17.06 2016 14:28


Klima má myslím kodování 04124, ale to si teď přesně nevzpomenu. Jak se dostanu k autu, tak sem hodím screen.

Hodnoty těch čidel G191 a 192 jsou -53°C

V jakým bloku najdu hodnoty F129 ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

17.06 2016 16:05


To vypadá, že tam je novější jednotka Climatroniku ... od r.97 mívaj 04140, apod. ... (chce to mrknout, jak je poskládaný, ale to R-T zrovna neulehčuje bez spojení s autem...)
K týhle jednotce by mohl bejt ještě nekódovanej .lbl (podle čísla jednotky), ze kterýho by se mělo dát zjistit to číslo kanálu/pole, popř. dohledat jinde...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.06 2016 7:03


Mrkni se na ten panel, jestli ma tlacitka pro zvysovani a snizovani teplotu a intenzity v jedne barve a nejsou v nich vylisovany jakoby dulky dovnitr, ale jsou jakoby vypoukly ven, jako ostatni tlacitka, tak mas novejsi panel a s tim je problem...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

26.07 2022 19:46


Sice otvírám staré téma, ale vyřešili jste to někdo? Mám stejný problém. A4 B5 předfacelift a mám tam novou jednotku klimatroniku. Jak to nakódovat, aby to fungovalo. Nespíná to Kompresor*.
Díky.
nahoru

sponzor





26.07 2022 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email