Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 467 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 463
Uživatelů: 4
Celkem: 467

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 3

09.06 2016 21:30


Allroad mi připadá, že divně dobíjí na kolíkách u motoru na měřáku 14V a něco. Přímo na baterce v kufru 13,6v. Nevíte čím to je ? Dík za rady.
nahoru

sponzor





09.06 2016 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 3

10.06 2016 4:50


nikdo nic
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1796 | Témat: 44

10.06 2016 10:58


na vodičích od alt. k baterce je někde malinkej svod.tzn že plus je někde spojen se kostrou, ale je tam velký odpor a malý proud, takže to nevyhodí pojistku, ale 1 voltík se ztratí na bat.
ale dobíjení 13.6V je ještě v normě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 3

11.06 2016 5:35


Tak problém vyřešen, Byl přechoďák v motorovém prostoru na kolíkách pro dobíjení. Konkrétně na plusovém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 0

11.12 2018 18:35


rastahk (11.06 2016 5:35) orig :
Tak problém vyřešen, Byl přechoďák v motorovém prostoru na kolíkách pro dobíjení. Konkrétně na plusovém.

Ahoj, můj allroad taky divně dobíjí.
Nahodil jsem si kvůli tomu na display stav baterie.
Chová se to tak, že se třeba 3 dny ježdění nic neděje, baterie pořád 100%.
A pak najednou během jízdy začne strašně rychle klesat napětí ze 100% třeba až na 30% během 10-15 km!!!
Už se mi to stalo několikrát a vždy to jde vyřešit tak, že zastavím, rozsvítím si stropní světlo,vytočím motor nad 3000, po chvíli se světlo změní z nažloutlé na jasně bílou a v tu chvíli dobíjím, dobíjení pak už probíhá pořád i při nížších otáčkách a baterii tak nabiju zpět na 100%.
Setkal se s tím někdo? Může to být ten přechoďák na kolíku ??
Když jsem to měl napíchlý tak jsem vlastně viděl to co popisuji, z altiku jde 14,7 a na baterii je třeba 12,5. Po přidání plynu najednou naskočí na baterii vyšší napětí a drži.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

11.12 2018 21:35


Rozaini: svod tam opravdu neni, je tam prechodovy odpor.

Vydra: to co popisujes uplne nevypada na prechodovy odpor. Navic 14.7 je docela dost vysoke napeti na zadnem vw group aute jsem nikdy nenameril vice jak 14.5V takze u tebe bych to videl spise na chybu v altiku. Vyzlousej jednoduchy test. Rano auto nastartuj a cca za minutu sahni na plusoby kolik v motorovem prostoru, jestli je horky tak je tam prechodak... lepsi je ale zmerit primo voltmetrem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 0

14.12 2018 8:36


Ten plusovej kolík se docela hřál.
V servisech už to letos nevyměněj tak jsem to provizorně opravl a už se nehřeje, ale problém trvá dál.
Ještě mě napadá kostra motoru.
Víte někdo kde přesně to ukostření motoru je?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 164 | Témat: 38

16.12 2019 12:00


vydra (14.12 2018 8:36) orig :
Ten plusovej kolík se docela hřál.
V servisech už to letos nevyměněj tak jsem to provizorně opravl a už se nehřeje, ale problém trvá dál.
Ještě mě napadá kostra motoru.
Víte někdo kde přesně to ukostření motoru je?


Ahoj, můžu vědet jak jsi ten kolík opravil, že se již nehřeje? Mám ho totiž hodně horký a problém s dobíjením také
nahoru

sponzor





16.12 2019 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 0

16.12 2019 13:27


Ahoj.
Zvrchu jsem to uprostřed provrtal a nahnal jsem tam šroub co se používá na nábytek z dřevotřísky.
Dobíjení to nevyřešilo, ale kolík se nehřeje.
Myslím si že tenhle způsob spoje Audi podcenilo, že to po deseti letech oxiduje, stejný spoj je i u startéru, kde jsou nalisovaný dva dráty do jednoho pouzdra(od altiku a od baterie). Tam bude podle měření multimetrem můj problém s dobíjením, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2019 13:43


Asi by bylo dobrý ty kabely vytáhnout. Změřit průřez kabelu koupit nová kabelová oka s dírou(uzavřený otvor) a nechat to zalisovat třeba tam kde dělají hydraulické hadice a potom na to nasadit smršťovací bužírku s lepidlem aby se to oko v místě kde kabel leze ven uěsnilo dokonale a byl klid od další oxidace. Problém s přechodovým odporem bude vyřešený. Věškeré spoje v motorovém prostoru časem oxidují a je potřeba rozebiratelné spoje vyčistit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 0

16.12 2019 14:12


Pochybuju že takovou cestu někdy někdo zvolil.....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2019 15:17


Jo když je někdo línej to vyndat ale řešení je to přinejmenším jedno z nejlepších. A mít od toho klid, než někde plkat na fórech jakej je to problém a jak s tím co nejednodušejc vydrbat.
Než někde bastlit šroub a podobný hovadiny raději bych volil cestu kvalitního provedení. Nestojí svět ale jde o tu práci s tím. Očka seženeš na netu za pár drobnejch a pár korun za zalisování taky nikoho nezrujnuje.

Tady je to samej MacGyver a podle toho to taky potom vypadá.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.12 2019 15:26


nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2019 16:21


Použít na to lze taková očka vybrat podle průřezu co je potřeba
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A zalisovat to lze i tímhle přípravkem. Bude ho mít každej elektrikář co dělá slaboproud-silnoproud.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Na spoj dát středněsilnou nebo silnostěnnou smršťovací bužírku s lepidlem.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

16.12 2019 17:29


ja som ten plusovy kabel kupoval novy, stal asi 150e, ty si lisovanim nic neurobis lebo pri alternatore je kolko O-cko, potom ten plusovy spoj na dobijanie nikde nekupis a nakoniec ak som ten kabel rozparal bol uz z casti fialovy, takze vymenit O-cka by aj tak nepomohlo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2019 18:14


No právě to už nikdo nechce slyšet že musí koupit něco novýho aby to fungovalo jak má.To úděl tak 90% A6/A8
Spousta věcí jde vyrobit či nahradit jen si člověk musí umět poradit.
Pokud je kabel napálený od přehřívání to už dobré není. Tam je potřeba vyměnit za nový.
nahoru

sponzor





16.12 2019 18:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

16.12 2019 18:20


Ja ten kolik prelisoval a uz zo asi 2 roky drzi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 0

16.12 2019 18:51


áček (16.12 2019 15:17) orig :
Jo když je někdo línej to vyndat ale řešení je to přinejmenším jedno z nejlepších. A mít od toho klid, než někde plkat na fórech jakej je to problém a jak s tím co nejednodušejc vydrbat.
Než někde bastlit šroub a podobný hovadiny raději bych volil cestu kvalitního provedení. Nestojí svět ale jde o tu práci s tím. Očka seženeš na netu za pár drobnejch a pár korun za zalisování taky nikoho nezrujnuje.

Tady je to samej MacGyver a podle toho to taky potom vypadá.


Už jsi to někdy dělal?
Pokud ano, rád ti to přivezu a zaplatím
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2019 19:53


Já už auta nedělám jsem rád že se dostanu na údržbu svých dvou aut. Rodina a práce bere veškerý volno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 0

16.12 2019 21:26


áček (16.12 2019 19:53) orig :
Já už auta nedělám jsem rád že se dostanu na údržbu svých dvou aut. Rodina a práce bere veškerý volno.


Takže jsi ten 5 metrů dlouhej kabel nikdy neměnil?
Potom jsou tvoje příspěvky čistě teorie, a přitom ještě stihneš lidem napsat že jsou líný a chtěli by všechno zadarmo
Klasika na všech autofórech.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

16.12 2019 22:44


Acek to napsal dobre problem je te se to proste ve finale nevyplati, mozna tak pro sebe ale clovek na takovych vecech muze ztratit spoustu casu. Driv kdyz jsem prisel z prace z 15 hodin a byl bezdetnej tak jsem tak veci taky resil, dnes radeji investuju a kabel bud zkusim rychle prelisovat a zabere to. Nebo proste koupim novej nez abych ztravil cely vecer v garazi vyrobou kabelu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2019 22:58


vydra: Konkretne tady u toho jsem to neresil.
Ale tehle prechodovej odporu jsem resil treba u mnoha kamionu dokud jsem se tim zivil nez jsem se dostal zase za volant za kterej jsem uz nechtel.
A ver ze hledat ve svazcich ty spravny mista kde je problem neni jednoduchy. Tak ze vymotat jeden nebo nekolik kabelu z osobaku je oproti tomu sranda.
Ale zpusob oprav je stejnej. Merit najit mista kde se to ztraci. Ty mista opravit a dat to vsechno zase do kupy.

Bohuzel tim ze nemam cas tak davam jen rady od pc nebo mobilu. A myslim ze to co pisu ma smysl a dokaze pomoct.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

17.12 2019 19:02


5 metrovy ten kabel nieje, spaja sa pod torpedom v plastovom boxe, mozno ma spolu 1,5 metra
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email