Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 120 | Témat: 37

11.05 2016 12:14


Ahoj,
potýkám se s problémem na motoru NG Audi 80 cabrio 1992. Máte prosím s tímto projevem někdo zkušenosti?

Studený start a chod motoru - je OK
V zahřívání začíná motor špatně reagovat na prudké přidání plynu z volnoběžných otáček, zadrhne ale pak akceleruje normálně.
Po zahřátí- čím vyšší je tím horší přechod z volnoběhu –motor se zachvěje- vynechá.
Při jízdě ok, akcelerace ok , výkon OK. Ale je problém při prudším rozjezdu (z volnoběhu).
Motor v otáčkách cca 3000o/m na volno citelně zadrhává je slyšet ve výfuku.
Od bývalého majitele mám info. - čím méně je paliva v nádrži tím je chování motoru výraznější.
Při povolení zátky nádrže zpravidla poměrně silně a dlouze pšoukne podltak.
Volnoběh drží OK cca 600ot.
Při velmi pomalém přidávání plynu se zachvění-vynechání motoru neprojeví.
Horší je teplý start a po něm pak ještě horší první akcelerace.

Do děliče paliva pravděpodobně nebylo zasahováno, v otvoru pro seřizovací klíč je ještě záslepka.
Najeto cca 225tis.


Prováděno:
Kontrola těsnosti sání zdá se vše OK
Klapky ok, spínače na klapce funkční.
Klidová poloha váhy OK
Výměna regulátoru tlaků – beze změny.
Kabely, víčko a svíčky nové.
Teplotní čidlo a spínač -nový.
Kontrola, pročištění a přetěsnění vstřiků – beze změny.

Zatím jsem neměřil- tlak čerpadla,lambdu, těsnost vstřiku-st.start, zásobník tlaku paliva orezlý.

Prosím případně mne nasměrujte.
Moc díky ALDA*

Vyřešení dotazu:
celý ten problém způsoboval vadný zapalovací modul - zapalovací cívka
nahoru

sponzor





11.05 2016 12:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.05 2016 19:31


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.05 2016 20:00


ta nadrz moze byt spoluucastnikom problemu, nefunguje prisavanie vzduchu cez vicko pri znizovani hladiny v nadrzi. malo by sa dat kupit ine neuzamykatelne vicko za par korun (predpokladam, ze mas dekel vicka na central, takze vicko ti zamykatelne netreba). to by problem s podtlakom v nadrzi malo vyriesit.

potom sa mozno zlepsi aj odozva motora, ale ak sa to zhorsuje s ubudajucim palivom v nadrzi, tak to moze znamenat aj cerpadlo. neviem, ako ma cabrio 1992 riesenu nadrz, ci tak ako sedan, ze je plastova nadrz pod kufrom, alebo je kovova nadrz na stojaka za sedackami. v tom druhom pripade to asi cerpadlom nebude, lebo to by malo byt von z nadrze a teda ho palivo nechladi. meranie tlaku paliva ale ukaze.

mne voloviny pri pridavani z volnobehu robil motor, ked som mal odrete drahy na potenciometri na odmeriavaci vzduchu. drahy boli vydrete durchom durch, ale u mna bolo sprievodnym javom to, ze ked som pooooooomaaaaaalyyyyy pridaval s vyradnou rychlostou, motor sa cca pri 1500 ot cely rozklepal a sem-tam pri deceleracii zhasol.

tie volnobezne otacky 600 budu v skutocnost skor tych 790 - 800, ako maju byt. otackomer sem-tam proste tych 200 otacok keca. 600 ot. volnobeh by ten motor neudrzal.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

11.05 2016 22:04


ventYl (11.05 2016 20:00) orig:
tie volnobezne otacky 600 budu v skutocnost skor tych 790 - 800, ako maju byt. otackomer sem-tam proste tych 200 otacok keca. 600 ot. volnobeh by ten motor neudrzal.


to kolego dovolim nesouhlasit. on udrzi i 300-400 ale silene se mu to nelibi.

Aldas: nejaky vicka nadrze se mi nekde i vali, jak uzamykatelny tak neuzamykatelny... ale nevim, odkud jsi, ze by jsi vyzkousel. jinak umim i novy. cenu bych musel zjistit. kazdopadne vicko ti sedne i z V8 - na vyzkouseni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.6. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

11.05 2016 23:38


tak tak, taky se mi podařilo vyladit motor (ikdyž né úmyslně) tak že bězěl na 300-400ot/min

jinak co ten cvakající ventil na odvětrání nádrže? Neměl by nádrž taky odtlakovávat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 120 | Témat: 37

15.05 2016 21:55


Díky všem zůčastěným za náměty. Palivové čerpadlo mám dole u zadní nápravy spolu s rezervoárem tlaku-(je dost orezlý) a filtrem. Víčko nádrže jsem povoloval i během jízdy nebo ho nechal povolené, na reakci z volnoběhu to nemělo vliv. Mírně zadrhávát v přechodu z volnoběhu začne už asi 5min po studeném startu.
Jinak motor nehoupe, táhne od spoda, ale na prudší rozjezd z křižovatky to není. Jak jsem také psal teplé starty jsou horší, točí tak dvě sekundy pak se zaklepe a chytne.
Někdo mi radí čerpadlo, někdo lambdu.Je zvlášní že náhrady pal. čerpadla uvadí rozdílné tlaky..
Potenciometr bych asi také zvládl zkontrolovat.
Díky moc, kdyby ještě někoho něco napadlo uvítám...
ALDA*

Jako malý dík pár fotek ze srazu Rolls Royce v Praze Dubči.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

16.05 2016 9:42


Aldas: 2,3 musí dávat 6,5bar ! pak možná regulátor tlaku paliva ten potenciometr ev.taky, zkontrolovat podtlaky okolo volnobeznyho ventilu apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

20.05 2016 19:49


zdravim vsechny.jsem tu novy a mam problem s audi 80 1995 103 kw kabrio.zacala se lehce hadat nejdriv sem ji musel drzet v otackach aby jela pak na uplny volnobeh bezela lehce hadave.kdyz jsem cukal na plyn dostala otacky a rozjela se.pak chcipla na krizovatce a nejde nastartovat.pomocne cerpadlo jsem menil a nic.nevite nekdo co by to mohlo byt?za odpovedi dekuji
nahoru

sponzor





20.05 2016 19:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.05 2016 9:21


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Btw: co je to pomocne cerpadlo?

toto vyzera na Jetronic na tak trocha netypicku zavadu, je zapalovanie samotne v poriadku? hlavne sviecky a kable, zneje mi to ako keby motor nemal silu kvoli tomu, ze zle pali a je treba ho vytocit, aby nezdochynal.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

24.05 2016 13:15


Marvi1: Ty mas Cabrio 2.0 16v???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

24.05 2016 19:44


no cerpadlo jsem myslel pod autem u nadrze .mel jsem za to ze je pomocne.nakonec to dopadlo tak ze mechanik odvrtal blombu nejakeho stelovaciho sroubku a pristeloval.jinak svicky jsme dal nove.jeste budu menit kabely.zatim se to zda dobre.mam jeste objednany regulator tlaku.tak uvidim.dekuji za radu.urcite vymenim kabely.......
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

24.05 2016 19:45


no je to napsane na motoru a v t echnicaku.a podle VIN* take.tak nevim asi jo.nebo?mas jinej nazor?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

24.05 2016 19:47


jeste jedna vec.jojo jetronic to je.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.05 2016 19:59


marvi1 (24.05 2016 19:44) orig :
no cerpadlo jsem myslel pod autem u nadrze .mel jsem za to ze je pomocne.nakonec to dopadlo tak ze mechanik odvrtal blombu nejakeho stelovaciho sroubku a pristeloval.jinak svicky jsme dal nove.jeste budu menit kabely.zatim se to zda dobre.mam jeste objednany regulator tlaku.tak uvidim.dekuji za radu.urcite vymenim kabely.......


podla coho mechanik tym stelovacim srobikom potocil? podla ucha, alebo si na to nebodaj napojil aj nejaky merak? lebo ak merak nepouzil, mozes mu zagratulovat, ze ti ten motor rozsteloval. to nie je karburator na skode 120, aby sa tym tocilo podla toho, ako smrdi vyfuk.

ta plomba, ktoru bolo treba odvrtat, tam nebola pre srandu kralikov. dovodov, preco to ten motor robi, mohlo byt vela, ale ziaden z nich sa neopravil tym, ze sa jetronic rozsteloval. ten problem sa vrati a bude horsi.

budem sa opakovat ako taky retardovany papagaj, ale:
* skontrolovat tesnost sacieho traktu - jetronic je zavisly na vakuu a ked si to niekde prisava falosny vzduch, robi to presne to, co tebe. zavadu ste nefixli, len ste umelo pridali benzin, takze ak je toto tvoj problem, az sa diera zvacsi natolko, ze kompenzacia benzinu nebude stacit, si tam, kde si bol.
* skontrolovat tesnost vyfuku az za kat - ked nie je tesny vyfuk, Lambda* ukazuje voloviny -> jetronic nastavuje voloviny a moze to ist zle
* za istych okolnosti moze byt odraty (a asi aj bude) potenciometer na odmeriavaci vzduchu. ten vie vycarovat kopec vtipnych situacii.

edit: a to cerpadlo nie je pomocne, ale hlavne. nie je to diesel, aby potreboval podavacie cerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

24.05 2016 20:38


tak jeste jednou moc dik.pravda je ta ze fakt nevim podle ceho otacel.to povidani o jettronic jsem si cetl az dnes po precteni odpovedi.lamda je urcite spatna protoze byla dokonce odpojena.takze asi proto ze byla spatna.vymenim.a a ten potenciometr bych take vymenil ale nevim co a kde mam objednat.ale pokusim se to nekde najit.a nakonec je to docela problem nekoho najit aby opravil auto.aspon teda tady u nas.o dobreho mechanika nezakopnes.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

24.05 2016 21:04


prosim jeste jako úro vetsiho vola.tomuhle nejak nerozumim.nebo spis vubec nevim kde to hledat.

potenciometer na odmeriavaci vzduchu
nahoru

sponzor





24.05 2016 21:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

24.05 2016 22:47


Jaký kód motoru? Je to ctyrvalec dvoulitr? Jestli ano, tak mas hodnr solidní raritu! protože 2.0 16v cabrioletu vyrobili jen par desitek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.05 2016 9:24


tomu mechanikovi treba preventivne hasakom prerazit ruky v zapastiach. zlate ceske rucicky v praxi.

napisem to ako pre vola:
keby si si to pojednanie o jetronicu preklikal (ze ja debil som marnil cas vytvaranim krizovych odkazov do wiki), tak by si sa dostal najprv sem:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a odtial dalsim klikom sem:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tam su 2 obrazky, na prvom obrazku (to je ten, co ma lahko nazltly nadych) je vec oznacena poziciou 3 s nizsie uvedenym popisom:

"3. potenciometer odmeriavača množstva nasávaného vzduchu"

na druhom obrazku, kde je vstrekovacia jednotka v detaile je to iste oznacene na pozicii 4. moja chyba je, ze som to v tom popise a neskor pri vysvetleni funkcie jednotlivych clenov pomenoval trocha inak. hned to aj idem fixnut.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

25.05 2016 11:30


Tak asi vul sem.proste autum nerozumim az tak ale dik bejak se tam proklikammmm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

25.05 2016 11:57


Jeste nevite nekdo jak se vkladaji fotky sem?
nahoru

Anonymní





25.05 2016 12:06


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

25.05 2016 13:35


Prosimte nedari se mi sem vlozit fotky.muzes mi poradit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

25.05 2016 13:36


Jojo dik a ted kdyz to chci dat sem tak to nejde?
nahoru

Anonymní





25.05 2016 19:31


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





25.05 2016 19:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

26.05 2016 7:54


tak mi sem kolega vlozil ty fotky motoru aby nedoslo k nejake mejlce a ja mu dekuji
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

26.05 2016 9:07


Tak to teda čumím! to gratuluju! U Cabria je 16v to nejvzácnější, co můžeš v originále mit, vyrobili jich par desítek a většina se jich prodala do Italie, kde byl tento motor hodne oblíbený nechápu proc jich nevyrobili v Cabriolet víc, hned bych za svou 2.3 měnil. Nedávno se v zahraničí jedna prodala, v pěkném origo stavu, a to nemyslím stav, že to auto bylo celý život v garáži a na tacháči mělo 10 tisíc km, za necelých 10tisíc eček. Kombinace lehkosti ctyrvalce a vykonu 5 válce nebo 2.6 mel a stále mam, ho v několika autech a uprimne se mi s nim jezdi nejlíp, ze všech, co mam a co jsem v 80kach zkusil a vlastnil. Takže vlastně všechny kombinace Kdyz teda nepocitam 20v non i Turbo*, tam je to jiná pohádka zase
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

26.05 2016 20:34


Jo takle je dovezena z italie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

26.05 2016 20:39


Klasika všechny 16v krom jednoho z Paříže, jsem mel taky z Italie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2016
Příspěvků: 30 | Témat: 4

27.05 2016 0:23


A ty mas cabro 2.3?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 120 | Témat: 37

29.05 2016 20:31


Ahoj, tak jsem postupil ... koupil a namontoval nové pal. čerpadlo, někdo tam již montoval univerzál s 5bar, toto nové má hodnotu tlaku 6,5bar. Změnilo se to že zaškubání nad volnoběhem je ještě výraznější až to někdy i zhasne. Ale v tahu vyšších otáček motor má podstatně větší sílu a akceleraci. Dnes jsem proměřil potenciometr a skutečně asi v 1/5 zdvihu ukáže měřák na ohmetru 1. jinak to je hodnota od 5,15 do cca 9 při max.zdvihu.
Mám tam číslo potenciometru 3437224033,upevňující šrouby nejsou vidět jsou zalité v ploše snímače. Prosím znáte číslo od Bosch? asi to bude potíž sehnat nové. Předem díky za případné tipy..
ALDA*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email