Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 477 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 475
Uživatelů: 2
Celkem: 477

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





11.05 2016 10:27


Zdravim,

Chci se zeptat jaké jsou původní podvozky na Audi A6 4F Limuzína 3.0TDi BMK motor. Jsou to vzduchové podvozky nebo jen pružiny nějaké ? Mám s tímto dlouho trable, koupil jsem si auto a bylo od Německého majitele dané na sportovní podvozek s čímž je spojena otravná jízda kdy cítím každý kamínek a hlavně je auto hrozně nízko posazené.

Jaké to je na originál podvozcích ? Je to auto tvrdé nebo není. Kolik tak stojí výměna toho podvozku ?

Čtu tu furt něco o nějakých vzduchových podvozcích ale mechanik mi říkal že ty se do tohoto z manufaktur nedávali.

Díky
nahoru

sponzor





11.05 2016 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

11.05 2016 10:56


Vzduchovy podvozek je u 4F priplatkova vybava. Pokud nemuzes regulovat vysku podvozku v MMI*, pak vzduchovy podvozek nemas.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

11.05 2016 15:49


A jak píše Ajax,vzduchové odpružení je za příplatek.
Vzadu v kufru u rezervy nebo v servisní knižce,jsou kody vybavy.
1BK = 4-rohové vzduchové odpružení s elektr. řízeným tlumením
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

11.05 2016 15:57


kuby (11.05 2016 10:27) orig:
mechanik mi říkal že ty se do tohoto z manufaktur nedávali.


vymen mechanika, vazne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

11.05 2016 18:10


Mám stejné auto, stejný kód motoru a mám ji na vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

11.05 2016 18:48


To já také.... Chtěl bych na to slyšet vysvětlení tvého mechanika
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

11.05 2016 19:50


Co bys chtěl vysvětlovat? Nemá stím prostě zkušenosti....a asi opravuje jiná auta.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

11.05 2016 21:02


To neni o jinych autech, to je o debilite:-)
nahoru

sponzor





11.05 2016 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

11.05 2016 22:41


Nuz mechanik moze byt dobry, ale evidentne sa moc do A6 4F nevyzna
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 0

15.05 2016 14:50


Pánové nebudu zakládat nové téma a připojím to sem, protože bych na vás měl dotaz, který se taky týká podvozku. Hledám slušnou A6 4f / c6 v avantu, 3.0 TDI*, quattro*, jako náhradu mojí A4, kterou chci pustit dál. Jde mi taky o ty podvozky, varianty jsou pokud to tedy dobře chápu tyto:

- klasické odpružení tlumič + pružina
- S-line odpružení tlumič + pružina (ale nižší, to mám třeba aktuálně origo na A4)

- vzduch tlumič + měch
- pokud narážím na variantu S-line na vzduchu, je tam nějaká změna oproti klasickému vzduchu (je to třeba jinak výškově odstupňované, tvrdší apod.)

Předem vám díky za rady, Jiří
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

15.05 2016 15:11


vzduch je jenom jeden, neni tvrdsi vzduch v s-line nebo mimo nej
tuhost se ridi v MMI*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.05 2016 15:16


Tvrdej vzduch je jen v ricanech
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.05 2016 15:22


S-line vzduchovy podvozok proste neexistuje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 0

15.05 2016 15:41


Tak fajn, díky za osvětu, už je mi jasné, že je jen jedna varianta vzduchu. Drtivá většina těch šestek je na klasickém podvozku, že? Nedaří se mi natrefit na nějaký pěkný kus, jsem asi náročnej, ale už bych rád nějakou slušnou výbavu. Hledám:

3.0 TDI* quattro* Tiptronic*
avant
na barvě nezáleží
chci zkusit ten vzduch. podvozek
el. páté dveře
el. střešní okno
el. sklopná zrcátka
pamět sedaček
MMI*
park. asistent předek zadek
ideálně origo závěs
ideálně látkový interiér, s nastavitelným prodloužením sedáku
plus klasika, takže okna, klima, výhřev atd

Nevěděl by někdo o něčem? Klidně lehce poškozenou (ne vaky venku), či před servisem...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

15.05 2016 16:01


obyc sestky kdyz nejsou v sline jsou vybaveny mnohdy docela blbe, proste lidi nebyli ochotni priplatit

rozhlidni se po allroadech, ty jsou obecne vybaveny mnohem lepe jakozto drazsi auto nez sestky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.05 2016 18:22


Kombinácia vzduch a stresne okno - to je takych aut ako šafránu... So vzduchom je ich málo a so stresnym este menej
nahoru

sponzor





15.05 2016 18:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

15.05 2016 18:37


Allroady prave mivaji nuznou vybavu. Daleko horsi to budes mit s kombinaci sedacky s pameti + latkove potahy. Celkem se vsadim ze nenajdes )

U audi, je to zpravidla co kus, to vybava. A vetsinou je mizerna.

S-Linem se nenech zmast. S-line znamenal u tohoto modelu v podstate jen jiny plast na narazniku a jina kola. Interierovy paket obsahoval vlastne jen sportovni sedadla s napisem S-Line. Jinak skoda mluvit.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 0

15.05 2016 19:03


ajax (15.05 2016 18:37) orig :
Allroady prave mivaji nuznou vybavu. Daleko horsi to budes mit s kombinaci sedacky s pameti + latkove potahy. Celkem se vsadim ze nenajdes )

U audi, je to zpravidla co kus, to vybava. A vetsinou je mizerna.

S-Linem se nenech zmast. S-line znamenal u tohoto modelu v podstate jen jiny plast na narazniku a jina kola. Interierovy paket obsahoval vlastne jen sportovni sedadla s napisem S-Line. Jinak skoda mluvit.

AJAX


Jak říkáš, co kus, to originál. Ten S-line nemusí být kompletní no, může jít fakt jen o optiku (nárazníky, sedáky, černé plasty a stropnice, volant), nebo má i nižší a tvrdší podvozek... Já po něm vyloženě nejdu. Koukám po autě z Německa, ale teď jsem vyšťoural jednu s pěknou výbavou za slušný peníze tady z Čech (nejsem z toho úplně nadšenej, ale zbylo by mi na pořádný servis).

http://auto.bazos.cz/inzerat/60943757/AUDI-A6-Avant-30-TDI*-kombi-4x4.php

Nezná jí někdo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.05 2016 19:24


Divna cena a jeste divnejsi najezd
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

15.05 2016 20:07


370 tisic km mi prijde ok, je to v prumeru 30-40 tisic rocne.

A ano, v takovem stavu ma cenu zhruba necelych 200 tisic, spis min.

Pocitej s investici tak 50-100 tisic v nasledujicim roce az dvou. Zalezi co tam nechal delat ten predchozi majitel.

AJAX
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.05 2016 20:28


Sem idiot, videl jsem 160t km:( uz sem starej:)
nahoru

Anonymní





16.05 2016 20:23


Ja diky za odpovedi nicmene zase hrozne vsechno okolo toho co jsem chtel ve skutecnosti slyset

Moje primarni otazka je jaka je jizda na original podvozcich ? Je to tvrde nebo to tvrde neni ? Je to auto posazene vysoko na klasickem nebo ne ? A jak zhruba to stoji vymenit. Uz jsem otravenej (a to opravdu dost) z toho podvozku sportovniho co tam mam, chci to co nejdriv dat pryc.

Co se tyce vzduchu ten resit nebudu.

Diky moc
Naposledy upravil kuby dne 16.05 2016 20:52, celkově upraveno 1 krát. (36% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





16.05 2016 20:31


A kdyz uz se tu bavite o vybave trefil jsem dobrej kus samozrejme po Nemcovi. Mam to komplet karamel kuze, drevo dekor, VELUX nad hlavou, nic mi v tom nechybi mozna jenom vepredu cidlo parkovaci neni a vzadu funguje jenom kdyz se mu zachce.
Spatny auto to neni, jen ty opravy nakladany a ted hlavne ten nesmyslne tvrdej podvozek.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

16.05 2016 22:41


Standardni podvozek je normalni, tvrdsi nez generace C5 ale mekci nez treba BMW 5 stejny generace.

Vymena normalniho podvozku za vzduchovy je mozna spis teoreticky. Nikdy jsem nepotkal takovyho blazna, ktery by se do toho fakt pustil Predpokladam ze cena by vysla hodne nad 70 tisic jen v dilech.

AJAX
nahoru

sponzor





16.05 2016 22:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

16.05 2016 23:08


ajax: Kecas
Staci sa pozriet sem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.05 2016 23:35


ajax (15.05 2016 18:37) orig :
Allroady prave mivaji nuznou vybavu. Daleko horsi to budes mit s kombinaci sedacky s pameti + latkove potahy. Celkem se vsadim ze nenajdes )

U audi, je to zpravidla co kus, to vybava. A vetsinou je mizerna.

S-Linem se nenech zmast. S-line znamenal u tohoto modelu v podstate jen jiny plast na narazniku a jina kola. Interierovy paket obsahoval vlastne jen sportovni sedadla s napisem S-Line. Jinak skoda mluvit.

AJAX

... a volant, radiacu paku, strešnicu ciernu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.05 2016 23:44


ajax (16.05 2016 22:41) orig :
Standardni podvozek je normalni, tvrdsi nez generace C5 ale mekci nez treba BMW 5 stejny generace.

Vymena normalniho podvozku za vzduchovy je mozna spis teoreticky. Nikdy jsem nepotkal takovyho blazna, ktery by se do toho fakt pustil Predpokladam ze cena by vysla hodne nad 70 tisic jen v dilech.

AJAX

Ja som ten blázon, doteraz jazdím na vzduchu, ziadny problem som s nim nemal (okrem zadneho snimaca v tlmici), momentalne 312.000km. Daval som hocca pri 200.000km. Ziadne chybove kontrolky, diagnostika bez zavad.
K tomu porovnaniu - jazdil som na strunach na 19" 255/35 cca 15.000km a potom som dal vzduchovy podvozok. Struny mi pripadali ako vzduch na rezime komfort. Dynamic je uz o niecom inom, vyrazne to stvrdne, ale na rovne cesty a dialnice je to výborne. Na Dynamic chodim bezne do Nemecka v kuse cca 650km.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

17.05 2016 16:11


Ako nastavujete vzduch? Ja to mam na automaticke nastavenie, takze na dialnici to zrejme spusti nizsie podvozok a auto je tvrdsie, ze? A v meste zase ide vyssie a zmakne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

17.05 2016 19:13


Já jsem stale na dinamik. Vyhovuje mi to vzhledově i po jízdních vlastnostech. Nahoru to nedávám prakticky nikdy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

17.05 2016 19:59


Ja to nastavujem manualne. Nechce sa mi cakat 1,5min, kym auto pojde dolu. Ono to hned nereaguje. Chodim podla ciest a nalady
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email