Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 383 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 378
Uživatelů: 5
Celkem: 383

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

08.05 2016 19:52


Zdravím pánové,

asi před rokem jsem si koupil starou A3 na doježdění, převážně pro vození materiálu z hornbachu a zpátky. Auto po několika nezbytnostech dostalo i další STK*, takže bych doufal, že by mohlo ještě 2 roky sloužit.

Taky třeba uznat, že po tý výměně svíček a kabelů to jede jak čert - ještě včera jsem to dost protáhnul - po dálnici to za chvíli jelo 150 a do kopců to taky krásně táhne (pro mě dost rozdíl oproti původním plečkám).

Bohužel jsem zapomněl, že to je reálně starej křáp, takže dneska jsem to jaksi uvařil.

Na půli cesty se z toho začalo kouřit (ručička někde +-100°C) - tak jsem dojel pomalu k benzínce, koupil 5L destilky, dorovnal hladinu a dojel na místo určení. Asi 5 m před cílem to na volnoběh chcíplo a už nenaskočilo. Pod kapotou to vřelo a nalitá destilka se v podstatě hned kdesi vypařila (ven to nevytejkalo).

Po třech hodinách, kdy to trochu víc schladlo, tak to šlo zase normálně natočit.

Tak jsem jel pomalu vklidu k nejbližší benzínce - koupil pro sichr dalších 5 l destilky + 1 L oleje a dolil to tam. Posléze s průběžnými pauzami na dolévání destilky jsem dojel cca 40 km zpátky.

Vím, že se tohle nemá dělat - ale těžký se dostávat někde z řiti hodiny vlakem, když to auto nějak jede a valnou hodnotu nemá.

Po delší jízdě tam začne něco řachtat, jakoby to jelo na 3 válce, ale nějak to jede. Ukazatel teploty pod 100°C, když se nejede do kopců. Občas se to srovná na 90°C

Teď jsem to nechal schladnout a po nastartování to jede hezky, zabírá to, jakoby tomu nic nebylo, dokud se to nezačne přehřívat.

Podivný je, že většina dolité destilky zmizne kdoví kde - louže pod autem ale není. I kdybych nechal zapnutou varnou konvici, tak ta voda se nevyvaří za takovou chvilku.

Tady jsem nahrál, jak to vypadá:
https://youtu.be/6FhnMMSp--M

nevím, zda tam bude něco vidět - každopádně něco tam syčí a ten kouř byl odevšad větší. Tohle video je už defakto skoro "za studena".

Napadá vás, co tomu je? Jasně, mohlo by to bejt zadřený a komplet vylágrovaný - ale to by to snad po vychladnutí vůbec nejelo.

Taky nevím, zda se tam vůbec kdy měnil olej. Viděl bych to tak, že vyměním olej + odmontuju ty dekly a vyzkoumám, kde netěsní ten chladící okruh.

Nebo jsem moc naivní?
nahoru

sponzor





08.05 2016 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

08.05 2016 20:38


V prvom rade, to video je sukromne, na youtube ho nastav ako nezaradene. Voda ti odniekial musi unikat, ked nie spredu, tak mas drbnutu hlavu alebo tesnenie pod hlavou a tu vodu ti zerie motor a von sa dostava vyfukom
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

08.05 2016 21:00


Aha, pardon - už zveřejněno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

08.05 2016 21:38


Aha dobrý - tak asi to je jasný. Takže jediný řešení je:

"chemický utěsňovač chladící soustavy"

co si o tom myslíte? Mohlo by to s tím ještě třeba rok jezdit, když budu jezdit zlehka?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

08.05 2016 21:52


nebo toto:
http://www.osobnimechanik.cz/product/motor/Aditiva* [zkrácená url]

+ výměna oleje a auto doslouží svoje (doufám)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

08.05 2016 22:26


no nie, to urcite nie. zhod dekle a zisti odkial ti unika voda. moze to byt plastove Tecko - klasika porucha pri tychto autach. Len niekde musi byt chyba, preco sa ti auto prehrieva.. asi termostat alebo vodna pumpa... tazko takto na dialku riesit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

08.05 2016 22:39


Jo, já to pak přes tejden prozkoumám. Nicméně ta možnost, že tu vodu saje motor mi zní dost reálně - protože ono to nasaje fakt rychle - syčí to tam a z otvoru pro olej jde pára (na tom videu to není moc vidět - kdyby se tam dolila čerstvá destilka bylo by to jasnější). Dneska v tom zahučelo bezmála 10 litrů destilky.
nahoru

sponzor





08.05 2016 22:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

08.05 2016 22:47


kazdy teply motor ti bude kudlit cez viko ventilov, ked otvoris nalievacie hrdlo, to je normalne. ale to sycanie bude nejaky unik vody, respektive pary.. a to treba najst
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2014
Příspěvků: 27 | Témat: 5

09.05 2016 19:03


to vypadá na díru v nějaký trubce s vodou směrem k chladiči... ta dirka může být malá takže se voda stihne odpařovat a žádnou louži nenajdeš koukni se jestli se ti třeba neuvolnila hadice a neprodřela o větrák ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

09.05 2016 20:53


Tak mi to nedalo a prohrabal jsem se v tom.

Takže pro pobavení:

tohle mi zůstalo v ruce:
https://www.youtube.com/watch?v=HCnVNtZobUM

Jde to tam "dát zpátky" - ale moc fest to teda nedrží a těžko říct, zda těsní.

No a nakonec to teče dost - předtím to asi bylo prostě fest zahřátý:
https://www.youtube.com/watch?v=MI5e2QW7hgc

pustit od 1:40 - tam to je vidět.

S tím větrákem to je dobrej postřeh - ten už se taky vůbec netočí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 2

12.05 2016 12:12


Tak konkrétní dotazy:

- ta věc, co mi zůstala v ruce - je to nějakej problém, když jsem to tam napasoval zpátky? Jde o to, že to tam moc na pevno nedrží

- ty rozvodový hadičky chladící kapaliny - kde se to dá sehnat? Mají to třeba v hornbachu?

potřebuju to auto dostat do stavu, aby to někam dojelo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email